-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Розроблення проектно-кошторисної документації з отриманням позитивного звіту експертизи, відповідно до вимог чинного законодавства по об’єкту: «Реконструкція котельні по вул. Спаська, 2-б в м. Лохвиця Полтавської області.» (код ДК 021:2015 – 71000000-8 - Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги та відповідно до ДСТУ Б. Д. 1.1-1:23, ДБН А.2.2-3-2014 та ДБН В.2.5-77:2014)
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
25.01.2021 11:44 - 29.01.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Порушення норм ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Вартість будівництва.
Номер:
7f97caf6bba34a7bae51520abe799262
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-25-003040-b.b10
Назва:
Порушення норм ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Вартість будівництва.
Вимога:
Ви не відповіли на вимогу отписавшись Законом Про публічні закупівлі.
Цей закон не визначає тип договірної ціни. Динамічна чи Тверда ціна визначає ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Вартість будівництва., затверджене Наказом Мінренгіон та Мін'юст.
Воно визначає, що розрахунки при підписанні договіору є приблизні, а ціна повинна бути в такому разі Динамічна!!!!.
Дайте відповідь на вимогу - чому порушуються норми ДСТУ , яке визначає вартість будівництва?
Змініть вид ціни у проекті договору на динамічну.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 13.pdf 28.01.2021 17:42
Дата подачі:
28.01.2021 12:09
Вирішення:
Шановний учаснику! Повідомляємо Вам, що ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 не є нормативно-правовим актом, на відміну від Закону України «Про публічні закупівлі», а тому, Замовник відповідно до ч. 2 ст. 19 КУ, зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та ЗАКОНАМИ УКРАЇНИ. Тобто, Замовник буде ставити в пріоритет норми ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, лише в тому разі, коли останній буде визначеним нормативно-правовим актом на тереторії України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Кас. проектування в одну стадію - РП(робочий проект)
Номер:
38450e2895664ceab81f37655e1fbe3b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-25-003040-b.b9
Назва:
Кас. проектування в одну стадію - РП(робочий проект)
Вимога:
ДБН А.2.2-3-2014 : п.4.6.2 Для об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками (СС2), а також комплексів (будов), до складу яких входить хоча б один об’єкт, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми наслідками (СС2) проектування може здійснюватися в дві або три стадії:
при двостадійному проектуванні:
стадія проект (далі – стадія П;
стадія робоча документацію (далі – стадія Р);
при тристадійному проектуванні:
для об’єктів невиробничого призначення – стадія ЕП або стадія ТЕО, а для об’єктів виробничого призначення та лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури –
стадія ТЕО;
стадія П;
стадія Р.».
Проектування в одну стадію РП - прямий шлях до кримінальної справи.
Змініть, будь ласка, стадійність проектування.
З повагою.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 10.pdf 28.01.2021 17:11
Дата подачі:
27.01.2021 22:33
Вирішення:
За умовами закупівлі на розробленні проектно-кошторисної документації, обов’язковим пунктом є проходження експертизи та отримання позитивного висновку експертизи. У зв’язку з тим, що двох стадійне проектування передбачає розроблення розділів «П» та «Р», з котрих експертизі підлягає стадія «П», котру в ,свою чергу, потрібно подавати в чіткій і лаконічні формі без надмірної деталізації згідно з пунктом 7.2 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації», а також пунктом 7.4 в котрому вказано, що до складу проектної документації , котра передається замовнику, не входять інженерно-технічні, техніко економічні, екологічні та інші розрахунки, задля повного відображення проектних рішень, та врахування та відображення в проекті всіх необхідних матеріальних ресурсів, котрі потрібні для впровадження проекту необхідно обрати одно стадійне проектування - робочий проект «РП», що не суперечить ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації», в котрому зазначено, що «…За відповідним обґрунтуванням замовник та проектувальник можуть прийняти узгоджене рішення щодо зміни кількості стадій проектування…»
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Кас. Твердої договірної ціни.
Номер:
cde363ed6b994754ba68d612721ea859
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-25-003040-b.b8
Назва:
Кас. Твердої договірної ціни.
Вимога:
Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, на стадії підписання договору на проектування складаються приблизні кошторисні розрахунки. Кошториси складаються за фактичних даних, які уточнюються в процесі проектування на стадіях РП чи П. А згідно того ж ДСТУ Договірна ціна укладена по приблизному кошторисному розрахунку є ДИНАМІЧНОЮ.
Внесіть, будь ласка, зміни в проект договору.
З повагою.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 6.pdf 28.01.2021 09:46
Дата подачі:
27.01.2021 22:23
Вирішення:
Доброго дня! в договорі п.3.1. передбачено: «Договірна ціна є твердою та може бути зменшена з урахуванням обсягу виконання робіт, що оформляється додатковою угодою до Договору.» Тобто зміни в договір можуть бути внесені згідно статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Кас. передпроектних робіт.
