-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 : 09110000-3 — Тверде паливо (кам’яне вугілля)
пропозиції готуються та подаються українською мовою
Завершена
186 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 930.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 930.00 UAH
Період уточнення:
07.12.2020 19:25 - 11.12.2020 00:00
Відповідь надана
Щодо вартості вугілля
Номер:
3dd4573587da416da728d7e26886ea4d
Дата опублікування:
10.12.2020 11:06
Опис:
Ставимо Вас до відома,що ціна вугілля на державних шахтах на сьогоднішний день при зольності 28% та вологості 8% складає 2150 грн. за тону без урахування транспортних витрат.. Ваша ціна у документації складає 2068,97 грн.за тону.Складається враження .що Ви плануєте отримати вугілля з невідомих джерел постачання.Розміщаючи це питання надіюсь , що воно зацікавить правоохоронні органи.
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого питання, повідомляємо, що Замовником встановлено вищезазначену очікувану вартість предмету закупівлі з урахуванням середньо-ринкових цін та результатів проведених попередніх закупівель.
Дата відповіді:
10.12.2020 12:36
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
82b503317360435a8c3642ae951cf9b7
Дата опублікування:
08.12.2020 11:38
Опис:
2.1. Довідка в довільній формі про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, при цьому, аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір на постачання товару протягом останніх трьох років, в період 2017-2019 років, аналогічного до предмету закупівлі та визначається за кодом ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо, що укладений із замовниками (контрагентами), що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), інформація про який знаходиться у публічному доступі (загальна кількість не менше двох за кожен рік), за істотними умовами договору (вартість кожного договору не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі вказаної в оголошенні) Ваша вимога є дискримінаційною для ново створених підприємств. Просимо внести зміни до ТД. В разі не внесення змін будемо змушені звернутись в АМКУ.
Відповідь:
Під час розгляду вашої вимоги розглянуто вказані питання на предмет можливих порушень щодо встановлення вимог до учасників та у разі їх встановлення, усунення з метою дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону).
Стосовно вищезазначеного питання повідомляємо, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року зі змінами та доповненнями (далі - Закон) потенційні учасники до закінчення строку подання пропозиції мають право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
По суті скарги повідомляємо наступне, що Замовником під час формування та оголошення спрощеної процедури, встановлені вимоги з урахуванням положень ст. 16 Закону, зокрема Замовник вимагає від учасників наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Також під час формування Документації з урахуванням предмету закупівлі, керуючись абз. 3 ч. 2 ст. 16 Закону передбачено загальна вимога щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Більше того, і іншими нормативно – правовими актами чинного законодавства України дефініція поняття «аналогічний договір» не встановлена. Отже, перелік та зміст документів, щодо відповідності Учасника вищезазначеним вимогам визначається самостійно Замовником.
На підставі викладеного Замовником встановлено вимогу, щодо надання - учасником інформацію про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, на постачання товару протягом останніх трьох років, в період 2017-2019 років, що суперечить вимогам п. 2.1. Додатку 1 Документації Оголошення, згідно якої учасник повинен надати не менше 2-х аналогічних договорів за кожен рік, не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників.
Звертаємо увагу, що Замовником здійснюється закупівля товарів, виходячи з власної потреби та з урахуванням ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII.
Також повідомляємо про наступне: відповідно до п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 року №114-ІХ) (далі Закон), спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону.
Відповідно до ст. 13. Закону закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур:
1. відкриті торги;
2. торги з обмеженою участю;
3. конкурентний діалог.
З вищенаведених положень Закону виходить, що спрощена закупівля не є процедурою закупівлі, тому на неї не розповсюджуються статті які визначені в наступних розділах:
1. Розділ IV - Відкриті торги
2. Розділ V - Конкурентний діалог
3. Розділ VI - Процедура торгів з обмеженою участю
Відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону Спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону.
Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону - вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, тощо.
