• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб з пшеничного борошна, хліб житньо-пшеничний, виріб хлібобулочний здобний, куліч з пшеничного борошна в/к, Булочний виріб з пшеничного борошна в/г )

Завершена

2 545 056.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 725.28 UAH
Період уточнення: 19.01.2021 16:51 - 26.01.2021 00:00
Відповідь надана

Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: 2896db8c5e2f4e3eb226d1a5621ab3f7
Дата опублікування: 25.01.2021 21:28
Опис: Шановний Замовнику, просимо Вас розяснити: 1. що Ви маєте на увазі "Аналогічними в рамках цієї закупівлі є договори за предметом закупівлі визначеним за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 за четвертим знаком". Не зрозуміле зазначення "за четвертим знаком". Предметом Вашої закупівлі є: код ДК 021:2015 - 15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» . Чи можемо ми надати Доовори саме з такими предметами закупівлі, як у Вашій ТД? 2. Не зрозуміло, чому Ви робите посилання на Еквівалент «Сімейного», Еквівалент «Домашнього» та ін., а не на еквівалент Хліба з пшеничного борошна в/г ДСТУ 7517:2014 та ін із зазначенням технічних характеристик предмету закупівлі. При цьому Ви вже робите посилання на найменування конкретного виробника, що є порушенням. Тендерна документація та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як то передбачено ч. 5 ст. 14 Закону. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Стаття 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно‑правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Просимо Вас виключити з ТД посилання на конкретний еквівалент, натомість визначити технічні умови до Предмета закупівлі згіднодо зазначених Вами НД (ДСТУ). Як приклад, Учасник закупівлі у 2020 році не мав власного автотранспорту, а використовував орендований автотранспорт, у 2021 році Учасник для виконання умов ТД передбачає задіяти уже власний автотранспорт. У даному випадку в ТД встановлені дискримінаційні вимоги, оскільки надання документів за 2020 рік Учасник не зможе по вищевказаній причині. Оскільки закупівля плануються на 2021 рік, просимо Вас виключити вимогу про надання документів за 2020 рік, або внести поправку - надати лист - розяснення. "3. Учасник повинен надати сканований оригінал договору про проведення дезінфекції транспортних засобів в 2020 року та сканований оригінал договору про проведення дезінфекції транспортних засобів на 2021 рік." "4. Учасник повинен надати скановані оригінали Актів виконаних робіт по дезінфекції транспортних засобів (не рідше трьох раз на місяць) за грудень 2020 року та січень 2021 року. Для підтвердження проведення дезінфекції транспортних засобів за грудень 2020 року та січень 2021 року учасник повинен надати скановані оригінали платіжних доручень про оплату відповідно до договірних умов робіт по дезінфекції транспортних засобів з відміткою банку про проведення оплати. " Шановний Замовнику, Ви вимагаєте документі, які мають свою чинність не 2 місяці - обмеження, які Ви встановлюєте, це можна розцінювати як дискримінацію, оскільки не всі документи можна оформити за такий короткий проміжок часу. Наприклад перевірки Держпродслужбою повинні бути заплановані і внесені в графік перевірок. Просимо Вас внести зміни відносно строку давності нижчеприведених документів (як варіант, за останнє півріччя). 4. Для підтвердження відсутності ГМО надати сканований оригінал протоколу лабораторних випробувань на наявність чи відсутність ГМО, що виданий акредитованою лабораторією не більше двох місячної давнини відносно кінцевої дати подання ТП. 5. Надати сканований оригінал акту Держпродспоживслужби стосовно перевірки додержання операторами ринку – виробником продукції, що пропонується до постачання, вимог законодавства про харчові продукти, наданий оператору потужності не більше ніж двох місячної давнини відносно кінцевої дати подання. 6. Надати сканований оригінал акту Держпродспоживслужби складеного за результатами проведення заходу державного контролю оператору ринку- виробника продукції у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР не більше ніж двох місячної давнини відносно кінцевої дати подання."
Відповідь: Шановний Учасник.Частиною 3 Розділу 1 «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за № 50/34783, встановлено: Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Таким чином – аналогічним, в рамках цієї закупівлі, є договори за предметом закупівлі визначеними за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби». Стаття 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, що закуповуються. При цьому, до кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент». Таким чином, вимога до предмета закупівлі визначена у строгій відповідності Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому, посилання на вираз «або еквівалент» не протирічить технічним вимогам щодо відповідності предмета закупівлі зазначеним в тендерній документації національним стандартам (ДСТУ). Тобто, продукція, яка пропонується до постачання, повинна бути виготовлена за діючими національними стандартами (ДСТУ). Стосовно проведення дезінфекції транспортних засобів у грудні 2020 року та у січні 2021 року. Ви, вважаєте, що обмеження в 2 місяці, які встановлені в тендерній документації, можна розцінювати як дискримінацію, оскільки не всі документи можна оформити за такий короткий проміжок часу. Але акти виконаних робіт по дезінфекції транспортних засобів, якими ви здійснювали перевезення хлібобулочних виробів, не потрібно оформлювати, вони у вас повинні бути, якщо, звісно, ви приділяли увагу санітарному стану транспортних засобів, що були задіяні в перевезенні хлібобулочної продукції, незалежно від того, використовувався власний транспортний засіб чи орендований. Договір про дезінфекцію транспортних засобів на 2021 рік підтверджує тільки ваші наміри підтримувати санітарний стан задіяного вами транспорту в належному стані. Факт проведення дезінфекції транспортних засобів підтверджують саме акти виконаних робіт, які проводились відповідно до умов, встановлених угодами на момент проведення санітарної обробки. Вимога тендерної документації не стосується того, який транспорт, власний чи орендований, ви використовували. Вимога стосується підтвердження факту проведення дезінфекції транспортних засобів для перевезення хлібобулочної продукції під час ведення учасником своєї господарської діяльності, в тому числі виконання аналогічного договору. Для підтвердження відповідності предмета закупівлі – харчового продукту технічним вимогам, в тому числі показникам якості та безпечності, замовники торгів визначають перелік документів (в тому числі протоколи досліджень, випробувань, акти контролю), які учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції. Чинність цих документів часовим терміном не визначено. Тому здійснення досліджень, випробувань, контрольних перевірок проводиться на вимогу Замовника. Якщо учасник проводить свою господарську діяльність у строгій відповідності до чинного законодавства, то отримати документи на підтвердження відповідності не визиватиме складнощів. Якщо учасник підготував зазначені документи для участі у інших торгах, що планово проводяться на початку нового бюджетного року, то термін дії документів відповідності в два місяці достатній для їх використання і для подальшої участі у тендерах. Варіант отримання підтвердження відповідності документами піврічної давнини не може бути прийнятним, адже з урахуванням часу на заключення договору поставки, при умові, що учасник стає переможцем торгів, та терміну поставки товару до кінця 2021 року, - документи з таким терміном давності їх оформлення втрачають свою актуальність. Крім того, в Додатку № 2 до тендерної документації в Технічних вимогах визначена умова, яка зазначається в тендерних документаціях з року в рік, про обов’язок на запит замовника надавати копії протоколів досліджень продукції за показниками безпеки.
Дата відповіді: 27.01.2021 16:56