• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги Т-24-15 Тальне-Кам’янече-Нерубайка-Голованівськ-Благовіщенське на ділянці км 46+210-км 68+000 (окремими ділянками)

Поточний середній ремонт автомобільної дороги Т-24-15 Тальне-Кам’янече-Нерубайка-Голованівськ-Благовіщенське на ділянці км 46+210-км 68+000 (окремими ділянками)

Завершена

301 774 064.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 508 870.32 UAH
Період уточнення: 29.12.2020 15:48 - 29.01.2021 00:00
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 1140c20721204c898310bdd1c6e19da3
Дата опублікування: 15.01.2021 11:27
Опис: Згідно Додатку 8 до тендерної документації, локальний кошторис 7-2-1, п.1, зазначено одночасно монтаж та вартість зупинки автобусного транспорту (стандарт). Будь ласка, уточніть який саме стандарт зупинки автобусного транспорту передбачено проєктом вказавши розмір, вид матеріалу (залізобетонний чи металевий), на скільки осіб ?
Відповідь: По п.1 локального кошторису 7-2-1 Додатку №8 до тендерної документації проектом передбачено влаштування автобусних зупинок (стандарт) з монтажем відповідно до сайту виробника. Орієнтовні розміри автопавільйону 3750х1150мм (майданчик під автопавільйон 4500х2000мм), автопавільйон металевий, бетоні роботи передбачені в кошторисі (перед влаштуванням площадки встановити фундаменти під автопавільйон), автопавільйон на 5 осіб
Дата відповіді: 18.01.2021 15:07
Відповідь надана

Підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів

Номер: 8a6d51972d644fec81bccaffcca299a4
Дата опублікування: 15.01.2021 09:06
Опис: Відповідно до тендерної документації учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів та надати документально підтвердження в обсязі що передбачено тендерною документацією. 1. Аналогічним договором є договір або декілька договорів з будівництва, реконструкції чи ремонту доріг. Замовником визначено критерій для допуску учасника до аукціону (тендерною документацією передбачено проходження прекфаліфікації), для підтвердження досвіду виконання робіт, а саме: влаштування гідроізоляції 864 м2, обробка поверхні з/б конструкцій ремонтними розчинами 940 м2, улаштування деформаційного шва 35 м. Дані роботи не є ключовими у даній закупівлі оскільки вартість таких робіт складають 0,004 відсотка від очікуваної вартості закупівлі, та просимо дані види робіт виключити із обов’язкових вимог. В зв’язку з цим вважаємо дану вимогу дискримінаційною що призводить до зменшення кола потенційних учасників конкурсних торгів. 2. Також тендерною документацією передбачено виключно влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші, марки І на бітумах БМП (БМК). В свою чергу зазначимо, що технологічний процес з влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетоної суміші є абсолютно ідентичний тому, що зазначений у тендерній документації. Тому, просимо передбачити можливість учаснику підтвердити необхідний обсяг (162740 м2 ) також із влаштування щебенево-мастикової асфальтобетоної суміші.
Відповідь: Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому (Роз’яснення Мінекономрозвитку України №3302-6/3812-06 від 07.02.2017)
Дата відповіді: 18.01.2021 15:06
Відповідь надана

