-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція пристроїв переїзної сигналізації станційних та перегінних переїздів на дільниці Ковель-Ізов-Держкордон по об’єкту «Реконструкція споруд залізниці з електрифікацією дільниці Ковель-Ізов-Держкордон регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» у Волинській області. I черга»*
Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, подаються разом з виконаним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Строк виконання робіт: протягом 6 (шість) місяців з дати отримання письмової заявки від Замовника. Інша інформація зазначена у тендерній документації.
Завершена
48 720 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 243 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 243 600.00 UAH
Період уточнення:
04.12.2020 18:47 - 21.12.2020 00:00
Відповідь надана
Розрахунок тендерної пропозиції
Номер:
400c78e98d8b450888e31d9c5c3ad4be
Дата опублікування:
10.12.2020 17:23
Опис:
Просимо уточнити Замовника щодо розміру добових витрат на відрядження, а саме: чому необхідно приймати до розрахунку розмір добових витрат 60 грн, які передбачені Постановою КМУ від 02.02.2011 №98 лише для бюджетних установ, коли Укрзалізниця не є бюджетною установою, а розмір добових витрат для працівників Укрзалізниці 150-200 грн? Відповідно до розяснень Держбуду підприємства самостійно визначають однаковий ліміт розміру добових витрат на підставі наказу по підприємству, що використовується як для господарської діяльності підприємства , так і для підрядних робіт, але в межах 472,30 грн, що рекомендовано податковою службою.
Відповідь:
Надаємо наступну відповідь:
Для підприємств, які виконують підрядні роботи і не входять до складу АТ «Укрзалізниця», розмір добових витрат визначаються відповідно до Постанови КМУ від 02.02.2011 №98, оскільки АТ «Укрзалізниця» є державним підприємством і кошти державного підприємства прирівнюються до бюджетних.
Дата відповіді:
15.12.2020 15:10
Відповідь надана
Проект договору на виконання робіт
Номер:
da1e6eaaba214cd5ab5991eaf6e8d1ec
Дата опублікування:
10.12.2020 16:50
Опис:
Тверда договірна ціна визначається Замовником при укладенні договору з підрядником, коли не планується коригування проектної документації, тобто при наявності "Робочої документації". Якщо обсяги робіт, які необхідно виконати підряднику після виготовлення стадії «Робоча документація» можливо будуть відрізнятися від обсягів, які визначені на стадії "Проект" то зрозуміло, що потрібно при укладнні договору визначити динамічну договірну ціну у відповідності до вимог ДСТУ Д.1.1-1:2013. Просимо уточнити Замовника як саме він планує приймати "фактичні виконані робіт" , що передбачено в п.5.1.2 договору, при визначенні твердої договірної ціни та при відсутності робочої документації?
Відповідь:
Надаємо наступну відповідь:
Стадія «П» визначає об’єми робіт, а стадія «Робоча документація» визначає технологію виконання робіт для визначення вартості витрат по об’єкту.
Звертаємо Вашу увагу, що процедура закупівлі проводиться у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі – Закон) і тендерна документація складена із врахуванням вимог вказаного Закону. Відповідно до ч. 4 ст. 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. До того ж, істотні умови договору про закупівлю (до яких відноситься, зокрема, і ціна договору) не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених ч.5 ст.41 Закону. Про що і зазначено у п.15.6. розділу «ІНШІ УМОВИ» Проєкту договору (Додаток 4 тендерної документації).
Дата відповіді:
15.12.2020 15:05
Відповідь надана
ТЗ
Номер:
3d17ec7e53f94b8fa1f8b274f60ffac7
Дата опублікування:
10.12.2020 13:02
Опис:
Добрый день!
Просьба прислать схему переездов, чертежи и проектную документацию.
Відповідь:
Умовами тендерної документації передбачено виконання робіт з виготовленням стадії Робоча документація відповідно до Технічних умов Замовника та документації стадії «П» та виконання будівельних робіт.
