Розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі під автомобільні дороги загального користування місцевого значення О220503 Нижній Рогачик - /Т-08-04/, О220208 /Р-47/ - Понятівка, С220209 /О220211/ - Музиківка, О220221 Дослідне - /О220225/, О220219 Миролюбівка – Молодецьке, С220202 Мирне - /О220204/, О220218 Кізомис - Томина Балка, О221605 /М-17/ - Миколаївка, О221715 Олександрівка - /М-17/, С221613 Дарівка – Новоукраїнка, О221702 /Т-22-16/ - Гладківка - Раденськ - Козачі Лагері, в межах територій Верхньорогачицького, Білозерського, Скадовського, Олешківського районів Херсонської області
Вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія,повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією.Строк строк дії гарантії – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка по особовому рахунку з банку по рахунку покриття, видані банком – гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта.
Торги не відбулися
2 538 458.08UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 692.29 UAH
Автор:Товариство з обмеженою відповідальністю "Девефор", Покрищенко Антоніна Вячеславівна 380505312154 dewefor.llc@ukr.net
mistaken
Скарга
Скасована
Скарга в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:988dd7048f1e4b0bbb49a39247bef05e
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ДЗК ПЛЮС", UA-EDR 39157831
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-21-001847-b.a6
Назва:Скарга в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Неправомірне рішення Замовника торгів в частині визначення переможцем тендерної пропозиції ТОВ "ДЗК плюс"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:02.04.2021 11:20
Автор:Товариство з обмеженою відповідальністю "Девефор", Покрищенко Антоніна Вячеславівна 380505312154 dewefor.llc@ukr.net
mistaken
Скарга
Виконана замовником
Скарга в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:0b687546a3b44c2392ff8ccf8c125646
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР", UA-EDR 37971513
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-21-001847-b.b5
Назва:Скарга в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Підставою для подання скарги являється неправомірне рішення Замовника торгів (Державної Установи "Місцеві дороги Херсонщини") в частині відхилення тендерної пропозиції Скаржника - ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР"
Дата прийняття скарги до розгляду:19.02.2021 16:19
Дата розгляду скарги:05.03.2021 12:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:24.02.2021 13:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:11.03.2021 19:10
Дата виконання рішення Замовником:12.03.2021 11:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:Членами тендерного комітету вирішено: Скасувати рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 11 лютого 2020 року № 41) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР».
Лист до тендерного комітету Державної установи «Місцеві дороги Херсонщини»
Номер:475cfc60c9854717b0d927c84c4e8e87
Пов'язана кваліфікація:Південна регіональна філія ДП «УкрДАГП», UA-EDR 43039497
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-21-001847-b.a4
Назва:Лист до тендерного комітету Державної установи «Місцеві дороги Херсонщини»
Вимога:
Розглянувши Протокол засідання тендерного комітету Державної установи «Місцеві дороги Херсонщини» № 32 від 02.02.2021року, Південна регіональна філія ДП «УкрДАГП» надсилає лист з проханням прийняти до розгляду документи тендерної пропозиції Південної регіональної філії ДП «УкрДАГП» разом з доданими до цього листа електронними файлами з банківською гарантією, виданою 19.01.2021 року АТ «Банк інвестицій та заощаджень».
Вирішення:Відповідно до п. 3.2. «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник торгів повинен надати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом гаранту.
Учасником торгів Південна регіональна філія ДП «УкрДАГП» у складі тендерної пропозиції, завантаженої в електрону системою закупівель 19 січня 2020 року, надано пошкоджений архівний файл з банківською гарантією, який неможливо було переглянути і перевірити на відповідність вимогам тендерної документації. Рішенням тендерного комітету від 02 лютого 2021 року відхилено пропозицію учасника торгів Південна регіональна філія ДП «УкрДАГП» по вищевказаній закупівлі на підставі абз 3 п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) – учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (протокол від 02.02.2021 р № 32).
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі та п. 4.1. «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» Розділу 4. «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю зазаначених послуг кінцевий строк подання тендерних пропозицій 19 січня 2021 р. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
У листі Південної регіональної філії ДП «УкрДАГП» від 08.02.2021 року № 116 зазначено про виправлення технічної помилки та долучено документи банківської гарантії у складі вимоги учасника торгів Південної регіональної філії ДП «УкрДАГП» від 09 лютого 2021 року (UA-2020-12-21-001847-b.a4).
Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено надання документів, що стосуються виправленню технічних помилок, після кінцевого строку подання тендерної пропозиції.
