• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-12 Кам'янське-Шульгівка - Михайлівка-Котовка-Перещепине-Чернявщина-Жемчужне (окремими ділянками), Дніпропетровська область ( 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою: Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації. Документи легалізуються учасниками торгів –іноземними суб’єктами господарювання наступним чином: а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 року або б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року або в) завірений(-і) нотаріально відповідно до глави 11 Закону України «Про нотаріат» (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів ) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1,0 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 3 458 351,00 грн. (три мільйони чотириста п’ятдесят вісім тисяч триста п’ятдесят одна гривня 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області код ЄДРПОУ:25843931 ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830 Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.

Завершена

345 835 104.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 729 175.52 UAH
Період уточнення: 16.12.2020 12:47 - 29.01.2021 00:00
Відповідь надана

Аналогічний досвід

Номер: 4516e4c273b04a31868eb5b3f597b173
Дата опублікування: 04.01.2021 15:46
Опис: Шановний замовнику! Стосовно умов тендерної документації щодо підтвердження досвіду виконання робіт/ надання послуг для критерію «Влаштування шару основи із СФОВ» повідомляємо наступне: Відповідно до термінів, вжитих у ВБН В.2.3-218-545:2009 «Укріплення та стабілізація шарів дорожнього одягу за методом холодного ресайклінгу» , та визначення у ньому позначених понять, то СФОВ – це суміш фрезерована оброблена в‘яжучим. Наведений ВБН В.2.3-218-545:2009 застосовується п. 1.1 «Ці норми поширюються на укріплення та стабілізацію шарів нежорсткого дорожнього одягу автомобільних доріг України загального користування за методом холодного ресайклінгу. Норми встановлюють вимоги до кам’яних матеріалів, органічних та мінеральних в’яжучих, складу сумішей, технології їх приготування та виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування в усіх дорожньо-кліматичних зонах України». Зважаючи на вищевказане позначене поняття, то зазначають п. 3.1.3 фрезерована суміш, оброблена в‘яжучим – це оброблена в’яжучим матеріалом фрезерована суміш, що містить фрезерований матеріал та добавку нового мінерального матеріалу (при потребі); а п. 3.1.7 укріплення шару дорожнього одягу за методом холодного ресайклінгу – це Технологічний процес влаштування шару дорожнього одягу з матеріалу фрезерованого укріпленого, який включає фрезерування існуючого дорожнього одягу, обробку в‘яжучим з подальшим профілюванням і ущільненням, тому п. 3.1.1 холодний ресайклінг – це технологія повторного використання дорожньо-будівельних матеріалів з шарів існуючої дорожньої конструкції зі зміною властивостей цих матеріалів. Дорожньо-будівельні матеріали, що повторно використовуються, застосовують у холодному стані. Технологія виконання робіт із влаштування основи передбачено п. 4.5 ВБН В.2.3-218-545:2009 «Приготування СФОВ за методом холодного ресайклінгу здійснюється безпосередньо на дорозі, а при потребі - в стаціонарних чи пересувних змішувачах примусової дії». У зв'язку із вищевикладеним ВБН В.2.3-218-545:2009 влаштування шару основи із СФОВ передбачено однією технологією холодного ресайклінгу, що розділяється на підвиди по умові приготовання суміші, а тому поняття «основа із СФОВ» та/або основа після регенерації є одним й тим самим. Склад отриманої суміші при приготуванні кожним видом буде однаковим. На основі викладених даних, для підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційнму критерію, вважаємо за правильне зазначити досвід виконання аналогічних робіт як влаштування основи із СФОВ так і Регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг з застосуванням бітумної емульсії та цементу, ресайклером. Враховуючи вищевикладене, чи можна вважати Вашу позицію висловлену у закупівлі UA-2019-07-29-001328-b сталою та послідовною? А саме, на підтвердження досвіду «Влаштування шару основи із СФОВ» надати підтвердження аналогічного досвіду «Регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг»? Просимо Вас підтвердити, або спростувати можливість застосування практики щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, що була застосована в закупівлі UA-2019-07-29-001328-b (підтвердження відповідності досвіду влаштування шару основи із СФОВ влаштуванням основи дорожнього одягу із застосуванням технології «холодного ресайклінгу»). У випадку спростування, просимо надати роз’яснення, з посиланням на чинні нормативні документи, щодо неможливості підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію саме видом робіт «Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг», саме в цій закупівлі.
Відповідь: При виконанні робіт з влаштування основи шарів дорожнього одягу за методом «холодного ресайклінгу» виконаного в стаціонарних чи пересувних змішувачах примусової дії зменшується час виконання робіт. Технічним завданням передбачено влаштування основи дорожнього одягу зі СФОВ виготовлених в змішувачах примусової дії з влаштуванням асфальтоукладальника, а при влаштуванні шарів дорожнього одягу із СФОВ безпосередньо на дорозі використовуються інші механізми, які не передбачені проектною документацією. Замовник діє в рамках закону. Просимо детально ознайомитись з тендерною документацією.
Дата відповіді: 06.01.2021 11:57
Відповідь надана

