-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
09111100-1 Вугілля марки
Завершена
980 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 900.00 UAH
Період оскарження:
23.03.2017 08:58 - 03.04.2017 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо дискримінаційних вимог Тендерної документації
Номер:
a29d7eb0aefd4521985c17ca71288cf4
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-23-000112-b.b1
Назва:
Щодо дискримінаційних вимог Тендерної документації
Вимога:
Дані встановлені Замовником дискримінаційні вимоги визначені у Тендерній документації, а саме:
- Лист від власників сертифікатів на ім’я Замовника на право використання сертифікатів у цих торгах (п. 6.3 ч. 6);
- Оригінал протоколу випробування виданого на ім’я Учасника торгів щодо предмету закупівлі не раніше дати оприлюднення інформації про відкриті торги на відповідному сайті (п. 6.6 ч. 6);
- Копія атестата акредитації про акредитацію незалежної лабораторії, завірена лабораторією, яка видала протокол випробування (п. 6.6 ч. 6).
Зазначаю, що вимоги щодо тендерної пропозиції та документів на підтвердження відповідності Учасника вимогам Замовника та Закону № 922 встановлені у ст. 16, ст. 17, ст. 25 Закону № 922.
Жодним нормативно-правовим документом, який регулює правочини у сфері публічних закупівель, не передбачено/ не встановлено обов’язок Учасника надавати у складі тендерної пропозиції визначені/наведені вище Замовником документи.
Зауважую, що відповідно до ст. 30 Закону № 922, встановлено вичерпний перелік підстав відхилення тендерної пропозиції Учасника, це невідповідність критеріям установленим ст. 16 Закону № 922 та/або ненадання забезпечення тендерної пропозиції та/або наявні підстави у ст. 17 і ч. 7 ст. 28 Закону № 922 та/або невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Однак невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації можлива у разі встановлення відсутності та/або невідповідності/недостовірності даних/довідок/документів/листів, які встановлені ст. 16 та ст. 17 Закону № 922, оскільки в інших випадках всі інші вимоги Замовника є дискримінаційними та підлягають перегляду і скасуванню.
Зверніть увагу, що відповідно до ст. 38 Закону № 922 відповідальність за порушення вимог цього закону несуть уповноважені особи тендерного комітету, також таку відповідальність дані особи несуть і згідно інших нормативно-правових актів України.
Щодо вказаних довідок та документів:
П. 6.3 ч. 6 – дана вимога є дискримінаційною, оскільки Замовник не зважив на той факт, що влас
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист від 28.03.2017 № 108.2017 щодо дискримінаційних вимог замовника торгів на e-mail.PDF 27.03.2017 11:39
- рішення по скарзі.pdf 28.03.2017 11:25
Дата подачі:
27.03.2017 11:39
Вирішення:
Тендерний комітет відділу ОМС Якимівської РДА інформує про наступне:
Розглянувши історію проведення торгів через систему «PROZORRO» тендерний комітет дослідив, що у торгах по постачанню вугілля приймає участь певна кількість учасників, які використовують сертифікати одного виробника. З метою недопущення непорозумінь та спорів між Замовником та Учасниками, Замовник встановив вимоги за принципом: Один сертифікат – один учасник. Крім того на сьогоднішній день на території України діє державний стандарт ДСТУ 7146-2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб" (далі - ДСТУ 7146:2010). Згідно пункту 7.10 цього Стандарту під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик - чотири роки. Тобто під час підписання договору Замовнику необхідно представити оригінали сертифікатів на запропоновані марки вугілля. Тендерний комітет запропонував дані вимоги з метою недопущення непорозумінь між Замовником та Переможцем торгів а також з метою відстеження кінцевого виробника та законного походження вугілля та на виконання Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 № 1702-VII.
Тому тендерний комітет вважає внесення запропонованих Вами змін у тендерну документацію недоцільним..
Статус вимоги:
Відхилено