-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-07 Миколаїв – Парутине – Очаків – база відпочинку "Чорноморка" на ділянці км 22+400 - км 23+700, Миколаївська область
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначені тендерною документацією
Завершена
20 445 257.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 102 226.29 UAH
мін. крок: 0.5% або 102 226.29 UAH
Період оскарження:
16.01.2021 18:38 - 22.02.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні критерії ТД
Номер:
f0c96633687942e6920dcc0633b111ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-16-000906-b.a3
Назва:
Дискримінаційні критерії ТД
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку № 1 до Тендерної документації Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з наступних видів та відповідно, обсягів робіт: 1. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою при глибині фрезерування 5 см – 9300 м2; 2. Влаштування вирівнюючого шару із щільної асфальтобетонної суміш – 2500 т; 3.. Влаштування верхнього шару покриття 10300 м2; 4. Влаштування нижнього шару основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером 975 м2. Слід зазначити, що вище зазначені кількісні вимоги чітко обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки дискримінує учасників, які можуть підтвердити обсяги робіт з різних аналогічних договорів. (на думку замовника Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір (договори) з надання послуг (виконання робіт) з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних та/або національних, та/або регіональних, та/або територіальних І, ІІ чи ІІІ категорії), який є виконаним протягом останніх 5 (п’яти) років ) ,Але: наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1572 від 17.08.2020р., які можно використовувати під час закупівлі поточного ремонту доріг, встановлено, що « при закупівлі робіт із будівництва автомобільних доріг регіональних чи територіальних автомобільних доріг І,ІІ чи ІІІ категорії аналогічним може вважатись договір на виконання робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, або місцевого значення I, II чи III категорії, або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, або місцевого значення I, II чи III категорії, або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.»
Таким чином ми як потенційні учасники маємо можливість документально підтвердити досвід виконання аналогічних договорів враховуючи вище зазначений наказ, а саме досвід виконання аналогічних договорів з «поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, або місцевого значення I, II чи III категорії, або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі»
Вищезазначене не обмежують можливість Замовнику переконатись у наявності функціональної спроможності учасника виконати договір за результатами процедури закупівлі. Згідно ст. 22 ч. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо Замовника врахувати вище викладене внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) шляхом розширення поняття аналогічного договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.02.2021 17:00
Вирішення:
Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Вашу вимогу і інформує, що в тендерну документацію найближчим часом будуть внесені зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:
035ddb67ba0547b88d96ec5ffa16589d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-16-000906-b.c2
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний Замовник.
Під час вивчення тендерної документації, виявлено вимогу, яка обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації – штучного звуження кола учасників, а саме: у п.3 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено, що аналогічними вважаються договори з надання послуг (виконання робіт) з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних та/або національних, та /або регіональних, та/або територіальних І,ІІ чи ІІІ категорії) .
З аналізу норм ЗУ «Про автомобільні дороги» встановлено, що класифікація доріг встановлюється виключно з метою закріплення органів управління та джерела фінансування на експлуатацію та утримання доріг. Класифікація ремонтів та перелік ремонтно-будівельних робіт для доріг загального користування надані у галузевих будівельних нормах ГБН Г.1-218-182:2011 Організаційно-методичні, економічні і технічні нормативи « Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» та ДБН В.2.3.-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво». Норми ДБН В.2.3.-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» використовуються для всіх видів доріг як державного так і місцевого значення. Технологія влаштування шарів дорожнього одягу доріг загального користування державного та місцевого значення не відрізняється та виконується виключно за вищевказаними ДБН В.2.3.-4:2015.
Отже, надання послуг (виконання робіт) з поточного ремонту на автомобільних дорогах загального користування як державного так і місцевого значення передбачає виконання аналогічних видів робіт, аналогічними будівельними машинами та механізмами, та за единими правилами визначення вартості таких робіт.
Таким чинном, у будівельних нормах та нормативних документах встановлюються вимоги та/або надаються рекомендації щодо технологій виконання конкретних видів дорожніх робіт, але при цьому жоден документ не регламентує особливості технологій з урахуванням виду автомобільної дороги.
З аналізу Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1572 від 17.08.2020р., які можно використовувати під час закупівлі поточного ремонту доріг, встановлено, що « при закупівлі робіт із будівництва автомобільних доріг регіональних чи територіальних автомобільних доріг І,ІІ чи ІІІ категорії аналогічним може вважатись договір на виконання робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, або місцевого значення I, II чи III категорії, або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, або місцевого значення I, II чи III категорії, або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.»
