-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-07 Миколаїв – Парутине – Очаків – база відпочинку "Чорноморка" на ділянці км 22+400 - км 23+700, Миколаївська область
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначені тендерною документацією
Завершена
20 445 257.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 102 226.29 UAH
мін. крок: 0.5% або 102 226.29 UAH
Період уточнення:
16.01.2021 18:38 - 16.02.2021 00:00
Відповідь надана
Відсутність змін у ТД згідно вимогам
Номер:
af68cb1c2c3649dca197395ae235c5eb
Дата опублікування:
05.02.2021 11:21
Опис:
Шановний Замовнику! 01-02-21, 10:26:54 вами була розглянута вимога і надана відповідь 01-02-21, 15:49:28, про те, що Вами будуть внесені зміни до тендерної документації, відповідно до ст..10 Закону. Зміни мають бути внесені протягом трьох робочих днів. На сьогоднішній день зміни не внесені. Коли будуть внесені зміни ??????
Відповідь:
Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Ваш запит та повідомляє наступне.
Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовником своєчасно надано відповідь на вашу вимогу.
Відповідно ч.1 ст.10 Закону, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, серед іншого, зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. Замовником своєчасно оприлюднено відповідь на вашу вимогу.
Звертаємо увагу, що Законом не передбачено внесення змін в тендерну документацію протягом трьох робочих днів з дня відповіді на запит або вимогу учасника, ваше твердження є хибним.
Одночасно інформуємо, що зміни в тендерну документацію будуть внесені протягом одного дня з дня прийняття рішення Замовником про їх внесення, відповідно ст.10 Закону.
Дата відповіді:
10.02.2021 09:35
Відповідь надана
підтвердження досвіду виконання аналогічного договору,
Номер:
8f62da5b8c80432aa13fc717c1e873c7
Дата опублікування:
03.02.2021 17:06
Опис:
Тендерною документацією встановлено підтвердження досвіду виконання аналогічного договору,
але при цьому Замовник зазначає, що обсяг виконаних аналогічних послуг повинен складати:
1. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою при глибині фрезерування 5 см у кількості 9300м;2 Влаштування вирівнюючого шару із щільної асфальтобетонної суміш у кількості 2500т ; Влаштування верхнього шару покриття у кількості 10300 м2; 4 Влаштування нижнього шару основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером 975 м2.
Встановлюючи такий кваліфікаційний критерій Замовник штучно звужує коло учасників та
обмежує конкуренцію. Тобто учасник, який виконав менший обсяг робіт не може прийняти участь
у торгах. Але, кількість наданих послуг жодним чином не впливає на їх якість.
Відповідно до ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна
конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість
та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно ст. 5 Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити
вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Встановлення у документації наведених вище вимог, порушують вимоги п.п.4 ч. 1 ст. 5, ч.4 ст.5 та
ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
Виходячи з вищевикладеного, пропонуємо усунути наведені порушення шляхом внесення змін до
Документації.
Відповідь:
Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Ваш запит та повідомляє наступне.
Відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед іншого наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
При цьому замовник самостійно визначає та зазначає у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Вимога тендерної документації щодо визначення відповідності учасників кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» шляхом підтвердження виконання певних видів робіт та в визначених обсягах, є повністю обгрунтованою, так як саме в такі обсяги необхідні для надання послуг за предметом закупівлі.
Крім того, виходячи з поняття дискримінація – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Одночасно слід зазначити, що ані Законом, ані будь яким підзаконним актом в сфері публічних закупівель не розтлумачено поняття «дискримінація».
Відповідно норм частини 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують можливості якого-небудь учасника відносно інших учасників, які ставлять якого-небудь учасника в гірше становище порівняно з іншими, які містять виключення для певних учасників відносно інших учасників.
Вимога тендерної документації щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям є однаковою для всіх учасників закупівлі, жодні обмеження, або переваги, або виключення для тих чи інших категорій учасників відсутні, що говорить про відсутність дискримінаційного підходу з боку Замовника.
Враховуючи викладене, замовник не вважає за необхідне вносити зміни в тендерну документацію
Дата відповіді:
04.02.2021 14:34
Відповідь надана
Досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Номер:
80b8713d7aba435eb23a7e95b9bcc687
Дата опублікування:
03.02.2021 09:34
Опис:
Доброго дня! Наше підприємство має намір прийняти участь у даній закупівлі так, як маємо значний досвід виконання робіт з поточного середнього ремонту на дорогах загального користування державного значення. Однак однією з вимог тендерної документації є п.3 додатку 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а саме учасник має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з наступних видів та відповідно, обсягів робіт: влаштування нижнього шару основи
дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером в обсязі 975 м2. Дана вимога тендерної документації обмежує конкуренція, тим самим порушуючи норми Закону України «Про Публічні Закупівлі». Оскільки, відповідно до ГБН Г.1-218-182:2011 РЕМОНТ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ. ВИДИ РЕМОНТІВ ТА ПЕРЕЛІК РОБІТ «поточний середній ремонт, це є відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості покриттів шляхом влаштування поверхневих обробок, тонкошарових покриттів або інших шарів зносу), виправлення незначних пошкоджень окремих елементів автомобільної дороги (земляного полотна, укосів виїмок та насипів, водовідведення, штучних споруд та інших) і доведення елементів облаштування до нормативних вимог», а також зважаючи на п. 6.3.1-6.3.6 даних норм, якими регламентується перелік та види робіт поточного середнього ремонту, такий вид робіт, як влаштування нижнього шару основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером взагалі відсутній. Зважаючи на викладе, роботи з улаштування нижнього шару основи є роботами з нового будівництва, реконструкції та капітального ремонту та не можуть являтись одним з основних критеріїв для підтвердження виконання аналогічного договору при поточному середньому ремонті. Зважаючи на значний досвід та низку реалізованих проектів з поточного середнього ремонту нами виконувались роботи з улаштування вирівнювальних шарів основи автогрейдером із щебенево-піщаної суміші, роботи, які за технологією та складом робіт аналогічні влаштуванню нижнього шару основи, але вимоги тендерної документації обмежують наші можливості.