Наголошуємо! Спрощена закупівля не є процедурою у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 р. № 114-ІХ (далі - Закон). Тому, рішення АМКУ, на яке Ви посилаєтесь, стосується тендерних процедур, перелічених вище та не є обов’язковим для врахування при проведені спрощеної закупівлі.
З цього слідує, що Замовником чітко дотримано норми Закону України "Про публічні закупівлі" в частині проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином, замовник не порушив вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Документації.
На нашу думку, дискримінаційні вимоги мають більш радикальні вимоги до учасників.
Крім того наголошуємо, що не спроможність виконання Вами вимог до учасників не є ознакою дискримінації, а свідчить про невідповідність кваліфікаційним вимогам до учасників.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Дата відповіді:
10.12.2020 12:33
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
da97ea7038614955ac686e4295f46e0e
Дата опублікування:
08.12.2020 11:10
Опис:
Шановний Замовнику, у Додатку 1 пункт 2 "Наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" в підпункті 2.1. йдеться про те, що для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, при цьому, аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір на постачання товару протягом останніх трьох років, в період 2017-2019 років(загальна кількість не менше двох за кожен рік).
Як бути з новоствореними підприємствами? Це дискримінація. Прошу внести зміни.
Відповідь:
Під час розгляду вашої вимоги розглянуто вказані питання на предмет можливих порушень щодо встановлення вимог до учасників та у разі їх встановлення, усунення з метою дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону).
Стосовно вищезазначеного питання повідомляємо, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року зі змінами та доповненнями (далі - Закон) потенційні учасники до закінчення строку подання пропозиції мають право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
По суті скарги повідомляємо наступне, що Замовником під час формування та оголошення спрощеної процедури, встановлені вимоги з урахуванням положень ст. 16 Закону, зокрема Замовник вимагає від учасників наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Також під час формування Документації з урахуванням предмету закупівлі, керуючись абз. 3 ч. 2 ст. 16 Закону передбачено загальна вимога щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Більше того, і іншими нормативно – правовими актами чинного законодавства України дефініція поняття «аналогічний договір» не встановлена. Отже, перелік та зміст документів, щодо відповідності Учасника вищезазначеним вимогам визначається самостійно Замовником.
На підставі викладеного Замовником встановлено вимогу, щодо надання - учасником інформацію про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, на постачання товару протягом останніх трьох років, в період 2017-2019 років, що суперечить вимогам п. 2.1. Додатку 1 Документації Оголошення, згідно якої учасник повинен надати не менше 2-х аналогічних договорів за кожен рік, не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників.
Звертаємо увагу, що Замовником здійснюється закупівля товарів, виходячи з власної потреби та з урахуванням ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII.
Також повідомляємо про наступне: відповідно до п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 року №114-ІХ) (далі Закон), спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону.
Відповідно до ст. 13. Закону закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур:
1. відкриті торги;
2. торги з обмеженою участю;
3. конкурентний діалог.
З вищенаведених положень Закону виходить, що спрощена закупівля не є процедурою закупівлі, тому на неї не розповсюджуються статті які визначені в наступних розділах:
1. Розділ IV - Відкриті торги
2. Розділ V - Конкурентний діалог
3. Розділ VI - Процедура торгів з обмеженою участю
Відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону Спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону.
Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону - вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, тощо.
Наголошуємо! Спрощена закупівля не є процедурою у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 р. № 114-ІХ (далі - Закон). Тому, рішення АМКУ, на яке Ви посилаєтесь, стосується тендерних процедур, перелічених вище та не є обов’язковим для врахування при проведені спрощеної закупівлі.
З цього слідує, що Замовником чітко дотримано норми Закону України "Про публічні закупівлі" в частині проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином, замовник не порушив вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Документації.
На нашу думку, дискримінаційні вимоги мають більш радикальні вимоги до учасників.
Крім того наголошуємо, що не спроможність виконання Вами вимог до учасників не є ознакою дискримінації, а свідчить про невідповідність кваліфікаційним вимогам до учасників.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Дата відповіді:
10.12.2020 12:33