• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

90730000-3 Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення (Моніторинг, звітність та верифікація викидів парникових газів)

Строк надання послуг: на протязі дії договору після отримання письмової заявки Замовника по кожному етапу договору. Інформація для оприлюднення відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (наказ Мінекономіки від 11.06.2020 року № 1082): Моніторинг, звітність та верифікація викидів парникових газів, відповідний код – 90731700-7.

Торги не відбулися

283 333.33 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 833.33 UAH
Період уточнення: 31.12.2020 13:03 - 08.01.2021 13:08
Відповідь надана

про надання відгуків за аналогічними договорами

Номер: 839afb2219204031a57ece7c9d832786
Дата опублікування: 05.01.2021 14:04
Опис: Відповідно до пп.2 п.1 Інструкції з підготовки пропозиції в обсязі тендерної пропозиції в якості документального підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам предмета закупівлі та іншим вимогам, встановленим законом необхідно «надати два або більше позитивних відгуки, надані об’єктом господарювання, з яким було укладено договір за період 2017-2020р.р., із зазначенням дати, номеру договору, інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та термінів. В даних документах не обов’язково повинна міститись інформація щодо суми договору». Дана вимога суперечить законодавчим вимогам відповідно до яких здійснюється моніторинг, звітність та верифікація викидів парникових газів. Надання послуг із моніторингу, звітності та верифікації парникових газів має здійснюватися на підставі Закону України № 377-ІХ «Про засади моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів» від 19.12.2019 року, Постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку видів діяльності, викиди парникових газів в результаті провадження яких підлягають моніторингу, звітності та верифікації» №880, «Про затвердження порядку здійснення моніторингу та звітності щодо викидів парникових газів» № 960 та «Про затвердження порядку верифікації звіту оператора про викиди парникових газів» № 959 від 23.09.2020 року та іншої нормативно-правової бази, яка повинна бути розроблена на підставі пункту 3 частини першої статті 7 Закону (на сьогодні існують лише проекти). Відповідно до пункту 1 статті 20, Закон набирає чинності 26 березня 2020 року та вводиться в дію з 1 січня 2021 року. Таким чином жодних позитивних відгуків за аналогічними договорами, що були укладені за період 2017-2020 років просто бути не може, адже перший рік моніторингу починається 01.01.2021 року та завершується 31.12.2021 року. До того ж станом на 05.01.2021 року нормативно-правова база на підставі якої буде здійснюватися моніторинг, звітність та верифікація парникових газів сформована ще не в повній мірі. Вимагаємо видалити дану вимогу як таку, що суперечить закону та внести відповідні зміни до документації спрощеної закупівлі.
Відповідь: Надаємо відповідь відділу ініціатора (ВТВ): В цій вимозі не прописана фраза «аналогічний договір»: прописано «надати два або більше позитивних відгуків, надані об’єктом господарювання, з яким було укладено договір за період 2017-2020р.р., із зазначенням дати, номеру договору, інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та термінів. В даних документах не обов’язково повинна міститись інформація щодо суми договору» Потребуються лише позитивні відгуки, надані об’єктами господарювання, з яким було укладено договори за період 2017-2020р.р., із зазначенням дати, номеру договору, інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та термінів. Вважаємо зауваження необґрунтованими.
Дата відповіді: 06.01.2021 09:11
Відповідь надана

про вимоги до досвіду виконання робіт з інвентаризації для теплових електричних станцій

Номер: 678a537c0e304d46926b715dfae90bf5
Дата опублікування: 05.01.2021 14:03
Опис: Відповідно до пп.2 п.1 Інструкції з підготовки пропозиції в обсязі тендерної пропозиції в якості документального підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам предмета закупівлі та іншим вимогам, встановленим законом необхідно «довідка в довільній формі про досвід роботи в енергетичній галузі в період з 2017-2020р.р., а саме з проведення робіт з інвентаризації викидів забруднюючих речовин та з розробки документів, у яких обґрунтовуються обсяги викидів для теплових електричних станцій». Дана вимога жодним чином не має законодавчих підстав, адже здійснення моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів проводиться на підставі Закону України № 377-ІХ «Про засади моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів» від 19.12.2019 року, Постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку видів діяльності, викиди парникових газів в результаті провадження яких підлягають моніторингу, звітності та верифікації» №880, «Про затвердження порядку здійснення моніторингу та звітності щодо викидів парникових газів» № 960 та «Про затвердження порядку верифікації звіту оператора про викиди парникових газів» № 959 від 23.09.2020 року та іншої нормативно-правової бази і не стосується процедури інвентаризації джерел викидів та отримання дозволів на викиди. Методологічний підхід та алгоритми розрахунку під час здійснення моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів чітко визначені наведеними вище нормативними та законодавчими документами та мають відмінності між процедурою інвентаризації джерел викидів та отримання дозволів на викиди. Таким чином, вимога наявності досвіду роботи в енергетичній галузі в період з 2017-2020р.р., а саме з проведення робіт з інвентаризації викидів забруднюючих речовин та з розробки документів, у яких обґрунтовуються обсяги викидів для теплових електричних станцій є безпідставною та дискримінаційною, а також незаконно звужує коло імовірних учасників закупівлі. Вимагаємо видалити дану вимогу як таку, що суперечить закону та внести відповідні зміни до документації спрощеної закупівлі.
Відповідь: Надаємо відповідь відділу ініціатора (ВТВ): Дана вимога обумовлена тим, що Зміївська ТЕС відноситься до найвищої першої групи за ступенем впливу на забруднення атмосферного повітря. У зв'язку зі складністю виробництва і специфічністю розрахунку викидів парникових газів для ТЕС, методологічний підхід та алгоритми розрахунку під час здійснення моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів повинні відповідати іншим діючим нормативним та законодавчим документам, а саме інвентаризації джерел викидів та документам, у яких обґрунтовуються обсяги викидів для теплових електричних станцій. Невідповідність може призвести до колізій при поданні звітності. Тому наполягаємо на тому, щоб учасник мав досвід роботи в енергетичній галузі в період з 2017-2020р.р., а саме з проведення робіт з інвентаризації викидів забруднюючих речовин та з розробки документів, у яких обґрунтовуються обсяги викидів для теплових електричних станцій.
Дата відповіді: 06.01.2021 09:07