Для створення конкурентного середовища тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації , а саме в п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», в частині внесення змін в види робіт так як, влаштування нижнього шару основи не є основними роботами згідно додатку 3 до тендерної документації, а також не являються роботами поточного середнього ремонту, а отже обмежує коло Учасників даної закупівлі.
Відповідь:
Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Ваш запит і інформує, що в тендерну документацію найближчим часом будуть внесені зміни
Дата відповіді:
05.02.2021 14:19
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
ab0a8e40e73f4687b7278fd26a80afd5
Дата опублікування:
02.02.2021 11:08
Опис:
Доброго дня! В тендерній документації- п.3.4 розділу VI вимагається надання учасником в своїй тендерній пропозиції проекту договору, викладений у Додатку 5. В даному проекті договору відсутній п. 13.9 статті 13, але в п.15.6 проекту договору є посилання на п.13.9- щодо фінансування проведення експертизи недоліків. Хоча самі ці умови прописані в п.13.8. Просимо прояснити дане питання та надати відповідь.
Відповідь:
Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Ваш запит і інформує, що в тендерну документацію найближчим часом будуть внесені зміни
Дата відповіді:
03.02.2021 11:46
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги щодо працівників
Номер:
68d5356c811f45be85c96693d79d170e
Дата опублікування:
01.02.2021 17:19
Опис:
Доброго дня! При вивчені тендерної документації у нас як підприємства, яке планує взяти участь у процедурі закуплі виникли деякі непорозуміння. В наведеній Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі в колонці 7 «Штатний/ цивільно-правова угода» потрібно вказати на якій підставі працюють працівники.
При цьому в тендерній пропозиції вказано, що «на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, які зазначені учасником в Довідці, необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва), на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі», але нічого не вказано, які документи потрібно надавати на працівників, які прийняті за цивільно-правовими угодами.
Просимо Вас, як Уповноважену особу, прояснити дану ситуацію та надати відповідь!
Відповідь:
Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Ваш запит і інформує, що в тендерну документацію найближчим часом будуть внесені зміни, а саме, виключено з колонки 7 Довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі словосполучення «цивільно-правова угода»
Дата відповіді:
03.02.2021 11:42
Відповідь надана
Працівники та машини механізми
Номер:
fa0f113e131a427db00d7ee55af094bb
Дата опублікування:
29.01.2021 17:43
Опис:
Наше підприємство планує прийняти участь у процедурі закупівлі робіт, проте під час підготовки виникли питання, згідно тендерної документації «в учасника обов’язково мають бути наявні та включені до довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі працівники у кількості, не менше ніж зазначено в таблиці:, а саме Машиніст/водій/оператор дорожньо-транспортних машин і механізмів у кількості 15 осіб
Проте існують підприємства, які надають послуги машин та механізмів зі своїми машиністами/водіями/операторами дорожньо-транспортних машин і механізмів, в такому випадку кількість робітників дублюється.
Чи маємо ми можливість зменшити кількість найманих працівників, а саме машиністів/водіїв/операторів дорожньо-транспортних машин і механізмів в зв’язку з отриманням послуг, згідно договору про надання послуг машинами та механізмами?
Також при оформленні договору про надання послуг машинами та механізмами відсутні такі документи, як вказано в тендерній документації, а саме: «документи, які підтверджують факт отримання учасником транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо (акт (и) приймання передачі або інший (і) документ (и), у разі, коли вимогами законодавства України, та/або умовами вищезазначених договорів передбачено їх складання» Чи достатньо буде надати Уповноваженій особі лист - роз’яснення щодо даної ситуації.
Відповідь:
Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Ваше запитання та повідомляє наступне.
Пунктом 2 додатку №1 до тендерної документації визначено перелік посад працівників та кількість працівників, які мають бути обов’язково наявні в учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію. Зазначена умова є однаковою для всіх учасників, без виключення та без урахування способів залучення машин, механізмів та обладнання.
Також звертаємо увагу, що учасник має підтвердити відповідно до умов тендерної документації відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», тобто зазначений кваліфікаційний критерій передбачає, що в учасника мають бути наявні на дату подання тендерної пропозиції обладнання, матеріально-технічна база. Договори надання послуг технікою, описані у вашому запиті, хоча і передбачені законодавством, але ж не підтверджують саме наявність техніки у Вас, як у учасника закупівлі. Одночасно, тендерною документацією передбачено, що документи, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. В такому випадку, учасник має надати лист-пояснення щодо неподання таких документів з посиланням на відповідні норми законодавства, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Слід зазначити, що учасник самостійно приймає рішення про надання тих чи інших інформацій та/або документів в складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник перевіряє надані документи на відповідність умовам тендерної документації при розгляді тендерних пропозицій
Дата відповіді:
03.02.2021 11:22