• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-12 Кам'янське-Шульгівка - Михайлівка-Котовка-Перещепине-Чернявщина-Жемчужне (окремими ділянками), Дніпропетровська область ( 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою: Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації. Документи легалізуються учасниками торгів –іноземними суб’єктами господарювання наступним чином: а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 року або б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року або в) завірений(-і) нотаріально відповідно до глави 11 Закону України «Про нотаріат» (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів ) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1,0 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 3 458 351,00 грн. (три мільйони чотириста п’ятдесят вісім тисяч триста п’ятдесят одна гривня 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області код ЄДРПОУ:25843931 ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830 Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.

Завершена

345 835 104.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 729 175.52 UAH
Період оскарження: 16.12.2020 12:47 - 04.02.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на тендерну документацію

Номер: 65035ff099084682b55bdf6ff95a1e51
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-16-003696-a.a3
Назва: СКАРГА на тендерну документацію
Скарга:
Приватне підприємство «Автомагістраль» (надалі – Скаржник) оскаржує дискримінаційні вимоги тендерної документації в процедурі закупівлі № UA-2020-12-16-003696-a, що оголошена Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області з предмету «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-12 Кам'янське-Шульгівка - Михайлівка-Котовка-Перещепине-Чернявщина-Жемчужне (окремими ділянками), Дніпропетровська область ( 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)». Вимога 1 Згідно додатку 2.7 до Тендерної документації «*Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір на виконання робіт з нового будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі та/або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менше ніж на 50% від загальної ціни договору. У разі, якщо учасник надає аналогічний договір, який виконувався поза межами України, учасником зазначається еквівалент відповідності щодо категорійності доріг за складністю виконання робіт, природою, методологією та обсягами. В такому випадку учасник додатково надає лист-пояснення щодо еквіваленту відповідності категорійності доріг, аналогічних видів робіт, їх обсягів та у разі необхідності іншої інформації, яка вимагає пояснень щодо аналогічності договору. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг одним договором або сумарно в обсязі 100% від об’ємів основних видів робіт не менше ніж: № п/п Найменування виду робіт Одинці виміру Кількість 1. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття м2 55 340 2. Влаштування вирівнюючого та/або нижнього шару (шарів) асфальтового покриття т 17 634 3. Влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонних сумішей на бітумі модифікованому полімерними надбавками та/або ЩМА м2 60 538 4. Влаштування шару основи із СФОВ м2 58 060 » Дискримінаційною для Скаржника є вимога щодо необхідності підтвердити аналогічним(и) договором(ами) «влаштування шару основи із СФОВ саме в обсязі 58 060 м2» 1.1. У ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» законодавець передбачив для Замовника можливість встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Тобто договір має бути аналогічним саме за предметом закупівлі. Предметом даної закупівлі є поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-12 Кам'янське-Шульгівка - Михайлівка-Котовка-Перещепине-Чернявщина-Жемчужне (окремими ділянками), Дніпропетровська область. Конкретний перелік видів робіт, які передбачені технічним завданням, не відноситься до предмету закупівлі, а отже – не може визначати «аналогічність». Встановивши необхідність підтверджувати в рамках аналогічного договору конкретні обсяги певних видів робіт Замовник вийшов за межі положень ст.16 Закону та встановив дискримінаційні вимоги, виконати які Скаржник не в змозі. Якщо Замовник Оскаржуваною вимогою хоче пересвідчитись у досвіді учасників виконання конкретних видів робіт, то повідомляємо, що Скаржник виконував такий від робіт, як «влаштування шару основи із СФОВ», але в менших обсягах, ніж вимагається Оскаржуваною вимогою Документації, а саме: 14 869,5 м2, замість 58 060 м2. Проте обсяги виконання даного виду робіт не мають значення для набутого досвіду, оскільки технологія, механізми та працівники, які використовуються для виконання такого виду робіт – є однаковими і не залежать від обсягу робіт. При виконання більшого обсягу робіт необхідно або більше людей та механізмів, або більше часу. Зауважимо, що Замовник встановив також інші кваліфікаційні критерії, у т.ч.: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Тому маючи досвід влаштування шару основи із СФОВ в меншому обсязі, ніж вимагається Оскаржуваною вимогою, учасник зможе якісно та вчасно виконати необхідний вид робіт, якщо такий учасник відповідає іншим кваліфікаційним критеріям. Таким чином, вимога щодо необхідності підтвердити досвід влаштування шару основи із СФОВ саме у кількості 58 060 м2 – є дискримінаційною та повинна бути виключеною з умов Документації. 