Аналогічний досвід

Номер: dfb435abf8ad49299d6e2f6f4c69896d
Дата опублікування: 04.01.2021 14:19
Опис: Шановний Замовнику ! Чи можна підтвердити об'єми досвіду з Влаштування шару основи із СФОВ - роботами з влаштування основи щебенево піщаної суміші обробленої цементов ? Оскільки технологія подібна за своїм виконанням.
Відповідь: Тендерна документація складається Замовником згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» ( у редакції ЗУ від 19.09.2019 № 114-ІХ) та Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених Наказом №1572 від 17.08.2020 Мінекономіки. Об’єми щодо досвіду, які вимагаються у Учасників тендерних процедур розраховуються згідно технічного завдання, розробленого згідно проекту, який пройшов експертизу. Досвід щодо використання робіт з влаштування шару основи із СФОВ був розрахований згідно вимог проектної документації. Замовник діє в рамках закону. Просимо детально ознайомитись з тендерною документацією.
Дата відповіді: 06.01.2021 11:56
Відповідь надана

фінансова звітність

Номер: 940895e4381743bcaab3c1cb22fdab42
Дата опублікування: 04.01.2021 14:13
Опис: Шановний замовнику! Просимо Вас конкретизувати Вашу відповідь щодо подання в складі тендерної пропозиції фінансової звітності. Відповідно до вимог тендерної документації: Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника в розмірі не менше ніж 100 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. На підтвердження відповідності зазначеній вимозі учасник повинен надати: копія балансу за 2019 рік; копія звіту про фінансові результати за 2019 рік; копія звіту про рух грошових коштів за 2019 рік. Проте на сьогоднішній день настали підстави для подання фінансової звітності за 2020 рік, тож нашим підприємством вона була подана у встановленому законом порядку. Враховуючи вище викладене просимо Вас надати однозначну відповідь щодо можливості підтвердження фінансової спроможності фінансовою звітністю за 2020 рік. У випадку надання негативної відповіді просимо аргументувати Вашу позицію з посиланням на нормативно правові акти чинні на території України, враховуючи той факт, що 28 лютого відповідно до законодавства є датою завершення прийому фінансової звітності за попередній рік.
Відповідь: Тендерна документація складається Замовником згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» ( у редакції ЗУ від 19.09.2019 № 114-ІХ) та Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених Наказом №1572 від 17.08.2020 Мінекономіки. Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження фінансової спроможності учасниками шляхом подання фінансової звітності за 2019 рік з урахуванням періоду проведення процедури закупівлі. Відповідно до пункту 5 Порядку подання фінансової звітності, Затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419, річна фінансова звітність подається підприємствами не пізніше 28 лютого наступного за звітним року. Оголошення про проведення закупівлі оприлюднено 16.12.2020 року та встановлено термін подання пропозицій до 18.01.2021 року, річна фінансова звітність подається підприємствами не пізніше 28 лютого наступного за звітним року. Замовник діє в рамках закону. Просимо детально ознайомитись з тендерною документацією.
Дата відповіді: 06.01.2021 11:58
Відповідь надана

