-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги у сфері містобудування ДК 021:2015 - 71410000-5
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову. Текст перекладу (або справжність підпису перекладача) має бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Послуги з Розроблення детального плану території, обмеженої проспектом Юності, вулицею Андрія Первозванного, річкою Дьохтянець та ставом Поділля у м. Вінниці
Торги не відбулися
650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
Період уточнення:
11.01.2021 17:26 - 27.02.2021 00:00
Відповідь надана
Питання по завданню на розроблення детального плану території
Номер:
62af330618ae4ff188a28ac1c6961d43
Дата опублікування:
16.01.2021 16:02
Опис:
Просимо надати наступну інформацію:
1. Питання по Завданню на розроблення детального плану території, обмеженої проспектом
Юності, вулицею Андрія Первозванного, річкою Дьохтянець та ставом Поділля у м. Вінниці «Послуги у сфері містобудування» ДК 021:2015: 71410000-5 (далі – Завдання):
1.1. У п. 16 Завдання зазначено про розроблення звіту з стратегічної екологічної оцінки (при необхідності за окремим договором), при цьому відповідно до п. 3 ст. 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» зазначено, що у складі містобудівної документації звітом про стратегічну екологічну оцінку для проектів містобудівної документації є розділ "Охорона навколишнього природного середовища".
Просимо повідомити за яким окремим договором та завданням буде розроблятися звіт з стратегічної екологічної оцінки, який не передбачено законодавством?
Чи буде його розробляти суб’єкт, що переможе у торгах на розробку зазначеного детального плану території або інший суб’єкт за окремим договором?
Чи буде оплачена виконання зазначеного звіту за окремим договором?
Де можна ознайомитися з завданням та проектом договору на зазначений вид робіт?
Як можна визначити кошторисну вартість робіт не маючи завдання на розробку Звіту?
1.2. У п. 17 Завдання зазначено про необхідність виконання Вимоги з цивільної оборони (за окремим завданням) відповідно до вимог ДБН Б.1.1-5:2007. «Склад, зміст, порядок розроблення, погодження та затвердження розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) на мирний час у містобудівній документації. Друга частина.», при цьому вищезазначеним ДБН не встановлені вимоги до складу, змісту, порядку розроблення, погодження та затвердження розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) на мирний час у детальних планах території.
Просимо повідомити де можна ознайомитися з завданням на розробку з зазначеним розділом?
Як можна визначити кошторисну вартість робіт не маючи завдання на розробку розділу цивільної оборони?
Чи затверджено у складі Генерального плану міста Вінниця (або окремо) розділ інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) на мирний час на місто Вінниця?
1.3. У п. 22 Завдання зазначено, що детальний план території виконується на погодженій топографо-геодезичній зйомці в М 1:500, при цьому а ні Законом України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», а ні ДБН А.2.1-1-2014 «Інженерні вишукування для будівництва» не передбачено погодження топографо-геодезичних зйомок ПАТ «Вінницягаз, КП «Вінницяоблводоканал», КП «Вінницяміськ-теплоенерго», ПАТ «Вінниця-обленерго», МКУП «Міськсвітло», ЦТП «Укртелеком», ТОВ «Атраком» ЦТОЕ №2, ЗАТ «Датагруп», ТОВ «Вікторія-Феліз», Військова частина А 1660, Південно-Західна енергетична система.
Відповідно до ДБН Б.1.1-14:2012 «Склад та зміст детального плану території» зазначено, що графічні матеріали детального плану в М 1:500 виконуються лише для сільських поселень або на земельні ділянки за межами населеного пункту.
Просимо повідомити, чи відноситься територія детального плану території до сільських поселень, якщо так то до якого сільського поселення відноситься зазначена територія?
Чи знаходиться територія детального плану території за межами населеного пункту, якщо так, то до якої ОТГ відноситься зазначена територія?
На підставі якого нормативного або законодавчого акту необхідно здійснювати погодження топографо-геодезичної зйомки з переліченими у Завданні суб’єктами?