Номер:
837e9ed179e4437cbed528d00b84babc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-25-003040-b.b7
Назва:
Кас. передпроектних робіт.
Вимога:
Геологічні та геодезічні вишукування, технічне обстеження будівлі є передпроектними роботами згідно ДБН А.2.2-3-2014. Передпроектні роботи, згідно ДСТУ Б Д.1.1-7-2013 оплачуються окремо. Закупівля передбачає проектні роботи (дивись назву).
Приведіть, будь ласка, у відповідність до законодавства тендерну документацію.
Також, згідно ДБН А.2.2-3-2014 тендерна документація не може містити Завдання на проектування, а згідно до Закона України Про публічні закупівлі, тендерна документація повинна містити Технічніхарактеристикт т.і.
З повагою.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 11.pdf 28.01.2021 17:20
Дата подачі:
27.01.2021 22:06
Вирішення:
Шановний учаснику! Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», проекті роботи, геологія та геодезія відносяться до предмету закупівель – роботи. Тому, відповідно до Порядку визначення предмету закупівель, Замовником визначено, що код ДК 2015 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги. Повідомляємо учасника, що зазначені вище види робіт відносяться до зазначеного коду ДК 2015, а тому, Замовником при визначені придмету закупівлі та технічних його показників не порушено жодної норми чинного законодавства і дотримані всі вимоги щодо розроблення умов оголошення про спрощену закупівлю.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Кас. ДСТУ ИСО та проектних робіт для будівництва.
Номер:
5c5da0b897004c838ced188c088949a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-25-003040-b.b6
Назва:
Кас. ДСТУ ИСО та проектних робіт для будівництва.
Вимога:
Лист-вимога з обгрунтуванням прикріплен.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ДСТУ ISO 9001-2015.docx 27.01.2021 21:38
- протокол 12.pdf 28.01.2021 17:31
Дата подачі:
27.01.2021 21:38
Вирішення:
Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити наступне.
Згідно із ч. 3 ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Зазначена вимога обумовлена тим, що для забезпечення якісного виконання робіт учасником, останній повинен мати впроваджену систему управління якістю, що відповідає національному стандарту ДСТУ ISO 9001.
У вересні 2015 року Міжнародною організацією зі стандартизації ISO була прийнята п’ята редакція стандартів ISO 9000:2015 та ISO 9001:2015. (Розробником міжнародних стандартів серії ISO 9000 є Міжнародна організація зі стандартизації ISO (International Organization for Standardization) – це всесвітня федерація національних органів стандартизації (комітетів – членів). Міжнародна організація зі стандартизації розташована в Женеві (Швейцарія).
Стандарт ISO 9001 являє собою одну з моделей управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності.
В Україні згідно з наказом Національного органу по стандартизації № 221 від 31.12.2015 з 01.07.2016 є чинним ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».
Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001 "Системи управління якістю. ВИМОГИ" був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001). Вимога Замовника щодо надання у складі пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління/менеджменту якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Впровадити систему управління якістю та пройти сертифікацію за стандартом ДСТУ ISO 9001 може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного Сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності якісно та своєчасно виконувати обов’язки за договором та не є дискримінаційною.
Відповідно до Закону України «Про стандартизацію» від 05.06.2014 № 1315-VII (із змінами), стандарт - нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері.
Окрім того, обґрунтованість встановлення Замовниками вимог щодо надання міжнародних сертифікатів на систему якості підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема № 3463-р/пк-пз від 13.04.2018 (UA-2018-01-23-002492-a).
Враховуючи вище викладене, учасник надає у складі пропозиції Сертифікат системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Кас. Завдання на проектування
Номер:
428cb8d1d57a43ed936968c68e67d6bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-25-003040-b.b5
Назва:
Кас. Завдання на проектування
Вимога:
Будь ласка, приведіть завдання на проектування до вимог до ДБН А.2.2-3-2014, та закону Про публічні закупівлі.
Надайте хоча б якісь цифрові дані, щоб можна було зробити розрахунки по собівартості (чи варто приймати участь у закупівлі), та зробити якісь кошторисні розрахунки для надання у складі пропозиції.
Проектант не бачить - що Замовник бажає отримати . Без таких даних розрахунки не можливі.
З повагою.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 9.pdf 28.01.2021 17:04
Дата подачі:
27.01.2021 20:24
Вирішення:
Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити наступне.