Загальне запитання до тендерної документації

Номер: ee86ef2a05ca4e32894e7904963a7dda
Дата опублікування: 28.12.2020 15:38
Опис: Шановний замовник! 16 грудня 2020 року Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області було оприлюднено процедуру закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-12 Кам'янське-Шульгівка - Михайлівка-Котовка-Перещепине-Чернявщина-Жемчужне (окремими ділянками), Дніпропетровська область ( 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (ідентифікатор закупівлі №UA-2020-12-16-003696-a). Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 18 січня 2021 року, початок аукціону 23 лютого 2021 року. При детальному вивчені тендерної документації виникають наступні питання: Згідно з заявленою замовником категорією дороги км18+790- км27+000- ІІІ, км 54+343-км 55+000 -ІV, км 55+000-км60+015-ІІІ згідно ДБН В.2.3.-4:2015, зміна №1 параметри поперечного профілю для ІІІ категорії мають становити ширина смуги руху – 3,5 м , ширина укріпленої смуги- 0,5, для ІV категорії мають становити ширина смуги руху – 3 м , ширина укріпленої смуги- 0,5 а в технічному завданні передбачена ширина смуги укладання 4,5м. Для більш детального та якісного розрахунку ціни тендерної пропозиції просимо розмістити на майданчику додатково до тендерної документації: генеральний план, проектні рішення. Згідно технічного завдання норма витрат на влаштування верхнього шару з ЩМА-20 складає 121,6т на 1000м2 при товщині шару 5см при цьому учасник при складанні договірної ціни згідно Додатка 4 тендерної документації повинен користуватися нормами СОУ 42.1-37641918-035:2018. П3.15 СОУ 42.1-37641918-035:2018 передбачено, що під час улаштування покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші потрібно користуватися нормами групи 2-1 із заміною ресурсу «суміші асфальтобетонні дорожні» на «суміші асфальтобетонні щебенево-мастикові» з витратою 125,1 т, без зміни інших ресурсів. Просимо пояснити за якими нормами розрахована норма витрат 121,6т та якими нормами слід користуватись учаснику при формуванні ціни тендерної пропозиції. Згідно технічного завдання конструктивом дорожнього одягу передбачено підняття дорожнього одягу на 27 см , для улаштування узбіччя згідно ДБН В.2.3.-4:2015 та для забезпечення безпеки руху необхідна досипка узбіччя до нормативної ширини та формування відкосів. Для виконання вищезазначених робіт необхідні роботи по розробці, завезенню та плануванню ґрунту. Просимо надати роз’яснення щодо врахування цих робіт у проектно-кошторисній документації Згідно технічного завдання матеріал отриманий від фрезерування на основному проїзді складає 13446,162т для приготування СФОВ на основному проїзді згідно тендерної документації необхідно 15900,44т. Просимо надати роз’яснення щодо недостатньої кількості відфрезерованого матеріалу для приготування СФОВ. Стосовно умов тендерної документації щодо підтвердження досвіду виконання робіт/ надання послуг для критерію «Влаштування шару основи із СФОВ» повідомляємо наступне: Відповідно до термінів, вжитих у ВБН В.2.3-218-545:2009 «Укріплення та стабілізація шарів дорожнього одягу за методом холодного ресайклінгу» , та визначення у ньому позначених понять, то СФОВ – це суміш фрезерована оброблена в‘яжучим. Наведений ВБН В.2.3-218-545:2009 застосовується п. 1.1 «Ці норми поширюються на укріплення та стабілізацію шарів нежорсткого дорожнього одягу автомобільних доріг України загального користування за методом холодного ресайклінгу. Норми встановлюють вимоги до кам’яних матеріалів, органічних та мінеральних в’яжучих, складу сумішей, технології їх приготування та виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування в усіх дорожньо-кліматичних зонах України». Зважаючи на вищевказане позначене поняття, то зазначають п. 3.1.3 фрезерована суміш, оброблена в‘яжучим – це оброблена в’яжучим матеріалом фрезерована суміш, що містить фрезерований матеріал та добавку нового мінерального матеріалу (при потребі); а п. 3.1.7 укріплення шару дорожнього одягу за методом холодного ресайклінгу – це Технологічний процес влаштування шару дорожнього одягу з матеріалу фрезерованого укріпленого, який включає фрезерування існуючого дорожнього одягу, обробку в‘яжучим з подальшим профілюванням і ущільненням, тому п. 3.1.1 холодний ресайклінг – це технологія повторного використання дорожньо-будівельних матеріалів з шарів існуючої дорожньої конструкції зі зміною властивостей цих матеріалів. Дорожньо-будівельні матеріали, що повторно використовуються, застосовують у холодному стані. Технологія виконання робіт із влаштування основи передбачено п. 4.5 ВБН В.2.3-218-545:2009 «Приготування СФОВ за методом холодного ресайклінгу здійснюється безпосередньо на дорозі, а при потребі - в стаціонарних чи пересувних змішувачах примусової дії». У зв'язку із вищевикладеним ВБН В.2.3-218-545:2009 влаштування шару основи із СФОВ передбачено однією технологією холодного ресайклінгу, що розділяється на підвиди по умові приготовання суміші, а тому поняття «основа із СФОВ» та/або основа після регенерації є одним й тим самим. Склад отриманої суміші при приготуванні кожним видом буде однаковим. На основі викладених даних, для підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційнму критерію, вважаємо за правильне зазначити досвід виконання аналогічних робіт як влаштування основи із СФОВ так і Регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг з застосуванням бітумної емульсії та цементу, ресайклером. Стосовно Інформації про наявність фінансової спроможності: Замовником встановлено такий кваліфікаційний критерій як наявність фінансової спроможності. Вимогами тендерної документації до зазначеної вище закупівлі встановлено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію, що підтверджується фінансовою звітністю, а саме: копія балансу за 2019 рік; копія звіту про фінансові результати за 2019 рік; копія звіту про рух грошових коштів за 2019 рік. Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника в розмірі не менше ніж 100 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до пункту 5 Порядку подання фінансової звітності, Затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419, річна фінансова звітність подається підприємствами не пізніше 28 лютого наступного за звітним року. Пунктами 22 та 23 Методичиних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затвердженими Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 № 1572, встановлено, що подання фінансової звітності юридичними особами та іноземними суб'єктами господарської діяльності передбачено Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" та Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 28.02.2013 за № 336/22868 (зі змінами). Окрім цього, рекомендується замовнику в тендерній документації передбачати період, за який буде підтверджено фінансову спроможність учасником шляхом подання фінансової звітності за відповідний період з урахуванням періоду проведення процедури закупівлі. Замовник може в тендерній документації передбачати конкретний обсяг доходу (виручки), що підтверджується звітом про фінансові результати (звітом про сукупний дохід). Враховуючи вищевикладене та враховуючи кінцевий строк подання тендерних пропозицій до Закупівлі, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, є доцільним змінити вимоги тендерної документації та додати можливість учасникам подавати у складі тендерної пропозиції на вибір фінансову звітність за 2020 рік або за 2019 рік, а не лише 2019 рік.
Відповідь: В зв’язку з тим, що термін виконання робіт/надання послуг по 31 грудня 2021 р. то вважається за доцільне виконання робіт з влаштування основи шарів дорожнього одягу за методом «холодного ресайклінгу» виконаного в стаціонарних чи пересувних змішувачах примусової дії зменшується час виконання робіт. Технічним завданням передбачено влаштування основи дорожнього одягу зі СФОВ виготовлених в змішувачах примусової дії з влаштуванням асфальтоукладальника, а при влаштуванні шарів дорожнього одягу із СФОВ безпосередньо на дорозі використовуються інші механізми, які не передбачені проектною документацією
Дата відповіді: 30.12.2020 15:45
Відповідь надана

