• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 - 71630000-3 (Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання))

Завершена

80 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.3% або 1 000.00 UAH
Період уточнення: 16.01.2021 12:10 - 21.01.2021 10:00
Відповідь надана

Вимоги до предмета закупівлі

Номер: 8a1fd93aa17e4b759bb4e9a9e4e334a8
Дата опублікування: 20.01.2021 18:00
Опис: Шановний Замовнику! Вимога надати копію свідоцтва про акредитацію НААУ згідно стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014 (EN ISO/IEC 17020:2012, IDT) “Оцінка відповідності. Вимоги до роботи різних типів органів з інспектування” нормативно не передбачена діючим законодавством. НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання», НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», Постанова Кабінету Міністрів України №687 від 26 травня 2004р., ОМД 00120253.001-2005 «Методика проведення експертного обстеження (технічного діагностування) кранів мостового типу» передбачають надання послуг в умовах безперервної дії обладнання, ніякої перешкоди та “особливих умов тільки для органів з інспектування, що здійснює інспектування, як третя сторона” не встановлено. Повторюємо Наказ №507 від 12.04.2018р. Міністерства соціальної політики України «Вимоги до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва» та Наказ Мінекономрозвитку від 30.12.2014 № 1494 «Про прийняття європейських та міжнародних нормативних документів як національних стандартів України, змін до національних стандартів України, скасування національних стандартів України та міждержавних стандартів в Україні» не має відношення до предмету закупівлі. Постанова Кабінету міністрів України №1107 від 26.10.2011 р. зі змінами визначає вимоги до експертних організацій, які мають намір виконувати “експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єкта господарювання за формою, розробленою Держпраці і затвердженою в установленому порядку, містить інформацію про відповідність (невідповідність) об'єкта експертизи вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки і на підставі якого приймається рішення щодо видачі дозволу”. Тобто, шановний Замовнику, Ви знову намагаєтесь нормативні документи додаткової послуги “експертиза стану охорони праці”, яка проводитися не буде, видати, як обов'язкові вимоги для проведення експертного обстеження. Кількість зареєстрованих експертних організацій, які потенційно можуть прийняти участь в Закупівлі сягає більше одинадцяти тисяч, а Ви пропонуєте десять учасників. Вважаємо такі дії дискримінаційними та антиконкурентними. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію або змінити предмет закупівлі. Дякуємо!
Відповідь: Шановний Учаснику! Метою встановлення Замовником вимог до учасників та предмету закупівлі є, зокрема, допущення до участі в закупівлі виконавців, які мають достатню професійну компетентність та можуть гарантувати забезпечення підприємства в повному обсязі та необхідної якості послугами, що є предметом закупівлі. Встановлені Замовником вимоги до предмету закупівлі, кваліфікаційні вимоги до учасників, зміст інформації, яку необхідно надати, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, Замовник визначає самостійно, виходячи зі специфіки самого підприємства та предмету закупівлі. Ваші вимоги щодо видалення відповідної інформації з документації закупівлі є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.
Дата відповіді: 21.01.2021 08:36
Відповідь надана

Вимоги до предмета закупівлі

Номер: 6439d9d7ce784e83989407b2eb591d48
Дата опублікування: 19.01.2021 17:19
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно Наказу №507 від 12.04.2018р. Міністерства соціальної політики України «Вимоги до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва», Постанови Кабінету міністрів №207 від “03” березні 2020 р. “Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки” експертна організація, за результатами експертизи стану охорони праці повинна видати експертний висновок/висновок з аудиту про стан охорони праці для отримання Дозволу (декларації) на виконання робіт/експлуатацію обладнання/застосування машин, механізмів. Відповідно НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання», НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», Постанови Кабінету Міністрів України №687 від 26 травня 2004р., ОМД 00120253.001-2005 «Методика проведення експертного обстеження (технічного діагностування) кранів мостового типу» Виконавець за результатами експертного обстеження повинен надати Замовнику експертний висновок з продовженням граничного строку експлуатації; за результатами позачергового технічного огляду зробити відповідний запис в технічний паспорт обладнання. Таким чином, шановний Замовнику, що Вам потрібно? Дозвіл (декларація) чи експертний висновок з продовженням граничного строку експлуатації? Якщо Дозвіл (декларація), будь-ласка внесіть зміни в тендерну документацію “надання послуг з експертизи стану охорони праці”. Якщо експертний висновок з продовженням граничного строку експлуатації, будь-ласка виключить вимогу надати копію свідоцтва про акредитацію НААУ згідно стандарту “Оцінка відповідності. Вимоги щодо діяльності різних типів органів, що здійснюють інспектування (згідно ISO/IEC 17020:2012)”. НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання», НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», Постанова Кабінету Міністрів України №687 від 26 травня 2004р., ОМД 00120253.001-2005 «Методика проведення експертного обстеження (технічного діагностування) кранів мостового типу» не передбачає вимоги акредитації, як інспекційний орган. Стосовно надання копії свідоцтва НААУ згідно стандарту ”Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій (відповідно до ISO/IEC 17025:2017)” не маємо заперечень, тільки, будь-ласка, вкажіть це в тендерній документації. Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію. Дякуємо!
Відповідь: Шановний Учаснику! Наголошуємо, що наявність атестату згідно ISO/IEC 17025:2017 необхідне для підтвердження компетентності органів, які здійснюють інспектування, а також неупередженості та узгодженості їхньої інспекційної діяльності. Вимоги щодо наявності у експертної організації органу з інспектування визначені у наступних документах: Постанова КМУ від 26.10.2011 року №1107 зі змінами від 07.02.2018 року, а саме п.3 «експертні організації - експертно-технічні центри, що належать до сфери управління Держпраці, або незалежні експертні організації, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці та мають підтверджену компетенцію для інспекційної діяльності у сфері охорони праці відповідно до законодавства». Наказ Мінсоцполітики від 12.04.2018 №507, зареєстрований в Мінюсті 07.05.2018 за №569/32021, «Про затвердження Вимог до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва», а саме п.1, розділу ІІ «Експертна організація повинна бути акредитованою Національним агентством з акредитації України як орган з інспектування, що здійснює інспектування як третя сторона» Наказ Мінекономрозвитку від 30.12.2014 № 1494 «Про прийняття європейських та міжнародних нормативних документів як національних стандартів України, змін до національних стандартів України, скасування національних стандартів України та міждержавних стандартів в Україні», а саме прийнято як національний стандарт методом «підтвердження» за позначенням ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014 (EN ISO/IEC 17020:2012, IDT) Оцінка відповідності. Вимоги до роботи різних типів органів з інспектування. Отже, вважаючи на вищенаведене та на особливість роботи нашого підприємства в умовах безперервної дії (необхідність відсутності простоїв обладнання для забезпечення безперебійного надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення), ми не в змозі проводити закупівлі з технічного огляду та експертного обстеження по декілька разів на рік, які кожен раз ведуть за собою простої кранів. Тому вважаємо за необхідне вимагати від учасника саме Атестат акредитації органу з інспектування, який буде підтверджувати спроможність виконавця виконувати послуги у разі прийняття вищезазначених Змін, та у будь-якому іншому разі. Згідно з Переліком органів з інспектування (сайт Національного агентства з акредитації України), акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014 (ISO/IEC 17020:2012), умовам, зазначеним у Тендерній документації відповідають більше десяти організацій, які можуть приймати участь у нашій закупівлі. Тому вимоги документації спрощеної закупівлі не є антиконкурентними та дискримінаційними.
Дата відповіді: 20.01.2021 16:26
Відповідь надана