Також у п. 22 Завдання зазначено про те, що Розробник зобов’язаний отримати технічні умови від власників інженерних мереж для розроблення Схеми інженерних мереж, споруд і використання підземного простору, при цьому відповідно до ст. 30 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» зазначено, що технічні умови - це комплекс умов та вимог до інженерного забезпечення об’єкта будівництва, які повинні відповідати його розрахунковим параметрам щодо водопостачання (з урахуванням потреб забезпечення пожежогасіння), тепло-, електро- і газопостачання, водовідведення, зовнішнього освітлення, відведення зливових вод та телекомунікації. Фізична чи юридична особа, яка має намір щодо забудови земельної ділянки, що перебуває в її власності або користуванні, має право на одержання технічних умов згідно із поданою нею заявою.
Просимо повідомити яким нормативним чи законодавчим актом встановлено можливість отримання технічних умов до інженерного забезпечення об’єкта будівництва розробником містобудівної документації, яка не є проектною документацією на будівництво?
Чи буде передана територія детального плану території у власність або користування розробнику детального плану території на період розробки містобудівної документації?
Також у п. 22 Завдання зазначено, що виконавець детального плану території здійснює заходи щодо затвердження документації та погодження з відповідними органами місцевого самоврядування, при цьому в Законі України «Про регулювання містобудівної діяльності» зазначено, що спеціально уповноважений орган містобудування та архітектури, при якому функціонує архітектурно-містобудівна рада, за 20 робочих днів до розгляду на засіданні ради містобудівної документації письмово інформує про дату та місце такого розгляду державні органи, які відповідно до закону мають повноваження щодо розгляду містобудівної документації, та забезпечує можливість ознайомлення з її розділами (за відповідним напрямом). За результатами розгляду зазначені органи подають спеціально уповноваженому органові містобудування та архітектури свої висновки. Будь-яких погоджень містобудівної документації (детального плану території) органами місцевого самоврядування не передбачено законодавством України.
Просимо повідомити на підставі якого законодавчого акту передбачено погодження містобудівної документації з органами місцевого самоврядування та перелік цих органів?
Як кореспондується завдання на розробку детального плану території з Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» в частині погодження містобудівної документації її розробником, а не спеціально уповноваженим органом містобудування та архітектури, при якому функціонує архітектурно-містобудівна рада, а також в частині заходів щодо затвердження проекту детального плану території його розробником?
У Додатку 3 до Тендерної документації приведено таблицю 1 Інформаційна довідка про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази та у п. 2, 3, 4, 5 зазначеної таблиці зазначена необхідність у учасника устаткування для виконання роботи, а саме: двохчастотний GPS (не менше 2); електронний тахеометр (не менше 2); комп’ютер (не менше 6); безпілотний апарат обладнаний 2-ох частотним GPS із технологією RTK.
У таблиці 2 Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід зазначені вимоги щодо наявності працівників відповідної кваліфікації:
Сертифікований інженер-геодезист не менше 1-го (робота за основним місцем роботи в Учасника, Інженер землевпорядник не менше 1-го,
Архітектор (без сертифіката) з досвідом роботи не менше 1-го року
Інженер землевпорядник не менше 1-го
Сертифікований інженер-землевопорядник не менше 2-х
Для підтвердження наявності в Учасника (перебування в трудових відносинах) працівників необхідної кваліфікації та досвіду роботи, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати щодо таких працівників:
- накази про прийняття на роботу та трудові книжки (першої сторінки та сторінки про прийняття на роботу учасником), трудовий договір, які підтверджують перебування зазначених працівників у трудових відносинах з Учасником.
Однак відповідно до Порядку розроблення містобудівної документації, що затверджений наказом Мінрегіону від 16.11.2011 №290 детальний план території розробляються суб’єктами господарювання, у складі яких є архітектор, що має кваліфікаційний сертифікат.
Відповідно до п. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Просимо повідомити, що мається на увазі в п. 2, 3 таблиці з позначкою зірочка?