1.2. Оскаржувана вимога вимагає, щоб учасник підтвердив в необхідних обсягах влаштування шару основи із СФОВ. Замовником при формулюванні Оскаржуваної вимоги не враховані альтернативні та аналогічні роботи, що за своєю технологічної суттю та призначенням є ідентичними. Повідомляємо, що Скаржник має більш ніж достатній (більше 125 000 м2) досвід виконання аналогічного виду робіт, а саме «влаштування шару основи дорожнього одягу із ЩПС обробленої цементом». Так, СФОВ — це суміш фрезерована, оброблена в’яжучим. СФОВ готується на спеціальному обладнання – грунтозмішувальній установці, шляхом змішування матеріалу, отриманого від фрезерування старого покриття та ЩПС з додаванням в’яжучого ЩПС – це щебенево-піщана суміш, яка також готується на тому ж самому обладнання – грунтозмішувальній установці шляхом змішування щебня та гранітного відсіву/піску з додаванням в’яжучого. Шари дорожнього одягу влаштовуються згідно національного стандарту ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 «Настанова з влаштування шарів дорожнього одягу з кам'яних матеріалів». Згідно вказаного ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016: «9.2.2.2.3 суміш (виготовлену в установці та доставлену на місце виконання робіт або виготовлену змішуванням на місці укладання) розподіляють за допомогою асфальтоукладача або автогрейдера шаром належної товщини (з урахуванням коефіцієнта запасу на ущільнення), ширини і поперечного похилу. 9.2.2.2.4 Ущільнювання шару суміші здійснюють котками на пневматичних шинах або котками з металевими вальцями, масою від 8 т до 10 т за три - шість проходів по одному сліду від крайок з поступовим наближенням місця проходу котка до осі дороги та перекриттям попереднього проходу на 1/3 ширини вальця». Технологія укладки/влаштування обох сумішей на дорозі однакова та передбачає використання ідентичних механізмів та здійснення однакових етапів робіт. Єдиною відмінністю є застосовуваний матеріал: при влаштуванні основи із СФОВ використовується відфрезерований матеріал, а при влаштуванні основи з ЩПС обробленої цементом – щебенево-піщана суміш, що не є суттєвим для здобутого досвіду. Порушення прав Скаржника Оскаржуваною вимогою пояснюється тією обставиною, що: - Скаржник має необхідний досвід влаштування шару основи саме із СФОВ, проте в меншому обсязі (14 869,5 м2), ніж вимагається Оскаржуваною вимогою (58 060 м2), - також Скаржник має більш, ніж достатній (125 000 м2) досвід виконання аналогічного виду робіт – влаштування шару основи із ЩПС обробленої цементом, проте Оскаржувана вимога не дозволяє використовувати цей досвід. Приймаючи до уваги аналогічний характер даних видів робіт, вважаємо, що Оскаржувана вимога Документації має дозволити підтверджувати досвід влаштування шару основи не тільки із СФОВ, але і з ЩПС обробленої цементом. Вимога 2 Відповідно до пункту 3 розділу 6 Документації «Переможець торгів після аукціону надає Замовнику на погодження договірну ціну сформовану відповідно до вимог тендерної документації в електронному та паперовому вигляді з супроводжувальним листом на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер). Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Державних та відомчих норм, стандартів що є обов’язковими при виконанні послуг та визначення вартості в дорожній галузі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-085: 2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання», СОУ 45.2-00018112-035:2010 (зі змінами),та кошторисні норми на наявну техніку в організаціях, розроблених в установленому порядку. Розрахунок договірної ціни може здійснюватися Переможцем у програмному комплексі «Будівельні Технології – Кошторис», АВК-5 або у будь-якому іншому програмному комплексі, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення. … Ненадання договірної ціни Переможцем, а також ненадання договірної ціни сформованої у відповідності до вимог цієї тендерної документації є відмовою Переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації. Договірна ціна повинна бути узгоджена не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Договір вважається не укладеним з вини Переможця, якщо договірна ціна не узгоджена Замовником і Переможцем у строк, визначений п.5 ст.33 Закону для укладання договору. Замовник відхиляє тендерну пропозицію Переможця відповідно до вимог п.3 ч.1 ст.31 Закону ( відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю) та визначає Переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув». Оскаржувана умова (а також інші положення Документації) не містять чіткого та зрозумілого порядку узгодження договірної ціни, який би унеможливлював зловживання з боку Замовника. Фактично відсутність чіткого та зрозумілого порядку узгодження договірної ціни у Документації призводить до відсутності у Замовника обов’язку «узгоджувати» надану договірну ціну (яким чином? в якій формі? чи буде замовник висловлювати зауваження, якщо певні компоненти договірної ціни його не влаштовують? чи буде замовник надавати хоч якусь відповідь про узгодження чи неузгодження договірної ціни? тощо). Більш того, відсутність чіткого та конкретного порядку «узгодження» договірної ціни не позбавляє Замовника можливості свавільно заявити про «неузгодження» договірної ціни без будь-яких пояснень та будь-яких причин, що знову ж таки, свідчить про дискримінаційний та протиправний характер Оскаржуваної вимоги, а також безперечно порушує права