• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Нерегулярні пасажирські перевезення за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: в межах України. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2021 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 7 920 000,00 грн. без ПДВ/ 9 504 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23.02.2021 о 15:00 год. 12. Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): поетапна оплата за фактично виконані роботи/надані послуги здійснюється по кожному акту наступним чином: - протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного акту виконаних робіт/наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту; - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного акту виконаних робіт/наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 23.02.2021 о 15:00 год. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Завершена

7 920 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 600.00 UAH
Період уточнення: 22.01.2021 15:26 - 13.02.2021 00:00
Відповідь надана

Додаток 4/2 предмета закупівлі

Номер: f2286ef6d1e74f59b1e1a2e8901901bd
Дата опублікування: 11.02.2021 23:33
Опис: Шановний Замовнику! Положення тендерної документації, а саме: Додатку 4/2, в якому зазначено, щодо досвіду аналогічних договорів, де в стовпчику 3 вказано, що предмет закупівлі має бути із зазначенням коду Державного класифікатора (ДК) - є дискримінаційним. Оскільки, код ДК застосовується у разі укладання договорів в рамках процедур закупівлі, відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі". Вказаний закон поширюється на замовників, які є огранами влади або місцевого самоврядування, або юридичні особи мають у своєму статутному капіталі більше ніж 50% частки держави чи місцевого самоврядування. Тобто, юридичні особи приватного права, фізичні особи-підприємці цей закон не використовують, якщо вони є замовниками послуг. Отже, не вказують у своїх договорах код ДК. Наявність такої вимоги вбачає відсутність обєктивності та неупередженості у діях Замовника. У звязку з чим, просимо надати розяснення: чи не буде вважатися порушенням вимог тендерної документації замовника та чи не буде це підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, у разі зазначення останнім досвіду виконання аналогічних договорів із юридичною особою приватного права та/або фізичною особою-підприємцем без зазначення коду Державного класифікатора (ДК) та надання відповідного договору чи відгуку ?
Відповідь: Роз’яснення 1 Затверджено рішенням тендерного комітету від 15.02.2021р. Роз’яснення на запитання (подання запитання –11 лютого 2021 об 23:33) по відкритим торгам на закупівлю: Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення. (Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-01-22-001922-а). Стосовно поставленого запитання щодо Додатку 4/2 до предмета закупівлі повідомляємо наступне: Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації. Перелік змін та Тендерна документація у новій редакції будуть оприлюднені в електронній системі закупівель у відповідності до чинного законодавства.
Дата відповіді: 15.02.2021 14:22