• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення КРПЗ-6 кВ ПС 330 кВ "Полтава" (інв. № 689/1) шляхом встановлення комірок з вакуумними вимикачами та регулювального трансформатора, вул. Підстанційна,1, с.Щербані, Полтавського району, Полтавської обл. (45454000-4 Перебудовування )

Торги не відбулися

30 504 934.17 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 305 049.34 UAH
Період уточнення: 20.12.2016 11:30 - 17.01.2017 09:30
Відповідь надана

стосовно Тендерної документації

Номер: 96a6f485d3f44621b1018f6de44d597d
Дата опублікування: 30.12.2016 13:53
Опис: Просимо з опорою на Законодавчі нормативи обгрунтувати вимогу Замовника в Довідці про відомості про субпідрядника надання "банківських реквізитів Учасника торгів".
Відповідь: Відповідно до п.2 підпункту 17 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Відповідно до п. 3 ст. 22 даного закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до вищевказаного, посилаючись на норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати відповідну інформацію про субпідрядну організацію.
Дата відповіді: 03.01.2017 14:14
Відповідь надана

щодо внесення змін до Тендерної документації

Номер: 81c1f6b812a048dd9762fb9f0e15fa9d
Дата опублікування: 29.12.2016 14:35
Опис: Звертаємо Вашу увагу, що в Розділі 7 та у відповіді Замовника на наше питання стосовно інформації про субпідрядну організацію залишились посилання на Учасника, а саме: «банківські реквізити Учасника…» та інше. Враховуючи, що Тендерна пропозиція повинна відповідати вимогам Тендерної документації, просимо конкретизувати, яким чином в інформації про субпідрядну організацію Розділ 7 є вимоги до Учасника. Враховуючи, що Замовник в Тендерній пропозиції включив вимогу, яка є не виконуваною, просимо внести зміни до Тендерної документації щодо питання надання документів від субпідрядної організації. Враховуючи, що роз`яснення Замовника не є вимогою Тендерної документації, то вимога щодо надання документів про підтвердження виконання аналогічних договорів з посиланням на Таблицю 1 Додатка 1 в ТД залишилась. Просимо привести у відповідність роз`яснення Замовника з вимогами Тендерної документації.
Відповідь: У разі якщо Учасник не може самостійно виконати весь обсяг робіт зазначений у тендерній документації, а залучає субпідрядні організації, то Учасник повинен підтвердити, що залучені субпідрядні організації відповідним чином зареєстровані та мають всі необхідні юридичні підстави щодо проведення підприємницької діяльності на території України Для підтвердження вищезазначених умов Учасник в своїй пропозиції надає документи по кожній із субпідрядних організацій (в разі залучення декількох): - копію установчого документа субпідрядних організацій (в повному обсязі зі всіма змінами) В разі відсутності на титульному аркуші Статуту відмітки про державну реєстрацію необхідно надати довідку у довільний формі із зазначенням цифрового ідентифікатора або копію документу, який підтверджує затвердження нової редакції Статуту, - довідка за підписом керівника (або уповноваженої особи) яка складена у довільній формі, станом на день подання заяви про подання ТП на участь у відкритих торгах, яка містить відомості про підприємство, а саме: адреса (офіційне та фактичне місцезнаходження), код ЄДРПОУ/ДРФО, керівництво (посада, прізвище, ім’я по батькові), телефон/факс; банківські реквізити Учасника в обслуговуючому банку, інформацію щодо реєстрації Учасника платником податку, - копії ліцензій, дозволів, тощо на виконання даного виду робіт (згідно Додатку 1 табл.1), - виконання аналогічних робіт (довідка згідно Додатку 1 табл. 1), - перелік працівників відповідної кваліфікації (довідка згідно Додатку 1 табл. 1).
Дата відповіді: 30.12.2016 10:30
Відповідь надана