На підставі яких нормативних документів були визначені тендерним завданням кваліфікаційні вимоги до розробника детального плану всупереч Порядку розроблення містобудівної документації?
Яким чином було встановлено кількісний склад інженерів-геодезистів та інженерів-землевпорядників для виконання детального плану території?
Які роботи на думку замовника повинні виконувати інженери-землевпорядники у складі містобудівної документації, якщо законодавство не передбачено виконання землевпорядних робіт у складі детальних планів території?
Спеціалістом у якій галузі було встановлено про обов’язкову необхідність переліку геодезичного обладнання для виконання містобудівної документації?
Відповідь:
1. Відповідно до ст.ст. 9, 10, 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», звіт про стратегічну екологічну оцінку (надалі Звіт), а також результати громадського обговорення та консультацій, проведених згідно із статтями 12 та 13 цього Закону, враховуються в документі державного планування. Стратегічна екологічна оцінка здійснюється у процесі розроблення документа державного планування до його подання для затвердження. У складі містобудівної документації звітом про стратегічну екологічну оцінку для проектів містобудівної документації є розділ "Охорона навколишнього природного середовища", який має відповідати вимогам частини другої статті 11 вказаного Закону.
Звертаємо додатково Вашу увагу, що детальний план (надалі містобудівна документація) є документом який стосується містобудування та землеустрою та виконання котрого передбачатиме реалізацію видів діяльності (або які містять види діяльності та об’єкти), щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля, зважаючи на ймовірні наслідки для територій та об’єктів природно-заповідного фонду та екологічної мережі.
Враховуючи вищевикладене, розроблення Звіту включено до складу послуг з розробки детального плану, що знайшло своє відображення в Завданні на розроблення детального плану (додаток №4 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до ТД). Щодо запитання про розрахунок ціни кошторисної вартості Звіту та завдання на розробку звіту, звертаємо Вашу увагу, що згідно підпункту 1.8. п. 1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції за результатом електронного аукціону як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником. Відтак ціна розраховується учасником самостійно з урахуванням, зокрема, технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору. Звіт складається відповідно до вимоги частини 2. ст.11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», якою визначено його зміст та інформація яка має в ньому міститися.
Враховуючи вищевикладене, Звіт розробляється Виконавцем розробки Детального плану, тобто учасником процедури закупівлі, що буде визнаний переможцем торгів. Крім того, учасник може залучати до виконання послуг інших осіб як субпідрядників /співвиконавців на умовах, що визначені тендерною документацією. Відтак, розробник містобудівної документації за окремим договором субпідряду /співвиконання (якщо це буде передбачено його тендерною пропозицією) може доручити цю частину послуг іншим суб’єктам.
2. Необхідність виконання Вимоги з цивільної оборони передбачено ДБН Б.1.1-14:2012 п. 5.1.11 Схема інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони). Склад, зміст визначають відповідно до ДБН Б.1.1-5.
3. Топографо-геодезична зйомка М 1:500, яка актуальна на час розроблення детального плану, згідно Завдання на розроблення детального плану території (що викладений у Додатку №4 (нова редакція) до Тендерної документації), виконується розробником детального плану. Топозйомка ділянки - це вид ділянки землі на горизонтальній площині зменшеними об'єктами, які на ній знаходяться. Топозйомка дозволяє створити цифрову модель досліджуваної місцевості і оцінити умови запланованого будівництва. Від точності виконаних робіт багато в чому залежить тривалість експлуатації майбутнього об'єкта, вартість будівельних робіт, а також безпека проживання. Топозйомка комунікацій включає в себе: отримання та аналіз матеріалів попередніх геодезичних зйомок, пошук на ділянці комунікацій, зйомка всіх наявних комунікацій, камеральні роботи (складання звітів, оформлення креслень, планів і схем), узгодження топографічних планів і схем з експлуатуючими організаціями.
