• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 79710000-4 «Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів Украероруху)»

1) Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. В разі наявності в тендерній пропозиції документів, складених іншою мовою, обов’язково повинен бути переклад на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання, або може бути засвідчений нотаріально, або легалізований у встановленому порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність в пропозиції учасника копій документів російською мовою, складених учасником в минулих періодах, або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості, трудові книжки тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, випадки коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг)), викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 2) Вид та умови надання учасниками забезпечення тендерних пропозицій передбачені пунктом 3.2 тендерної документації.

Торги не відбулися

13 455 360.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 70 000.00 UAH
Період уточнення: 06.01.2021 11:11 - 29.01.2021 00:00
Відповідь надана

Зміна нормативу рівня мінімальної заробітної плати з 01.01.2021 року

Номер: be6637cc7f994e59b4155b6e48481be3
Дата опублікування: 19.01.2021 15:39
Опис: Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу на те , що з 01 січня 2021 року встановлений норматив рівня мінімальної заробітної плати згідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» від 15.12.2020 №1082-IХ в погодинному розмірі складає 36,11 грн. При оголошенні даної закупівлі, певно, це не було враховано: згідно із статтею 108 Кодексу законів про працю, робота у нічний час оплачується у підвищеному розмірі, встановлюваному генеральною, галузевою (територіальною) угодами та колективним договором, але не нижче 20 відсотків тарифної ставки (окладу) за кожну годину роботи у нічний час; відповідно до ст.54 КЗпП нічний час з 22:00 до 06:00 (тривалість 8 годин);. розмір доплати за роботу в нічний час на цілодобовому посту, з урахуванням розміру мінімальної заробітної плати 36,11 грн. за годину ( з 01.01.2021р.), складає: 36,11 грн.*(8 год/24 год)*20%=2,41 грн./год. Разом витрати на оплату праці охоронників: 36,11 грн.+2,41 грн.=38,52 грн. за годину; єдиний соціальний внесок(22%): 8,46 грн., всього - 46,99 грн. Якщо Учасник платник ПДВ, то мінімальна вартість година охорони цілодобового поста повинна дорівнювати: 46,99 грн,+ 9,40 грн. (ПДВ-20%)=56,39 грн. з ПДВ. В оголошенні UA-2021-01-06-000416-b зазначена очікувана вартості предмета закупівлі 13455360,00 грн. з ПДВ, згідно п.1.4.3. розділу І «Загальні положення» обсяг надання послуг -280320 годин. Отже, по оголошеній вами закупівлі, вартість години охорони складає - 48,00 грн. з ПДВ. Дана мінімальна вартість години охорони також не враховує витрати підприємства на здійснення заходів по забезпеченню охорони (форма, газові балончики, гумові кийки, ліхтарі тощо), також не враховано хоча б мінімальну рентабельність підприємства. В даному випадку можна стверджувати, що Замовник свідомо підштовхує майбутніх учасників до порушення діючого законодавства та унеможливлює прийняття участі у закупівлі суб’єктів господарювання-платників податку на додану вартість. Просимо звернути на це увагу та усунути виявлені порушення.
Відповідь: Шановний Учасник! Одним із принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», є максимальна економія і ефективність. Запорукою ефективного та успішного проведення процедур закупівель є їх оптимальне планування. Потреба в послугах з охорони об'єктів Украероруху здійснювалась на підставі аналізу фактичного використання таких послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Під час формування очікуваної вартості та її складової залучалися відповідні фахівці замовника, які відповідають за подальше використання послуг з охорони, що будуть закуплені. Більш того, під час визначення очікуваної вартості здійснювався аналіз ринку, зокрема використовувалась як загальнодоступна інформація щодо цін на послуги з охорони, яка міститься у відкритих джерелах (у т. ч. на сайтах, прайс-листах, в електронній системі закупівель «ProZorro» та на аналогічних торговельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань). Враховуючи викладене, очікувана вартість торгів визначена у відповідності до чинного законодавства. Порушення з цього приводу не встановлені.
Дата відповіді: 22.01.2021 13:28