• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги у сфері містобудування ДК 021:2015 - 71410000-5

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову. Текст перекладу (або справжність підпису перекладача) має бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Послуги з Розроблення детального плану території, обмеженої проспектом Юності, вулицею Андрія Первозванного, річкою Дьохтянець та ставом Поділля у м. Вінниці

Торги не відбулися

650 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
Період оскарження: 11.01.2021 17:26 - 05.03.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2021-01-11-003465-a, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних Учасників

Номер: 8fa0abb9ec534c488398fc4fbd11f825
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-11-003465-a.a3
Назва: Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2021-01-11-003465-a, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
Скарга:
Оприлюднена Замовником тендерна документація (нова редакція) (надалі -ТД) містить вимоги, які суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; такі вимоги є дискримінаційними, і, відповідно, обмежують право участі у Закупівлі суб’єктів господарювання, що можуть успішно надавати послуги по вищевказаному Предмету закупівлі, чим, в тому числі, порушують законні права та інтереси Скаржника, зокрема, на участь у Закупівлі, на перемогу в аукціоні в Закупівлі, на отримання замовлення від Замовника. Відповідно, підставою подання Скаржником скарги є: порушення Замовником процедури Закупівлі, неправомірні дії Замовника стосовно встановлення ним дискримінаційних та таких, що суперечать законодавству вимог до потенційних Учасників, порушення прав та законних інтересів Скаржника.
Дата розгляду скарги: 17.02.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.02.2021 11:50
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 22.02.2021 19:09
Автор: КОНСОРЦІУМ "АРХІЗЕМ УКРАЇНА", Віталіна Волканова +380670101550 info.archizem@gmail.com https://www.archizem.com.ua/
Вимога
Відхилено

