Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 0+000 – км 44+230, Львівська область (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія), виданої банком, який включено до переліку системно важливих банків, визначеного, чинним на дату подання тендерної пропозиції, рішенням правління Національного банку України (далі — банк-гарант), з накладеним кваліфікованим електронним підписом такого банку-гаранта відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. У разі, якщо учасник бере участь в одному тендері замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Гарантія повинна передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати – заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання банку-гаранта сплатити замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою учасника, без згоди та погодження з замовником, після її передавання / надсилання замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена замовником. Реквізити замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Львівській області, IBAN UA968201720355179011088001058 у ГУДКСУ у Львівській області, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 25253009.
Завершена
1 532 133 890.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 660 669.45 UAH
Період уточнення:22.01.2021 17:21 - 12.03.2021 00:00
Відповідь надана
Ліцензія
Номер:ef952f471fb14187b48ada494bb0fe16
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:03.02.2021 10:54
Опис:Шановний замовнику!
Відповідно до додатку № 4 до Тендерної документації, учасник повинен надати сканкопією ліцензії із провадження господарської діяльності, з переліком видів робіт у відповідності до Технічної специфікації на цю закупівлю (Додаток № 3 до тендерної документації), що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із класом наслідків не нижче СС3 та/або об’єктів категорії складності не нижче V (які будуть виконуватися безпосередньо учасником).
Ми, як нерезиденти, плануємо брати участь у тендері, однак для Участі у тендері необхідна ліцензія. Наша Компанія мала ліцензію Серія АB № 595456, видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України. Строк дії ліцензії з 12.10.2011 р. по 12.10.2016. Отже, вказана ліцензія на сьогодні є недійсною.
Станом на сьогодні в Україні відсутні органи, що здійснюють ліцензування господарської діяльності із будівництва об’єктів, що належать до об’єктів із класом наслідків не нижче СС3/СС3.
Ст. 37 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» право на виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України "Про оцінку впливу на довкілля", підключення об’єкта будівництва до інженерних мереж та споруд надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику (якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) після отримання дозволу на виконання будівельних робіт. Для отримання такого дозволу необхідно подати заявку до органу державного архітектурно-будівельного контролю, до якої додається, зокрема, інформація про ліцензію та кваліфікаційні сертифікати, що дає право на виконання будівельних робіт.
Відповідно до ч.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи вищевикладене, просимо роз’яснити чи достатньо буду для участі у тендері, якщо учасник-нерезидент надасть наступні документи:
- сканпопію ліцензії серії АB № 595456, виданої Державною архітектурно-будівельною інспекцією України, зі строком дії з 12.10.2011 р. до 12.10.2016 р.
або
- лист - пояснення в довільній формі, в якому зазначаються підстави ненадання вищезазначеного документу (ліцензії) із зазначенням норм чинного законодавства?
Відповідь:Відповідно до Додатка №4 до тендерної документації Замовника на цю закупівлю Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує відповідність поданої тендерної пропозиції технічним вимогам, серед іншого, сканкопією ліцензії із провадження господарської діяльності, з переліком видів робіт у відповідності до Технічної специфікації на цю закупівлю (Додаток № 3 до тендерної документації), що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із класом наслідків не нижче СС3 та/або об’єктів категорії складності не нижче V (які будуть виконуватися безпосередньо учасником). Замовником встановлено зазначену вимогу з урахуванням п.6 ч.3 ст.37 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», в якому зазначається, що для отримання дозволу на виконання будівельних робіт подається заява, до якої додається серед іншого, зокрема, інформація про ліцензію, що дає право на виконання будівельних робіт, та кваліфікаційні сертифікати. Відповідно, для подання такої інформації про ліцензію та для отримання в подальшому дозволу на виконання будівельних робіт необхідною є наявність в учасника (потенційного підрядника) такої ліцензії із провадження господарської діяльності, з переліком видів робіт у відповідності до Технічної специфікації на цю закупівлю (Додаток № 3 до тендерної документації), що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із класом наслідків не нижче СС3 та/або об’єктів категорії складності не нижче V (які будуть виконуватися безпосередньо учасником). Учаснику необхідно подати тендерну пропозицію з урахуванням всіх вимог тендерної документації Замовника на цю закупівлю.
Дата відповіді:05.02.2021 13:15
Відповідь надана
Щодо дозвільних документів
Номер:94aeb0c3a3fc416f9159b0e70515ddfc
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:25.01.2021 10:36
Опис:Шановний замовник! Постановою Кабінету Міністрів України № 219 від 13.03.2020 р. «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» скасовано Постанову Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками». У зв’язку із скасування Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» втратив чинність перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню. Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Відповідно до ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Отже, з урахуванням вищевикладеного, можна дійти висновку, що у зв’язку із скасуванням Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», якою був затверджений перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, відсутня законодавча вимога щодо наявності ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) у зв’язку з відсутністю переліку видів робіт підлягаючих ліцензуванню, що визначаються Кабінетом Міністрів України, відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Враховуючи вищевикладене, прошу надати відповідь, чи необхідна нерезиденту наявність/отримання ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) для участі у тендері на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 0+000 – км 44+230, Львівська область (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) та на подальше підписання договору і на виконання робіт з вказаного напрямку?
Відповідь:У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне. Згідно вимог пп.1.4. п.1 Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" для учасників-нерезидентів документи, що не передбачені законодавством країни, в якій цей учасник зареєстрований, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність таких документів у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення. У цьому випадку учасником-нерезидентом обов’язково надається аналог документу та інформація в довільній формі про підстави надання аналогу документу. У випадку ненадання аналогу документу, учасником-нерезидентом обов’язково надається інформація в довільній формі з обґрунтованим поясненням причин відсутності аналогу документу.