• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Основні неорганічні хімічні речовини

Торги не відбулися

2 011 680.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 058.40 UAH
Період уточнення: 31.12.2020 10:05 - 06.01.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо технічних вимог

Номер: 6b8d95f73b7546c49b2fd068a89a319a
Дата опублікування: 05.01.2021 23:54
Опис: Шановний Замовнику! Серед вимог даної закупівлі учасники мають надати у складі своїх проозицій настуні документи згідно Додатку "ТЕХНІЧНІ (ЯКІСНІ) ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" : - копію висновку Державної санітарно - епідеміологічної експертизи на гіпохлорит натрію марки Б для використання у знезараженні в системі водовідведення стічних вод, дійсний протягом терміну дії договору про закупівлю ( до 31.12.2021р.); - копію висновку Державної санітарно - епідеміологічної експертизи на засіб дезінфекційний гіпохлорит натрію марки Б (діюча речовина: активний хлор – 170 г/дм3), дійсний протягом терміну дії договору про закупівлю ( до 31.12.2021р.); - довідку довільної форми, що запропонований ним товар (гіпохлорит натрію марки Б) внесений до Державного реєстру дезінфекційних засобів, який розміщений на офіційному веб-сайті МОЗ України з посиланням на відповідний ресурс в мережі Інтернет. 1. Порівнюючи з попередньою закупівлею UA-2020-10-27-006131-a з аналогічним предметом закупівлі даних вимог не було висунуто. За останній час змін у регламенті засосування такого реагенту як гупохлорит натрію для знезараження води не відбувалося. Так чьому ж Ви - Замовник вимагаєте такі "вузькі" вимоги від учасників? Адже "специфічні", "особливі" вимоги лишаюсь спроможності потенційних учасників до здорової конкуренції та, водночас, демонструюсь дискримініційну поведінку/політику Замовника. 2. Предмет закупівлі - гіпохлорит натрію марки Б, а не "засіб дезінфекційний гіпохлорит натрію марки Б". Тому вимога щодо наявності Висновку Державної санітарно - епідеміологічної експертизи на засіб дезінфекційний гіпохлорит натрію марки Б (діюча речовина: активний хлор – 170 г/дм3), дійсний протягом терміну дії договору про закупівлю ( до 31.12.2021р.) є невлучною. Вимагаємо видалити її з даної тендерної документації. 2. чьому висновки Державної санітарно - епідеміологічної експертизи мають бути дійсними саме до 31.12.21р? керуючись нормативною базою, дійсність зазначеного документу має бути дійсною на момент надання вищенаведеного документу у складі пропозиції учасників. Вимагаємо видалити вимогу "термін дії висновків до 31.12.21р.". Враховуючи все вищенаведене, вимагаємо відредагувати документацію та видалити нові "зайві" та недолучні вимоги. В разі ігнорування звернення зі сторони замовника - ми будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Відповідь: Доброго дня! На Ваше звернення повідомляємо наступне! 1.Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Відповідно до Розділу 2 Інструкції із застосування гіпохлориту натрію для знезараження води в системах централізованого питного водопостачання та водовідведення, затвердженої наказом Мінжитлокомунгоспу України від 18.05.2007р. №18 (далі – Інструкція), для обробки побутових і промислових стічних вод застосовують гіпохлорит натрію марки Б; гіпохлорит натрію зареєстрований у Державному реєстрі дезінфекційних засобів МОЗ України. Відповідно до п. 3 Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.07.2006р. №908 (далі – Порядок), державній реєстрації (перереєстрації) підлягають засоби, на які встановлені гігієнічні нормативи та які призначені для дезінфекції повітря в приміщеннях, води (крім питної), промислових та побутових стоків. Також, Порядок визначає, що державну реєстрацію (перереєстрацію) засобів проводить МОЗ на підставі поданих документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, або позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий до моменту набрання чинності порядками дослідження специфічної активності, безпечності, якості (ефективності) засобів та їх випробування на практиці. Зокрема, отримувати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи вимагає Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення». Згідно Порядку, дезінфекуючий засіб є зареєстрованим після того, як його опубліковано в Державному реєстрі дезінфекційних засобів. Зазначаємо, що відповідно до Закону України «Про питну воду, питне водопостачання і водовідведення» та норм інших законодавчих актів у даній сфері, підприємства питного водопостачання та водовідведення несуть відповідальність за неналежне надання послуг населенню, порушення вимог, стандартів, норм і правил є небезпечною для життя і здоров’я людей. Саме Замовник несе відповідальність за якість і відповідність санітарно-гігієнічним нормам води, що після очищення скидаються у водні об’єкти, то Замовник самостійно визначає, які дезінфікуючі засоби потрібно придбати для дотримання державних стандартів якості води та якими документами підтвердити їх якість і відповідність тим самим державним стандартам. Враховуючи, що документи, які вимагаються для підтвердження якості товару, потрібні для того, щоб мати впевненість в безпечності використання того чи іншого дезінфікуючого засобу. Документи, які ми вимагаємо, затверджені органами державної влади, а тому жодної дискримінаційної вимоги у нашій тендерній документації немає. В підтвердження своїх вимог, просимо Вас ознайомитись з рішеннями Органу оскарження №1506-р/пк-пз від 24.01.2020р. та №3504-р/пк-пз від 24.02.2020р. 2.Відповідно до п.2.5. тендерної документації, продукція постачається протягом 2021 року. Відповідно до п.9.1. Проекту договору (що міститься у тендерній документації – додаток ), термін укладення договору до 31.12.2021 року. Згідно Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я від 09.10.2000р. №247, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого термін дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Враховуючи викладене, замовник встановлює вимогу про термін дії документів до 31.12.2021 року для впевненості, що протягом всього терміну дії укладеного договору за результатами проведення процедури закупівлі, Учасник буде постачати безпечну продукцію, що відповідає нормам санітарного законодавства України. Дискримінація в даній вимозі відсутня.
Дата відповіді: 06.01.2021 11:47