Вимога про вилучення дискримінаційних вимог

Номер: d1eeb13dd63549b386eb7f1a3e81aa4f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-11-003465-a.a2
Назва: Вимога про вилучення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! В додатку №6 тендерної документації визначено, що Учасник повинен надати: 1. Рішення Антимонопольного комітету України про погодження установчих документів об’єднання учасників або 2. Попередні висновки Антимонопольного комітету України у якому зазначається про: відсутність необхідності одержання дозволу на узгоджені дії, зміни в узгоджених діях; відсутність необхідності одержання дозволу на концентрацію. 1. Щодо першої вимоги. Відповідно до роз'яснення Антимонопольного комітету України, опублікованого 22 липня 2020 року на офіційному веб-сайті АМКУ (https://amcu.gov.ua/news/do-uvagi-subyektiv-gospodaryuvannya-potencijnih-zasnovnikiv-konsorciumiv-z-metoyu-uchasti-v-publichnih-zakupivlyah), конкурентним законодавством не передбачена така функція Комітету, як порядок погодження установчих документів учасників господарських об’єднань. 2. Щодо другої вимоги. Для виконання цієї вимоги необхідно подати заяву на отримання попередніх висновків, а органи Комітету розглядають заяву про надання дозволу на концентрацію протягом тридцяти днів з дня прийняття її до розгляду відповідним органом Комітету (відповідно до Розпорядження АМКУ від 19.02.2002 № 33-р "Про затвердження Положення про порядок подання заяв до Антимонопольного комітету України про попереднє отримання дозволу на концентрацію суб'єктів господарювання (Положення про концентрацію)"). Даний факт унеможливлює отримання даного дозволу в строки проведення відкритих торгів, а отже тендерна документація порушує права та законні інтереси Учасника та позбавляє його можливості подати тендерну пропозицію. Зважаючи на вищенаведене, звертаємось з вимогою вилучити надлишкові дискримінаційні вимоги про надання рішення Антимонопольного комітету України про погодження установчих документів об’єднання учасників або попередніх висновків Антимонопольного комітету України у якому зазначається про: відсутність необхідності одержання дозволу на узгоджені дії, зміни в узгоджених діях; відсутність необхідності одержання дозволу на концентрацію.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Пунктом 2 Додатку № 6 «ІНШІ ДОКУМЕНТИ, ЩО ВИМАГАЮТЬСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ» було встановлено, що у разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого. Зокрема такими учасниками надається рішення Антимонопольного комітету України про погодження установчих документів об’єднання учасників/ або попередні висновки Антимонопольного комітету України у якому зазначається про: відсутність необхідності одержання дозволу на узгоджені дії, зміни в узгоджених діях; відсутність необхідності одержання дозволу на концентрацію. Дана вимога встановлена відповідно до ч. 4 ст. 121 Господарського кодексу України, якою прередбачено, що рішення про утворення об'єднання підприємств (установчий договір) та статут об'єднання погоджуються з Антимонопольним комітетом України в порядку, встановленому законодавством. Крім того, статтею 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» встановлені вимоги до оформлення документів, що подаються для державної реєстрації, зокрема встановлено, що установчі документи банків, інших юридичних осіб, які згідно із законом підлягають погодженню (реєстрації) відповідно Національним банком України, іншими державними органами, подаються з відміткою про їх погодження відповідним органом. Враховуючи вищевикладене та вимогу ст. 121 Господарського кодексу України, таке погодження Антимонопольним комітетом України рішення про утворення об'єднання підприємств (установчий договір) та статут об'єднання здійснюється до утворення об’єднання підприємств шляхом застосування процедур, що передбачені Законом України «Про захист економічної конкуренції», а саме процедур надання дозволів на концентрацію чи узгодженні дії. Окремої процедури про погодження установчих документів об’єднань чи змін до них не передбачено. Так, статтею 31 Закону України «Про захист економічної конкуренції», передбачено що за результатами розгляду справ про узгоджені дії чи концентрацію Антимонопольним комітетом України приймається рішення, в тому числі, про погодження установчих документів господарських товариств, об’єднань чи змін до них. Крім того, статтею 29 Закону України «Про захист економічної конкуренції» передбачено процедуру надання Антимонопольним комітетом України попередніх висновків стосовно узгоджених дій, концентрації суб’єктів за результатами якої надаються попередні висновки у формі листа де зазначається про необхідність чи відсутність необхідності одержання дозволу на узгоджені дії, концентрацію. Відповідно до ст. ст. 5, 22 Закону України «Про захист економічної конкуренції» узгодженими діями є укладення суб’єктами господарювання угод у будь-якій формі, прийняття об’єднаннями рішень у будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка (діяльність, бездіяльність) суб’єктів господарювання. Узгодженими діями є також створення суб’єкта господарювання, об’єднання, метою чи наслідком створення якого є координація конкурентної поведінки між суб’єктами господарювання, що створили зазначений суб’єкт господарювання, об’єднання, або між ними та новоствореним суб’єктом господарювання, або вступ до такого об’єднання. Концентрацією визнається: злиття суб’єктів господарювання або приєднання одного суб’єкта господарювання до іншого; набуття безпосередньо або через інших осіб контролю одним або кількома суб’єктами господарювання над одним або кількома суб’єктами господарювання чи частинами суб’єктів господарювання; створення суб’єкта господарювання двома і більше суб’єктами господарювання, який протягом тривалого періоду буде самостійно здійснювати господарську діяльність, але при цьому таке створення не призводить до координації конкурентної поведінки між суб’єктами господарювання, що створили цей суб’єкт господарювання, або між ними та новоствореним суб’єктом господарювання; безпосереднє або опосередковане придбання, набуття у власність іншим способом чи одержання в управління часток (акцій, паїв), що забезпечує досягнення чи перевищення 25 або 50 відсотків голосів у вищому органі управління відповідного суб’єкта господарювання. Як правило, в розумінні статті 120 Господарського кодексу України, створення об'єднань розглядається як узгоджені дії чи як концентрація, а тому під час їх створення (до їх створення) є необхідність отримання відповідних дозволів чи висновків. Порядок отримання таких дозволів врегульовано Положенням про порядок подання заяв до Антимонопольного комітету України про попереднє отримання дозволу на концентрацію суб'єктів господарювання (Положення про концентрацію), затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України 19.02.2002 № 33-р та Положенням про порядок подання заяв до органів Антимонопольного комітету України про надання дозволу на узгоджені дії суб'єктів господарювання, затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України N 26-р від 12.02.2002. Вказаними положеннями передбачений порядок розгляду заяв органами Комітету на концентрацію та узгоджені дії, а також надання попередніх висновків, зокрема попередніх висновків Антимонопольного комітету України у формі листа, у якому зазначається про: наявність чи відсутність необхідності одержання дозволу на узгоджені дії, зміни в узгоджених діях; наявність чи відсутність необхідності одержання дозволу на концентрацію. Враховуючи зміст положення ст.121 ГКУ, ст. 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» та вимоги Закону України «Про захист економічної конкуренції», погодження установчих документів або отримання попередніх висновків в процедурах про узгодженні дії та концентрацію, пов’язано з утворенням об'єднання підприємств та здійснюється до їх утворення. Рішення про створення об’єднання підприємств спричиняє необхідність проходження ним процедур на відповідність законодавству у сфері захисту економічної конкуренції. Відтак, об’єднання підприємств до свого створення проходить процедури надання дозволу про узгоджені дії чи концентрацію та, в результаті цих процедур, отримує відповідні погодження установчих документів об’єднання учасників або попередні висновки про відсутність необхідності одержання дозволу на узгоджені дії чи на концентрацію. Таким чином, твердження Скаржника стосовно неможливості отримання даного дозволу (чи попередніх висновків) об’єднанням учасників в строки проведених відкритих торгів не відповідає дійсності, оскільки такі процедури повинні були ним пройдені до створення такого об’єднання. А об’єднання, що не створене не є учасником закупівлі. Враховуючи вищевикладене, вимоги тендерної документації щодо надання Учасником рішення Антимонопольного комітету України про погодження установчих документів об’єднання учасників та альтернативна вимога на випадок, коли таке погодження не потрібне, а саме надання попередніх висновків Антимонопольного комітету України жодним чином не створює дискримінаційних вимог до учасників. Вважаємо, що надання таких документів свідчить про дотримання учасниками вимог законодавства про захист економічної конкуренції та законності створення та діяльності такого об’єднання. Крім того, Замовник не є органом, який уповноважений робити висновки стосовно того чи підпадає об’єднання учасників під дію законодавства у сфері захисту економічної конкуренції та, у зв’язку з цим, встановлювати наявність чи відсутність підстав погодження установчих документів об’єднання учасників Антимонопольним комітетом України, згідно вимог ст. 121 ГКУ в процедурах встановлених законодавством. Також звертаємо Вашу увагу, що роз'яснення Антимонопольного комітету України, опублікованого 22 липня 2020 року на офіційному веб-сайті АМКУ (https://amcu.gov.ua/news/do-uvagi-subyektiv-gospodaryuvannya-potencijnih-zasnovnikiv-konsorciumiv-z-metoyu-uchasti-v-publichnih-zakupivlyah) пояснює лише те, що окремої процедури про погодження установчих документів об’єднань чи змін до них не передбачено. Але, вказує що погодження установчих документів об’єднань здійснюється під час процедур отримання дозволів на концентрацію чи узгоджені дії та отримання попередніх висновків. Звертає увагу, що відповідно до п. 1.7. пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що документи, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Якщо відповідно до законодавства України чи законодавства іноземної держави (для нерезидента) для учасника не передбачено формування (наявність) певних документів, що вимагаються Замовником, то учасник надає лише документи передбачені законодавством для нього. Такий учасник повинен надати лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави (з посиланням на конкретні норми законодавства) відсутності у нього таких документів. Учасник – нерезидент повинен надати зазначені у цій тендерній документації документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналоги документів). У разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого, учасник – нерезидент повинен подати у складі тендерної пропозиції пояснювальну записку ( в довільній формі) щодо таких документів. Враховуючи вищевикладене, не є дискримінаційними вимоги тендерної документації щодо надання об'єднанням учасників рішення Антимонопольного комітету України про погодження установчих документів об’єднання учасників або надання попередніх висновків про відсутність необхідності одержання дозволів на узгоджені дії чи концентрацію. А тому вимога від 29.01.2021 UA-2021-01-11-003465-a.a2., не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2021-01-11-003465-a, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних Учасників