Скаржника. Крім цього, звертаємо увагу, що Замовник вимагає, щоб договірна ціна надавалась на узгодження в паперовому вигляді при тому, що згідно ч.8 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» «подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі». Вимога про надання на узгодження Договірної ціни в паперовому вигляді, по-перше: прямо порушує вимоги ч.8 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», а по-друге: створює передумови для зловживань з боку Замовника (адже паперовий варіант договірної ціни, як і процес її узгодження не є доступним іншим учасникам та громадськості). Електронна система закупівель та Закон України «Про публічні закупівлі» перш за все спрямовані на забезпечення відкритого та прозорого механізму закупівель, що виключав би будь-які можливості для замовників суб’єктивно та упереджено обирати переможця. Зазначена вимога порушує щонайменше декілька принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що визначені у ст. 5 Закону, у т.ч.: - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Звертаємо особливу увагу Органу оскарження, що саме неузгодження замовником договірної ціни останнім часом набуло широкого розповсюдження як інструмент свавільного та безпідставного відхилення пропозиції переможця та ще й з втратою останнім забезпечення тендерної пропозиції!!! Схема виглядає дуже просто: - учасник-переможець протягом встановленого строку надає Замовнику на узгодження договірну ціну з усіма розрахунками (розрахунків зазвичай значна кількість), - після цього посадові особи переможця дзвонять, потім пишуть, врешті-решт особисто прибувають до замовника з проханням надати відповідь про узгодження договірної ціни чи, у випадку наявності зауважень, надати такі зауваження для можливості їх виправлення, - протягом строку на укладення договору посадові особи замовника відповідають, що договірна ціна ще вивчається різними підрозділами і відповіді ще не має, - наприкінці останнього дня строку на укладення договору замовник повідомляє про неможливість узгодження договірної ціни через виявлені недоліки (зазвичай такі «недоліки» полягають у тому, що учасником застосований невірний, на думку замовника, коефіцієнт при розрахунку загальновиробничих витрат, чи невірний розмір заробітної плати працівників, чи інші «порушення», які не мають прямого відношення ані до складу, ані до якості робіт, які визначені технічним завданням), - якщо ж учасник проявляє обачність та наполегливість і встигає оперативно внести правки до договірної ціни, які б враховували «зауваження» замовника, то останній повідомляє, що ані законом, ані умовами Документації не передбачено можливості виправлення «помилок» у наданій на погодження договірній ціні, а тому вважається, що учасник-переможець відмовився від підписання договору, - після цього замовник приймає рішення про відхилення пропозиції переможця через відмову останнього від підписання договору, учасник втрачає забезпечення тендерної пропозиції (розмір якого у даній закупівлі становить 3 458 351,00 грн.), а Орган оскарження, розглядаючи відповідні скарги, приходить до висновку, що відсутні порушення з боку замовника, оскільки умовами документації, які не були оскаржені та повинні виконуватись, дійсно передбачено, що такий випадок трактується саме як відмова переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, що відповідає п. 3 ч.1 ст. 31 Закону. Постає питання, навіщо в принципі в т.з. євроторгах (оприлюднених відповідно до частини третьої статті 10 Закону) замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій (ч.12 ст. 29 Закону), якщо після допущення до аукціону на етапі підписання договору Замовник може вищезазначеним способом відхилити пропозицію майже будь-якого небажаного учасника? Крім цього, Законом передбачено, що якщо учасник допустив помилку на етапі подання пропозиції, його пропозиція відхиляється, але він не втрачає тендерного забезпечення, натомість при вищеописаному способі відхилення, переможець втрачає і забезпечення тендерної пропозиції. Більш детально ускарзі
Дата розгляду скарги: 25.01.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.01.2021 13:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.01.2021 22:23
Дата виконання рішення Замовником: 29.01.2021 11:13
Коментар замовника щодо усунення порушень: Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області отримано рішення від Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1258-р/пк-пз від 25.01.2021р. щодо усунення порушень шляхом внесення змін в тендерну документацію по закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-12 Кам'янське-Шульгівка - Михайлівка-Котовка-Перещепине-Чернявщина-Жемчужне (окремими ділянками), Дніпропетровська область ( 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ( UA-2020-12-16-003696-a) ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Внести зміни до тендерної документації згідно рішення № 1258-р/пк-пз від 25.01.2021р. щодо усунення порушень шляхом внесення змін в тендерну документацію по закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-12 Кам'янське-Шульгівка - Михайлівка-Котовка-Перещепине-Чернявщина-Жемчужне (окремими ділянками), Дніпропетровська область ( 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ( UA-2020-12-16-003696-a)керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Приватне Підприємство Автомагістраль +380459635033 tdv_am@ukr.net
Скарга
Відхилено