Вимоги до предмета закупівлі

Номер: b4559e3031994d29add297b18cb9d963
Дата опублікування: 18.01.2021 17:26
Опис: Шановний Замовнику! В п.4 Додатку №1 “Вимоги до предмета закупівлі” вказано: “на підтвердження інформації, щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом даної закупівлі, учасник у складі своєї пропозиції надає (на всіх працівників, зазначених у зазначеній Довідці): посвідчення або протокол, в яких(ому) відображена інформація щодо перевірки знань з питань охорони праці з пожежної безпеки, НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання», НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», чинні на кінцевий строк подання тендерних пропозицій (на всіх працівників, зазначених у Довідці). НПАОП 0.00-1.81-18 “Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском”, НПАОП 0.00-1.80-18 «Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання». НПАОП 0.00-1.81-18 “Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском” не має відношення до предмету закупівлі “Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання”. Просимо виключити НПАОП 0.00-1.81-18 з переліку Вимог. В п.8 Додатку №1 “Вимоги до предмета закупівлі” вказано: “На підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам Замовника до предмета закупівлі, учасники в складі своїх пропозицій повинні надати наступні документи: копію свідоцтва про акредитацію видане НААУ (Національним агенством з акредитації України) згідно «Вимог до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва», затверджених наказом №507 від 12.04.2018р. Міністерства соціальної політики України. Відповідно п. 1 Розділу №1 Наказу №507 від 12.04.2018р. Міністерства соціальної політики України: “вимоги є обов'язковими для суб'єктів господарювання незалежно від форми власності, які мають намір виконувати (виконують) експертизи у сфері охорони праці та безпеки промислового виробництва інших суб'єктів господарювання (далі - експертна організація), а саме: експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки; експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; експертизу щодо відповідності машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки з метою отримання дозволу на їх застосування”. Наказ №507 від 12.04.2018р. Міністерства соціальної політики України, та вимога надати копію свідоцтва про акредитацію видане НААУ (Національним агенством з акредитації України) не мають відношення до предмету закупівлі “Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання”. Просимо виключити Наказ №507 від 12.04.2018р. Міністерства соціальної політики України та вимогу надати копію свідоцтва про акредитацію видане НААУ (Національним агенством з акредитації України) з переліку Вимог. Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію. Дякуємо!
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Стосовно Вашої вимоги щодо виключення НПАОП 0.00-1.81-18 з переліку Вимог до предмета закупівлі, Замовник повідомляє про внесення змін до документації даної спрощеної закупівлі. Стосовно Вашої вимоги щодо виключення копії свідоцтва про акредитацію, видане НААУ (Національним агентством з акредитації України) згідно «Вимог до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва», затверджених наказом №507 від 12.04.2018р. Міністерства соціальної політики України, з переліку Вимог до предмета закупівлі, Замовник повідомляє наступне. Зазначені Вами вимоги до Учасників Замовником були визначені на підставі діючого законодавства, зокрема й Наказу №507 від 12.04.2018р. Міністерства соціальної політики України, в якому зазначено: Експертна організація повинна бути акредитованою Національним агентством з акредитації України як орган з інспектування, що здійснює інспектування як третя сторона. Виконавець при наданні послуг, що є предметом даної закупівлі, буде проводити зокрема експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, отже повинен відповідати встановленим вимогам. Також свідоцтво про акредитацію, видане НААУ (Національним агентством з акредитації України), необхідне для підтвердження компетентності вимірювальної лабораторії учасника вимогам міжнародного стандарту. Наявність атестації по цьому стандарту сприяє довірі до роботи вимірювальних лабораторій та отриманню достовірних результатів.
Дата відповіді: 19.01.2021 10:58