Уточнення кваліфікаційних критеріїв Тендерної документації

Номер: 723db1b77dd144cfb333f7c8ca01c325
Дата опублікування: 11.01.2021 11:20
Опис: Згідно Додатку № 3 до Тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ, ІІІ чи ІV категорії одним договором або сумарно (за будь-який період у 2015-2020 роки) в обсязі не менше: 1. Земляні роботи – 16976,00 м3; 2. Влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші – 28897,00 м2; 3. Влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші – 44976,00 м2; 4. Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші, марки І на бітумах БМП (БМК) асфальтоукладачем – 162740 м2; 5. Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком – 60 км; Відновлення штучних споруд: 6. Влаштування гідроізоляції – 864 м2; 7. Обробка поверхні з/б конструкцій ремонтними розчинами – 940 м2; 8. Улаштування деформаційного шва – 35 м. Аналогічний договір має бути завершений або виконаний не менш, ніж на 85%. Куруючись Методичними рекомендаціями щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених Наказом міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 17.08.2020 № 1572, аналогічний договір містить виконання видів робіт, що подібні основним (ключовим) видам робіт, передбаченим предметом закупівлі. Слід враховувати, що ключовими роботами/послугами для поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення є роботи по розбиранню існуючого дорожнього одягу, обробці, підсиленню та влаштуванню шарів дорожнього одягу. Інші роботи, а саме – влаштування гідроізоляції, обробка поверхні з/б конструкцій ремонтними розчинами, улаштування деформаційного шва, не є основними (ключовими) видами робіт, а тому не повинні бути в переліку робіт, що підтверджують кваліфікацію учасника за предметом закупівлі. Більше того, роботи з ремонту штучних споруд, зокрема малих мостів, не є типовими для поточного середнього ремонту автомобільних доріг і значна їх частина виноситься в окремі об’єкти для проведення більш досконалого ремонту в рамках проведення капітального ремонту, оскільки класифікатор видів ремонтів та перелік робіт (ГБН Г.1-218-182:2011) суттєво обмежує можливі види робіт з ремонту штучних споруд, що можуть бути виконані в рамках поточного ремонту. Щодо обсягів робіт з «Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком в обсязі не менше 60 км» слід зазначити, що згідно пункту п. 6.3 Галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» при поточному середньому ремонті виконуються роботи відповідно до п. 6.3.1 – 6.3.6. Пунктом 6.3.5 зазначених Норм передбачено такий вид робіт як відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки. Звертаємо увагу Замовника, що зазначені Норми не містять деталізації способу виконання таких робіт (фарбою або пластиком), як це передбачено у Тендерній документації. Тобто, учасник, який має намір прийняти участь у цій закупівлі, може мати досвід виконання робіт з відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки, однак у разі, якщо аналогічний договір не буде містити спосіб їх виконання пластиком, то такий учасник буде вважатись таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником у Тендерній документації. Крім того, вимога Замовника щодо «Влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші обсягом 44976,00 м2» та «Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші, марки І на бітумах БМП (БМК) асфальтоукладачем обсягом 162740 м2» чітко обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки дискримінує учасників, які можуть підтвердити влаштування вирівнюючого шару з асфальтобетонної суміші іншої марки, виду (типу), а також влаштування верхнього шару покриття з асфальтобетонної суміші іншої марки, виду (типу) або ЩМАС. Улаштування конструктивних шарів дорожнього одягу з асфальтобетонних сумішей іншої марки, виду (типу) та/або ЩМАС не обмежують можливість Замовнику переконатись у наявності функціональної спроможності учасника виконати договір за результатами процедури закупівлі. Згідно ст. 22 ч. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо Замовника врахувати вище викладене та внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме викласти наступний абзац Додатку № 3 до Тендерної документації: «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ, ІІІ чи ІV категорії одним договором або сумарно (за будь-який період у 2015-2020 роки) в обсязі не менше: 1. Земляні роботи – 16976,00 м3; 2. Влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші – 28897,00 м2; 3. Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші – 44976,00 м2; 4. Влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС – 162740 м2. 5. Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки – 60 км. Аналогічний договір має бути завершений або виконаний не менш, ніж на 85%».
Відповідь: Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджені Наказом міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 17.08.2020 №1572, носять рекомендаційний характер. Крім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому (Роз’яснення Мінекономрозвитку України №3302-6/3812-06 від 07.02.2017). Замовник також не обмежує підтвердження досвіду роботи з ремонту штучних споруд, зокрема мостів, роботами у складі поточного середнього ремонту автомобільних доріг
Дата відповіді: 14.01.2021 08:33
Відповідь надана

Уточнення кваліфікаційних критеріїв Тендерної документації

Номер: ade29635a30c4e9a8a5efbf1a872a245
Дата опублікування: 11.01.2021 11:19
Опис: Згідно Додатку № 2 до Тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції додатково на всіх інженерно-технічних працівників, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які необхідні для надання послуг, повинен надати копії дипломів про закінчення навчальних закладів. Також учасник у складі пропозиції повинен надати сканкопію кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста. Для інженерно-технічних працівників обов'язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов'язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. Слід зазначити, що кваліфікація «інженер-геодезист» не відноситься до кваліфікації «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов'язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів. Просимо Замовника надати роз’яснення, чи стосується остання вимога інженера-геодезиста.
Відповідь: Пунктом 2.1 Додатку №2 до тендерної документації встановлено, що до переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, які є необхідними для надання послуг відноситься, в числі інших, геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт (не менше 1 особи). Учасник надає у складі тендерної пропозиції наступне документальне підтвердження наявності всіх зазначених працівників у довідці, згідно вимог пункту 2.1. цього додатку копії наказів про призначення на посаду, та/або наказів про сумісництво, та/або діючих трудових договорів, та/або копії діючих цивільно-правових угод, або інших документів. Додатково на всіх інженерно-технічних працівників, зазначених в довідці згідно вимог пункту 2.1. цього додатку, Учасник повинен надати копії дипломів про закінчення навчальних закладів. Також Учасник у складі пропозиції повинен надати сканкопію кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста
Дата відповіді: 14.01.2021 08:33
Відповідь надана

Уточнення кваліфікаційних критеріїв Тендерної документації

Номер: e9f42040060e4d7ea8cee9b2fbdcd49d
Дата опублікування: 11.01.2021 11:19
Опис: В Додатку № 1 до Тендерної документації в п. 1.6 зазначено: «Додатково Учасник надає у складі тендерної пропозиції: копію чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010)», а в п 1.7 – «На підтвердження Учасник додатково повинен надати в складі пропозиції копію чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010)». Слід зазначити, що ISO 9000 – це серія стандартів ISO, які застосовуються при створенні та удосконаленні систем менеджменту якості організації, а ISO 14000 – це серія стандартів ISO, що містять вимоги до системи екологічного управління. Дані стандарти не вважаються стандартом якості продукції, послуг тощо і не передбачені законодавством України як обов’язкові для впровадження, їх наявність не носить навіть рекомендаційний характер. Таким чином, зазначені вимоги Тендерної документації є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо Замовника врахувати вище викладене та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Відповідь: Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому (Роз’яснення Мінекономрозвитку України №3302-6/3812-06 від 07.02.2017)
Дата відповіді: 14.01.2021 08:34