• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі під автомобільні дороги загального користування місцевого значення О220503 Нижній Рогачик - /Т-08-04/, О220208 /Р-47/ - Понятівка, С220209 /О220211/ - Музиківка, О220221 Дослідне - /О220225/, О220219 Миролюбівка – Молодецьке, С220202 Мирне - /О220204/, О220218 Кізомис - Томина Балка, О221605 /М-17/ - Миколаївка, О221715 Олександрівка - /М-17/, С221613 Дарівка – Новоукраїнка, О221702 /Т-22-16/ - Гладківка - Раденськ - Козачі Лагері, в межах територій Верхньорогачицького, Білозерського, Скадовського, Олешківського районів Херсонської області

Вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія,повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією.Строк строк дії гарантії – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка по особовому рахунку з банку по рахунку покриття, видані банком – гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта.

Торги не відбулися

2 538 458.08 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 692.29 UAH
Період уточнення: 21.12.2020 14:07 - 09.01.2021 00:00
Відповідь надана

Шановні Учасники щоб ви не робили переможець та його вдаваний конкурент визначений

Номер: 5c918efd879a4060b183cce32fd0e92c
Дата опублікування: 08.01.2021 23:59
Опис: Шановні Учасники щоб ви не робили переможець та його вдаваний конкурент визначений, це: ТОВ "Престиж-Ленд" ЄДРПОУ 37758572 ТОВ "Девефор" ЄДРПОУ 42881013, оба з м. Миколаїв В закупівлях: UA-2020-07-15-001374-a UA-2020-07-24-006233-b ці дві особи і Замовник діяли за однаковою схемою. Очевидно що Замовником ТОВ "Престиж-Ленд" ЄДРПОУ 37758572, ТОВ "Девефор" ЄДРПОУ 42881013 знаходяться у змові. Це поясмнює "Абстрактні" відпові Замовника на цілком обґрунтовані зауваження до тендерної документації. Звертайтесь до правоохоронних органів.
Відповідь: Шановний учасник! На Ваше запитання надаємо роз’яснення стосовно процедури проведення відкритих торгів та кола можливих Учасників. Забезпечення прозорого здійснення закупівель та запобігання проявам корупції у цій сфері, визначається Законом України «Про публічні закупівлі». Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Разом з оголошенням Замовником також оприлюднюється тендерна документація для загального доступу. Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають права подавати всі заінтересовані особи без територіальної або іншої дискримінації. У тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, тощо. Звертаємо Вашу увагу, що пунктом 3 статтею 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В попередніх роз’ясненнях була надана вичерпна та обґрунтована інформація стосовно змісту Тендерної документації. Учасником торгів через електронний майданчик подається тендерна пропозиція, яка вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій та яка розкривається з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вимогам до предмета закупівлі, інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі одразу після завершення електронного аукціону. Замовник не має можливості ніяким чином втручатися в зміст тендерної пропозиції, наданої Учасником. Тому за умови надання Вами, як Учасником, обґрунтовано найнижчої ціни та тендерної пропозиції, яка відповідає вимогам тендерної документації, Ви можете бути визначені переможцем та повинні пройти процедуру, необхідну для укладання договору. За умови розвитку добросовісної конкуренції бажаємо потенціальним Учасникам перемоги
Дата відповіді: 13.01.2021 16:00
Відповідь надана

Примітка до "аналогічний договір" зазначений в тендерній документації суперечить вимогам до "аналогічних договорів" зазначених в ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі".

Номер: 116ae600c6014817aae5c8e6ba1e2bd1
Дата опублікування: 26.12.2020 23:35
Опис: В ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначено Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.та установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Предметом закупівлі є Розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі. В визначенні примітках до "аналогічний договір" який містить тендерна документація є юридичні послуги щодо реєстрації речових прав в відповідному реєстрі Замовник в складі документації зазначів вимоги до відгуку, який повинен в своєму складі містити інформацію про реєстрацію речових прав на сформовані земельні ділянки, відсутність реєстрації речових прав Замовник встановив як дискваліфікуючу ознаку. Тобто визначення примітки до "аналогічний договір" зазначений в тендерній документації суперечить вимогам до "аналогічних договорів" зазначених в ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Просимо внести зміни до тендерної документації та привести приміткі визначення "аналогічний договір" до вимог ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" шляхом вилучення будь – яких згадувань з приміток до визначення "аналогічний договір" та в цілому з тендерної документації щодо реєстрації прав в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права а також пов’язавних з цим дискваліфікуючих дій Замовника.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п.3.1 тендерної документації, інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям надається згідно форм та вимог, встановлених у додатку 1 цієї документації, а саме: На підставі статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Визначення цих критеріїв мають підтвердити Замовнику спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації. На підставі цього Замовником у Додатку 1 до тендерної документації зазначено перелік документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Звертаємо Вашу увагу, що Замовник самостійно визначає, що є аналогічним договором в рамках зазначеної закупівлі на підставі того, що ані Закон про публічні закупівлі, ані будь який інший нормативний документ в сфері публічних закупівель не містить визначення, або тлумачення поняття «аналогічний договір». На підставі чинного законодавства послуги з встановлення (відновлення) меж земельних ділянок складаються з декількох етапів, а саме: -розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок, -здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі, - здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права. Законом України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" від 01.07.2004 року № 1952-IV, передбачено, що подавати , надавати пояснення та супроводжувати документи при реєстрації, а також отримувати Витяги з цього реєстру, може як сам власник/користувач, так і особа, яка уповноважена на ці дії, в тому числі і розробник технічних документацій із землеустрою. Згідно рішення Замовника предмет закупівлі передбачає виконання перших двох етапів: розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок та здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі. Замовник бере на себе відповідальність за кінцевий результат робіт з державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу загального користування місцевого значення. Проте наголошуємо, що при неспроможності Виконавця якісно виконати роботи з розроблення технічних документацій є ризик того, що отримання Витягу з державного реєстру речових прав стане не можливо через те, що розроблена технічна документація не буде відповідати чинному законодавству та буде повернута на доопрацювання. Тому на підставі вищевикладеного, для підтвердження Замовнику фактичної спроможності Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, вимагається від Учасника надати як документи щодо виконання аналогічного договору, в складі якого надавались послуги (виконувались роботи) з державної реєстрації земельної(их) ділянки(ок) у Державному земельному кадастрі, так і позитивний(ні) відгук балансоутримувача за наданим аналогічним договором, у якому обов’язково має бути зазначено,що відомості про суб'єктів права власності та/абовідомості про суб'єкта речового права на земельну ділянкупід автомобільну дорогу зареєстровані на підставі виконання саме аналогічного договору, а не іншої документації. Це дасть змогу Замовнику провести подальше впровадження щодо реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав без повернення на приведення у відповідність технічної документації із землеустрою, розробленою Виконавцем згідно предмета закупівлі. Враховуючи викладене, визначення Тендерним комітетом Державної установи «Місцеві дороги Херсонщини аналогічного договору та підтверджуючих до нього документів є обґрунтованим та таким, що в повному обсязі узгоджується з нормами чинного законодавства. Вимоги в тендерній документації зазначені у повній відповідності до норм Закону, дискримінаційні умови відсутні.
Дата відповіді: 30.12.2020 11:33
Відповідь надана

Внесення змін

Номер: 54b3570265ce4b8aaf2009c2a7c53abd
Дата опублікування: 24.12.2020 14:36
Опис: Питання 1. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів державної закупівлі є недискримінація учасників. Якщо учасник торгів виявив дискримінаційни вимоги, він може звернутися до замовника або до Антимонопольного комітету з проханням змінити або виключити таку умову тендерної документації. Виходячи з вище промовленого вважаємо, що Ви повинні змінити вимогу відображену в «п. 1 Додатку 1 тендерної документації про закупівлю послуг учасник повинен надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому в примітці зазначено, що аналогічний договір - договір на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельної(их) ділянки(ок) в постійне користування під автомобільною(ими) дорогою(ами) загального користування» в зв’язку з тим, що розробка проектів землеустрою або технічної документації регламентована Держгеокадастром України і в разі не відповідності ця документація не пройде екстериторіальне погодження, а розробка землевпорядної документації, що на земельну ділянку, що на дорогу або лісосмугу вони однакові. Тому вважаємо про необхідність внесення зміни в ТД. Питання 2. Ст. 505 ЦК України визначає, що комерційна таємниця підприємства — це секретна інформація, яка загалом чи в будь-якій формі є недоступною для осіб, які мають доступ до того виду інформації, до якого вона належить. Такі відомості мають комерційну цінність, а особа, яка контролює їх, може вживати заходів щодо забезпечення секретності. Ст. 420 ЦК України комерційну таємницю визначає як один з об’єктів інтелектуальної власності, і, відповідно, майнові права на неї належать особі, яка правомірно визнала її такою, якщо інше не передбачено угодою. Тоб-то «ціни: методи розрахунку конкурентних цін, порівняльні розрахунки економічної ефективності, внутрішні прейскуранти та тарифи, знижки, ринкові ціни, відомості про розрахунок та обґрунтування угод, ін.» підпадає під перелік відомостей, що є комерційною таємницією. Виходячи з цього вимога вказати вартість робіт за аналогічними договорами повинна бути скасована бо вимога є не коректною.
Відповідь: Доброго дня! 1.Відповідно до п.3.1 тендерної документації, інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям надається згідно форм та вимог, встановлених у додатку 1 цієї документації, а саме: На підставі статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Звертаємо Вашу увагу, що ані Закон України «Про публічні закупівлі», ані будь який інший нормативний документ не містить визначення, або тлумачення поняття «аналогічний договір», тому Замовник самостійно визначає, що є аналогічним договором в рамках зазначеної закупівлі. Відповідно до статті 27 Закону України «Про землеустрій», замовники документації із землеустрою мають право: а) доручати розробникам виконання робіт із землеустрою; б) встановлювати наукові, технічні, економічні та інші вимоги до документації із землеустрою. Звертаємо Вашу увагу, що в технічному завданні (пункти 2.6 та 2.7 та 2.8 додаток 2 до тендерної документації) визначені технічні характеристики необхідні для виконання робіт з оформлення права постійного користування на земельні ділянки, які мають відмінності від типового складу технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі, визначеного статтею 55 Закону України «Про землеустрій» і передбачають виконання повного комплексу робіт по визначенню ширини та площ смуги відведення земельних ділянок під автодорогу, а також визначення площ землекористування відповідно до вимог державних будівельних норм та стандартів та технічного паспорту автомобільної дороги. Тому на підставі вищевикладеного, визначення Замовником аналогічного договору, як договору на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельної(их) ділянки(ок) в постійне користування під автомобільною(ими) дорогою(ами) загального користування, в складі якого надавались послуги (виконувались роботи) з державної реєстрації земельної(них) ділянок у Державному земельному кадастрі та/ або договору на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) технічної(их) документації(ій) із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної(их) ділянки(ок) в натурі (на місцевості), наданої(их) в постійне користування під автомобільною(ими) дорогою(ами) загального користування, в складі якого надавались послуги (виконувались роботи) з державної реєстрації земельної(их) ділянки(ок) у Державному земельному кадастрі, є обґрунтованим. 2. Статтею 20 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Згідно статті 22 Закону тендерною документацією встановляється перелік критеріїв оцінки, методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію та валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції. До застосованих критеріїв оцінки тендерних пропозицій відноситься ціна-100%. Пункт 3.1 ТД передбачає, що ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником. Також аб.2 ч.2 статті 28 Закону наголошено, що конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації тощо. Це не суперечить статті 420 Цивільного кодексу України де визначено перелік об'єктів права інтелектуальної власності. У цьому переліку відсутнє посилання на ціноутворення. Також регламентом Закону України Про землеустрій, ст.123 Земельного кодексу України, постановою КМУ від 4 березня 2004 р. N 266 затверджено типовий договір про розроблення документації землеустрою щодо відведення земельної ділянки з методикою формування кошторису згідно частин, глав, таблиць, параграфів і пунктів, вказівок до розділу або глави відповідного збірника цін. Тобто користування діючими збірниками цін на проектні та вишукувальні роботи з землеустрою, затвердженими в встановленому порядку, не може відноситися до комерційної таємниці підприємства. Звертаємо Вашу увагу, що кошторис, є невід’ємним додатком договору, формує ціну договору та повинен враховувати види та склад робіт, що необхідні для надання замовлених послуг. Тому для підтвердження Замовнику того, що учасник дійсно виконував повний комплекс робіт за аналогічним договором, тендерною документацією передбачено надання у складі тендерної пропозиції інформації по аналогічному договору з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод тощо.
Дата відповіді: 30.12.2020 11:32
Відповідь надана

Досвід

Номер: 335201e9cbf94b9fa5f19e6ae173dcb1
Дата опублікування: 24.12.2020 11:07
Опис: Відповідно п. 1 Додатку 1 тендерної документації про закупівлю послуг учасник повинен надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому в примітці зазначено, що аналогічний договір - договір на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельної(их) ділянки(ок) в постійне користування під автомобільною(ими) дорогою(ами) загального користування Прошу уточнити вимогу щодо змісту аналогічного договору. Чи може розглядатися в якості аналогічного будь-який договір на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок (тобто під іншими об’єктами, не дорогами). Вважаємо, що вимога надати договір на надання послуг з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування під автомобільною дорогою загального користування є дискримінаційною, такою, що звужує коло потенційних учасників закупівлі та суперечить принципам проведення закупівель зазначених в пункті 1 частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципу добросовісної конкуренції серед учасників та пункту 4 частині 4 статті 5 Закону, що передбачає недискримінацію учасників та рівне ставлення до них. Адже технологія та алгоритм розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки для різних об’єктів однакові.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п.3.1 тендерної документації, інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям надається згідно форм та вимог, встановлених у додатку 1 цієї документації, а саме: На підставі статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Звертаємо Вашу увагу, що ані Закон України «Про публічні закупівлі», ані будь який інший нормативний документ не містить визначення, або тлумачення поняття «аналогічний договір», тому Замовник самостійно визначає, що є аналогічним договором в рамках зазначеної закупівлі. Для підтвердження згідно з цією статтею кваліфікаційних критеріїв, Замовником визначено, що аналогічний договір – це договір на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) або проектів землеустрою щодо відведення земельної(их) ділянки(ок) в постійне користування під автомобільною(ими) дорогою(ами) загального користування, в складі якого надавались послуги (виконувались роботи) з державної реєстрації земельної(них) ділянок у Державному земельному кадастрі та/ або договір на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) технічної(их) документації(ій) із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної(их) ділянки(ок) в натурі (на місцевості), наданої(их) в постійне користування під автомобільною(ими) дорогою(ами) загального користування, в складі якого надавались послуги (виконувались роботи) з державної реєстрації земельної(их) ділянки(ок) у Державному земельному кадастрі. Відповідно до статті 27 Закону України «Про землеустрій», замовники документації із землеустрою мають право: а) доручати розробникам виконання робіт із землеустрою; б) встановлювати наукові, технічні, економічні та інші вимоги до документації із землеустрою. Звертаємо Вашу увагу, що в технічному завданні (пункти 2.6 та 2.7 та 2.8 додаток 2 до тендерної документації) визначені технічні характеристики необхідні для виконання робіт з оформлення права постійного користування на земельні ділянки, які мають відмінності від типового складу технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі, визначеного статтею 55 Закону України «Про землеустрій» і передбачають виконання повного комплексу робіт по визначенню ширини та площ смуги відведення земельних ділянок під автодорогу, а також визначення площ землекористування відповідно до вимог державних будівельних норм та стандартів та технічного паспорту автомобільної дороги. На підставі вищевикладеного, визначення Замовником аналогічного договору є обґрунтованим.
Дата відповіді: 30.12.2020 11:30
Відповідь надана

Щодо аналогічного договору та підстави розробки документації

Номер: a947ef8d836a46c5ad90609c78df6435
Дата опублікування: 23.12.2020 15:58
Опис: В Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що для документального підтвердження інформації, наведеної в Довідці про виконання аналогічного договору надається відгук, в якому зазначена інформація про суб'єктів права власності та/або відомості про суб'єкта речового права на земельну(них) ділянку(нок) стосовно земельної(них) ділянки(нок), яка(і) відводилася(лися) на підставі розробленої документації за аналогічним договором, що підтверджуються документом, де відображена інформація про право власності та речові права на земельну(ні) ділянку(ки), відведену(і) у постійне користування за аналогічним договором. Просимо пояснити чи може бути таким документом "Інформація Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку", яка формується в форматі PDF в електронному кабінеті сертифікованого інженера-землевпорядника з QR-кодом. Та чи є обов'язковим та необхідним, при наявності документа з підтверженням реєстрації прав, зазначати дану інформацію у відгуку. Також просимо уточнити інформацію щодо підстави для розробки документації із землеустрою. Предметом закупівлі є розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок але в Додатках 2 в Розділі 2.Технічні вимоги вихідними даними зазначені розпорядження про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою.
Відповідь: Шановний учасник! Тендерний комітет Державної установи «Місцеві дороги Херсонщини розглянув Ваше запитання від 23 грудня 2020 року щодо аналогічного договору та підстави розробки документації та повідомляє наступне: 1.Інформація Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку, яка формується в форматі PDF в електронному кабінеті сертифікованого інженера-землевпорядника, може бути документом, що підтверджує реєстрацію суб'єктів права власності та/або відомості про суб'єкта речового права на земельну(них) ділянку(нок) стосовно земельної(них) ділянки(нок), яка(і) відводилася(лися) на підставі розробленої документації за аналогічним договором. Також для документального підтвердження інформації, наведеної в Довідці про виконання аналогічного договору надається позитивний(ні) відгук(и) балансоутримувача (ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором (-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено,що відомості про суб'єктів права власності та/або відомості про суб'єкта речового права на земельну ділянку зареєстровані на підставі виконання аналогічного договору. 2.У технічних завданнях згідно п.2.1 додатка 2 до тендерної документації до вихідних даних Замовника, які будуть надані переможцю торгів для подальшої роботи, відносяться: графічні матеріали, розпорядження про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою. Оскільки, у Технічних завданнях № 2-11 була допущена описка та вказані розпорядження про надання дозволу на розроблення проектів із землеустрою замість розпорядження про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою, то найближчим часом до тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 29.12.2020 09:20