Слід відзначити, що закупівля поточного середнього ремонту проводиться по територіальній автомобільній дорозі « Т-15-07 Миколаїв – Парутине – Очаків - база відпочинку «Чорноморка» на ділянці км 22+400-км 23+700,Миколаївська область», тобто в якості аналогічного договору можно надати договір(ра) з надання послуг (виконання робіт) з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних та/або національних, та /або регіональних, та/або територіальних І,ІІ чи ІІІ категорії) або місцевого значення I, II чи III категорії.
Враховуючи вищевикладене, дискримінаційна вимога не має законодавчого та технічного підгрунтя та спрямована на обмеження конкуренції та дискримінацію учасників, тому з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції та недискримінації учасників, просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації шляхом розширення поняття аналогічного договору - аналогічними договорами слід розуміти договір (договори) з надання послуг (виконання робіт) з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних та/або національних, та /або регіональних, та/або територіальних І,ІІ чи ІІІ категорії) та місцевого значення I, II чи III категорії.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.02.2021 10:26
Вирішення:
Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Вашу вимогу і інформує, що в тендерну документацію найближчим часом будуть внесені зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
ec40c4292d134f1d98cf221ea1848da1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-16-000906-b.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Добрий день! Відповідно до п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» додатку 1 до тендерної документації Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з наступних видів та відповідно, обсягів робіт: Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою при глибині фрезерування 5 см.
Ми, як Учасник маємо намір прийняти участь у даній закупівлі, однак маємо підтверджений досвід аналогічного виконання такого виду робіт, як фрезерування асфальтобетонного покриття глибиною більше 5 та менше 5 см. При цьому на технологію виконання робіт це ніяким чином не впливає.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про Публічні Закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до статті 5 вищенаведеного Закону:
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
З метою недопущення порушення норм Закону України «Про Публічні Закупівлі», вимагаємо внести зміни до тендерної документації, оскільки дана вимога є такою що обмежує коло Учасників і може містити прояв дискримінації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.01.2021 10:21
Вирішення:
Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Вашу вимогу і інформує, що в тендерну документацію найближчим часом будуть внесені зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника
Номер:
3d96e369408744b3aaf33e63beaa436d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-16-000906-b.c5
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Скарга на рішення Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- 5. Інформація про необхідні технічні_ якісні та кількісні характеристики та Ескіз знаку.pdf 31.03.2021 20:13
- Скарга 31.03.2021 23:55
- Скарга.pdf 31.03.2021 23:56
- рішення від 02.04.2021№6746+лист замовнику.pdf 05.04.2021 11:35
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 13.04.2021№5984.pdf 13.04.2021 19:13
- інформація про резолютивну частину рішення від 20.04.2021 №8487.pdf 21.04.2021 15:15
- рішення від 20.04.2021№8487.pdf 23.04.2021 17:15
- ПОЯСНЕННЯ на АМКУ Консорціум ЗА МАЙБУТНЄ.docx 08.04.2021 15:16
- ПОЯСНЕННЯ на АМКУ Консорціум ЗА МАЙБУТНЄ.pdf 08.04.2021 15:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.03.2021 20:16
Дата розгляду скарги:
13.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.04.2021 11:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.04.2021 17:15
Дата виконання рішення Замовником:
26.04.2021 16:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8487-р/пк-пз від 20.04.2021 і скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції консорціуму "ДОРЛІДЕР" (старе найменування – консорціум «ЗА МАЙБУТНЄ) за процедурою закупівлі Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-07 Миколаїв – Парутине – Очаків – база відпочинку "Чорноморка" на ділянці км 22+400 - км 23+700, Миколаївська область (UA-2021-01-16-000906-b)
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
f434644ee1c443b3a0ffa2ad2e2f0a08
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-16-000906-b.c4
Назва:
Скарга
Скарга:
на незаконні дії Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 30.03.2021 14:51
- Лист з банку 30.03.2021 14:51
- Скарга ворд 30.03.2021 14:51
- рішення від 01.04.2021№6657+лист замовнику.pdf 02.04.2021 13:01
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.04.2021 №7617.pdf 13.04.2021 17:12
- рішення від 12.04.2021№7617.pdf 15.04.2021 17:00
- ПОЯСНЕННЯ на АМКУ ШБУ 50.docx 06.04.2021 18:36
- ПОЯСНЕННЯ на АМКУ ШБУ 50.pdf 06.04.2021 18:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.03.2021 16:18
Дата розгляду скарги:
12.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.04.2021 13:01
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
15.04.2021 17:04
Задовільнена:
Так