• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 – 7971 (79710000-4) Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів підприємства "Запоріжелектротранс")

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами абзацу першого цього пункту тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) засвідчується нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Не перекладаються з російської на українську мову такі документи: первинні документи, документи на бланках типових і спеціалізованих форм, а також ті, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською (російською) мовою.

Завершена

2 690 148.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 000.00 UAH
Період уточнення: 10.12.2020 16:24 - 25.12.2020 00:00
Відповідь надана

Дискримінація учасників

Номер: 76110bb973474f00960eb46d5d4d755c
Дата опублікування: 23.12.2020 18:32
Опис: Шановний Замовнику! 1. Має право та зобов'язаний - це різні речі! Так, учасник має право використовувати - це має право користування відповідно законодавства України. Має право володіння (утримання на балансі) - це не зобов'язаний користуватись цим правом! Питання було про те, що для проведення періодичних профілактичних заходів, учасник має право як володіти собаками, так і використовувати їх на законних підставах! Своєю вимогою щодо утримання собак на балансі ви обмежуєте коло учасників - позбавляєте учасників, які використовують (залучають до періодичних профілактичних заходів) собак на підставі договорів надання послуг, оренди, позички тощо., згідно законодавству, можливості прийняти участь у даній закупівлі. Ви не надали відповідь на запитання, посилаючись на право учасників володіти собаками. Ще раз наголошуємо - мати право - це не зобов'язаний! А Ви не маєте права встановлювати вимоги за принципом "я так хочу", бо окрім ваших "хочу" є Закон України! І ви його порушуєте. Відповідно частині 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних вимог (у переліку іх чотири). Тобто, ви має право встановити всі критерії, а не зобов'язані встановлювати всі критерії. У даному випадку ви скористались своїм правом. Якщо ж ви вважаєте, що мати право - це зобов'язання, то чому ви не встановили тільки один критерій? Чому ви не скористували даним правом у вигляді зобов'язання? 2. Щодо частини другої статті 30 Закону України "Про радіочастотний ресурс України" - наше підприємство не надає телекомунікаційні послуги та не розповсюджує телерадіопрограми телерадіоорганізаціями. До того ж у вашій ТД відсутні відповідні вимоги щодо надання даних послуг. То чому ви посилаєтесь на п.1, п.2 частини другої статтї 30 ЗУ Про радіочастотний ресурс України"? 3. На яких підставах ви вимагаєте оприлюднення на порталі prozorro IMEI кодів GPS-трекерів, які є власністю учасників і використовуються для виконання своїх службових обов'язків. International Mobile Equipment Identity або IMEI — це персональний код пристрою, який ідентифікує будь яке мобільне обладнання на міжнародному рівні. Цей код є унікальним і не підлягає розголошенню стороннім особам, задля уникнення використання коду шахраями. IMEI код неохідний виключно для того, щоб не придбати підробку або крадений пристій або знайти втрачений пристрій, а це сфера відповідальності учасника і ніяк не стосується ні замовника ні будь яких інших сторонніх особ. Отже, ваша ТД містить багато протизаконних вимог, які ви встановили виключно на свій розсуд. Нагадуємо, що окрім ЗУ "Про публічні закупівлі" замовники і учасники повинні дотримуватись вимог всіх законодавчих актів України! І це вже не право, а обов'язок!
Відповідь: Шановний учасник. Ми жодним чином не заперечуємо, що право та обов’язок це різні речі. Відповідно до ч. 2 ст. 16 ми, як Замовник, скористалися своїм правом та встановили відповідні кваліфікаційні критерії та визначили документи, які має надати учасник на підтвердження відповідності своєї пропозиції встановленим кваліфікаційним критеріям. Встановлені Замовником кваліфікаційні критерії відповідають ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та жодним чином не дискримінують Учасників, оскільки будь-який з Учасників має законне право і можливість мати належну матеріально-технічну базу, зокрема ту, яку ми вимагаємо. Небажання Учасника у повній мірі користуватись своїми можливостями, що надають йому нормативно-правові документи, що регламентують охоронну діяльність, зокрема Закон України «Про охоронну діяльність», Постанова КМУ від 11 лютого 2013 року № 97 і т. ін., не є дискримінацією його перед іншими Учасниками, котрі скористались такими можливостями. Ми не вимагаємо того, на що Ви не маєте права, а отже в наших вимогах відсутні будь-які порушення законодавства.
Дата відповіді: 29.12.2020 16:11
Відповідь надана