Внесення змін до тендерної документації

Номер: 5dbf9a42da2440239ecc76a84171b0a0
Дата опублікування: 28.12.2016 10:07
Опис: Просимо внести зміну в тендерну документацію ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення КРПЗ-6 кВ ПС 330 кВ "Полтава" (інв. № 689/1) шляхом встановлення комірок з вакуумними вимикачами та регулювального трансформатора, вул. Підстанційна,1, с. Щербані, Полтавського району, Полтавської обл. (45454000-4 Перебудовування) , а саме :В розділі 4 у пункті 4 (стор. 12) «Забезпечення виконання договору про закупівлю» пункт 1 після слів Умови надання: викласти в редакції - забезпечення виконання договору у вигляді грошового завдатку або банківської гарантії надається Учасником-переможцем не пізніше підписання договору та реєстрації в ДП «НЕК «Укренерго». Пункт 3 після слів Забезпечення виконання договору у вигляді: викласти в редакції - грошового задатку або банківської гарантії підтверджується поданням Замовнику копії платіжного доручення, завіреного банком з підтвердженням перерахування грошового завдатку із зазначенням призначення платежу наступного змісту: «Забезпечення виконання договору на закупівлю послуг (товарів, робіт) «____________» без ПДВ.» або оригіналом банківської гарантії .
Відповідь: Прохання розглянуто. Запропоновані зміни не будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 29.12.2016 14:45
Відповідь надана

Забезпечення виконання договору

Номер: e6897bad5eb94926983ff97cd8939057
Дата опублікування: 28.12.2016 09:21
Опис: Просимо Вас розглянути можливість внесення Учасником забезпечення виконання договору у розмірі 5% електронною банківської гарантією і як наслідок внести зміни ТД
Відповідь: Забезпечення виконання договору надається у вигляді грошового завдатку.
Дата відповіді: 29.12.2016 14:39
Відповідь надана