СКАРГА на вимоги тендерної документації

Номер: 40857e221daa46049a93393cb79cc825
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-16-003696-a.c2
Назва: СКАРГА на вимоги тендерної документації
Скарга:
СКАРГА на вимоги тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 22.01.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.01.2021 13:27
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 28.01.2021 20:48
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС", Палій Тарас Миколайович 38 099 175-09-23 UPS.ROADS1996@GMAIL.COM http://www.upsgroup.org.ua/
Скарга
Скасована

СКАРГА на вимоги тендерної документації

Номер: 7779784b65c342b7ba0e7afbce0504b5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-16-003696-a.c1
Назва: СКАРГА на вимоги тендерної документації
Скарга:
СКАРГА на вимоги тендерної документації (в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 11.01.2021 17:58
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС", Палій Тарас Миколайович 38 099 175-09-23 UPS.ROADS1996@GMAIL.COM http://www.upsgroup.org.ua/
Скарга
Відхилено

Оскарження неправомірного рішення Замовника

Номер: 27987a56538c4e1887bc068b3761e147
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-16-003696-a.a4
Назва: Оскарження неправомірного рішення Замовника
Скарга:
Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 02.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.02.2021 10:42
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 05.03.2021 19:59
Задовільнена: Так
Автор: КОНСОРЦІУМ "ЗА МАЙБУТНЄ", Назаренко Роман Олегович +380638804542 kzm2021@ukr.net