Статус вимоги:Не задоволено
invalid
answered
Скарга
Відхилено
щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:622e23f1005a4454b86fe661e1631add
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-21-001847-b.a3
Назва:щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Державна установа «Місцеві дороги Херсонщини» (далі – Замовник) проводить процедуру закупівлі за предметом закупівлі: Розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі під автомобільні дороги загального користування місцевого значення О220503 Нижній Рогачик - /Т-08-04/, О220208 /Р-47/ - Понятівка, С220209 /О220211/ - Музиківка, О220221 Дослідне - /О220225/, О220219 Миролюбівка – Молодецьке, С220202 Мирне - /О220204/, О220218 Кізомис - Томина Балка, О221605 /М-17/ - Миколаївка, О221715 Олександрівка - /М-17/, С221613 Дарівка – Новоукраїнка, О221702 /Т-22-16/ - Гладківка - Раденськ - Козачі Лагері, в межах територій Верхньорогачицького, Білозерського, Скадовського, Олешківського районів Херсонської області. (за кодом СРV за ДК 021:2015 –71250000-5 архітектурні, інженерні та геодезичні послуги).
Період оскарження умов закупівлі здійснюється по 15.01.2021, 00:00. Скарга подана у визначений строк.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII у редакції від 20.12.2020 (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовником у тендерній документації (далі – ТД) порушено принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, що унеможливлює участь Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРРАТОП» (далі – Скаржник) у процедурі закупівлі та подання своєї тендерної пропозиції. У зв’язку із вимогою подання документів для підтвердження наявності виконання аналогічних договорів, зазначеної в Додатку 1 до ТД - Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та Примітка: Аналогічний договір - договір на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельної(их) ділянки(ок) в постійне користування під автомобільною(ими) дорогою(ами) загального користування, в складі якого надавались послуги (виконувались роботи) з державної реєстрації земельної(них) ділянок у Державному земельному кадастрі та/ або договір на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) технічної(их) документації(ій) із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної(их) ділянки(ок) в натурі (на місцевості), наданої(их) в постійне користування під автомобільною(ими) дорогою(ами) загального користування, в складі якого надавались послуги (виконувались роботи) з державної реєстрації земельної(их) ділянки(ок) у Державному земельному кадастрі.
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону Замовник має право вимагати від учасників подання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Проте, як зазначив Замовник у відповіді на аналогічну вимогу в електронній системі закупівель, ані Закон, ані будь який інший нормативний документ не містить визначення або тлумачення поняття «аналогічний договір», тому Замовник самостійно визначає, що є аналогічним договором в рамках зазначеної закупівлі.
Положення Примітки до Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у Додатку 1 ТД порушує принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них, а вищевказане трактування законодавства Замовником в частині визначення «аналогічний договір» є підґрунтям для зловживань.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до статті 50 Закону України «Про землеустрій» № 858-IV у редакції від 01.12.2020 визначено склад та зміст проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок. Проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок погоджуються та затверджуються в порядку, встановленому Земельним кодексом України.
Проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок включають: завдання на розроблення проекту землеустрою; пояснювальну записку; копію клопотання (заяви) про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (у разі формування та/або зміни цільового призначення земельної ділянки за рахунок земель державної чи комунальної власності); рішення Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (у випадках, передбачених законом); письмову згоду землевласника (землекористувача), засвідчену нотаріально (у разі викупу (вилучення) земельної ділянки в порядку, встановленому законодавством), або рішення суду; матеріали геодезичних вишукувань та землевпорядного проектування (у разі формування земельної ділянки); відомості про обчислення площі земельної ділянки (у разі формування земельної ділянки); копії правовстановлюючих документів на об’єкти нерухомого майна для об’єктів будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, які розташовані на земельній ділянці; розрахунок розміру втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва (у випадках, передбачених законом); розрахунок розміру збитків власників землі та землекористувачів (у випадках, передбачених законом); акт приймання-передачі межових знаків на зберігання (у разі формування земельної ділянки); акт перенесення в натуру (на місцевість) меж охоронних зон, зон санітарної охорони, санітарно-захисних зон і зон особливого режиму використання земель за їх наявності (у разі формування земельної ділянки); перелік обмежень у використанні земельних ділянок; викопіювання з кадастрової карти (плану) або інші графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки (у разі формування земельної ділянки); кадастровий план земельної ділянки; матеріали перенесення меж земельної ділянки в натуру (на місцевість) (у разі формування земельної ділянки); матеріали погодження проекту землеустрою.
Згідно з ст. 55 цього ж Закону, встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) проводиться відповідно до топографо-геодезичних і картографічних матеріалів.
Відповідно до п.1.2 та п. 1.3 Наказу Держкомзему «Про затвердження Класифікації видів цільового призначення земель» № 548 від 23.07.2010 ( у редакції від 11.07.2017) код та цільове призначення земель застосовуються для забезпечення обліку земельних ділянок за видами цільового призначення у державному земельному кадастрі. КВЦПЗ застосовується для використання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, організаціями, підприємствами, установами для ведення обліку земель та формування звітності із земельних ресурсів.