Відповідно до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 за № 45, проектувальник - юридична особа, яка має у своєму складі відповідних виконавців, що згідно із законодавством одержали кваліфікаційний сертифікат, який підтверджує спроможність виконання робіт щодо об’єктів відповідного класу наслідків (відповідальності), або фізична особа, яка згідно з законодавством має такий кваліфікаційний сертифікат (далі - сертифікований виконавець).
Виконавчий комітет Лохвицької міської ради (далі – Замовник) не є проектувальником, не виробляє і не реалізує проектну документацію відповідно до діючих державних будівельних норм України.
Тому, для повноцінного виконання цифрових даних, щоб можна було зробити розрахунки по собівартості для взяття участі у закупівлі і зробити кошторисні розрахунки для надання у складі пропозиції та отримання даних для розрахунків, Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, передбачено, що учасник торгів перед подачею пропозиції повинен оглянути об‘єкт, для підтвердження чого у складі пропозиції надається акт огляду об’єкту, за підписом сторони учасника та сторони замовника.
Враховуючи вище зазначене, кожен учасник бажаючий прийняти участь у закупівлі, має можливість оглянути об’єкт для повноцінного виконання цифрових даних, щоб можна було зробити розрахунки по собівартості, зробити кошторисні розрахунки для надання у складі пропозиції і отримання даних для розрахунків та інше.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінуюча вимога. Видаліть!
Номер:
b485b749dd614f38a4abeac06ab045f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-25-003040-b.b4
Назва:
Дискримінуюча вимога. Видаліть!
Вимога:
По-перше, ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» говорить, що «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.» - Проте Ви плутаєте, не розрізняєте і трактує закон на свій розум стосовно поняття «ІНФОРМАЦІЯ» та «ВИМОГА до предмета закупівлі». Ч.7 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» підтверджує, що «Інформація» і «Вимога до предмета закупівлі» – це різні поняття: « У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо ІНФОРМАЦІЇ, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.».
По-друге, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19422-р/пк-пз від 27.12.2019, на яке Ви посилаєтеся в своїй відповіді, стосується закупівлі товару, а не, як у Вашому випадку, робіт. А рішення АМКУ № 19422-р/пк-пз від 27.12.2019 не містить агрументації Колегії, а лише зазначено те, що скаржник не довів і документально не підтвердив, яким чином порушено його права та інтереси. Це підтверджено статтею самого ДП «Прозоро» (https://infobox.prozorro.org/articles/sertifikaciya-iso-v-publichnih-zakupivlyah-shcho-ce-i-dlya-chogo)
По-третє, з приводу того, що вимога в п.5 №14 Оголошення є неправомірною і дискримінуючою, свідчить наявність вимог від учасників у вашій закупівлі з даного приводу, яка позбавляє права взяти участь у закупівлі потенційних учасників, які несертифіковані за стандартом ISO 9001:2015, оскільки сертифікація за стандартами ISO 9001:2015 в Україні не є обов’язковою, а добровільною справою. Також згідно з п.1 Розділу «Сфера застосування» національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 стандарт ISO 9001:2015 «установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги» - тобто сертифікація за стандартом ISO 9001:2015 стосується організацій в аспекті товарів та послуг, а не робіт, зокрема виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації.
Вимагаємо видалити дискримінуючу вимогу до предмету закупівлі (п.5 у №14 Оголошення), яка не є інформацією у розумінні ч.3 ст.14 ЗУ, а є вимогою до предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 8.pdf 28.01.2021 16:48
Дата подачі:
27.01.2021 12:19
Вирішення:
Доброго дня! За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити наступне.
Згідно із ч. 3 ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Зазначена вимога обумовлена тим, що для забезпечення якісного виконання робіт учасником, останній повинен мати впроваджену систему управління якістю, що відповідає національному стандарту ДСТУ ISO 9001.
Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001 "Системи управління якістю. ВИМОГИ" був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001). Вимога Замовника щодо надання у складі пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління/менеджменту якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Впровадити систему управління якістю та пройти сертифікацію за стандартом ДСТУ ISO 9001 може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного Сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності якісно та своєчасно виконувати обов’язки за договором та не є дискримінаційною.
Окрім того, обґрунтованість встановлення Замовниками вимог щодо надання міжнародних сертифікатів на систему якості підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема № 3463-р/пк-пз від13.04.2018 (UA-2018-01-23-002492-a).
А тому, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Оголошення по зазначеній підставі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Внести зміни в Оголошення
Номер:
afadaa3962874320bba944d0a0e51830
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-25-003040-b.b3
Назва:
Внести зміни в Оголошення
Вимога:
Вимагаємо виправити у п.5 №14 Оголошення у вимозі щодо надання Учасником копії чинного Сертифікату системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015 - оскільки в Україні діє не стандарт ISO 9001:2015, а стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 - щоб вимога відповідала законодавсту, що діє в Україні. Тому і в сертифікаті повинно бути зазаначено, що система управління/менеджменту якості Учасника відповідає стандарту ДСТУ ISO 9001:2015.
