• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Нерегулярні пасажирські перевезення за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: в межах України. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2021 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 7 920 000,00 грн. без ПДВ/ 9 504 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23.02.2021 о 15:00 год. 12. Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): поетапна оплата за фактично виконані роботи/надані послуги здійснюється по кожному акту наступним чином: - протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного акту виконаних робіт/наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту; - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного акту виконаних робіт/наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 23.02.2021 о 15:00 год. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Завершена

7 920 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 600.00 UAH
Номер: f4e32e1e0f2d4568b3e6c1914768f670
Внутрішній номер закупівлі: 8229155
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-22-001922-a   
Замовник: Південна філія ДП "АМПУ"
Контактна особа: Волошанюк Наталія Романівна 048-738-17-86 Nataliia.Voloshaniuk@pf.uspa.gov.ua http://yuz-uspa.com.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезенняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 7 920 000.00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 39 600.00 UAH
Період уточнення: 22.01.2021 15:26 - 13.02.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 22.01.2021 15:26 - 23.02.2021 15:00
Період прекваліфікації: 23.02.2021 15:03 - 04.03.2021 00:00
Аукціон: 10.03.2021 11:29 - 10.03.2021 11:56
Період кваліфікації: 10.03.2021 11:56 - 10.03.2021 16:05
Період завантаження договору: 10.03.2021 16:05 - 30.03.2021 16:05
Умови оплати:
інша подія - 80%
інша подія - 20%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу
Код ДК 021:2015: 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Учасник
Початкова / Кінцева пропозиція
Результати прекваліфікації
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "АВТОРУХ СЕРВІС"

Оскарження: 10.03.2021 16:05 - 21.03.2021 00:00
Початкова пропозиція 5 876 000.00 UAH без ПДВ /
4 399 900.00 UAH без ПДВ
Результати прекваліфікації
Прийнято
26.02.2021 16:03
Результати кваліфікації
Переможець
10.03.2021 16:05
Відповіді на вимоги 11
Документи 108
Скарги 0
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПІВНІЧТРАНС"

Опубліковане повідомлення з вимогою усунення невідповідностей
Початкова пропозиція 5 895 000.00 UAH без ПДВ /
4 400 000.00 UAH без ПДВ
Результати прекваліфікації
Прийнято
26.02.2021 16:03
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 11
Документи 80
Скарги 0
ФОП МОНОЛАТІЙ Г.Ю.

Опубліковане повідомлення з вимогою усунення невідповідностей
Початкова пропозиція 5 877 000.00 UAH без ПДВ /
4 800 000.00 UAH без ПДВ
Результати прекваліфікації
Прийнято
26.02.2021 16:02
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 11
Документи 102
Скарги 0

Контракти

Номер: 6a495a6730de4710996be19eab3ba638
Ідентифікатор договору: UA-2021-01-22-001922-a-b1
Постачальник: ТОВ "АВТОРУХ СЕРВІС"
Номер договору: 73-В-ПВФ-21
Сума договору: 5 279 880.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 4 399 900.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 22.03.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 22.03.2021 00:00
Статус:
Виконаний
docx
Звіт про результати проведення закупівлі.docx
pdf
73-В-ПВФ-21 від 22.03.2021 ТОВ АВТОРУХ СЕРВІС.pdf
docx
Звіт про виконання договору про закупівлю 73-В-ПВФ-21 від 22...
p7s
sign.p7s