Номер: cf9eb3be0347411d812d92382bbf1677
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-11-003465-a.b1
Назва: Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2021-01-11-003465-a, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
Скарга:
Оприлюднена Замовником тендерна документація (надалі -ТД) містить вимоги, які суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; такі вимоги є дискримінаційними, і, відповідно, обмежують право участі у Закупівлі суб’єктів господарювання, що можуть успішно надавати послуги по вищевказаному Предмету закупівлі, чим, в тому числі, порушують законні права та інтереси Скаржника, зокрема, на участь у Закупівлі, на перемогу в аукціоні в Закупівлі, на отримання замовлення від Замовника. Відповідно, підставою подання Скаржником скарги є: порушення Замовником процедури Закупівлі, неправомірні дії Замовника стосовно встановлення ним дискримінаційних та таких, що суперечать законодавству вимог до потенційних Учасників, порушення прав та законних інтересів Скаржника.
Дата розгляду скарги: 03.02.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.01.2021 13:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.02.2021 20:52
Дата виконання рішення Замовником: 10.02.2021 10:19
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником внесено зміни до тендерної документації шляхом вилучення з неї вимог щодо: - наявності технології RTK/PPK у 2-ох частотному GPS-приладі безпілотного літального апарату; - надання об’єднанням учасників рішення Антимонопольного комітету України про погодження установчих документів об’єднання учасників/ або попередніх висновків Антимонопольного комітету України у якому зазначається про: відсутність необхідності одержання дозволу на узгоджені дії, зміни в узгоджених діях; відсутність необхідності одержання дозволу на концентрацію.
Автор: КОНСОРЦІУМ "АРХІЗЕМ УКРАЇНА", Віталіна Волканова +380670101550 info.archizem@gmail.com https://www.archizem.com.ua/