щодо проекту Договору

Номер: 9e8baafecc6a418589ecc742c7236e83
Дата опублікування: 23.12.2016 15:43
Опис: 1. п.6.2.4. Проекту Договору Вважаємо, що даний пункт Договору не відповідає вимогам чинного законодавства України, а саме ст. 878 Цивільного кодексу України та абзацу четвертому п.28 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668. Просимо привести даний пункт Договору у повну відповідність до вимог зазначених законодавчих та нормативно-правових актів. 2. Пунктом 1.1 Договору встановлюються визначення, які в подальшому використовуються у всьому тексті Договору. Зокрема, встановлюються визначення двох різних видів Робочого проекту - «Робочий проект» та «скоригований Робочий проект», які в свою чергу несуть абсолютно різне смислове навантаження стосовно обсягу робіт, вартості робіт, строків готовності та затвердження цих документів і т.д. Договором також передбачений порядок виконання коригування Робочого проекту в разі її необхідності (ст.6.1 Договору). Виходячи з цієї ймовірної необхідності коригування Робочого проекту, яке можливо буде виконати лише після укладання Договору з Замовником та умови п. 3.1. Договору, в якому встановлюється тверда договірна ціна робіт, необхідною умовою стає можливість зміни твердої договірної ціни за результатами коригування Робочого проекту. Зміна твердої договірної ціни, згідно чинного законодавства України, можлива лише в тому випадку, якщо Сторони в Договорі передбачили порядок уточнення (зміни) твердої договірної ціни. Тому, пропонуємо передбачити такий порядок в проекті Договору. 3. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» «Істотні умови договору не можуть змінюватись після його підписання, крім випадків…» (зазначених в ст. 36 Закону). В той же час Проект договору, наведений в Тендерній документації не містить порядку зміни ціни. Просимо надати роз’яснення. 4. В п. 6.1.2 зазначено, що «Підрядник повинен замовити та оплатити проведення державної експертизи кошторисної частини скоригованого Робочого проекту». Враховуючи, що Робочий проект складається не лише з кошторисної частини, то яким чином Замовник планує провести експертизу скоригованого Робочого проекту вцілому. 5. Яким чином в разі коригування Робочого проекту під час реалізації Проекту будуть дотримані авторські права проектної організації, яка розробила Робочий проект, який є додатком до тендерної документації? Просимо надати роз’яснення. 6. Згідно вимог Тендерної документації ( сторінка 12 п.4) «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Переможець торгів під час укладання Договору має надати забезпечення його виконання, розмір якого - 5% від ціни Договору про закупівлю, який буде укладено з Учасником-переможцем. Забезпечення виконання договору у вигляді грошового завдатку підтверджується поданням Замовнику копії платіжного доручення, завіреного банком з підтвердженням перерахування грошового завдатку із зазначенням призначення платежу наступного змісту: «Забезпечення виконання договору на закупівлю послуг (товарів, робіт) «____________» без ПДВ.» В той же час, в проекті Договору не має деталізації стосовно наявності або відсутності ПДВ в грошовій заставі. Просимо надати роз`яснення, у випадку коли Учасник-переможець є платником ПДВ та враховуючи 5% від вартості Договору, грошова застава до Договору таким Переможцем надається з ПДВ?
Відповідь: п.1 та п.3 Відповідно до ст. 878 ЦК України Замовник має право вносити зміни до проектно-кошторисної документації до початку робіт або під час їх виконання за умови, що додаткові роботи, викликані такими змінами, за вартістю не перевищують десяти відсотків визначеної у кошторисі ціни і не змінюють характеру робіт, визначених договором. Також відповідно до п. 28 абз. 4 Замовник має право: вносити зміни у проектну та кошторисну документацію до початку робіт або під час їх виконання за умови, що вартість додаткових робіт, викликаних такими змінами, не перевищує 10 відсотків договірної ціни і не впливає на характер робіт, визначених у договорі підряду Умовами договору, а саме п. 6.2.4. Проекту Договору, до початку робіт та при їх виконанні Замовник має право вносити зміни до скоригованого Робочого проекту без згоди Підрядника в межах, визначених чинним законодавством. А отже, документація не суперечить нормам діючого законодавства. Відповідно до п. 13.9 Проекту Договору, усі зміни та доповнення до цього договору повинні оформлятися додатковою угодою, яка підписується Сторонами і є невід’ємною частиною договору. Згідно з вищевказаним, Замовник передбачив внесення змін до договору, які можуть стосуватися і зміни ціни (не в бік збільшення). п. 2. Уточнення твердої Договірної ціни можливо у випадках згідно п.6.3.2.2.ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ( з урахуванням доповнень та змін) – зміна проектних рішень в процесі будівництва , що призводить до зміни обсягів робіт та вартісних показників – той самий випадок, що передбачано ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. п. 4. Замовник не передбачає суттевих змін в проектної документації, що призведуть до перегляду проекту в цілому, тому планують зміни тількі у кошторисної частини та державну експертизу коштрирісів. п. 5. Всі проекти, які має намір реалізувати Замовник типові і є власністю Замовника, діючим заканодавством не передбачено дія авторських прав на такі робочі проекти , тому авторські права проектної організації не розповсюджуються на такі проекти. п.6 Забезпечення виконання договору у вигляді грошового завдатку підтверджується поданням Замовнику копії платіжного доручення, завіреного банком з підтвердженням перерахування грошового завдатку із зазначенням призначення платежу наступного змісту: «Забезпечення виконання договору на закупівлю послуг (товарів, робіт) «____________» без ПДВ.»
Дата відповіді: 27.12.2016 16:23
Відповідь надана

щодо технічної документації

Номер: 64fa5b7347d24310973aa4140466ec2b
Дата опублікування: 23.12.2016 15:26
Опис: 1. При аналізі Робочого проекту виявлено невідповідність між кількістю устаткування і обсягом робіт зазначеним у проекті томи 0219 -ЕП1 і ЕП2 і тендерною документацією в частині встановлення роз'єднувачів 35кВ та КРУ ТН 6 кВ. Необхідно або внести зміни в проектну документацію, або в конкурсну документацію. 2. Відповідно до опитувального листа Тому проект 0219-ЕП.2.О / 11 Замовник поставляє лінейнорегулюючий трансформатор ЛТДН-40000/10 з напругою обмоток ВН і НН на холостому ходу 11 .0 кВ. Однак інше обладнання поставляється для використання з напругою 6 кВ. Прохання надати заводські характеристики ЛТДН із зазначенням схеми і групи з'єднання обмоток.
Відповідь: 1. Невідповідність між кількістю устаткування і обсягом робіт зазначеним у проекті томи 0219 -ЕП1 і ЕП2 і тендерною документацією в частині встановлення роз'єднувачів 35кВ та КРУ ТН 6 кВ викликана тим, що частина робіт за даним проектом буде виконуватись за іншим договором. При підготовці тендерної пропозиції необхідно керуватись вимогами додатка 2 до тендерної документації. 2. Згідно договору постачання між ДП «НЕК «Укренерго» та ПАТ «Запоріжтрансформатор» постачається трансформатор типу ЛТДН-40000/6 У1 з наступними характеристиками: 1 ОБЩИЕ СВЕДЕНИЯ ОБ ИЗДЕЛИИ 1.1 Трансформатор типа .JIТДН - 40000/6- У1 производства ПАО "ЗТР" 1.2 Заводекой номер 162593 1.3 Технические условия Спецификация 1.4 Климатическое исполнение У1 1.5 Гарантийный срок эксплуатации трансформатора 5 (пять) лет с момента введения товара в эксплуатацию, но не более 5,5 (пять с половиной) лет с момента поставки товара. 1.6 Срок служби - не менее 30 лет. 2 ТЕХНИЧЕСКИЕ ДАННЬІЕ 2.1 Номинальная проходная мощность, kV A 40000 2.2 Вид системы охлаждения Д 2.3 Номинальное линейное напряженне сети, V 6600 2.4 Параметри регулирования линейного напряжения сети: диапазон регулирования, V ±990 число ступепей ± 1 0 напряжение ступени, V 99 вид регулирования РПН 2.5 Номинальное линейное напряжение автотрансформатора на выводах а, b, с при холостом ходе, V 6600 2.6 Диапазон номинальннх линейных выходних напряжений агрегата на выводах А, В,С при холостом ходе, V 5610÷ 7590 2.7 Наибольшее фазное напряжение последовательного трансформатора на парах выводов А-Х, В-Y, C-Z при холостом ходе, V ±990/ √3 2.8 Номинальная частота, Hz 50 2.9 Расчетная тепловая постоянная времени трансформатора составляет, h 3,1 2.10 Бак трансформатора рассчитан на вакуум с остаточным давлением 50 kPa и на избыточное давление 50 kPa. Схему з’єднань можливо отримати за електронною адресою: Kulyk.ms@ua.energy
Дата відповіді: 27.12.2016 09:34
Відповідь надана

щодо Тендерної документації

Номер: 7dd7b78de6064011b816cfe28560b130
Дата опублікування: 23.12.2016 15:23
Опис: 1.В Додатку 2 ТД ( п.1 Предмет закупівлі сторінка 15) йдеться про шеф-супровід, технічне керівництво монтажем трансформатору представником виготовлювача ВАТ ЗАПОРІЖТРАНСФОРМАТОР. Просимо деталізувати, хто , а саме Замовник чи Підрядник має укласти Договори на ці види робіт з ВАТ ЗАПОРОЖСТРАНФОРМАТОР та конкретизувати зони відповідальності в межах проекту (Підрядник чи Замовник). 2.Відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен надати інформацію, щодо залучення субпідрядних організацій. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» ст.22 п.17) йдеться про необхідність зазначення Учасником у Тендерній пропозиції інформації про субпідрядників, що плануються залучити до виконання робіт в обсязі , не менше ніж 20% від вартості Договору про закупівлю . У зв`язку з вищевикладеним, просимо роз`яснити щодо надання інформації Учасником про субпідрядників згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та деталізувати обсяг робіт субпідрядника в межах проекту. У п.7. «Інформація про субпідрядника ( у випадку закупівлі робіт)» ТД йдеться про надання Довідки виконання аналогічних робіт з посилання на Додаток 1 табл1. ТД. Просимо роз`яснити, чи повинен субпідрядник надавати підтверджуючи документи, та конкретизувати які саме, враховуючи те, що Акти виконаних робіт субпідряднику не надаються.
Відповідь: П. 1. Шеф-супровід, технічне керівництво монтажу, налагоджування та випробувань трансформатора включені в договір постачання трансформатора та виконуються представником виготовлювача ВАТ «Запоріжтрансформатор». П.2 Відповідно до п.п. 17 п. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Так розділ 7 документації Замовника містить: У разі залучення субпідрядних організацій для виконання окремих видів робіт до кваліфікаційної частини пропозиції Учасника необхідно також надати: - перелік субпідрядних організацій із зазначенням окремих видів робіт, що будуть ними виконуватись; - оригінал листа-згоди від субпідрядної організації, що залучається, завіреного підписом керівника та печаткою субпідрядної організації, або копію Договору субпідряду (Договору наміру), завірену печаткою Учасника. Учасник повинен підтвердити, що залучені субпідрядні організації відповідним чином зареєстровані та мають всі необхідні юридичні підстави щодо проведення підприємницької діяльності на території України. Для підтвердження вищезазначених умов Учасник в своїй пропозиції надає документи по кожній із субпідрядних організацій (в разі залучення декількох): - копію установчого документа субпідрядних організацій (в повному обсязі зі всіма змінами) В разі відсутності на титульному аркуші Статуту відмітки про державну реєстрацію необхідно надати довідку у довільний формі із зазначенням цифрового ідентифікатора або копію документу, який підтверджує затвердження нової редакції Статуту, - довідка за підписом керівника (або уповноваженої особи) яка складена у довільній формі, станом на день подання заяви про подання ТП на участь у відкритих торгах, яка містить відомості про підприємство, а саме: адреса (офіційне та фактичне місцезнаходження), код ЄДРПОУ/ДРФО, керівництво (посада, прізвище, ім’я по батькові), телефон/факс; банківські реквізити Учасника в обслуговуючому банку, інформацію щодо реєстрації Учасника платником податку, - копії ліцензій, дозволів, тощо на виконання даного виду робіт (згідно Додатку 1 табл.1), - виконання аналогічних робіт (довідка згідно Додатку 1 табл. 1), - перелік працівників відповідної кваліфікації (довідка згідно Додатку 1 табл. 1). Інформації щодо надання актів виконаних субпідрядником робіт Замовник не вимагає. Розділ 7 документації має чіткий перелік документів, які повинен надати Учасник у разі залучення субпідрядної організації.
Дата відповіді: 27.12.2016 13:15
Відповідь надана

щодо вимог Тендерної документації

Номер: 224669638dfe4af2b750c74ccb1c5c1e
Дата опублікування: 23.12.2016 14:54
Опис: 1.Згідно вимог Тендерної документації ( сторінка 4 Пункт 1) вимагається наступне: «ТП подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, які надаються в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) з:…. інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) підготовлені відповідно до вимог Додатку 2 ТД; …» Просимо конкретизувати, за якою формою повинна надаватися Технічна специфікація у складі Тендерної пропозиції. 2. Звертаємо Вашу увагу, що у п.7. «Інформація про субпідрядника ( у випадку закупівлі робіт)» Замовником наданий перелік документів з посиланням на субпідрядника, а в де яких - з посиланням на Учасника. Просимо роз`яснити та конкретизувати, які саме документи повинен надати субпідрядник в межах Тендерної пропозиції. Крім того, Замовник вимагає подання документів від субпідрядника, які мають бути датовані « станом на день подання заяви про подання ТП». Враховуючи, що документи від субпідрядників є лише частиною Тендерної пропозиції Учасника - на нашу думку ці документи мають бути датовані після дати оголошення. Ми вважаємо, що вищезазначена вимога замовника не є правомірною, враховуючи крайній термін – 05.01.217 9:30, та в наступному ця вимога може бути підставою для відхилення Тендерної пропозиції Учасника. 3.Згідно вимог Тендерної документації ( Додаток 1 до тендерної документації) Замовник вимагає від Учасника «Копії всіх документів(-у), які підтверджують повноваження особи, уповноваженої підписувати договір та тендерну пропозицію (виписка з протоколу засновників про обрання директора (президента, голови правління), наказ про призначення директора, виписка з протоколу загальних зборів щодо надання згоди на укладання договору про закупівлю, довіреність на керівника учасника тощо).» Просимо Вас конкретизувати, вищевказаний перелік документів має бути обов`язковим чи рекомендованим? У разі обов`язкового надання перелічених у тексті документів, просимо роз`яснити значення слова «тощо». 4. Згідно Проекту Договору, викладеним в Додатку 3 Тендерної документації (сторінка 57) «Учасник торгів заповнює преамбулу, пункти та реквізити, підписує даний документ (вказати посаду, прізвище та ініціали уповноваженої особи Учасника) та скріплює печаткою* і подає разом з тендерною пропозицією в окремому файлі.» Просимо конкретизувати з конкретним посиланням на відповідні пункти та розділи, які саме пункти Проекту Договору повинен заповнити учасник в межах Тендерної пропозиції. 5. В Додатку 2 до Тендерної документації п.5.3 йдеться про оформлення Акту надання Замовником Підряднику майданчика для виконання робіт, дата якого є початком будівельно-монтажних та налагоджувальних робіт. В той же час в Проекті Договору про закупівлю робіт ( Додаток 3 ТД) відсутні посилання на даний документ. Просимо роз`яснити чи планує Замовник внести даний пункт в Проект договору. 6. В Додатку 2 ТД ( п.1 Предмет закупівлі сторінка 15) йдеться про обладнання, яке забезпечує Замовник для виконання робіт в межах проекту. В той же час, в проекті Договору Додаток 3 не відображена відповідальність Замовника щодо своєчасного обладнання, яке він закуповує Підрядникові. Просимо роз`яснити та деталізувати обсяг щодо відповідальності Замовника щодо викладеного запитання. 7. В Додатку 2 ТД ( п.1 Предмет закупівлі сторінка 15) йдеться про шеф-супровід, технічне керівництво монтажем автотрансформатору та система моніторингу представником виготовлювача ВАТ ЗАПОРІЖТРАНСФОРМАТОР. Просимо деталізувати, хто , а саме Замовник чи Підрядник має укласти Договори на ці види робіт з ВАТ ЗАПОРОЖСТРАНФОРМАТОР та конкретизувати зони відповідальності в межах проекту (Підрядник чи Замовник). 8. Просимо конкретизувати в якому програмному комплексі необхідно виконати розрахунок договірної ціни та кошторисів до проекту. Чи Учасник повинен самостійно визначитися з вибором програмного комплексу. 9. Враховуючи те, що в ТД вказана «тверда ціна», то просимо надати роз'яснення щодо можливих змін договірної ціни, що буде пов'язане з можливими змінами заработної плати, прибутку, адміністративних витрат в 2017 р на підставі Постанов Кабінету Міністрів України. 10. У п.7. «Інформація про субпідрядника ( у випадку закупівлі робіт)» ТД Учасник в своїй пропозиції повинен надати документ – перелік працівників відповідної кваліфікації (довідка згідно Додатку 1 табл.1). Враховуючи вимоги Додатка 1 табл. 1, а саме те, що Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю, і які прийматимуть участь у виконанні умов договору про закупівлю відповідно до технічних вимог цієї ТД (у разі якщо працівники повинні мати групу з електробезпеки, необхідно надати копії відповідних посвідчень). Просимо конкретизувати, чи повинен субпідрядник надавати разом з вищеназваною довідкою копії відповідних посвідчень з електробезпеки на працівників, які прийматимуть участь у виконанні умов Договору про закупівлю.
Відповідь: П.1 Документи що підтверджують відповідність технічним вимогам тендерної документації (Додаток 2 до ТД) П.2 У разі залучення субпідрядних організацій для виконання окремих видів робіт до кваліфікаційної частини пропозиції Учасника необхідно також надати: - перелік субпідрядних організацій із зазначенням окремих видів робіт, що будуть ними виконуватись; - оригінал листа-згоди від субпідрядної організації, що залучається, завіреного підписом керівника та печаткою субпідрядної організації, або копію Договору субпідряду (Договору наміру), завірену печаткою Учасника. Учасник повинен підтвердити, що залучені субпідрядні організації відповідним чином зареєстровані та мають всі необхідні юридичні підстави щодо проведення підприємницької діяльності на території України. Для підтвердження вищезазначених умов Учасник в своїй пропозиції надає документи по кожній із субпідрядних організацій (в разі залучення декількох): - копію установчого документа субпідрядних організацій (в повному обсязі зі всіма змінами) В разі відсутності на титульному аркуші Статуту відмітки про державну реєстрацію необхідно надати довідку у довільний формі із зазначенням цифрового ідентифікатора або копію документу, який підтверджує затвердження нової редакції Статуту, - довідка за підписом керівника (або уповноваженої особи) яка складена у довільній формі, станом на день подання заяви про подання ТП на участь у відкритих торгах, яка містить відомості про підприємство, а саме: адреса (офіційне та фактичне місцезнаходження), код ЄДРПОУ/ДРФО, керівництво (посада, прізвище, ім’я по батькові), телефон/факс; банківські реквізити Учасника в обслуговуючому банку, інформацію щодо реєстрації Учасника платником податку, - копії ліцензій, дозволів, тощо на виконання даного виду робіт (згідно Додатку 1 табл.1), - виконання аналогічних робіт (довідка згідно Додатку 1 табл. 1), - перелік працівників відповідної кваліфікації (довідка згідно Додатку 1 табл. 1) У разі залучення субпідрядних організацій документи від субпідрядника (-ів) є частиною Тендерної пропозиції Учасника відповідно їх наявність обов’язкова при розгляду тендерної пропозиції Учасника. П.3 Таблицею 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання учасником копій всіх документів(-у), які підтверджують повноваження особи, уповноваженої підписувати договір та тендерну пропозицію (виписка з протоколу засновників про обрання директора (президента, голови правління), наказ про призначення директора, виписка з протоколу загальних зборів щодо надання згоди на укладання договору про закупівлю, довіреність на керівника учасника тощо). Витребуваний Таблицею 1 Додатку 1 до тендерної документації перелік документів в підтвердження повноважень особи на підписання тендерної пропозиції, документів наданих у складі тендерної пропозиції та договору за результатами проведеної процедури закупівлі є примірним та не є вичерпним, про що свідчить слово «тощо». Тобто, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії всіх наявних в нього документів в підтвердження повноважень особи на підписання тендерної пропозиції та договору, якими можуть бути: 1. Документи про обрання та призначення на посаду керівника Учасника; 2. В разі наявності обмежень по статуту на укладання договорів на певну суму або будь – яких інших обмежень – копії документів в підтвердження отримання згоди (дозволу); 3. В разі підписання тендерної пропозиції або/та завіряння копій документів безпосередньо не керівником Учасника – документ (оригінал або копію) в підтвердження отримання даних повноважень; 4. В разі необхідності - будь – які інші документи. Згідно ст. 55 Господарського кодексу України суб’єктами господарювання визнаються учасники господарських відносин, які здійснюють господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов’язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов’язаннями в межах цього майна, крім випадків, передбачених законодавством. Суб’єктами господарювання є: - господарські організації – юридичні особи, створені відповідно до Цивільного кодексу України, державні, комунальні та інші підприємства, створені відповідно до цього Кодексу, а також інші юридичні особи, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані у встановленому законом порядку. - громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані відповідно до закону як підприємці. Таким чином, кожен суб’єкт господарювання, створений у відповідності до вимог Господарського кодексу України діє на підставі установчих документів, зміст котрих відповідає вимогам Цивільного кодексу України і Замовником не може бути заздалегідь визначений у тендерній документації вичерпний та обов’язковий для надання перелік документів в підтвердження повноважень особи на підписання тендерної пропозиції та договору за результатами проведеної процедури закупівлі, так як у кожного Учасника перелік підтверджуючих документів може відрізнятися. П.4 У разі згоди з цим проектом договору, Учасник торгів заповнює преамбулу, пункти 3.1; 3.1.3; 4.1; 6.1.1 (у разі необхідності), 8.1; 13.16 та реквізити, підписує даний документ (вказати посаду, прізвище та ініціали уповноваженої особи Учасника) та скріплює печаткою* і подає разом з тендерною пропозицією в окремому файлі. П. 5. Згідно п. 6.4.1.1 додатка 3 до тендерної документації Підрядник за 2 календарних дні до початку БМР у письмовій формі інформує Замовника про готовність до виконання робіт, передає список осіб, які будуть виконувати ці роботи із зазначенням їх прав та обов’язків відповідно до вимог ПБЕЕ та зазначенням особи, відповідальної за безпечне проведення робіт. Оскільки роботи виконуються на діючій ПС Замовнику необхідний час на виведення обладнання з роботи, виконання технічних заходів, що створюють безпечні умови виконання робіт, проведення інструктажів персоналу Підрядника та здійснення допуску. Виконання вказаних заходів Замовником оформляється актом надання підряднику майданчика для виконання робіт. Дата оформлення акта є початком виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт, яка зазначається в графіку виконання робіт. Так, як на стадії підготовки тендерної пропозиції конкретні дати отримання авансу підрядником та надання підряднику майданчика для виконання робіт невідомі, то в графіку виконання робіт, розробленому підрядником на виконання вимоги п. 5.3 додатка 2 до тендерної документації, зазначається порядковий номер дня від початку виконання Підрядником зобов’язань по договору. П. 6. В Додатку 2 ТД ( п.1 Предмет закупівлі сторінка 15) зазначено, що постачання трансформатора типу ЛТДН-40000/10 та лічильників електроенергії типу SL761BO71 забезпечує замовник. Вказаний трансформатор в повній комплектації та лічильники електроенергії знаходяться на ПС 330 кВ «Полтава» і будуть передані підряднику в монтаж за його вимогою. П. 7. Шеф-супровід, технічне керівництво монтажу, налагоджування та випробувань трансформатора включені в договір постачання трансформатора та виконуються представником виготовлювача ВАТ «Запоріжтрансформатор». П.8. Розрахунок Договірної ціни необхідно виконати у програмному комплексі АВК-5. П.9. Уточнення «твердої» Договірної ціни можливо у випадках згідно п.6.3.2.2.ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ( з урахуванням доповнень та змін)/ П.10 Субпідрядник повинен надавати разом з вищеназваною довідкою копії відповідних посвідчень з електробезпеки на працівників, які прийматимуть участь у виконанні умов Договору про закупівлю.
Дата відповіді: 27.12.2016 14:48
Відповідь надана