Пов'язані документи:
Учасник
- 9001.pdf 27.01.2021 11:39
- протокол 7.pdf 28.01.2021 16:38
Дата подачі:
27.01.2021 11:39
Вирішення:
Доброго дня! За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити наступне.
У вересні 2015 року Міжнародною організацією зі стандартизації ISO була прийнята п’ята редакція стандартів ISO 9000:2015 та ISO 9001:2015. (Розробником міжнародних стандартів серії ISO 9000 є Міжнародна організація зі стандартизації ISO (International Organization for Standardization) – це всесвітня федерація національних органів стандартизації (комітетів – членів). Міжнародна організація зі стандартизації розташована в Женеві (Швейцарія).
В Україні згідно з наказом Національного органу по стандартизації № 221 від 31.12.2015 з 01.07.2016 є чинним ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».
Стандарт ISO 9001 являє собою одну з моделей управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності.
Відповідно до Закону України «Про стандартизацію» від 05.06.2014 № 1315-VII (із змінами), стандарт - нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері.
На вимогу замовника, що передбачена у пункті 5 Розділі 14 учасник надає у складі своєї пропозиції копію чинного Сертифікату системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015.
Враховуючи вище викладене, учасник надає у складі пропорзиції Сертифікат системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».
Тому, дана вимога замовника є слушною.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
№14 Оголошення - видалити п.5
Номер:
63ad59ae96754f43a7eeca6cb3a6fd90
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-25-003040-b.b2
Назва:
№14 Оголошення - видалити п.5
Вимога:
Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization).
ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Простою мовою, цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати БІЗНЕС-ПРОЦЕСИ та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції.
В Україні законодавчий обов’язок на отримання сертифіката ISO 9001:2015 відсутній.
Надання його у складі пропозиції сертифіката ISO 9001:2015 жодним чином не стосується предмета закупівлі (Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги), тому і вимога щодо його надання є неправомірною.
Що стосується України, то ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікуватися по стандартам ISO.
Відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим, не може мати наслідком відхилення її замовником.
А ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, не є порушенням умов Тендерної документації.
Замовник може встановлювати інші вимоги до Учасника, але ці вимоги згідно з Законом України "Про публічні закупівлі" маю бути визначені законодавством України.
Вимагаємо видалити в №14 Оголошення п.5.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 5.pdf 27.01.2021 10:17
Дата подачі:
26.01.2021 16:06
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні Закупівлі», Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначати іншу інформацію (документи), крім тих, які передбачені даною статтею. Наявність у підприємства Сертифікату системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015 яким учасник закупівлі повинен підтвердити, що система управління/менеджменту якості учасника стосовно діяльності у сфері архітектури; діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2015. Наявність сертифікату системи управління/менеджменту якістю за стандартами ISO 9001:2015 за предметом закупівлі, свідчить про спроможність підприємства виконати роботи відповідно до діючих норм і стандартів. Тому, дана вимога не є упередженою. Така ж думка викладена в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19422-р/пк-пз від 27.12.2019.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Сертифікат ISO 9001:2015
Номер:
36894c9ef99649269a0f83f6eb537f6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-25-003040-b.b1
Назва:
Сертифікат ISO 9001:2015
Вимога:
Шановний Замовнику.
1.В розділі 14.Інша інформація та документи п.5. Учасник у складі своєї пропозиції надає копію чинного Сертифікату системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015. Наявність на підприємстві система менеджменту якістю ISO 9001: 2015 є добровільним рішенням юридичної особи, та не є обовязковою. В даному випадку відповідно до предмета закупівлі вимога Замовника про наявність в Учасника системи менеджменту якістю ISO 9001: 2015 є упередженою. Вважаючи на вищеприведене, просимо зняти відповідні вимоги з Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 4.pdf 27.01.2021 09:43
Дата подачі:
26.01.2021 13:44
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні Закупівлі», Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначати іншу інформацію (документи), крім тих, які передбачені даною статтею. Наявність у підприємства Сертифікату системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015 яким учасник закупівлі повинен підтвердити, що система управління/менеджменту якості учасника стосовно діяльності у сфері архітектури; діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2015. Наявність сертифікату системи управління/менеджменту якістю за стандартами ISO 9001:2015 за предметом закупівлі, свідчить про спроможність підприємства виконати роботи відповідно до діючих норм і стандартів. Тому, дана вимога не є упередженою. Така ж думка викладена в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19422-р/пк-пз від 27.12.2019.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні