-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів
Завершена
657 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 285.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 285.00 UAH
Період уточнення:
31.12.2020 09:06 - 11.01.2021 00:00
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
ff46aedc728047f7b897e1f6aac3b960
Дата опублікування:
05.01.2021 17:43
Опис:
Шановний Замовник, доводимо до Вашого відома, що згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у Тендерній документації можуть зазначатися такі відомості: «… 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності УЧАСНИКІВ установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.»
При цьому у п.п. 3.6. п. 3 Додатку №3 до Тендерної документації встановлено вимогу надати: «Дійсний на момент подання пропозицій атестат виробництва(ів), виданий виробнику тонеру(ів), який засвідчує відповідність процесу виробництва (надається тільки учасниками, які пропонують товар, виробником якого є суб’єкт господарювання зареєстрований на території України).»
По-перше, предметом закупівлі є «послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів», у зв’язку з чим вимога надання у складі тендерної пропозиції «атестату виробництва, виданого виробнику тонеру(ів)» є незаконною, так як суперечить положенням ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»; По-друге, згідно національного законодавства не встановлено жодних обмежень, щодо вільного обігу товарів та закупівлі його виключно у виробника. У зв’язку з чим існують обставини, за яких немає можливості отримати документи, що вимагаються у п.п. 3.6. п. 3 Додатку №3 до Тендерної документації, через відсутність прямих взаємовідносин з виробником; По-третє, вимоги встановлені не до учасників процедури закупівлі, а до виробників товарів, тобто до третіх осіб, що є порушенням положень ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на викладене просимо: 1) надати обґрунтування необхідності встановлення вимоги до виробника товарів, який не є учасником процедури закупівлі? 2) пояснити чому в процесі підготовки Тендерної документації було не враховано положення ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у яких зазначено, що допускається встановлювати вимоги виключно до предмету закупівлі та до учасників, а не до третіх осіб?
Відповідь:
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.Предметом даної закупівлі є ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів).Відповідно до підпункту 2.1 та 2.2. Додатку 3 до тендерної документації, до складу послуг з заправки та відновлення картриджів входить наповнення тонером об’ємом не менше заводської норми.Таким чином, послуги з наповнення тонером картриджів, які підлягають заправці та відновленню є складовою предмету закупівлі, а отже вимога щодо надання учасником атестату виробництва виданий виробнику тонеру(ів), який засвідчує відповідність процесу виробництва є вимогою встановленою до предмету закупівлі.В той же час повідомляємо, що у жодному положенні тендерної документації Замовником не встановлено необхідність наявності прямих відносин з виробником.Учасник може здійснювати придбання товару, який входить до складу послуг через офіційне представництво, диллера, дистриб’ютора, дочірнє підприємство виробника в Україні. У зв’язку з чим, атестат виробництва учасник може отримати від вказаного кола осіб.
Дата відповіді:
12.01.2021 17:25
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
1183157bd0c142dfa89390e64bdc01d9
Дата опублікування:
05.01.2021 17:41
Опис:
Просимо розтлумачити вимогу надати у складі пропозиції «Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тонер, магнітний вал, вал первинного заряду, лезо дозування, фотобарабан, чіп, які будуть використовуватись учасником при наданні послуг, які є предметом закупівлі, що підтверджує їх відповідність вимогам діючого санітарного законодавства та свідчить про їх допущення до використання за призначенням в визначеній в висновку сфері, чинний не менше ніж до кінця дві тисячі двадцятого року. У разі, якщо виробництво вказаних матеріалів здійснюється відповідно до ТУ чи ДСТУ чи іншого нормативного документу, зареєстрованого згідно чинного законодавства України, необхідно додатково надати першу (титульну) сторінку або іншу сторінку ТУ чи ДСТУ чи іншого нормативного документу, яка містить інформацію про строк його (їх) чинності. У разі відсутності у вказаних документах інформації стосовно строку їх чинності необхідно надати лист від виробника або власника чи розробника нормативного документа із зазначенням строку чинності нормативного документу відповідно до якого виробляються вказані матеріали.»
Згідно положень Тендерної документації Замовник планує закупити у відкритих торгах «послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів» у зв’язку з чим просимо: 1. поясніть потребу надання документів на товар «тонер, магнітний вал, вал первинного заряду, лезо дозування, фотобарабан, чіп», що не є предметом закупівлі, а тому згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» не може вимагатися від учасників торгів; 2. обґрунтувати потребу відображення у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи інформації про ТУ/ ДСТУ/ інші нормативні документи, якщо виробником товарів є іноземне підприємство, що не зобов’язане виробляти товар на підставі перерахованих документів; 3. повідомити, який документ можна надати замість «листа від виробника», якщо виробником товару є іноземне підприємство, з яким учасник на пряму не взаємодіє.
Відповідь:
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Предметом даної закупівлі є ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів).
Відповідно до підпункту 2.1 та 2.2. Додатку 3 до тендерної документації, до складу послуг з заправки та відновлення картриджів входить: заміна фоторецепторного барабану, валу первинного заряду, магнітного валу та дозуючого леза, наповнювання тонером об’ємом не менше заводської норми, заміну контрольного чіпу.
Таким чином, заміна фоторецепторного барабану, валу первинного заряду, магнітного валу та дозуючого леза, наповнювання тонером об’ємом не менше заводської норми, заміну контрольного чіпу є складовою предмету закупівлі, а отже вимоги Замовника стосовно надання переліку документів передбачених у пунктах 3.5-3.7 Додатку 3 до тендерної документації встановлено до предмету закупівлі.
У зв’язку з тим, що дані запчастини та матеріали використовуватимуться постачальником для надання послуг, Замовником було встановлено вимоги стосовно підтвердження їх відповідності вимогам діючого санітарного законодавства.
Згідно з пунктом 3.7. Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тонер, магнітний вал, вал первинного заряду, лезо дозування, фотобарабан, чіп, які будуть використовуватись учасником при наданні послуг, які є предметом закупівлі, що підтверджує їх відповідність вимогам діючого санітарного законодавства та свідчить про їх допущення до використання за призначенням в визначеній в висновку сфері, чинний не менше ніж до кінця дві тисячі двадцятого року. У разі, якщо виробництво вказаних матеріалів здійснюється відповідно до ТУ чи ДСТУ чи іншого нормативного документу, зареєстрованого згідно чинного законодавства України, необхідно додатково надати першу (титульну) сторінку або іншу сторінку ТУ чи ДСТУ чи іншого нормативного документу, яка містить інформацію про строк його (їх) чинності. У разі відсутності у вказаних документах інформації стосовно строку їх чинності необхідно надати лист від виробника або власника чи розробника нормативного документа із зазначенням строку чинності нормативного документу відповідно до якого виробляються вказані матеріали.
З огляду на наведене, вимога щодо надання першої (титульної) сторінки або іншої сторінки ТУ чи ДСТУ чи іншого нормативного документу стосується тільки тих учасників, які будуть використовувати під час надання послуг матеріали, виробництво який здійснюється відповідно до ТУ чи ДСТУ чи іншого нормативного документу, зареєстрованого згідно чинного законодавства України.
Таким чином, у разі якщо іноземний суб’єкт господарювання здійснює виробництво матеріалів не у відповідності до ТУ чи ДСТУ чи іншого нормативного документу, зареєстрованого згідно чинного законодавства України, вимога стосовно надання першої (титульної) сторінки або іншої сторінки ТУ чи ДСТУ чи іншого нормативного документу не поширюється на таких учасників.
Відповідно до пункту 3.8. Додатку 3 до тендерної документації, учасник повинен надати у складі пропозиції оригінал листа авторизації Учасника від виробника(ів) тонеру(ів) або офіційного представництва/ диллера/ дистриб’ютора/ дочірнього підприємства виробника в Україні, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником та підтверджена виробником(ами) гарантія на товар. Даний(і) лист(и) повинен надаватися на ім’я Замовника торгів та містити ідентифікатор закупівлі, назву предмету закупівлі та повинен бути дійсним до кінця 2021 року.
З огляду на зазначену вимогу, учасник надає у складі пропозиції лист авторизації від виробника(ів) тонеру(ів) або офіційного представництва/ диллера/ дистриб’ютора/ дочірнього підприємства виробника в Україні.
Зазначене свідчить про те, що Замовником не встановлено необхідність наявності прямих відносин з виробником. Учасник має право отримати лист авторизації не тільки від виробника, але й від офіційного представництва/ диллера/ дистриб’ютора/ дочірнього підприємства виробника в Україні, що свідчить про відсутність дискримінації учасника.
