Очікувана Вартість закупівлі на 2021 рік.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника - 18036, Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ПИЛИПЕНКА, будинок 4. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Вирішення:Відповідь на вимогу
Комунальним закладом «Черкаський обласний спеціалізований Будинок дитини» Черкаської обласної ради було оголошено закупівлю 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб білий пшеничний подовий, батон «Нива») Ідентифікатор закупівлі: UA - 2020-12-07-003066-b. В результаті розгляду пропозицій за кваліфікацією, Замовником 18.12.2020 року прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «МИЗА». Вашим підприємством висунуто вимогу, відхилення пропозиції вважає необґрунтованими. Розглянувши вимогу повідомляємо про наступне.
«ЗУ Про публічні закупівлі Стаття 14. Спрощені закупівлі п.13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі»
1. В складі пропозиції наданої ТОВ «МИЗА» присутні «ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ на фізико-хімічні показники №1718 від 04.12.2020 року» ; «Якісне посвідчення № 1797-1801 від 14.12.2020 року»; Довідку щодо найменування товару вих..№911/1від 14.12.2020 року на Батон нарізний».
Документацією та умовами спрощеної закупівлі передбачено конкретну продукцію, (Батон «Нива» не нарізний в упаковці) детальний опис технічних характеристик та асортимент продукції. Продукція, що була запропонована ТОВ «МИЗА» по технічним характеристикам, є така, що не відповідає технічному завданню предмету закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що умови спрощеної процедури закупівлі стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту умов оголошення, яка не суперечить законодавству. Законодавство України передбачає певні регламенти та порядки до харчових продуктів в тім числі дитячого харчування маленьких дітей і немовлят. Якщо Учасник не має даного асортименту предмету закупівлі, то йому нічого не заважає, розширити свій асортимент шляхом співпраці з іншими виробниками, звісно, якщо є бажання співпраці. ЗУ «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічні якісні показники предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник зазначає опис предмету закупівлі, вимоги до нього, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі та специфіку/мету його використання. Всі вимоги закупівлі в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням специфіки предмету закупівлі, дослідження відповідного ринку та практики проведення аналогічних процедур закупівель в електронній системі «ПРОЗОРО», а також особистий досвід.
2. Відповідно до вимог документації спрощеної закупівлі учасник повинен був надати - копії документів підтверджуючих наявність власних складських приміщень, копії договорів оренди складських приміщень (якщо складські приміщення орендовані). ТОВ «МИЗА надав лист-розяснення, та довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які не впливають на зміст пропозиції, і не змінює суті вимоги Замовника щодо наявної можливості зберігання продукції. ТОВ «МИЗА надав у складі пропозиції копію договору купівлі-продажу необоротних активів (обладнання), та в позиції 4 Специфікації зазначено 11 цистерн для безтоварного зберігання муки яке віднесено до обладнання, та вважає що зазначене обладнання складським приміщенням.
Згідно ДСТУ на хлібобулочні вироби ( після виїмки із печі хлібопродукція, повинна витримуватися у спеціалізованому хлібосховищи з відповідним вентиляційним обладнанням. до повного остивання хліба, з подальшим пакуванням та транспортуванням до замовників продукції.
Учасник не може гарантувати дотримання санітарних норм, при зберіганні сиронини, харчових продуктів — та забезпечення складськими приміщенняхми, з дотриманням оптимального режиму зберігання товарів відповідно до їхніх фізико-хімічних властивостей.
У складі копії Пропозиції ТОВ «МИЗА» міститься лист-розяснення, яка містить інформацію про відсутність складських приміщень. Учасник, який не має складських приміщень не може гарантувати, що на власній площі не збагатилися речовинами, матеріалами, засобами, тощо, які можуть нести після себе несумісний з подальшим зберіганням продуктів харчування токсичний або бактеріологічний вплив. З метою підтримання максимальної безпеки маленьких пацієнтів закладу, в умовах карантину, вимоги до постачання продуктів харчування, які мають не тривалий термін зберігання є необхідними та аргументованими.
Учасник не може гарантувати безпечність та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі Законами України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 р. № 771/97/ВР (із змінами), «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 р. № 142-V (із змінами), «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р.№ 4004-XII (із змінами), «Про технічні регламенти та оцінки відповідності» від 15.01.2015 р. №124-VІІІ (із змінами), «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» від 06.12.2018 р. № 2639-VІІІ, Наказу МОЗ «Про затвердження Гігієнічних вимог до продуктів дитячого харчування, параметрів безпечності та окремих показників їх якості» від 06.08.2013 р. №696.
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним документацією в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Лист-розяснення, лист-довідка свідчать про неможливість надати відповідний документ (про наявність відповідних складських приміщень, та забезпечити належну якість виробленої продукції).
Враховуючи виявлені під час розгляду протиріччя, виникли сумніви щодо спроможності даного учасника в постачанні продукції відповідно до технічного завдання.
Підсумовуючи розгляд Вашої вимоги, на думку Замовника, не вбачається підстав для скасування прийнятого протокольного рішення про відхилення пропозиції Учасника (ТОВ «МИЗА»).
Дякуємо за звернення.
Уповноважена особа Є.І.Кот