-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
09111100-1 Вугілля марки
Завершена
980 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 900.00 UAH
Період уточнення:
23.03.2017 08:58 - 28.03.2017 12:00
Відповідь надана
Звернення щодо марки вугілля кам'яного
Номер:
74d0df6697354a06be3182429d8a063c
Дата опублікування:
28.03.2017 11:30
Опис:
15 березня 2017 року набрав чинності Указ президента України №62/2017 про введення в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 березня 2017 року "Про невідкладні додаткові заходи із протидії гібридним загрозам національній безпеці України".
Вищезазначеним Рішенням Рада національної безпеки і оборони України вирішила тимчасово, до реалізації пунктів 1 і 2 Мінського "Комплексу заходів" від 12 лютого 2015 року, а також до повернення захоплених підприємств до функціонування згідно із законодавством України, припинити переміщення вантажів через лінію зіткнення у межах Донецької та Луганської областей. Тобто, постачання товарів, з непідконтрольній українській владі території, заборонено.
Доводимо до Вашого відома, що родовища вугілля "антрацит" (марка А) на території України знаходяться у Луганській і Донецькій областях. На території, що контролюється Урядом України, немає вугледобувних та вуглепереробних підприємств, які виробляють/збагачують вугілля марки А. Вугілля антрацит, яке продавалося на території України мало своє походження з територій які не контролюються українською владою. Зазначене підтверджувалось листом державного підприємства "Вугілля України" від 28.01.2015 № 0125/05. На теперішній час взагалі відсутня можливість постачання вугілля кам'яного марки А.
Вищевказане свідчить про встановлення Замовником в тендерній документації дискримінаційних вимог.
Відповідно до ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі за текстом - Закон) одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Пунктом 3 ст. 5 Закону зазначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Пунк 4 ст. 22 Закону наголошує на тому, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто, вимога, встановлена Замовником, порушує Закон.
Відповідно до п.2 ст.23 Закону Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Тобто, для виправлення помилки в тендерній документації та для недопущення порушення умов законодавства з питань публічних закупівель Замовнику необхідно внести зміни до тендерної документації та продовжити строк подання тендерних пропозицій.
Тому, радимо Замовнику виправити дискримінаційну вимогу, скористатися можливістю і внести зміни до тендерної документації.
Нагадуємо Вам, що замінити вугілля антрацит можна на вугілля газове (марка Г) або довгополуменеве газове (марка ДГ), яке є еквівалентом вугілля марки А та яке видобувається/переробляється на території підконтрольній українській владі, і є значно дешевшим за антрацит.
Відповідно до ст.38 Закону за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи) несуть відповідальність згідно із законами України. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
У разі ухилення Замовника від вимог чинного законодавства України залишаємо за собою право звернутися до компетентних органів з питань публічних закупівель.
Сподіваємось на Вашу розсудливість.
Відповідь:
Відповідно до частини першої статті Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) та пункту 5 розділу «Загальні положення» Тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівлі на рівних умовах.
Також в Тендерній документації відсутні вимоги стосовно постачання вугілля лише вітчизняного походження. Виходячи з вищевикладеного, учасники Процедури закупівлі можуть постачати вугілля імпортного походження, зокрема марки АМ.
Виходячи з вимог Тендерної документації та у відповідності до Закону, зазначена вище вимога ніяким чином не перешкоджає Вам взяти участь у Процедурі закупівлі.
Сподіваємося на Вашу розсудливість та порозуміння.
Дата відповіді:
29.03.2017 08:33