Дата відповіді:
12.01.2021 17:22
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
d0d078270a284555ac17c28c9fcc0d40
Дата опублікування:
05.01.2021 17:41
Опис:
Шановний Замовник, надайте обґрунтоване пояснення необхідності встановлення вимоги у п. 1.4 Додатку №3 до Тендерної документації, наступного змісту: «Для обслуговування Обладнання використовуються ТІЛЬКИ оригінальні витратні матеріали та запчастини, рекомендовані виробником Обладнання. Нові оригінальні витратні матеріали повинні відповідати вимогам виробників периферійного та копіювального обладнання та не порушувати гарантійні умови, які надані виробником периферійного та копіювального обладнання. Обов’язкова наявність оригінальної упаковки, голографічного маркування та інше. Не пропонувати – ліцензійні, відновлені, сумісні та інші види не оригінальних картриджів. Рік виготовлення матеріалів - не раніше ніж за 12 місяців до дати встановлення (або передачі Замовнику).»
Крім того, якщо вимагаються тільки оригінальні витратні матеріали для надання послуг, роз’ясніть навіщо у Тендерній документації, зокрема у п.п. 3.4, 3.5, 3.6 п. 3 Додатку №3 встановлені вимоги до виробників, які виступають в ролі третіх осіб, так як не є учасниками торгів. На Вашу думку, як звичайному учаснику вплинути на перерахованих у Тендерній документації виробників, щоб останні отримали сертифікати OHSAS 18001:2007/документи, які б підтверджували оволодіння методами перевірки якості тонерних картриджів для друку (Standardized Test Methods Committee (STMC))/ атестати виробництва? Як вчинити у випадку не бажання з боку перерахованих Вами виробників надати документи, що вимагаються у Тендерній документації від учасника, який закупив потрібний товар законним способом та бажає взяти участь у закупівлі.
Також просимо пояснити: 1. чому Замовник не дає можливості учасникам пропонувати еквівалентні витратні матеріали, з аналогічними технічними та якісними характеристиками? 2. чому в процесі підготовки Тендерної документації було не враховано положення ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент»»?
Відповідь:
Дана вимога, є необхідною в зв’язку з тим, що обладнання стосовно, якого надаються послуги, що є предметом закупівлі, перебуває на гарантії та гарантійному обслуговуванні виробника, у зв’язку з чим Замовником передбачено необхідність використання виключно оригінальних витратних матеріалів, оскільки відповідно до гарантійних зобов’язань виробника безкоштовному гарантійному ремонту не підлягає обладнання, яке вийшло з ладу, зокрема у разі використання неоригінальних витратних матеріалів.
Дата відповіді:
12.01.2021 17:20
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
e443d2f75c9f4ebb9f176ac2b7898266
Дата опублікування:
05.01.2021 17:40
Опис:
Добрий день! Шановний Замовник, доводимо до Вашого відома, що згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у Тендерній документації можуть зазначатися такі відомості: «… 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності УЧАСНИКІВ установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.»
При цьому у Додатку №3 до Тендерної документації на підтвердження відповідності запропонованих УЧАСНИКОМ ПОСЛУГ у складі тендерної пропозиції встановлено вимогу надати: «3.5. Документ виданий Міжнародним комітетом розробок методик тестування (Standardized Test Methods Committee (STMC)) щодо оволодіння виробником(ів) тонеру(ів) методами перевірки якості тонерних картриджів для друку, дійсного протягом строку надання послуг;
3.6. Дійсний на момент подання пропозицій атестат виробництва(ів), виданий виробнику тонеру(ів), який засвідчує відповідність процесу виробництва (надається тільки учасниками, які пропонують товар, виробником якого є суб’єкт господарювання зареєстрований на території України);
3.7. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тонер, магнітний вал, вал первинного заряду, лезо дозування, фотобарабан, чіп, які будуть використовуватись учасником при наданні послуг, які є предметом закупівлі, що підтверджує їх відповідність вимогам діючого санітарного законодавства та свідчить про їх допущення до використання за призначенням в визначеній в висновку сфері, чинний не менше ніж до кінця дві тисячі двадцятого року. У разі, якщо виробництво вказаних матеріалів здійснюється відповідно до ТУ чи ДСТУ чи іншого нормативного документу, зареєстрованого згідно чинного законодавства України, необхідно додатково надати першу (титульну) сторінку або іншу сторінку ТУ чи ДСТУ чи іншого нормативного документу, яка містить інформацію про строк його (їх) чинності. У разі відсутності у вказаних документах інформації стосовно строку їх чинності необхідно надати лист від виробника або власника чи розробника нормативного документа із зазначенням строку чинності нормативного документу відповідно до якого виробляються вказані матеріали.»
