-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Вогнезахисні матеріали для ВП ХАЕС, ВП ЗАЕС: лот 1 - 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція (вогнезахисні матеріали для ВП ХАЕС), лот 2 - 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція (вогнезахисні матеріали для ВП ЗАЕС)
Торги не відбулися
3 726 432.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 15 611.64 UAH
мін. крок: 0.4% або 15 611.64 UAH
Період уточнення:
09.12.2020 16:55 - 02.03.2021 00:00
Відповідь надана
Статус уповноваженого представника виробника
Номер:
cf09358481494415a80be1f89f116d42
Дата опублікування:
02.01.2021 20:57
Опис:
Відповідно до п.5 Розділу А Частини ІІ ТД учасник у складі своєї тендерної пропозиції зобовязаний надати документ, що підтверджує статус уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютера тощо) виробника
Відповідно до Додатку №3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» передбачається закупівля не одного найменування продукції, а цілий ряд різних вогнезахисних матеріалів, тобто продукції різних виробників.
З цього приводу необхідно зауважити, що жоден з представлених на ринку України виробників вогнезахисних матеріалів не виробляє всі наведені в Додатку №2 до ТД продукти, а тому для участі в закупівлі потенційному учаснику необхідно отримати підтвердження статусу уповноваженого представника виробника декількох від декількох виробників одночасно, що суттєво звужує коло можливих учасників, оскільки тільки певне коло учасників є одночасно уповноваженими представниками кількох виробників, більшість же учасників є дистриб’юторами продукції певного виробника, а продукцію, дистриб’юторами якої вони не є, придбавається ними у посередників.
Таким чином, враховуючи наведені обставини, встановлення вимоги щодо надання документального підтвердження статусу уповноваженого представника виробника є дискримінаційним та спрямоване виключно на умисне обмеження кола учасників торгів. Просимо замовника внести зміни до ТД, виключивши вимогу щодо підтвердження статусу уповноваженого представника виробника.
Відповідь:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Вимога тендерної документації, а саме пункт 5 Частини ІІ (А) Розділу III ТД щодо надання Учасником у складі своєї тендерної пропозиції документу, що підтверджує статус уповноваженого представника (дилера, дистреб’ютера тощо) виробника, встановлена Замовником з метою захисту від ризиків постачання неякісного або контрафактного товару до укладення договору постачання аби уникнути зриву термінів виконання запланованих робіт, які безпосередньо залежать від термінів постачання товару, що закуповується.
Практика купівлі-продажу, постачання виробів на підставі дилерських угод є загальноприйнятою в Україні. Більш того, придбати матеріали саме європейського виробника не можливе без проходження процедури авторизації покупця, яка включає перевірку виробником або його уповноваженим представником постачальника та видачу йому підтвердження на постачання зазначеного товару.
Вимога Замовника щодо надання Учасником документального підтвердження статусу уповноваженого представника виробника є обґрунтованою та не підлягає виключенню з тендерної документації, оскільки Учасник торгів може запропонувати модель взаємовідносин між постачальником та виробником, яка передбачена ТД.
Тому, з метою виключення постачання на АЕС контрафактної та сумнівної якості продукції, Замовник наполягає на тому, що учасник торгів повинен надати документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб'ютора тощо) виробника, який підтверджує наявність відносин між ним та виробником матеріалів.
Дата відповіді:
05.01.2021 09:58
Відповідь надана
Щодо відповідності за Ст.16 ЗУ 922
Номер:
4594fe642d2b4f46b052ff5ac4c672bc
Дата опублікування:
02.01.2021 20:35
Опис:
Відповідно до п.2.1 Розділу А Частини ІІ ТД замовником встановлена вимога щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію згідно Ст.16 ЗУ №922, а саме надання довідки встановленої форми про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Додаток 7 до ТД) із зазначенням аналогічного виконаного договору. При цьому замовником визначено, що аналогічними договорами вважаються виконані договори на постачання хімічної продукції, вогнезахисних матеріалів та договори на проведення робіт по нанесенню вогнезахисних матеріалів.