Таким чином, склад та зміст технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), як і склад та зміст документацій із землеустрою залишаються незмінними незалежно від цільового призначення земельної ділянки та її форми власності. Також роботи топографо-геодезичних вишукувань проводяться однаково.
Скаржник має необхідну матеріально-технічну базу та неодноразово надавав послуги з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок різної форми власності та цільового призначення, послуги із топографо-геодезичних вишукувань для створення топографічного плану та інше. Має необхідні знання та навички роботи, що підтверджується договором №02/09-06 від 02.09.2020 та договором № 01/08-1 від 01.08.2020 з листом-відгуком попереднього замовника, наданим як один із зразків.
Враховуючи вищевказане, Скаржник вимагає усунути дискримінаційну вимогу та змінити положення Примітки до Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у Додатку 1 ТД Замовника:
«Аналогічний договір - договір на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельної(их) ділянки(ок) в постійне користування під автомобільною(ими) дорогою(ами) загального користування, в складі якого надавались послуги (виконувались роботи) з державної реєстрації земельної(них) ділянок у Державному земельному кадастрі та/ або договір на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) технічної(их) документації(ій) із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної(их) ділянки(ок) в натурі (на місцевості), наданої(их) в постійне користування під автомобільною(ими) дорогою(ами) загального користування, в складі якого надавались послуги (виконувались роботи) з державної реєстрації земельної(их) ділянки(ок) у Державному земельному кадастрі.»
та викласти визначення аналогічного договору в наступній редакції:
«Аналогічним буде вважатися виконаний договір на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в складі якого надавались послуги (виконувались роботи) з державної реєстрації земельної(них) ділянок у Державному земельному кадастрі та/ або договір на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) технічної документації(ій) із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної(их) ділянки(ок) в натурі (на місцевості) в складі якого надавались послуги (виконувались роботи) з державної реєстрації земельної(их) ділянки(ок) у Державному земельному кадастрі.»
Права Скаржника порушені тим, що Замовником недотримано принципу недискримінація учасників та рівне ставлення до них і виявлено ознаки зловживання, визначені п.4, п.6 ч.1 ст.5 Закону.
Не усунення таких дискримінаційних положень унеможливлює участь у процедурі закупівлі за умови повної відповідності Скаржника іншим вимогам щодо надання послуг за предметом закупівлі.
Підставою для подання скарги є порушення прав Скаржника на участь у процедурі закупівлі Замовником, в частині встановлення дискримінаційних вимог та зловживання неоднозначним трактуванням законодавства України.
Порядок оскарження процедур закупівлі визначений ст. 18 Закону.
Враховуючи вищевказане, керуючись ст.ст. 5, 16, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником.
3. Зобов’язати Замовника внести зміни до положення Примітки до Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у Додатку 1 ТД.
Дата прийняття скарги до розгляду:14.01.2021 20:01
Дата розгляду скарги:26.01.2021 12:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:18.01.2021 09:57
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:29.01.2021 18:29
Автор:Товариство з обмеженою відповідальністю "Терратоп", Вавринчук Олексій Євгенович 380639283457 terratopp19@gmail.com
declined
Вимога
Вирішена
Визначення "аналогічний договір" зазначений в тендерній документації суперечить вимогам до "аналогічних договорів" зазначених в ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:adab2d301c414e799c8efe60593cd2fc
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-21-001847-b.b2
Назва:Визначення "аналогічний договір" зазначений в тендерній документації суперечить вимогам до "аналогічних договорів" зазначених в ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести приміткі визначення "аналогічний договір" до вимог ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" шляхом вилучення будь – яких згадувань з приміток до визначення "аналогічний договір" та в цілому з тендерної документації щодо реєстрації прав в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права а також пов'язаних з цим дискваліфікуючих дій Замовника.
Вирішення:Відповідно до п.3.1 тендерної документації, інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям надається згідно форм та вимог, встановлених у додатку 1 цієї документації, а саме:
На підставі статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
-наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
-наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
-наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору;
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Звертаємо Вашу увагу, що ані Закон України «Про публічні закупівлі», ані будь який інший нормативний документ не містить визначення, або тлумачення поняття «аналогічний договір», тому Замовник самостійно визначає, що є аналогічним договором в рамках зазначеної закупівлі.
