• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Хліб білий пшеничний подовий, Батон "Нива"

Очікувана Вартість закупівлі на 2021 рік. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника - 18036, Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ПИЛИПЕНКА, будинок 4. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).

Завершена

93 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 468.75 UAH
Період уточнення: 07.12.2020 10:38 - 11.12.2020 00:00
Відповідь надана

ТВ

Номер: fde29b7afa8a4c6d917eace8b7e0cb9f
Дата опублікування: 09.12.2020 20:18
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, чи будуть вважатися еквівалентом позиції з іншим сортом борошна? Адже прописані вами умови значно обмежує коло потенційних учасників, що є дискримінацією.
Відповідь: Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 4 cm. 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, тобто Законом, під час проведення спрощеної процедури закупівлі, передбачено право. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших*через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що умови спрощеної процедури закупівлі стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту умов оголошення, яка не суперечить законодавству. Законодавство України передбачає певні регламенти та порядки до продукції для харчування немовлят та маленьких дітей. Якщо Учасник не має даного асортименту предмету закупівлі, то йому нічого не заважає, розширити свій асортимент шляхом співпраці з іншими виробниками, звісно, якщо є бажання співпраці. Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічні якісні показники предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник зазначає опис предмету закупівлі, вимоги до нього, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі та специфіку/мету його використання. Всі вимоги закупівлі в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням специфіки предмету закупівлі, дослідження відповідного ринку та практики проведення аналогічних процедур закупівель в електронній системі «ПРОЗОРО», а також особистий досвід. Вами не доведено як саме Вас умови спрощеної процедури закупівлі дискримінують, дані умови може виконати понад 3 (три) Учасника (інформація наявна в електронній системі закупівель), отже конкуренція є, як наслідок дискримінація - відсутня. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника не має потреби вносити зміни до умов спрощеної процедури закупівлі в цій частині. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 10.12.2020 12:26
Відповідь надана

Вага

Номер: 1c2388e1aa2543018c75d500a50b4c24
Дата опублікування: 09.12.2020 20:17
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, чи будуть вважатися еквівалентом позиції з іншою вагою, але по ДСТУ , які прописані в тендерній документації?
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник документацією спрощеної закупівлі не передбачає еквіваленту
Дата відповіді: 10.12.2020 12:15
Відповідь надана

Вага

Номер: 3ed2f6feb6ca4f69a1f08650c17dfb17
Дата опублікування: 09.12.2020 20:16
Опис: Згідно ч. 4 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Відповідь: Відповідь: Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. 1. Поняття «тендерна документація» стосується процедури закупівлі «відкриті торги», в нашому випадку застосовується спрощена процедура закупівлі, згідно із cm. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). 2. Відповідно до ч. 4 cm. 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, тобто Законом, під час проведення спрощеної процедури закупівлі, передбачено право. 3. Звертаємо Вашу увагу, що умови спрощеної процедури закупівлі стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту умов оголошення, яка не суперечить законодавству. Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічні якісні показники предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник зазначає опис предмету закупівлі, вимоги до нього, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі та специфіку/мету його використання. Всі вимоги закупівлі в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням специфіки предмету закупівлі, дослідження відповідного ринку та практики проведення аналогічних процедур закупівель в електронній системі «ПРОЗОРО», а також особистий досвід.
Дата відповіді: 10.12.2020 12:11