Фінансові вимоги

Номер: a1cdcd8518284f719e1a6612f87a79c8
Дата опублікування: 23.12.2016 11:17
Опис: В тендерній документації вказані вимоги що до підтвердження виконання Договору, а саме 5% у вигляді грошового завдатку. При сумі Договору 36605920 грн це становить 1830296 грн. Перерахування таких коштів з рахунку Постачальника значно ускладнює або унеможливлює можливість виконання умов Договору. Прохання зменшити суму забезпечення виконання Договору до 1%.
Відповідь: Замовник не має можливості зменшити суму забезпечення виконання Договору до 1%.
Дата відповіді: 27.12.2016 11:58
Відповідь надана

Технічна вимога

Номер: a5e9e6dbd85d4982837d2192fec3b230
Дата опублікування: 21.12.2016 14:07
Опис: В Тендерній документації даються посилання на опитувальні листи: 0219-ЕП.1.ОЛ1, 0219-ЕП.1.ОЛ2, 0219-ЕП.1.ОЛ3, 0219-ЕП.1.ОЛ4, 0219-ЕП.1.ОЛ5, на завдання заводу на виготовлення НКП 0219-ЗВЩ., на Робочий проект. а самі ці Документи не загружені в складі Документів. Прохання загрузити вказані Документи для коректної проробки тендерної пропозиції.
Відповідь: Ознайомитись з проектом «Технічне переоснащення КРПЗ-6 кВ ПС 330 кВ "Полтава" (інв. № 689/1) шляхом встановлення комірок з вакуумними вимикачами та регулювального трансформатора, вул. Підстанційна,1, с. Щербані, Полтавського району, Полтавської обл.» можна на сайті ДП «НЕК «Укренерго» за адресою. http://tenders.ukrenergo.energy.gov.ua/index.php/tenderplan/
Дата відповіді: 21.12.2016 16:17