Персональні переносні супутникові GPS трекерів

Номер: 95ec3e0d5a324e699218f01dff902ecc
Дата опублікування: 21.12.2020 18:39
Опис: Доброго дня! Додатком №2 ви встановили вимогу щодо надання відомостей про наявність персональних переносних супутникових GPS трекерів з можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (8 охоронників в одну зміну) із зазначенням їх моделей та IMEI кодів, та підтвердити їх наявність видатковими накладними або договором оренди. Надайте роз’яснення, будь ласка, чому ви вимагаєте наявність саме персональних переносних супутникових GPS трекерів, а не інших систем, які спеціально розроблені для моніторингу патрулювання (здійснення обходів охоронниками на території об’єкту), мають автономне програмне забезпечення, зберігають інформацію, надають звіти та інше і при цьому, на відміну від GPS трекерів, ПРАЦЮЮТЬ АВТОНОМНО, без прив’язки до щомісячної абонентської оплати компаніям, які надають доступ до свого програмного забезпечення під придбані у них трекери? До того ж дані системи значно ефективніші, оскільки дають похибку 2-3 сантиметри, на відміну від GPS трекерів, у яких похибка 5-10 метрів! Шановний Замовнику, нагадуємо, що встановлені вимоги, які обмежують право учасників використовувати у своїй діяльності обладнання, матеріали, системи тощо (які є більш раціональними, економічними та ефективними) значно зменшують коло учасників, збільшують вартість послуг, не забезпечують добросовісної конкуренції між учасниками, що є порушенням ст..5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідь: Шановний учасник. GPS-трекер – це приймально-передавальний пристрій, призначений для дистанційного стеження за положенням мобільного об'єкта. GPS-трекер розташовується на об'єкті, за яким ведеться спостереження (моніторинг) та визначає місцезнаходження об'єкту за допомогою GPS-приймача. Для відображення маршруту руху та поточного місцезнаходження об'єкту дані GPS-трекера накладаються на електронну карту місцевості, тобто іде стеження за географічними координатами об'єкта стеження. Тендерною документацією не передбачена необхідність в якійсь конкретній моделі GPS трекерів. Замовник вимагає підтвердження наявності в учасника обладнання, а саме персональних супутникових GPS трекерів. Вказані кваліфікаційні вимоги застосовано з метою контролю за якістю надання послуг, в першу чергу, для забезпечення контролю охоронною організацією за роботою охоронників. Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно ч. 2 ст. 22 Закону Тендерна документація повинна містити, зокрема й один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника таким критеріям. Згідно ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема - наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Згідно ч. 3 статті 16 Закону Замовник самостійно визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям та зазначає такий перелік у тендерній документації. Отже, виходячи з вище визначеного Замовником, жодним чином не дискримінують права Учасника, а дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог не порушують права та законні інтереси Учасника та не перешкоджають йому взяти отримати дозволи та участь у процедурі закупівлі.
Дата відповіді: 23.12.2020 15:35
Відповідь надана

Щодо наявності працівників

Номер: 6438ef265dd94904a6a241c71c1fab73
Дата опублікування: 21.12.2020 17:23
Опис: У попередньому питанні ми припустили помилку у розрахунку кількості працівників на нічних постах. Варто читати як: Розрахунок: - 2 цілодобових поста: 2 поста*3 охоронника = 6 охоронників, - 3 нічних поста: 3 поста*4 охоронників = 12 охоронників. Загалом – 18 охоронників.
Відповідь: Шановний учасник Відповідь на Ваше запитання вже надана у відповіді на попереднє питання.
Дата відповіді: 23.12.2020 15:34
Відповідь надана

