• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

90730000-3 Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення (Моніторинг, звітність та верифікація викидів парникових газів)

Строк надання послуг: на протязі дії договору після отримання письмової заявки Замовника по кожному етапу договору. Інформація для оприлюднення відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (наказ Мінекономіки від 11.06.2020 року № 1082): Моніторинг, звітність та верифікація викидів парникових газів, відповідний код – 90731700-7.

Торги не відбулися

283 333.33 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 833.33 UAH
Період оскарження: 31.12.2020 13:03 - 08.01.2021 13:08
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційні вимоги до учасників

Номер: f23070c0b42a46a6afb30a8bb32ce861
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-31-003110-c.a2
Назва: дискримінаційні вимоги до учасників
Вимога:
Відповідно до пп.2 п.1 Інструкції з підготовки пропозиції в обсязі тендерної пропозиції в якості документального підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам предмета закупівлі та іншим вимогам, встановленим законом необхідно «довідка в довільній формі про досвід роботи в енергетичній галузі в період з 2017-2020р.р., а саме з проведення робіт з інвентаризації викидів забруднюючих речовин та з розробки документів, у яких обґрунтовуються обсяги викидів для теплових електричних станцій». Дана вимога жодним чином не має законодавчих підстав, адже здійснення моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів проводиться на підставі Закону України № 377-ІХ «Про засади моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів» від 19.12.2019 року, Постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку видів діяльності, викиди парникових газів в результаті провадження яких підлягають моніторингу, звітності та верифікації» №880, «Про затвердження порядку здійснення моніторингу та звітності щодо викидів парникових газів» № 960 та «Про затвердження порядку верифікації звіту оператора про викиди парникових газів» № 959 від 23.09.2020 року та іншої нормативно-правової бази і не стосується процедури інвентаризації джерел викидів та отримання дозволів на викиди. Крім того, зазначимо, що ЗАКОНОДАВЧОЮ ПІДСТАВОЮ ДЛЯ З ПРОВЕДЕННЯ РОБІТ З ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ ВИКИДІВ ЗАБРУДНЮЮЧИХ РЕЧОВИН ТА РОЗРОБКИ ДОКУМЕНТІВ, У ЯКИХ ОБҐРУНТОВУЮТЬСЯ ОБСЯГИ ВИКИДІВ Є ВНЕСЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДО ПЕРЕЛІКУ УСТАНОВ, ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ЗАКЛАДІВ, ЯКІ ЗДІЙСНЮЮТЬ РОЗРОБКУ ДОКУМЕНТІВ, ЩО ОБГРУНТОВУЮТЬ ОБСЯГИ ВИКИДІВ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВ, УСТАНОВ, ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ГРОМАДЯН-СУБ'ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА НАЯВНОСТІ ВІДПОВІДНОГО ЛИСТА. Зазначений Перелік розміщений у відкритому доступі на сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за посиланням https://mepr.gov.ua/content/perelik-ustanov-organizaciy-ta-zakladiv-yaki-zdiysnyuyut-rozrobku-dokumentiv-shcho-obgruntovuyut-obsyagi-vikidiv-dlya-pidpriemstv-ustanov-organizaciy-ta-gromadyansubektiv-pidpriemnickoi-diyalnosti.html. ВКЛЮЧЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДО ЗАЗНАЧЕНОГО ПЕРЕЛІКУ НАДАЄ ЗАКОННЕ ПРАВО ОРГАНІЗАЦІЇ-РОЗРОБНИКУ ДОКУМЕНТІВ ПРОВОДИТИ РОБОТИ З ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ ВИКИДІВ ЗАБРУДНЮЮЧИХ РЕЧОВИН ТА РОЗРОБКИ ДОКУМЕНТІВ, У ЯКИХ ОБҐРУНТОВУЮТЬСЯ ОБСЯГИ ВИКИДІВ ДЛЯ УСІХ ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ГРУП ОБ’ЄКТІВ ПО ВСІЙ ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ. ЖОДНІ ОБМЕЖЕННЯ ЗАКОНОДАВЧИХ ОБМЕЖЕНЬ ДО ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ОБ’ЄКТІВ, ДЛЯ ЯКИХ ОРГАНІЗАЦІЯ-РОЗРОБНИК МАЄ ПРАВО НАДАВАТИ ПОСЛУГИ ВІДСУТНІ. Встановлення вимог щодо наявності досвіду роботи в енергетичній галузі в період з 2017-2020р.р., а саме з проведення робіт з інвентаризації викидів забруднюючих речовин та з розробки обгрунтовуючих документів є умисним звуженням конкуренції Організатором закупівлі та має на меті допущення до закупівлі лише «своїх» компаній та отримання неправомірної вигоди в замін. Вимагаємо видалити дану вимогу як таку, що суперечить закону, умисно звужує конкуренцію та встановлює дискримінаційні обмеження.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дана вимога обумовлена тим, що Зміївська ТЕС відноситься до найвищої першої групи за ступенем впливу на забруднення атмосферного повітря. У зв'язку зі складністю виробництва і специфічністю розрахунку викидів парникових газів для ТЕС, методологічний підхід та алгоритми розрахунку під час здійснення моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів повинні відповідати іншим діючим нормативним та законодавчим документам, а саме інвентаризації джерел викидів та документам, у яких обґрунтовуються обсяги викидів для теплових електричних станцій. Невідповідність може призвести до колізій при поданні податкової та статистичної звітності. Включення організації до переліку установ, організацій та закладів, які здійснюють розробку документів, що обґрунтовують обсяги викидів для підприємств, установ, організацій та громадян суб’єктів підприємницької діяльність та досвід роботи в енергетичній галузі в період з 2017-2020р.р. є документальним підтвердженням того, що організація володіє навиками специфічного розрахунку викидів парникових газів від енергетичних установок та підтверджує відповідність учасника технічним вимогам. Дана вимога обґрунтована та не суперечить вимогам закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.01.2021 16:05
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційні вимоги

