• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Основні неорганічні хімічні речовини

Торги не відбулися

2 011 680.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 058.40 UAH
Номер: db27846215df46469ef1820500f50617
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-01-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.07.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 21.07.2022 17:39 - 12.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 20.07.2022 № 188 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/1510-2022 від 09.02.2022 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 20.07.2022 № 188 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 14 UA-2020-12-31-000963-c 31.12.2020 Комунальне підприємство "Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, yukov0912@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі встановлено порушення частини десятої статті 29 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання не відміни тендеру при наявності підстав, визначених Законом № 922-VIII встановлено порушення норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922-VIII, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом№ 922-VIII - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939 та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру відповідно до норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922-VIII, відміни тендеру у разі наявності підстав визначених Законом № 922-VIII, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом№ 922-VIII. Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік UA-P-2020-12-30-001661-a комунального підприємства "Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету Замовника: від 02.02.2021 № 10, від 04.02.2021 № 13, від 05.02.2021 № 16, скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі АМКУ) від 11.01.2021 UA-2020-12-31-000963-c.a1, скаргу до АМКУ від 11.02.2021 UA-2020-12-31-000963-c.b2, рішення АМКУ від 21.01.2021 № 1064-р/пк-пз, рішення АМКУ від 25.02.2021 № 3578-р/пк-пз, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 29.07.2022. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону № 922-VIII строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі, на запит Східного офісу Держаудитслужби Замовником було надано відповідь в якій зазначено, що Замовником оскаржено рішення АМКУ від 25.02.2021 № 3578-р/пк-пз до окружного адміністративного суду міста Києва та очікувалось рішення за провадженням в адміністративній справі № 640/8444/21. Відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 Закону № 922-VIII орган оскарження - Антимонопольний комітет України. Проте, призупинення перебігу строків дій тендерних пропозицій та строку для укладення договору про закупівлю через звернення до суду Законом № 922-VIII не передбачено. Моніторингом процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 2 Розділу 3 тендерної документації Замовника тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також установлено, що в оголошенні про проведення закупівлі визначена дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій 16 січня 2021 року. Крім цього установлено, що учасник процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф" має статус "Очікує рішення", тоді як на момент проведення моніторингу строк розгляду тендерних пропозицій минув, рішення Замовника щодо обрання переможця закупівлі та інформація про укладення договору, відміни торгів в електронній системі закупівлі відсутні. Таким чином на порушення частини десятої статті 29 Закону № 922-VIII Замовником не дотримано строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції. Відповідно до норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Проте, на порушення норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII Замовником при наявності підстав тендер не відмінено. Норма пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII є імперативною, а отже обов’язковою до виконання.
Період усунення порушень: 03.08.2022 17:13 - 18.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 03.08.2022 17:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відмінити закупівлю за ДК 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Гіпохлорит натрію марки Б (назва номенклатурної позиції ДК 021:2015: 24312220-2 - Гіпохлорит натрію), що розміщена на сайті уповноваженого органу за номером UA-2020-12-31-000963-c відповідно до норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII
Дата публікації звіту: 08.08.2022 15:58

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionCancelled: Так
  • corruptionConsideration: Відсутній механізм
Опис: Торги не відбулися.
Дата публікації: 30.08.2022 10:04

Запити/Пояснення

Номер: 5c5de34b0cc84f44bc09a6dda920558e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-22-000132
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.08.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 17.08.2021 14:36 - 10.09.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 16.08.2021 № 432 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.08.2021 № 432 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № З/П Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2020-12-31-000963-c 31.12.2020 Комунальне підприємство "Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради (код 03341339) Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupivli.dnipro@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації вимогам Закону, правомірність відхилення тендерних пропозицій АТ «ДНІПРОАЗО», ТОВ «ЕКСТРАГРУП» – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 вересня 2021 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Нікопольської міської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним засіданням тендерного комітету від 31.12.2020р. №114, запитання до процедури від 05.01.2021р. та надану відповідь від 06.01.2021р., скарги до процедури від 11.01.2021р. № UA-2020-12-31-000963-c.a1, від 11.02.2021р. № UA-2020-12-31-000963-c.b2, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №1064-р/пк-пз від 21.01.2021р. та №3578-р/пк-пз від 25.02.2021р., реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету від 02.02.2021р. №10, від 04.02.2021р. №13 та від 05.02.2021р. №16, тендерні пропозиції АТ «ДНІПРОАЗОТ», ТОВ «ЕКСТРАГРУП», ТОВ «Марілайф». Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації щодо предмета закупівлі UA-2020-12-31-000963-c встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель, тендерна документація Замовника відповідає вимогам Закону, тендерні пропозиції АТ «ДНІПРОАЗО» та ТОВ «ЕКСТРАГРУП» відхилені правомірно.
Період усунення порушень: 08.09.2021 16:04 - 14.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 08.09.2021 16:04

Запити/Пояснення