Щодо наявності працівників

Номер: eec9938938e140e5833eb7d673d01275
Дата опублікування: 19.12.2020 19:29
Опис: Шановний Замовнику! У Тендерній документації, пункт 2.1 частини 2 дод.2 ви становили вимогу щодо надання довідки, складеної в табличному вигляді, за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості не менше 24-х осіб, які будуть залучені до виконання вимог замовника до предмету закупівлі, безпосередньо на постах охорони (персоналу охорони) за нижченаведеною формою ІІ***. Згідно трудового законодавства роботодавець має право встановлювати графіки з тривалістю роботи 24 години із наданням відпочинку між змінами у 48 годин. Таким чином, для виконання вимог замовника до предмету закупівлі згідно технічним вимогам та дислокації постів на об’єктах для забезпечення цілодобового поста можливо залучати 3-х охоронників з графіком роботи 24/48, для забезпечення нічних постів з двома охоронниками – з графіком 12/12/48. Розрахунок: - 2 цілодобових поста: 2 поста*3 охоронника = 6 охоронників, - 3 нічних поста: 3 поста*6 охоронників = 12 охоронників. Загалом – 18 охоронників. Тобто, для виконання умов договору підприємству достатньо залучити 18 працівників. Надайте, будь ласка, аргументоване роз’яснення стосовно вимоги щодо надання документів не меш, як на 24 охоронників, або видаліть її із тендерної документації, адже складається враження, що ви лобіюєте інтереси якогось конкретного учасника.
Відповідь: Шановний учасник Ваш розрахунок відповідає лише кількості охоронців задіяних на постах охорони методом патрулювання. При цьому, звертаємо Вашу увагу, що згідно умов тендерної документації Замовник має на меті здійснити закупівлю послуг з охорони об’єктів підприємства «Запоріжелектротранс» як методом патрулювання так і шляхом підключення на пульт сигналізації 28 об’єктів (територіально віддалених один від одного). Тому, крім охоронців, безпосередньо задіяних на постах охорони методом патрулювання учасник має мати і інших охоронців, які у разі необхідності матимуть можливість оперативно (до 5-ти хвилин) відреагувати у разі спрацювання сигналізації на якомусь із об’єктів. При цьому, згідно вимог тендерної документації «Кількість екіпажів по місту – не менше 6», «Кількість охоронців в екіпажі - не менше 2» Тобто, одночасно мають бути задіяні 6х2=12 охоронців, а за графіком 24/48 – 12х3=36 охоронців. А разом (для надання всіх послуг як методом патрулювання так і шляхом підключення на пульт сигналізації) 18охоронців (Ваш розрахунок)+36 охоронців(вищевикладений розрахунок)=54 охоронця (і це той мінімум який має мати учасник) Але при цьому, згідно вимог тендерної документації, Замовником вимагається документальне підтвердження наявності ЛИШЕ «не менше 24-х осіб».
Дата відповіді: 23.12.2020 15:33
Відповідь надана