Номер: abeadeccd1cf4aeba11e11631df3d577
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-31-003110-c.a1
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до пп.2 п.1 Інструкції з підготовки пропозиції в обсязі тендерної пропозиції в якості документального підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам предмета закупівлі та іншим вимогам, встановленим законом необхідно «довідка в довільній формі про досвід роботи в енергетичній галузі в період з 2017-2020р.р., а саме з проведення робіт з інвентаризації викидів забруднюючих речовин та з розробки документів, у яких обґрунтовуються обсяги викидів для теплових електричних станцій». Дана вимога жодним чином не має законодавчих підстав, адже здійснення моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів проводиться на підставі Закону України № 377-ІХ «Про засади моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів» від 19.12.2019 року, Постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку видів діяльності, викиди парникових газів в результаті провадження яких підлягають моніторингу, звітності та верифікації» №880, «Про затвердження порядку здійснення моніторингу та звітності щодо викидів парникових газів» № 960 та «Про затвердження порядку верифікації звіту оператора про викиди парникових газів» № 959 від 23.09.2020 року та іншої нормативно-правової бази і не стосується процедури інвентаризації джерел викидів та отримання дозволів на викиди. Методологічний підхід та алгоритми розрахунку під час здійснення моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів чітко визначені наведеними вище нормативними та законодавчими документами та мають відмінності між процедурою інвентаризації джерел викидів та отримання дозволів на викиди. Таким чином, вимога наявності досвіду роботи в енергетичній галузі в період з 2017-2020р.р., а саме з проведення робіт з інвентаризації викидів забруднюючих речовин та з розробки документів, у яких обґрунтовуються обсяги викидів для теплових електричних станцій є безпідставною та дискримінаційною, а також незаконно звужує коло імовірних учасників закупівлі. Вимагаємо видалити дану вимогу як таку, що суперечить закону, умисно звужує конкуренцію та встановлює дискримінаційні обмеження.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Надаємо відповідь відділу ініціатора (ВТВ): Дана вимога обумовлена тим, що Зміївська ТЕС відноситься до найвищої першої групи за ступенем впливу на забруднення атмосферного повітря. У зв'язку зі складністю виробництва і специфічністю розрахунку викидів парникових газів для ТЕС, методологічний підхід та алгоритми розрахунку під час здійснення моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів повинні відповідати іншим діючим нормативним та законодавчим документам, а саме інвентаризації джерел викидів та документам, у яких обґрунтовуються обсяги викидів для теплових електричних станцій. Невідповідність може призвести до колізій при поданні податкової та статистичної звітності. Тому наполягаємо на тому, щоб учасник мав досвід роботи в енергетичній галузі в період з 2017-2020р.р., а саме з проведення робіт з інвентаризації викидів забруднюючих речовин та з розробки документів, у яких обґрунтовуються обсяги викидів для теплових електричних станцій. Вважаємо, що дана вимога не суперечить закону і не встановлює дискримінаційні обмеження.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.01.2021 13:27