По-перше, як відомо предметом закупівлі є «ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів)», а НЕ ТОВАР. По-друге, вимоги п.п. 3.5 та 3.6 п. 3 Додатку № 3 до Тендерної документації встановлюються не до учасників процедури закупівлі, а до виробників товарів. По-третє, п. 3.7 п. 3 Додатку №3 до Тендерної документації ставить учасників торгів у залежність від третіх осіб, чим спричиняє дискримінацію, адже вимога надати документи «ТУ/ДСТУ/інші нормативні документи», як і «лист від виробника», потребує від учасника перебування з виробником у взаємозв’язку та безперервному контакті. Однак, подача у складі тендерної пропозиції ТУ, ДСТУ, будь якого нормативного документу, листа від виробника, ніяким чином не вплине на якісні, та функціональні характеристики товару, який на законних підставах перебуває у особи, що планує використовувати його при наданні послуг.
З огляду на викладене просимо: 1) надати обґрунтування необхідності встановлення вимоги до виробника товарів, який не є учасником процедури закупівлі та не виступає в ролі надавача послуг? 2) пояснити чому в процесі підготовки Тендерної документації було не враховано положення ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у яких зазначено, що допускається встановлювати вимоги виключно до предмету закупівлі та до учасників, а не до третіх осіб? 3) повідомити який документ замість «атестату виробництва», «ТУ», «ДСТУ» допустимо надати у складі тендерної пропозиції, якщо виробником товару є іноземний суб’єкт господарювання, який, відповідно до положень вітчизняного законодавства, не зобов’язаний отримувати такий документ? 4) що Замовник розуміє під «іншими нормативними документами» (п.п. 3.7 п. 3 Додатку №3 до Тендерної документації)? 5) що потрібно вказати у листі від виробника, якщо чинним законодавством країни виробника не встановлено обов’язку виробляти продукцію виключно на підставі ТУ/ДСТУ/ нормативних документів?
Відповідь:
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.Предметом даної закупівлі є ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів). Відповідно до підпункту 2.1 та 2.2. Додатку 3 до тендерної документації, до складу послуг з заправки та відновлення картриджів входить: заміна фоторецепторного барабану, валу первинного заряду, магнітного валу та дозуючого леза, наповнювання тонером об’ємом не менше заводської норми, заміну контрольного чіпу. Таким чином, заміна фоторецепторного барабану, валу первинного заряду, магнітного валу та дозуючого леза, наповнювання тонером об’ємом не менше заводської норми, заміну контрольного чіпу є складовою предмету закупівлі, а отже вимоги Замовника стосовно надання переліку документів передбачених у пунктах 3.6-3.7 Додатку 3 до тендерної документації встановлено до предмету закупівлі. Відповідно до пункту 3.6. Додатку 3 до тендерної документації, учасник у складі пропозиції повинен надати дійсний на момент подання пропозицій атестат виробництва(ів), виданий виробнику тонеру(ів), який засвідчує відповідність процесу виробництва (надається тільки учасниками, які пропонують товар, виробником якого є суб’єкт господарювання зареєстрований на території України).
