• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шевченка в с. Трушки Білоцерківського району Київської області

Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції - українська (детальніше в оголошенні). Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%. Місцезнаходження Замовника: вул. Юрія Іллєнка, 40, м. Київ, 04119, Україна.

Завершена

1 360 706.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 803.53 UAH
Період уточнення: 11.12.2020 17:25 - 17.12.2020 10:00
Відповідь надана

Щодо Договору

Номер: 3cae498d3f4f4eaba99ee959aef45db4
Дата опублікування: 15.12.2020 10:14
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику. У проекті Договору, що викладений у Додатку 4 до Оголошення, у пункті 5.1.5 вказано, що Підрядник зобов’язаний повідомити замовника про готовність виконаних робіт до здачі не пізніше 20-го числа місяця, у якому виконано роботи. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та п. 2.1. Проекту Договору, строки виконання робіт за даною закупівлею – до 31.12.2020. Разом з тим, кінцевий строк подання пропозицій учасників – 22.12.2020. Таким чином, в ідеалі роботи мають бути виконані приблизно з 23.12.20 по 31.12.20, що унеможливлює виконання Підрядником пункту 5.1.5. Договору підряду. Питання: якими фактично будуть строки повідомлення Замовника про готовність виконаних робіт до здачі?
Відповідь: Доброго дня! Строки повідомлення Замовника про готовність виконаних робіт до здачі будуть визначені під час укладення договору про закупівлю.
Дата відповіді: 16.12.2020 15:34
Відповідь надана

Щодо надання паспорту.

Номер: 291fea4fb70843eaa6c3ebe16e9e10bb
Дата опублікування: 14.12.2020 16:46
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику. Додатком 3 до Оголошення вимагається зокрема надання копії паспорту керівника організації Учасника, або її уповноваженої особи. Відповідно до ст. 13 ЗУ «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», документом, що посвідчує особу та її спеціальний статус є зокрема посвідка на постійне місце проживання. Питання: якщо уповноважена особа Учасника не є громадянином України, але має видану у встановленому законом порядку посвідку на постійне місце проживання в Україні, чи може учасник у складі пропозиції надати таку посвідку замість паспорта. Чи не буде надання такої посвідки підставою для відхилення пропозиції?
Відповідь: Доброго дня! Учасник у складі пропозиції має надати таку посвідку або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» замість надання копії паспорту керівника організації Учасника, або її уповноваженої особи.
Дата відповіді: 15.12.2020 16:50
Відповідь надана

Повторно

Номер: a201442070234e31a72ad1747a0ff139
Дата опублікування: 14.12.2020 16:04
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику, дякуємо за ваше повідомлення, але Ви так і не відповідли на питання. У технічному завданні (Додаток 2 до Оголошення) у пункті 2 вказано роботу Навантаження сміття екскаватаром на автомобілі - самоскиди, місткість ковша ексткаватора 0.5 м3. Так чи ні? Якщо так то роз'ясніть чому із посиланнями на конкретні пункти нормативних документів. Оціюючи потребу у ресурсах згідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 ми не вбачаємо перешкод у використанні екскаватора з ковшем, місткість якого більша за 0,5 м3. Якби у технічному завданні викорпистовувався вираз "місткістю ковша НЕ МЕНША 0.5 м3" такий вираз був би коректним. Натомість, вами вказано точну цифру - 0,5 м3, що є дискримінаційним. Очікуємо деталізованої відповіді на питання.
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення прозорого здійснення закупівель , запобігання корупції, розвиток добросовісної конкуренції. Вимоги Закону не можуть враховувати всіх особливостей, які є у кожній галузі народного господарства, в тому числі в будівельній. Тому, при закупівлях будівельних робіт ці вимоги повинні виконуватися з урахуванням Національних стандартів України «Правила визначення вартості будівництва». Доводимо до Вашого відома, що проектно-кошторисна документація на об’єкт закупівлі пройшла обов’язкову експерту перевірку організацією, яка включена до переліку експертних організацій, та відповідає критеріям, установленим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 15.08.2017 року №204 «Деякі питання здійснення експертизи проектної документації на будівництво об’єктів» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 18.09.2017 року за № 1140/31008) . За результатами перевірки був наданий позитивний висновок щодо визначення якості проєктних рішень, зокрема кошторисної частини проєкту будівництва. Замовник формує технічне завдання згідно затвердженої проєктно-кошторисної документації, а кошторис відображає технологію виконання будівельних робіт з дотриманням відповідних стандартів, врахованих проєктом. Склад технічного завдання не може суперечити діючим будівельним стандартам, застосування яких при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів носить обов’язковий характер (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.1.2) Національний стандарт ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 розроблений на підставі Законів України «Про стандартизацію» та «Про будівельні норми», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 №471 «Про затвердження Програми перегляду державних будівельних норм і правил на період до 2015 року» В складі проєктно-кошторисної документації використана Державна елементна кошторисна норма «Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,5 м³», назва якої повністю відповідає ресурсній елементній кошторисній нормі стандарту ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012, та не може бути змінена на розсуд користувачів. Коригування складових Державної елементної кошторисної норми допускається з урахуванням Настанови щодо визначення прямих витрат у будівництві ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 . Згідно п.6.2.1.5 цього стандарту: « … при застосуванні наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними та економічними обгрунтуваннями», про що і було зазначено в попередній відповіді на питання. Просимо взяти до уваги ,що пояснення стосуються всіх робіт ,зазначених в технічному завданні, бо кожна з них має сукупність нормативних матеріальних та технічних ресурсів, передбачених Державними нормами, що можуть уточнюватися з урахуванням діючих стандартів в будівництві, що є однаковою умовою для всіх учасників закупівлі.
Дата відповіді: 15.12.2020 16:46
Відповідь надана

Щодо місткості ковша екскаватора

Номер: 32d6c6cc5fdf4177872ce46bf587096f
Дата опублікування: 14.12.2020 13:12
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику. У технічному завданні (Додаток 2 до Оголошення) у пункті 2 вказано роботу Навантаження сміття екскаватаром на автомобілі - самоскиди, місткість ковша ексткаватора 0.5 м3. Чи буде порушенням виомг замовника залучення учасником екскаватора з ковшем більшої місткості, наприклад 1 м3?
Відповідь: Доброго дня! Розрахунки вартості будівельних машин та механізмів, які плануються до використання на будівельному майданчику визначаються відповідно до п.6.2.1.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013
Дата відповіді: 14.12.2020 15:46