Щодо надання копій доючих дозволів

Номер: befc2962c72b4cfdad4d8792e9cc15f4
Дата опублікування: 19.12.2020 19:04
Опис: Шановний Замовнику! У Тендерній документації, пункт 1.5 частини 1 дод.2 ви становили вимогу щодо надання завірених учасником копії діючих дозволів встановленого зразка, виданих Українським державним центром радіочастот, на права експлуатації радіостанцій у регіоні у кількості не менше 8 (восьми) штук. Охоронні підприємства у своїй діяльності дотримуються чинного законодавства України. Відповідно статті 9 Закону України «Про охоронну діяльність»: 1. Суб'єкт охоронної діяльності має право: … 2) для забезпечення радіозв'язку використовувати в установленому порядку радіочастоти; … Використання (експлуатація) засобів зв’язку регулюється ЗУ «Про радіочастотний ресурс України» (далі - Закон). Стаття 5 Закону встановлює наступні категорії користувачів: спеціальні (частина 2 статті 5) та загальні (частина 3 статті 5). Приватні охоронні підприємства відносяться до загальних користувачів та мають право використовувати засоби радіозв’язку на бездозвільній основі, відповідно до Узагальнених умов застосування радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв для деяких радіотехнологій/видів РЕЗ, які схвалені рішенням НКРЗІ від 12.01.2012 №18. По-перше, ви не визначили у вимозі у якому саме регіоні повинні бути видані дозволи (мається на увазі м.Запоріжжя, чи Запорізька область, чи Південний регіон, чи будь-який ще регіон). По-друге, ваша вимога значно зменшує коло потенційних учасників, що є порушенням статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Надайте, будь ласка, аргументовані роз’яснення стосовно даної вимоги або видаліть її із тендерної документації, адже складається враження, що ви лобіюєте інтереси якогось конкретного учасника.
Відповідь: Шановний учасник. Правила користування радіочастостами на території України регламентуються Законами України «Про радіочастотний ресурс України», «Про телекомунікації», Регламентом радіозв’язку Міжнародного союзу електрозв’язку, пунктом 1.10 розділу І Порядку та національними стандартами України. Частиною другою статті 30 Закону України "Про радіочастотний ресурс України" встановлено, що користування радіочастотним ресурсом України здійснюється на підставі: 1) ліцензій на користування радіочастотним ресурсом України та дозволів на експлуатацію – суб'єктами господарювання, які користуються радіочастотним ресурсом України для надання телекомунікаційних послуг; 2) ліцензій на мовлення, виданих Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення, та дозволів на експлуатацію – суб'єктами господарювання, які користуються радіочастотним ресурсом України для розповсюдження телерадіопрограм телерадіоорганізаціями; Перелік радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, на експлуатацію яких потрібен дозвіл на експлуатацію радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою, затверджений рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, від 23 грудня 2014 року № 844, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 19 лютого 2015 року за № 201/26646 (далі - Перелік РЕЗ, для яких потрібен дозвіл). Відповідно до статті 10 Закону України «Про охоронну діяльність» (Стаття 10. Частина перша пункту 8.) Під час організації та здійснення охоронної діяльності забороняється: використовувати засоби радіозв'язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах). Для отримання дозволу на експлуатацію радіоелектронного засобу, для якого не потрібно оформлення висновку щодо ЕМС, а також продовження його дії, переоформлення, видачі дублікату необхідно звернутись із заявою до філії відповідного адміністративно – територіального регіону, у якому планується або здійснюється експлуатація радіоелектронного засобу. Отже, виходячи з вище визначеного, відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, які вимагаються, Замовником, жодним чином не дискримінують права Учасника, а дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог не порушують права та законні інтереси Учасника та не перешкоджають йому взяти отримати дозволи та участь у процедурі закупівлі.
Дата відповіді: 23.12.2020 15:32
Відповідь надана