З огляду на зазначене, атестат виробництва надається виключно тільки тими учасниками, які пропонують тонер, виробником якого суб’єкт господарювання зареєстрований на території України, тобто від іноземного суб’єкта господарювання даний документ Замовником не вимагається. Згідно з пунктом 3.7. Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тонер, магнітний вал, вал первинного заряду, лезо дозування, фотобарабан, чіп, які будуть використовуватись учасником при наданні послуг, які є предметом закупівлі, що підтверджує їх відповідність вимогам діючого санітарного законодавства та свідчить про їх допущення до використання за призначенням в визначеній в висновку сфері, чинний не менше ніж до кінця дві тисячі двадцятого року. У разі, якщо виробництво вказаних матеріалів здійснюється відповідно до ТУ чи ДСТУ чи іншого нормативного документу, зареєстрованого згідно чинного законодавства України, необхідно додатково надати першу (титульну) сторінку або іншу сторінку ТУ чи ДСТУ чи іншого нормативного документу, яка містить інформацію про строк його (їх) чинності. У разі відсутності у вказаних документах інформації стосовно строку їх чинності необхідно надати лист від виробника або власника чи розробника нормативного документа із зазначенням строку чинності нормативного документу відповідно до якого виробляються вказані матеріали. З огляду на наведене, вимога щодо надання першої (титульної) сторінки або іншої сторінки ТУ чи ДСТУ чи іншого нормативного документу стосується тільки тих учасників, які будуть використовувати під час надання послуг матеріали, виробництво який здійснюється відповідно до ТУ чи ДСТУ чи іншого нормативного документу, зареєстрованого згідно чинного законодавства України. Таким чином, у разі якщо іноземний суб’єкт господарювання здійснює виробництво матеріалів не у відповідності до ТУ чи ДСТУ чи іншого нормативного документу, зареєстрованого згідно чинного законодавства України, вимога стосовно надання першої (титульної) сторінки або іншої сторінки ТУ чи ДСТУ чи іншого нормативного документу не поширюється на таких учасників.Замовником не встановлено окремих вимог у тендерній документації стосовно зазначення у листі від виробника інформації стосовно того, що чинним законодавством країни виробника не встановлено обов’язку виробляти продукцію на підставі ТУ/ДСТУ/ нормативних документів. Також повідомляємо, що під «іншими нормативними документами» Замовник має на увазі галузеві стандарти, стандарти підприємства, міждержавні стандарти (ГОСТ) тощо. Відповідно до пункту 3.8. Додатку 3 до тендерної документації, учасник повинен надати у складі пропозиції оригінал листа авторизації Учасника від виробника(ів) тонеру(ів) або офіційного представництва/ диллера/ дистриб’ютора/ дочірнього підприємства виробника в Україні, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником та підтверджена виробником(ами) гарантія на товар. Даний(і) лист(и) повинен надаватися на ім’я Замовника торгів та містити ідентифікатор закупівлі, назву предмету закупівлі та повинен бути дійсним до кінця 2021 року. З огляду на зазначену вимогу, учасник надає у складі пропозиції лист авторизації від виробника(ів) тонеру(ів) або офіційного представництва/ диллера/ дистриб’ютора/ дочірнього підприємства виробника в Україні. Зазначене свідчить про те, що Замовником не встановлено необхідність наявності прямих відносин з виробником. Учасник має право отримати лист авторизації не тільки від виробника, але й від офіційного представництва/ диллера/ дистриб’ютора/ дочірнього підприємства виробника в Україні, що свідчить про відсутність дискримінації учасника
Дата відповіді:
12.01.2021 17:18
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
a5b081b4322e47c8947647cbd8396cfa
Дата опублікування:
05.01.2021 17:28
Опис:
Добрий день! Шановний Замовник, доводимо до Вашого відома, що згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у Тендерній документації можуть зазначатися такі відомості: «… 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності УЧАСНИКІВ установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.»
При цьому у п.п. 3.4. п. 3 Додатку №3 до Тендерної документації до учасників встановлено вимогу надати: «Сертифікат про відповідність системи менеджменту, професійної безпеки та здоров’я у виробника(ів) тонеру(ів) вимогам OHSAS 18001:2007 або ДСТУ OHSAS 18001:2010, виданого органом з сертифікації стосовно розробки, виробництва витратних матеріалів до друкуючих та копіювальних пристроїв, дійсний протягом строку надання послуг.»
По-перше, як відомо предметом закупівлі є «ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів)», а не товари. По-друге, вимога п.п. 3.4. п. 3 Додатку №3 до Тендерної документації встановлюється не до учасників процедури закупівлі, а до виробників товарів.
З огляду на викладене просимо: 1) надати обґрунтування необхідності встановлення вимоги до виробника товарів, який не є учасником процедури закупівлі та не виступає в ролі надавача послуг? 2) пояснити чому в процесі підготовки Тендерної документації було не враховано положення ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у яких зазначено, що допускається встановлювати вимоги виключно до ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ та до УЧАСНИКІВ ТОРГІВ, а не до ТРЕТІХ ОСІБ?
Відповідь:
По даному пункту будуть вноситися зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
12.01.2021 17:07