• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 - 71630000-3 (Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання))

Завершена

80 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.3% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 16.01.2021 12:10 - 21.01.2021 10:00
Вимога
Відхилено

Щодо внесення змін в тендерну документацію

Номер: e68ac65f97964122ad99bc13be6a848a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-16-001961-a.c3
Назва: Щодо внесення змін в тендерну документацію
Вимога:
Просимо виключить вимогу п.8 Додатку №1 “Вимоги до предмета закупівлі” надати копію свідоцтва про акредитацію НААУ згідно стандарту “Оцінка відповідності. Вимоги щодо діяльності різних типів органів, що здійснюють інспектування (згідно ISO/IEC 17020:2012)”. НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання», НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», Постанова Кабінету Міністрів України №687 від 26 травня 2004р., ОМД 00120253.001-2005 «Методика проведення експертного обстеження (технічного діагностування) кранів мостового типу» не передбачає вимоги акредитації, як інспекційний орган.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Метою встановлення Замовником вимог до учасників та предмету закупівлі є, зокрема, допущення до участі в закупівлі виконавців, які мають достатню професійну компетентність та можуть гарантувати забезпечення підприємства в повному обсязі та необхідної якості послугами, що є предметом закупівлі. Встановлені Замовником вимоги до предмету закупівлі, кваліфікаційні вимоги до учасників, зміст інформації, яку необхідно надати, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, Замовник визначає самостійно, виходячи зі специфіки самого підприємства та предмету закупівлі. Ваші вимоги щодо видалення відповідної інформації з документації закупівлі є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо усунення невідповідності у тендерній документації

Номер: 316552a0260f4dd08696aed26c729673
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-16-001961-a.c2
Назва: Щодо усунення невідповідності у тендерній документації
Вимога:
У тендерній документації (Вимоги до предмету закупівлі), у Додатку 1 до оголошення пункт 4 зазначено: На підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам Замовника до предмета закупівлі, учасники в складі своїх пропозицій повинні надати наступні документи: На підтвердження інформації, щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом даної закупівлі, учасник у складі своєї пропозиції надає(на всіх працівників, зазначених у зазначеній Довідці), серед іншого, копії медичних довідок, відповідно до Додатку №8 Наказу №246 від 21.05.2007р. Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій»). Згідно з ст. 11 Закону України «Про інформацію» не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, трудову діяльність, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Закон України "Про захист персональних даних" визначає персональними даними відомості про фізичну особу, яка ідентифікована, забороняючи при цьому обробку даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією. Довідка видана відповідно до Додатку №8 Наказу №246 від 21.05.2007р. Міністерства охорони здоров’я України, міститть відомості про стан здоровя особи, а відтак є конфеденційною інформацією. Окрім того, вимога про надання такої довідки міститься у розділі " підтвердження інформації, щодо наявності в працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід". Кваліфікація працівників – рівень професійної придатності, що забезпечується сукупною наявністю у працівників загальноосвітніх і спеціальних знань, умінь, здібностей, досвіду і трудових навичок, необхідних для виконання робіт певної складності за відповідною професією чи спеціальністю. Відповідно Академічного тлумачного словника (1970—1980): КВАЛІФІКАЦІЯ: 1. Ступінь придатності, підготовленості до якого-небудь виду праці. 2. Фах, професія, спеціальність. ДО́СВІД: 1. Сукупність знань, уміння, які здобуваються в житті, на практиці. Яким чином довідка оформлена відповідно до Додатку №8 Наказу №246 від 21.05.2007р. Міністерства охорони здоров’я України, підтверджує кваліфікацію та досвід працівника? З урахуванням викладено просимо внести зміни до вимог тендерної документації шляхом виключення обмежуючих положень в частині надання медичних довідок.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Метою встановлення Замовником вимог до учасників та предмету закупівлі є, зокрема, допущення до участі в закупівлі виконавців, які мають достатню професійну компетентність та можуть гарантувати забезпечення підприємства в повному обсязі та необхідної якості послугами, що є предметом закупівлі. Встановлені Замовником вимоги до предмету закупівлі, кваліфікаційні вимоги до учасників, зміст інформації, яку необхідно надати, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, Замовник визначає самостійно, виходячи зі специфіки самого підприємства та предмету закупівлі. Ваші вимоги щодо видалення відповідної інформації з документації закупівлі є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо внесення зімн в проєкт договору

Номер: db8e1a6685764de996bd0043143443d7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-16-001961-a.c1
Назва: Щодо внесення зімн в проєкт договору
Вимога:
Просимо Вас внести зіміни в проєкт Договору (Додаток 3), а саме, п. 3.6 викласти в наступній редакції: 3.6. Оплата послуг проводиться Замовником поетапно, по факту надання послуг, протягом 60-ти календарних днів з дати підписання Акта(ів) здачі-прийняття наданих послуг по кожному етапу та отримання рахунка-фактури Виконавця.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Порядок оплати за даним предметом закупівлі визначений Замовником виходячи з реальних фінансових можливостей підприємства. Тож, Ваша вимога щодо внесення змін до проекту Договору про закупівлю послуг стосовно порядку розрахунків задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Відхилено