• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з готування їжі (послуги з харчування дітей, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи)

Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області

Торги не відбулися

65 723 600.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 328 618.00 UAH
Період уточнення: 31.12.2020 14:52 - 23.01.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо кваліфікаційних вимог до Учасників

Номер: 905992cc2c9c4d7cb401fef72da27ed3
Дата опублікування: 16.01.2021 10:56
Опис: У п.п. 2.1. пункту 3 Кваліфікаційних вимог тендерної документації, Замовник зазначає: "У фактичному володінні/користуванні учасника обов’язково повинні перебувати обладнання та інвентар для приготування готових страв – холодильне, морозильне обладнання не менше сорока чотирьох одиниць, обладнання для термічної обробки харчових продуктів – не менше сорока чотирьох одиниць, у т.ч. столовий посуд." Просимо надати роз'яснення, яке конкретно обладнання має на увазі Замовник під терміном "обладнання для термічної обробки харчових продуктів"?
Відповідь: Під терміном "обладнання для термічної обробки харчових продуктів" мається на увазі універсальне та/або спеціалізоване теплове обладання, що призначене для термічної обробки харчових продуктів.
Дата відповіді: 20.01.2021 23:18
Відповідь надана

Вимоги Замовника зазначені у оголошенні

Номер: 1a4e1b7e8e5e4c639277555861636d00
Дата опублікування: 15.01.2021 09:53
Опис: У системі Прозоро у оголошенні, Замовником вказано ЗАГАЛЬНІ НЕЦІНОВІ КРИТЕРІЇ, які не відповідають статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Замовник має право встановлювати критерії оцінки тендерних пропозицій відповідно до пункту 3 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: ціну або вартість життєвого циклу, або ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі. Замовник зазначає наявність експлуатаційного дозволу (Якщо учасник вказує про наявність у нього експлуатаційного дозволу – у складі тендерної пропозиції надається експлуатаційний дозвіл, який виданий учаснику як оператору ринку, що провадить діяльність зі зберігання харчових продуктів на складі) та наявність акту обстеження потужностей (якщо учасник вказує про наявність у нього акту обстеження потужностей – у складі тендерної пропозиції надається акт, складений за результатами проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти за 2020 рік, та виданий територіальним органом Держпродспоживслужби) Замовник порушує норми встановлені Законом України «Про публічні закупівлі». Просимо надати роз’яснення, якими нормами законодавства керувався Замовник при встановленні вищезазначених нецінових критеріїв.
Відповідь: Замовник торгів в сфері публічних закупівель керується виключно Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до ч. 3 ст. 29 Закону критеріями оцінки є: 1) ціна; або 2) вартість життєвого циклу; або 3) ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі. Враховуючи зазначене, ч. 3 ст. 29 Закону передбачено вичерпний перелік категорій критеріїв оцінки, і однією з таких категорій критеріїв є ціна (чи вартість життєвого циклу) разом з іншими критеріями оцінки. При цьому, в п. 3 ч. 3 ст. 29 Закону наводяться уточнюючі приклади таких інших критеріїв оцінки, як то - умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі. Отже, зважаючи на положення ст. 29 Закону, та, серед іншого, виходячи з семантики слова «зокрема», статтею 29 Закону не встановлено виключний перелік саме інших критеріїв оцінки, які носять також назву «нецінових критеріїв» Зазначене підтверджується роз’ясненнями, наданими Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у Листі № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018р., згідно яких у випадку комбінації критерію «ціна» з іншими критеріями, перелік таких інших критеріїв не є вичерпним. Отже, оскільки Закон не містить вичерпний перелік нецінових критерії та не встановлює механізм їх визначення, - встановлення як самих таких критеріїв, так і методики оцінки тендерних пропозицій з урахуванням нецінових критеріїв здійснюється замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Зважаючи на предмет закупівлі Послуги з готування їжі ДК 021:2015 – 55321000-6 та на специфіку організації послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області, а також з урахуванням кількості закладів та дітей, яким мають надаватися послуги, слід зробити висновок, що дана послуга має значно складний характер та вимагає відповідного рівня підготовленості Учасників. Окрім того, впродовж останніх років на території Україні санітарно-епідемічна ситуація щодо групових захворювань на гострі кишкові інфекції, харчові отруєння, в т.ч. у навчальних закладах, залишалася напруженою. Отже наявність експлуатаційного дозволу та акту обстеження потужностей як додатковий неціновий критерій відповідає дійсним потребам Замовника з огляду на характер послуги, що є предметом закупівлі, та пов’язані з цим обставини, зазначені вище, а задоволення таких критеріїв об’єктивно надає пропозиції поряд з ціною додаткову перевагу в цілому. Отже, враховуючи вищезазначене, варто наголосити, що при встановленні нецінових критеріїв, що зазначені в оголошенні UA-2020-12-31-001716-a про проведення процедури закупівлі, Замовник керувався виключно діючим законодавством України та жодних норм Закону не порушував, тому підстави для задоволення вимоги відсутні
Дата відповіді: 19.01.2021 18:10