-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з монтажу автоматичної пожежної сигналізації, системи передання тривожних сповіщень та оповіщення людей про пожежу в Дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) компенсуючого типу для дітей із вадами опорно-рухового апарату №22 «Оленка» по вулиці Комарова, 60 в м. Кропивницькому
Завершена
255 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 550.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 550.00 UAH
Період уточнення:
19.01.2021 13:56 - 27.02.2021 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
eec9ab53867b4644aef43ea789c52b9d
Дата опублікування:
21.01.2021 16:52
Опис:
Доброго дня. У ТД наявна вимога надати оригінал довідки або іншого документу з органів ДФС (органів ДПС) про наявність зареєстрованих рахунків у банківських установах, що видана у місяці, в якому оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, або місяці наступному після місяця, в якому оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів;
Дана довідка не видається податковими органами. Її видають банки. Тому просимо виправити дану вимогу.
Крім того, У ТД наявна вимога: для підтвердження можливості виконання гарантійних зобов’язань – наявність постійно діючого представництва/філії/офісу в м. Кропивницькому (підтвердити договором оренди, документами на право власності, тощо
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Ліцензія на здійснення протипожежної діяльності поширюється на всю територію України. Тому просимо привести вашу ТД у відповідність до закону.
Відповідь:
Добрий день! Статтею 22 Закону УкраЇни «Про публічні закупівлі» передбачено вимоги до змісту тендерної документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до пункту 1 розділу 2 Порядку повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, який затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 09 липня 2019 року № 292) Національний банк України, банки та інші фінансові установи у день відкриття/закриття рахунку платника податків подають відомості про це в електронному вигляді з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронних довірчих послуг, нормативно-правових актів з питань документування управлінської діяльності. У разі відкриття/закриття власних кореспондентських рахунків банки направляють Повідомлення у порядку, встановленому цим Порядком. У разі відкриття/закриття одного спільного рахунку в цінних паперах для декількох осіб, у спільній власності яких перебувають цінні папери, депозитарні установи направляють Повідомлення щодо кожного платника податків окремо із зазначенням у Повідомленнях спільного рахунку. Таким чином, керуючись вимогами чинного законодавства України, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником передбачено надання Учасниками довідки (або іншого документу) виданої органами ДФС України про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах.
Що стосується наявності постійно діючого представництва/філії/офісу в м.Кропивницькому, то відповідно до умов тендерної документації місцем надання послуг є будівля Дошкільного навчального закладу" по вул. Комарова, 60 в м. Кропивницький. Наявність власного, орендованого, суборендованого представництва (приміщення офісу, складу тощо) в м. Кропивницькому та/або в Кіровоградській області дозволятиме Учаснику забезпечити розміщення матеріально-технічної базі у максимальної доступності до об’єкту Замовника. Це є гарантією надання послуг належного рівня та у встановленні договором строки, враховуючи той факт що надання послуг буде відбуватися у стислі строки, для нас як Замовника даний факт є принциповим. Діюче законодавство Украйни та умови тендерної документації дозволяють кожному Учаснику на період надання послуг отримати у користування відповідне приміщення в м. Кропивницькому та/або в Кіровоградській області. Придбати у власність, орендувати, узяти у суборенду приміщення може кожний Учасник закупівлі і це не є дискримінаційною вимогою.
Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
25.01.2021 14:10
Відповідь надана
Наявність в учасника закупівлі, постійного офісу в м. Кропивницький
Номер:
85058c78ecf54f788ff2f8f910c87f96
Дата опублікування:
21.01.2021 10:56
Опис:
Шановний замовник закупівлі. Дайте відповідь, на підставі якого норматьивно-правого акту Ви вимагаєте наявність в учасника постійного представництва (офісу ) в м. Кропивницький? Нагадуємо Вам, що основною вимогою Закону України "Про публічні закупівлі" ст. 16., визначено Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Ваша вимога є дискримінаційною, так як лишає можливості приймати участь в закупівлі, учасників з інших міст. Прошу видалити дану вимогу.
Відповідь:
Добрий день! Шановний Учасник! Відповідно до умов тендерної документації місцем надання послуг є будівля Дошкільного навчального закладу" по вул. Комарова, 60 в м. Кропивницький. Наявність власного, орендованого, суборендованого представництва (приміщення офісу, складу тощо) в м. Кропивницькому та/або в Кіровоградській області дозволятиме Учаснику забезпечити розміщення матеріально-технічної базі у максимальної доступності до об’єкту Замовника. Це є гарантією надання послуг належного рівня та у встановленні договором строки, враховуючи той факт що надання послуг буде відбуватися у стислі строки, для нас як Замовника даний факт є принциповим. Діюче законодавство Украйни та умови тендерної документації дозволяють кожному Учаснику на період надання послуг отримати у користування відповідне приміщення в м. Кропивницькому та/або в Кіровоградській області. Придбати у власність, орендувати, узяти у суборенду приміщення може кожний Учасник закупівлі і це не є дискримінаційною вимогою.
Дата відповіді:
25.01.2021 11:10
Відповідь надана
Наявність в учасника закупівлі, сертифікату ISO 9001:2015
Номер:
576d375197374c9ab56d9eaea2e98edb
Дата опублікування:
21.01.2021 10:52
Опис:
Шановний замовник Закупівлі. Дайте відповідь, на підставі вимог, якого нормативно правового акта з питань пожежної безпеки, Ви вимагаєте від учасників Закупівлі, наявність сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю»? Нагадуємо Вам, що та послуга, яка передбачена Тендерною документацією, надається Учасником закупівлі на підставі ліцензії, наявність в Учасника якої, регламентується Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності та Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Наголошую, що дана послуга, надається на підставі ЛІЦЕНЗІЇ - "На надання послуг протипожежного призначення". Основною вимогою Закону України "Про публічні закупівлі" ст. 16., визначено Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Вважаємо Вашу вимогу, мати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю», необ'єктивною та дискримінаційною. Прошу Вас, видалити дану вимоги з тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учасник, вимога, щодо наявності в учасника -оригіналу сертифіката ISO 14001:2015 "Системи екологічного менеджменту"; -оригіналу сертифіката "Систем управління охороною здоров'я та безпекою праці" ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT); -сертифікау, який підтверджує відповідність Учасника вимогам ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) Інжиніринг пожежної безпеки; -сертифікату, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі, відповідає ДСТУ ISO 9001:2015; -сертифікату, який підтверджує відповідальність системи менеджменту інформаційної безпеки Учасника вимогам ДСТУ ISO/ISE 27001:2015. -сертифікату, який підтверджує відповідальність системи менеджменту Учасника щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018. – це гарантія спроможності учасника стабільно та безперервно забезпечувати якість та безпечність робіт протягом всього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та використовуваних під час виконання робіт матеріалів, знаходяться під контролем; наявність кваліфікованого персоналу.
Отримати необхідні сертифікати відповідності встановленим вимогам може будь-який суб’єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми власності за умови його відповідності стандартам якості.
Наявність сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності, щодо якості виконання робіт
Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України – відповідним ДСТУ, вимога щодо надання сертифікату цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Практика Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель підтверджує наявність права Замовника вимагати відповідності Учасника вимогам ДСТУ ISO/ ISЕ.
Дата відповіді:
25.01.2021 11:03