Згідно встановленої вимоги учасниками може надаватись інформація щодо виконання договорів по нанесенню вогнезахисних матеріалів без забезпечення контрагентом цих самих матеріалів. Таким чином, наявність в учасника досвіду виконання договору (договорів) на виконання робіт по нанесенню вогнезахисних матеріалів не підтверджує його здатність здійснити постачання продукції, що закуповується (вогнезахисні матеріали).
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, ВИХОДЯЧИ ЗІ СПЕЦИФІКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ. Відповідно до тендерної документації Замовник проводить закупівлю товарів за темою: ДК 021:2015 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція (Вогнезахисні матеріали для ВП ХАЕС, ВП ЗАЕС: лот 1 – 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція (вогнезахисні матеріали для ВП ХАЕС), лот 2 – 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція (вогнезахисні матеріали для ВП ЗАЕС)).
Спосіб визначення замовником предмета закупівлі відповідно до положень Закону регламентовано «Порядком визначення предмета закупівлі», затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 15.04.2020 № 708. Відповідно до п. 3 вказаного Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та ЗА ПОКАЗНИКОМ ЧЕТВЕРТОЇ ЦИФРИ ЄДИНОГО ЗАКУПІВЕЛЬНОГО СЛОВНИКА.
Таким чином, виходячи зі специфіки предмету закупівлі відповідно до «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 15.04.2020 № 708, аналогічними можуть вважаються договори, предмет яких входить до групи класифікатора за четвертою цифрою, а саме ДК 021:2015 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція.
Некоректне визначення предмету договору, який вважається аналогічним, є порушенням принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, оскільки замовник допускає можливість участі у процедурі закупівлі учасників, що не мають досвіду виконання аналогічних договорів та не відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до Ст.16 ЗУ №922.
З метою усунення невідповідностей у ТД та недопущення порушення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників відповідно до Ст.5 Закону, просимо внести зміни до ТД, виклавши вимогу у наступній редакції:
Аналогічними договорами вважаються виконані договори на постачання спеціалізованої хімічної продукції та/або вогнезахисних матеріалів.
Відповідь:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: На виконання п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) замовник у тендерній документації встановив кваліфікаційний критерій – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних за предметом договору (договорів) та спосіб підтвердження відповідності учасників установленому критерію. При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір».
Уповноважений орган (Мінекономіки) неодноразово у своїх узагальнених відповідях та консультаціях з питань закупівель наголошував, що перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону (відповідь на запит 111/2017 на інформаційному ресурсі Мінекономіки, лист-роз’яснення від 06.06.2013 тощо).
З огляду на вищезазначене замовник в абзаці 2 пункту 2.1 Частини ІІ (А) Розділу ІІІ тендерної документації визначив, що «аналогічними договорами вважаються виконані договори на постачання хімічної продукції, вогнезахисних матеріалів та договори на проведення робіт по нанесенню вогнезахисних матеріалів».
Включення до переліку аналогічних договорів в тому числі і «договорів на проведення робіт по нанесенню вогнезахисних матеріалів» обумовлено виключно прагненням максимально розширити коло потенційних учасників торгів.
Договори ДП «НАЕК «Енергоатом» (замовник), що укладалися на виконання робіт по нанесенню вогнезахисних матеріалів, передбачали, крім виконання безпосередньо робіт, і забезпечення контрагентом необхідними матеріалами. Таким чином, наявність в учасника досвіду виконання договору (договорів) на виконання робіт по нанесенню вогнезахисних матеріалів підтверджує його здатність здійснити постачання продукції, що закуповується (вогнезахисні матеріали).
Тому твердження у зверненні про некоректне визначення предмету договору, який вважається аналогічним, та «дискримінаційність» встановленої Замовником умови не відповідає дійсності, оскільки не перешкоджає учасникам, які мають виключно досвід виконання договорів на постачання товару (хімічної продукції, вогнезахисних матеріалів) брати участь в оголошеній процедурі закупівлі.
Дата відповіді:
05.01.2021 09:56