Аналогічний досвід

Номер: 121f367f477346ea86420538f188accc
Дата опублікування: 28.12.2020 14:01
Опис: Шановний Замовнику ! Чи можна підтвердити об'єми досвіду з Влаштування шару основи із СФОВ - роботами з влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» ? Оскільки технологія подібна за своїм виконанням.
Відповідь: При виконанні робіт з влаштування основи шарів дорожнього одягу за методом «холодного ресайклінгу» виконаного в стаціонарних чи пересувних змішувачах примусової дії зменшується час виконання робіт. Технічним завданням передбачено влаштування основи дорожнього одягу зі СФОВ виготовлених в змішувачах примусової дії з влаштуванням асфальтоукладальника, а при влаштуванні шарів дорожнього одягу із СФОВ безпосередньо на дорозі використовуються інші механізми, які не передбачені проектною документацією.
Дата відповіді: 30.12.2020 15:42
Відповідь надана

Фінансова частина

Номер: 6f7423954f8b4406858a2646d347417b
Дата опублікування: 28.12.2020 13:41
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику ! Згдіно умов ТД, учасник повинен відповідати наступним умовам : Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника в розмірі не менше ніж 100 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. За таких умов наше підприємство не може прийняти участь у закупівлі, оскільки на кінець 2019 року не має достатнього обсягу річного доходу, але на кінець 2020 року наші фінансові можливості покращились і річний обсяг за 2020 рік повністю відповідає заявленим умовам тендерної документації. Зважаючи на те, що надання послуг буде здійсюватись в 2021 році, чи не доцільно дозволити підтвердження фінансової спроможності не тільки за 2019 рік а й за 2020 рік. Будемо вдячні, якщо Замовник розширить умови підтвердження фінансової спроможності !
Відповідь: Тендерна документація складається Замовником згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» ( у редакції ЗУ від 19.09.2019 № 114-ІХ) та Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених Наказом №1572 від 17.08.2020 Мінекономіки. Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження фінансової спроможності учасниками шляхом подання фінансової звітності за 2019 рік з урахуванням періоду проведення процедури закупівлі. Відповідно до пункту 5 Порядку подання фінансової звітності, Затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419, річна фінансова звітність подається підприємствами не пізніше 28 лютого наступного за звітним року. Оскільки оголошення про проведення закупівлі оприлюднено 16.12.2020 року та встановлено термін подання пропозицій до 18.01.2021 року, то в такому випадку граничний термін для подання фінансової звітності за 2020 рік не настав.
Дата відповіді: 30.12.2020 15:42