Необхідність у проведенні топозйомки ділянки виникає при проектуванні земельної ділянки, а також для проведення землевпорядних робіт. Вона є основою для оформлення і підготовки документації по визначенню та відновленню площі земельної ділянки, для підключення об'єкта до електричних мереж і газопроводу, для вирішення спірних питань з сусідами, для отримання дозволів на проектування та проведення будівництва та багато іншого.
У такому випадку вона виконується у великому масштабі. Вона дозволяє отримати максимум достовірної інформації про ділянку, її рельєф, всіх розміщених на ньому елементів, об'єктів нерухомості, підземних і наземних комунікацій та багато іншого.
Топографічний план - це самий повний графічний документ. В залежності від потреб замовника, а також від цільового призначення досліджуваної ділянки, кількість відображуваних елементів може суттєво відрізнятися.
Необхідність погодження зйомки з організаціями балансоутримувачами мереж, передбачено «Інструкцією з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:50» 0 (ГКНТА-2.04-02-98) затвердженої наказом головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України N 56 від 09.04.98 (В завданні наведений перелік діючих на території Вінниці організацій).
Відповідно до наказу № 56 від 09.04.1998 року Головного Управління Геодезії, Картографії та Кадастру «Про затвердження Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98) Топографічні плани масштабу 1:500 можуть застосовуватися:для складання виконавчих планів промислових підприємств, багатоповерхової забудови житлово-цивільного будівництва з густою мережею підземних інженерних комунікацій, генеральних планів ділянок будівництва та робочих креслень багатоповерхової забудови, для проведення вертикального планування, складання планів існуючих підземних мереж та споруд і прив'язки будівель та споруд до ділянок забудови міста; Знімання масштабів 1:5000 - 1:500 можуть виконуватися і в інших випадках, крім указаних у пп.1.2.1-1.2.4, якщо потреба в цих зніманнях належним чином обґрунтована.
Ураховуючи дану Інструкцію пункт 7.6.9, вихідними матеріалами для створення планів підземних комунікацій є: матеріали виконавчих знімань; матеріали знімань елементів існуючих (раніше прокладених) підземних комунікацій; каталоги і профілі споруд і ліній підземних мереж; архівні матеріали обліково-довідкового характеру; дані організацій, що експлуатують мережі; матеріали знімань минулих років, що слугують основою для створення планів підземних комунікацій.
На вимогу замовника, підтвердженням отримання даних в експлуатуючих організаціях є погодження кількісної і технічної характеристики нанесених комунікацій на план.
Однак є ряд характеристик та об'єктів, які обов'язково повинні бути нанесені на план такого масштабу. По-перше, це рельєф місцевості. Він передається на всіх топографічних планах незалежно від призначення. Якщо на території є якісь водні ресурси, то вони зазначаються в обов'язковому порядку. Кількісні показники, такі як координати ділянки та її розміри повинні бути встановлені першочергово. Серед об'єктів та елементів масштабу 1:500 наносяться наступні: нерухомість житлова і нежила, споруди господарського та промислового призначення, а також елементи інфраструктури (наприклад, мости, дороги та інше). Ще одним обов'язковим блоком виступають наземні і підземні комунікаційні системи - лінії електропередач і зв'язку, трубопроводи водопостачання, газопостачання і теплопостачання, колектори.
Проведення знімальних робіт у даному масштабі здійснюється у певній послідовності. Спочатку йде підготовчий етап, коли фахівцям необхідно ознайомитись з територією і документальними даними про неї. Польовий етап передбачає проведення різних вимірів ділянки, щоб виявити його характерні, індивідуальні особливості На стадії польових робіт здійснюється дослідження місцевості, зйомка місцевості за допомогою електронного тахеометра, визначення та обстеження підземних комунікацій, результати зйомки привязуються до пунктів Державної геодезичної мережі України. Камеральна стадія - це стадія обробки отриманих даних. Кінцевим результатом буде розробка топоплана в масштабі 1:500.
Проектна територія Детального плану знаходиться в межах населенногопункту. Відповідно до пп. 5.8, 5.9 ДБН Б.1.1-14:2012 «Склад та зміст детального плану території» допускається розробка графічних матеріалів у крупнішому маштабі.