Щодо наявності собак на балансі підприємства

Номер: 2f3e07088ea94ab0807b6cb333dcbc3d
Дата опублікування: 19.12.2020 18:25
Опис: Шановний Замовнику! Охоронні підприємства у своїй діяльності дотримуються чинного законодавства України. Стаття 9. Права суб'єкта охоронної діяльності. 1. Суб'єкт охоронної діяльності має право: … 3) використовувати в охоронній діяльності службових собак; … Відповідно частини 8 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності суб’єкт охоронної діяльності забезпечує: … 4) використання службових собак у порядку, визначеному статтею 17 Закону. … Стаття 17. Порядок використання службових собак 1. Персонал охорони під час і в місцях виконання заходів охорони має право використовувати службових собак, які пройшли у встановленому порядку відповідний курс дресирування, визнані придатними для службового використання та мають ветеринарний паспорт, винятково для виявлення: 1) проникнень (спроб проникнень) на об'єкти, що охороняються; 2) осіб, які незаконно перебувають на об'єктах, що охороняються. 2. Забороняється використання службових собак в охоронній діяльності без наявності провідника собаки в громадських і загальнодоступних місцях. При цьому собаки мають бути на повідку та стосовно них мають дотримуватися установлені ветеринарні правила. 3. На закритих територіях, де відсутні люди, дозволяється тримати собак без прив'язі, якщо на видних місцях розміщені чіткі та розбірливі попереджувальні написи про охорону об'єкта за допомогою службових собак. При цьому за ними повинен забезпечуватися постійний контроль з боку персоналу охорони. Тобто, охоронне підприємство МАЄ ПРАВО ВИКОРИСТОВУВАТИ, а не зобов’язане утримувати на балансі підприємства (рівно мати у власності). Згідно глави 58 Цивільного кодексу України, право користування (використовування) річчю надається на підставі укладених договорів найму (оренди), піднайму (суборенди), позички, лізингу тощо. Тобто, використовуючи собак відповідно глави 58 ЦКУ, суб’єкт господарювання може значно зменшити свої витрати на забезпечення надання послуг охорони, а відповідно і вартість таких послуг. По-перше, для проведення періодичних профілактичних заходів можливо укласти договір службовим собаківництвом про надання послуг провідника з собакою. По-друге, ви не визначили періодичність цих заходів. По-третє, ваша вимога значно зменшує коло потенційних учасників та значно збільшує вартість послуг охорони, що є порушенням статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Аргументуйте, будь-ласка свою вимогу щодо наявності на балансі підприємства Учасника не менше 2-х службових собак. Тим більше, що, відповідно технічним характеристикам та проекту договору ви плануєте здійснення проведення ПЕРІОДИЧНИХ ПРОФІЛАКТИЧНИХ заходів із залученням інструктора службового собаківництва з собакою (а не двома), з метою запобігання незаконного перебування сторонніх осіб на території об’єкту в нічний час, з метою протиправного заволодіння майном Замовника або його пошкодження. По-перше, яким чином періодичні профілактичні заходи можуть запобігти незаконному перебуванню сторонніх осіб на об’єкті? По-друге, ви не визначили періодичність цих заходів. Ви плануєте заходи два-три рази на рік? Чи щомісяця по вівторках? Надайте, будь-ласка графік проведення заходів. По-третє, для проведення періодичних профілактичних заходів учасники можуть укласти договір із службовим собаківництвом про надання послуг провідника з собакою (або двома чи більше). По-третє, ваша вимога значно зменшує коло потенційних учасників та значно збільшує вартість послуг охорони, що є порушенням статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Надайте, будь ласка, роз’яснення стосовно даної вимоги або видаліть її із тендерної документації, адже складається враження, що ви лобіюєте інтереси якогось конкретного учасника.
Відповідь: Шановний учасник. Згідно з ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до статті 16 Закону інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям визначається Замовником в тендерній документації. Встановлені Замовником кваліфікаційні критерії відповідають ст. 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та жодним чином не дискримінують Учасників, оскільки будь-який з Учасників має законне право і можливість мати належну матеріально-технічну базу. Небажання Учасника у повній мірі користуватись своїми можливостями, що надають йому нормативно-правові документи, що регламентують охоронну діяльність, зокрема Закон України «Про охоронну діяльність», Постанова КМУ від 11 лютого 2013 року № 97 і т. ін., не є дискримінацією його перед іншими Учасниками, котрі скористались такими можливостями. Криміногенна ситуація в області та країні в цілому стрімко погіршується. Це підтверджується не тільки офіційною статистикою силових структур країни у відкритих джерелах, а й простежується неозброєним оком у засобах масової інформації. Беручи до уваги особливості охорони об’єкту Замовник вважає за необхідне посилення поста охорони службовою собакою, про що і зазначив у тендерній документації. Можливість та умови використання службових собак Учасниками регламентовано відповідними законодавчими актами, зокрема Законом України «Про охоронну діяльність», контроль за дотриманням яких, полягає на Учасника-переможця за його рахунок.
Дата відповіді: 23.12.2020 15:30