На підставі чинного законодавства послуги з встановлення (відновлення) меж земельних ділянок складаються з декількох етапів, а саме:
-розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок,
-здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі,
- здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майнопро реєстрацію іншого речового права. Законом України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" від 01.07.2004 року № 1952-IV, передбачено, що власник/користувач або уповноважена особа, в тому числі і розробник технічних документацій із землеустрою, проводить дану дію шляхом подання та супроводження документів, необхідних для реєстрації, а також отримання Витягу з реєстру.
Згідно рішення Замовника предмет закупівлі передбачає виконання перших двох етапів: розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок та здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі. Замовник бере на себе відповідальність за кінцевий результат робіт з державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу загального користування місцевого значення. Проте наголошуємо, що при неспроможності Виконавця якісно виконати роботи з розроблення технічних документацій є ризик того, що отримання Витягу з державного реєстру речових прав стане не можливо через те, що розроблена технічна документація не буде відповідати чинному законодавству та буде повернута на доопрацювання.
Тому на підставі вищевикладеного, для підтвердження Замовнику фактичної спроможності Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, вимагається від Учасника надати позитивний(ні) відгук балансоутримувача за наданим аналогічним договором, у якому зазначається,що відомості про суб'єктів права власності та/або відомості про суб'єкта речового права на земельну ділянку під автомобільну дорогу зареєстровані на підставі виконання саме аналогічного договору, а не іншої документації. Це дасть змогу Замовнику провести подальше впровадження предмета закупівлі приреєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав без повернення на приведення у відповідність технічної документації із землеустрою, розробленою Виконавцем..
Враховуючи викладене, визначення Тендерним комітетом Державної установи «Місцеві дороги Херсонщини аналогічного договору та підтверджуючих до нього документів відповідає нормам Закону, дискваліфікуючи дії Замовника відсутні. Вимога не задовольняється.
Статус вимоги:Не задоволено
Задовільнена:Так
invalid
1
resolved
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
про внесення змін до Тендерної документації
Номер:012221e30d31442ba0ca9fe00601c0a9
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-21-001847-b.c1
Назва:Вимога
про внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
З метою усунення дискримінаційних умов вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, а саме - виключити з визначення «Аналогічний договір» слова «під автомобільною(ими) дорогою(ами) загального користування»
Вирішення:Відповідно до п.3.1 тендерної документації, інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям надається згідно форм та вимог, встановлених у додатку 1 цієї документації, а саме:
На підставі статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору;
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовником у додатку 1 ТД визначено поняття аналогічного договору, який підтвердить Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації.
Звертаємо Вашу увагу, що ані Закон України «Про публічні закупівлі», ані будь який інший нормативний документ не містить визначення, або тлумачення поняття «аналогічний договір», тому Замовник самостійно визначає, що є аналогічним договором в рамках зазначеної закупівлі.
Статтями 25,50 та 55 Закону України «Про землеустрій» визначені основні вимоги до розробників документації із землеустрою, склад та зміст проектів землеустрою та технічної документації із землеустрою, які визначають правові та організаційні основи діяльності у сфері землеустрою і спрямовані на регулювання відносин, які виникають між органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами із забезпечення сталого розвитку землекористуваннята ніяким чином не регламентують проведення публічних закупівель.
Додатково відповідно до статті 27 Закону України «Про землеустрій», замовники документації із землеустрою мають право встановлювати наукові, технічні, економічні та інші вимоги до документації із землеустрою, які необхідні для цілей Замовника.
Звертаємо Вашу увагу, що в технічному завданні (пункти 2.6 та 2.7 та 2.8 додаток 2 до тендерної документації) визначені технічні характеристики необхідні для виконання робіт з оформлення права постійного користування на земельні ділянки, які мають відмінності від типового складу технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі, визначеного статтею 55 Закону України «Про землеустрій» і передбачають виконання повного комплексу робіт по визначенню ширини та площ смуги відведення земельних ділянок під автодорогу, а також визначення площ землекористування відповідно до вимог державних будівельних норм та стандартів та технічного паспорту автомобільної дороги.
На підставі вищевикладеного, визначення Замовником аналогічного договору як договору на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) або проектів землеустрою щодо відведення земельної(их) ділянки(ок) в постійне користування під автомобільною(ими) дорогою(ами) загального користування, в складі якого надавались послуги (виконувались роботи) з державної реєстрації земельної(них) ділянок у Державному земельному кадастрі та/ або договір на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) технічної(их) документації(ій) із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної(их) ділянки(ок) в натурі (на місцевості), наданої(их) в постійне користування під автомобільною(ими) дорогою(ами) загального користування, в складі якого надавались послуги (виконувались роботи) з державної реєстрації земельної(их) ділянки(ок) у Державному земельному кадастрі є обґрунтованим, дискримінаційні умови відсутні. Вимога не задовольняється.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:29.01.2021 18:30