4. Відповідно до ст. 33 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», рішення про розроблення детального плану певної території одночасно є рішенням про комплексну забудову цієї території. Відтак, відповідно ст. 30, зазначеного вище Закону, Замовником передбачено отримання розробником містобудівної документації технічних умов - як комплексу умов та вимог інженерного забезпечення об’єкта (у даному випадку території), визначення розрахункових параметрів щодо водопостачання (з урахуванням потреб забезпечення пожежогасіння), тепло-, електро- і газопостачання, водовідведення, зовнішнього освітлення, відведення зливових вод та телекомунікації для врахування при розробці документації. Отримання технічних умов на забезпечення інженерними мережами заявлених розробником проектних рішень є запорукою реалістичності реалізації комплексної забудови та підтвердження якості розробки містобудівної документації. Зауважимо, що наразі (з практики розробки містобудівної документації) отримання технічних умов є поточною процедурою. Відтак замовником встановлено опис конкретного порядку виконання Послуги, як це передбачено ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно до ст. 83 Земельного кодексу України, землі, які належать на праві власності територіальним громадам сіл, селищ, міст, є комунальною власністю. У комунальній власності перебувають усі землі в межах населених пунктів, крім земельних ділянок приватної та державної власності. Територія детального плану не буде передаватись розробнику містобудівної документації у власність чи користування на період розробки. Замовником забезпечується доступ працівників виконавця до території розробки.
5. Стосовно затвердження містобудівної документації органами місцевого самоврядування інформуємо, що в даному випадку не йдеться мова про експертизу містобудівної діяльності або розгляд на архітектурно-містобудівній раді, а є формою приймання передачі виконаної містобудівної документації підрозділами органу місцевого самоврядування, зокрема, на предмет відповідності вимогам рішення міської ради від 22.05.2020 № 2254 «Про затвердження Правил благоустрою території Вінницької міської об’єднаної територіальної громади» тощо.
6. Відповідно п. 2.3. Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.11.2011 N 290, передбачено, що для виконання схем планування окремих частин території України розробляються суб'єктами господарювання, які мають в своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат. Це є обов’язковою вимогою для виконання детальних планів, що і передбачено тендерною документацією. Разом з тим, це є обов’язковою умовою, але не обмежує залучення інших спеціалістів до розробки містобудівної документації. Перелік спеціалістів, що залучається до розроблення містобудівної документації визначається обсягом завдання, характеристикою об’єкта розробки тощо. А саме. Завданням на розробку детального плану території передбачено виконання топографічної зйомки М 1:500. Відповідно до ст. 5 закону України «Про топографічну і картографічну діяльність» суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є: юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. До складу вимог до обладнання та матеріально-технічної бази було включено геодезичне обладнання, яке буде використовуватись геодезистом та землевпорядниками.
Відповідно до ДБН Б.1.1-14:2012 «Склад та зміст детального плану території», детальний план розробляється з метою, зокрема, обґрунтування потреб формування нових земельних ділянок та визначення їх цільового призначення, зображення існуючих земельних ділянок та їх функціонального використання. Затверджений детальний план є основою для визначення вихідних даних для: - розроблення проектів забудови територій мікрорайонів, кварталів, ком- плексів забудови, окремих земельних ділянок; - відведення, вилучення земельних ділянок, встановлення та зміни їх цільового призначення, розміщення об'єктів будівництва, реконструкції забудови; - розроблення проектів земельних відводів окремих земельних ділянок.
Крім того, Згідно час. 3 ст. 19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (далі Закон) на підставі та з урахуванням положень затвердженого детального плану території може розроблятися проект землеустрою щодо впорядкування цієї території для містобудівних потреб, який після його затвердження стає невід’ємною частиною детального плану території. Пунктом 18 Додатку №4 тендерної документації передбачено перелік додаткових розділів та графічних матеріалів (із зазначенням масштабу), додаткові вимоги до змісту окремих розділів чи графічних матеріалі, а саме щодо нанесення всіх землевідведень, договорів оренди земельних ділянок; сервітутів земельних ділянок.
