• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Будівництво автомобільної дороги державного значення Т-16-44 Контрольно-пропускний пункт «Лісне» - Контрольно-пропускний пункт «Малоярославець Перший» за новим напрямком в обхід території Республіки Молдова на ділянці Лісне-Єлизаветівка

Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

346 415 442.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 461 154.42 UAH
Період уточнення: 22.01.2021 15:40 - 18.04.2021 00:00
Відповідь надана

Відносно ДОДАТКУ 3, ІІІ. ІНШІ ДОКУМЕНТИ

Номер: e7e26ccb95a14f9ab0bcf74600e7d52d
Дата опублікування: 10.02.2021 21:07
Опис: Згідно до вимог у ТД (ДОДАТОК 3, ІІІ. ІНШІ ДОКУМЕНТИ), Замовник просить надати у тендерній пропозиції чинний Сертифікат системи управління якістю на учасника торгів за стандартами ISO 9001, з підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно умов сертифікату) та ліцензію Учасника на виконання певних послуг, провадження певного виду господарської діяльності. Якщо учасник процедурі закупівлі є об'єднання учасників (консорціум), чи повинно надавати ці документи від консорціума або від усіх учасники цього об’єднання чи достатньо подання вищезазначених документів від одного із учасників об‘єднання???
Відповідь: Сертифікат системи управління якістю на учасника торгів за стандартами ISO 9001, з підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно умов сертифікату) та ліцензію Учасника на виконання певних послуг можуть надаватися одним з учасників консорціуму.
Дата відповіді: 15.02.2021 15:49
Відповідь надана

Дозвіл

Номер: 77d27a23dceb474b96ddc62cfb9dc9d6
Дата опублікування: 10.02.2021 09:22
Опис: Шановний замовник! Постановою Кабінету Міністрів України № 219 від 13.03.2020 р. «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» скасовано Постанову Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками». У зв’язку із скасування Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» втратив чинність перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню. Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Відповідно до ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Отже, з урахуванням вищевикладеного, можна дійти висновку, що у зв’язку із скасуванням Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», якою був затверджений перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, відсутня законодавча вимога щодо наявності ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) у зв’язку з відсутністю переліку видів робіт підлягаючих ліцензуванню, що визначаються Кабінетом Міністрів України, відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Враховуючи вищевикладене, прошу надати відповідь, чи необхідна нерезиденту наявність/отримання ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) для участі у тендері на Будівництво автомобільної дороги державного значення Т-16-44 Контрольно-пропускний пункт «Лісне» - Контрольно-пропускний пункт «Малоярославець Перший» за новим напрямком в обхід території Республіки Молдова на ділянці Лісне-Єлизаветівка та на подальше підписання договору і на виконання робіт з вказаного напрямку?
Відповідь: Учасник нерезидент повинен надати документ з урахуванням особливостей законодавства його країни походження, тобто аналог документа. До аналогу документа має бути надано інформацію, у довільній формі, на заміну якого документу він наданий Учасником нерезидентом. У разі відсутності у такого Учасника аналога документу, Учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо його відсутності у нього, згідно законодавства країни у якій зареєстрований такий Учасник.
Дата відповіді: 15.02.2021 15:48
Відповідь надана

відносно ст.16 Підтвердження досвіду

Номер: c0bf49592f4c4b68b21294d18c5dea23
Дата опублікування: 02.02.2021 19:37
Опис: Відповідно до вимог тендерної документації Згідно Додатку 3 п.1.3 до ТД Замовник просить документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), де аналогічним договором вважається договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Вказані вимоги є дискримінаційними, обмежують конкуренцію, а саме ті щодо виду дороги, на якій мав виконуватись аналогічний договір: лише державного значення І, II чи ІІІ категорії вважаємо дискримінаційною вимогою Документації з огляду на те, що згідно ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги» автомобільні дороги поділяються на: -автомобільні дороги загального користування; -вулиці і дороги міст та інших населених пунктів; -відомчі (технологічні) автомобільні дороги; -автомобільні дороги на приватних територіях. До капітального ремонту доріг загального користування без залежності від їх поділу на дороги державного чи місцевого значення (а державного значення - без залежності від їх поділу на міжнародні, національні, регіональні та територіальні), а так само без залежності від категорії дороги. Дороги державного значення (у тому числі територіальні) і дороги місцевого значення - є дорогами загального користування, тому, якщо учасник має досвід виконання робіт з капітального ремонту доріг загального користування місцевого значення (чи, скажімо, територіальної державного значення IV категорії), то він так само зможе виконати роботи з капітального ремонту доріг загального користування державного значення і навпаки. Зокрема , згідно стаття 8 Закону України «Про автомобільні дороги» встановлює, що автомобільні дороги загального користування поділяються у свою чергу на автомобільні дороги державного та місцевого значення. Автомобільні дороги державного значення підрозділяються на міжнародні, національні , регіональні та територіальні. Автомобільні дороги місцевого значення підрозділяються на обласні та районні але відносини між назвами підвидами є несуттєвими і жодним чином не впливають на виконання робіт. З огляду на викладене, вважаємо, що вимога спрямована лише на дискримінацію учасників та обмеження конкуренції. Частина 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» прямо забороняє Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а ч. 4 ст. 22 Закону встановлює, що «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Виходячи з вищевикладеного просимо виключити необхідність виконання аналогічного договору на автомобільних дорогах загального користування, а саме і місцевого значення (міжнародних, національних чи регіональних) І, II чи III категорій.
Відповідь: Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», кваліфікаційними критерієм є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). ЗУ «Про публічні закупівлі» не містить визначення поняття «аналогічний договір». Відповідно до роз’яснення Мінекономіки, замовники, при визначенні аналогічного договору керуються кожним конкретним предметом закупівлі. В даному випадку це є будівництво автомобільної дороги державного значення! Отже, аналогічним договором, буде договір, що відповідає характеристикам предмету визначеного предмету закупівлі. Замовником і так розширено спектр договорів, які вважаються аналогічними. Це є не тільки будівництво, а і реконструкція і капітальний ремонт. Більш того, договори можуть подаватися за останні 5 років, що є дуже широким діапазоном. При виконанні будівництва автомобільної дороги державного значення, Учасник повинен мати відповідні знання та досвід з виконання саме вимог стандартів і норм з будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії, інтенсивність руху по яких, на відміну від доріг місцевого значення та навантаження на дорожнє покриття, значно вищі. Встановлена вимога не може вважатися дискримінаційною, оскільки поняття «дискримінація» передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У даному ж випадку вказані вимоги тендерної документації поширються не лише на Вас або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників конкурсних торгів і обов`язкові до виконання всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі. Виходячи з вищенаведеного, описана вимога не може бути дискримінаційною, адже висунута замовником відповідно до чинного законодавства України. Відтак, і Ваше прохання не може бути задоволене.
Дата відповіді: 05.02.2021 14:39