Вимога щодо наявності в проектній групі 2 сертифікованих інженерів – землевпорядників пояснюється необхідністю проведення аналізу стану оформлення території, що розглядається детальним планом та проведення перевірки відповідності цільового призначення земельних ділянок їх характеру використання.
Крім того, визначена територія містить в собі водойми. Відповідно до ст. 60 Земельного кодексу України, вздовж річок, морів і навколо озер, водосховищ та інших водойм з метою охорони поверхневих водних об'єктів від забруднення і засмічення та збереження їх водності встановлюються прибережні захисні смуги. Прибережні захисні смуги встановлюються за окремими проектами землеустрою. Детальний план розробляється з метою охорони об’єктів, що підлягають охороні, а тому має містити схему планувальних обмежень прибережних захисних смуг річок, морів із визначенням пляжної зони, інших водойм та водних об'єктів, смуги відведення каналів тощо на підставі якої буде розроблятись проекти землеустрою ПЗС. Враховуючи вищевикладене, до розробки містобудівної документації є потреба залучити 2 сертифікованих інженерів – землевпорядників для вивчення даного питання та актуалізації схеми планувальних обмежень ПЗС у разі потреби. Таким чином, інженером - геодезистом та інженерами – землевпорядниками будуть здійснюватись роботи з геодезичних вишукувань та землевпорядного проектування для врахування та відображення в Детальному плані території.
У п.2,3 таблиці № 1 «Інформаційна довідка про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази», Додатку №3 до Тендерної документації позначки у вигляді зірочки « *» означають, що до цього виду обладнання крім документів, що підтверджують право користування, володіння чи власності на нього вимагаються чинні документи, що підтверджують проведення в установленому законодавством порядку терміни метрологічної повірки, електронних тахеометрів та GPS приймачів, необхідних для надання послуг. Дана вимога відзначена позначкою « *» в переліку документів, що вимагаються для підтвердження наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази.
Щодо наявності спеціаліста в галузі геоінформаційні системи і технологі, повідомляємо, що Департаментом інформаційних технологій Вінницької міської ради створено геоінформаційну систему міста, яку технічно та інформаційно підтримують департаменти міської ради, в тому числі департамент архітектури та містобудування. Зокрема, результатом виконання послуг із розроблення детального плану території є внесення геоінформаційних даних до вищевказаної геоінформаційної системи. Також, вимогою Додатку №3 тендерної документації є наявність в учасника матеріально – технічної бази (наявність в учасника спеціального обладнання та механізмів, необхідних для виконання необхідних послуг згідно технічних вимог) в тому числі, наявність ліцензованого програмного забезпечення в геоінформаційних системах, необхідного для надання послуг. Тому, для оперативного оброблення, використання та зберігання інформації є необхідним наявність в учасника спеціаліста з відповідною кваліфікацію та професійними навиками щодо внесення геоданих до геоінформаційних систем.
Дата відповіді:
20.01.2021 12:32
Відповідь надана
Вихідні дані для розроблення детального плану території
Номер:
76e514a2c79b4d37b4907557fae90676
Дата опублікування:
12.01.2021 19:48
Опис:
Просимо надати інформацію стосовно наявності топографічної зйомки для розроблення детального плану території. В разі наявності просимо вказити рік розроблення топографічної зйомки.
Відповідь:
На ваше питання повідомляємо наступне. Топографо-геодезична зйомка М 1:500, яка актуальна на час розроблення детального плану, згідно Завдання на розроблення детального плану території (що викладений у Додатку №4 до Тендерної документації), включено до складу вихідних даних, збір яких покладено на виконавця робіт. Разом з тим, Топографо-геодезична зйомка М 1:500, яка актуальна на час розроблення детального плану відсутня. У зв’язку з цим, Замовником готуються відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
13.01.2021 16:09