Документація стадія «П» (креслення,кошториси) додаються трьома окремими файлами «PDF»:
12160-1-АТР – Пристрої СЦБ. Пояснювальна записка. (Книга 1. Стадія «П»);
12160-1-АТР – Пристрої СЦБ. Креслення. (Книга 2. Стадія «П»);
Локальні кошториси стадії «П»
Дата відповіді:
11.12.2020 17:15
Відповідь надана
Запитання з ТУ №5
Номер:
ed45c52149d141bfa7dc92324b264427
Дата опублікування:
10.12.2020 09:31
Опис:
Відповідно до ТУ п.9 - необхідно виконати контроль переїзної автоматики за допомогою системи СКАТ-П. Просимо надати інформацію стосовно виробника даної системи в Україні.
Відповідь:
Виробник приладів системи СКАТ-П.- ТОВ "УКРТРАНССИГНАЛ" м. Харків.
Дата відповіді:
10.12.2020 15:32
Відповідь надана
Запитання з ТУ №4
Номер:
4d98a13a10ba4c5584d3faad94210d57
Дата опублікування:
10.12.2020 09:30
Опис:
Відповідно до ТУ п.3 модернізації підлягає тільки деяке обладнання на переїздах, просимо уточнити підтвердити, що в об'єм модернізації не входять маневрові сигнали, що огороджують переїзд в нецентралізованій зоні.
Відповідь:
Маневрові сигнали, що огороджують переїзд в нецентралізованій зоні, входять до об'єму робіт.
З метою уточнення інформації Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді:
10.12.2020 15:30
Відповідь надана
Запитання з ТУ №3
Номер:
75e710936da04e308a26705bcefd4707
Дата опублікування:
10.12.2020 09:29
Опис:
Відповідно до ТУ п.3 модернізації підлягає тільки деяке обладнання на переїздах, просимо уточнити підтвердити, що в об'єм модернізації входять щитки переїзної сигналізації.
Відповідь:
Щитки переїзної сигналізації входять до об'єму робіт.
З метою уточнення інформації Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді:
10.12.2020 15:29
Відповідь надана
Запитання з ТУ №2
Номер:
1d36e1e9470142dba9090361f7ca6601
Дата опублікування:
10.12.2020 09:28
Опис:
Відповідно до ТУ п.3 модернізації підлягає тільки деяке обладнання на переїздах, просимо уточнити підтвердити, що в об'єм модернізації не входять кабельні ящики.
Відповідь:
Кабельні ящики входять до об'єму робіт.
З метою уточнення інформації Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді:
10.12.2020 15:28
Відповідь надана
Запитання з ТУ №1
Номер:
fec882d707f84b7f9bf9e70fa1136715
Дата опублікування:
10.12.2020 09:28
Опис:
Відповідно до ТУ п.3 модернізації підлягає тільки деяке обладнання на переїздах, просимо підтвердити, що в об'єм модернізації не входять загороджувальні світлофори.
Відповідь:
Загороджувальні світлофори входять до об'єму робіт.
З метою уточнення інформації Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді:
10.12.2020 15:27
Відповідь надана
Запитання з ТУ
Номер:
28a7eccbaf3c4e9da834bb2cca57c766
Дата опублікування:
09.12.2020 09:24
Опис:
1. Відповідно до ТУ п.3 модернізації підлягає тільки деяке обладнання на переїздах, просимо підтвердити, що в об'єм модернізації не входять загороджувальні світлофори,
2. Відповідно до ТУ п.3 модернізації підлягає тільки деяке обладнання на переїздах, просимо уточнити підтвердити, що в об'єм модернізації не входять кабельні ящики,
3. Відповідно до ТУ п.3 модернізації підлягає тільки деяке обладнання на переїздах, просимо уточнити підтвердити, що в об'єм модернізації входять щитки переїзної сигналізації
4. Відповідно до ТУ п.3 модернізації підлягає тільки деяке обладнання на переїздах, просимо уточнити підтвердити, що в об'єм модернізації не входять маневрові сигнали, що огороджують переїзд в нецентралізованій зоні
5. Відповідно до ТУ п.9 - необхідно виконати контроль переїзної автоматики за допомогою системи СКАТ-П. Просимо надати інформацію стосовно виробника даної системи в Україні.
Відповідь:
Ознайомившись із Вашими запитаннями, надаємо наступну відповідь:
На всій дільниці необхідно виконати модернізацію пристроїв переїзної автоматики із заміною релейних і батарейних шаф, кабельних ящиків, приводів шлагбаумів, переїзних світлофорів на світлофори з світлодіодними головками, маневрово-загороджувальних світлофорів на переїздах без чергових на під’їзних коліях, загороджувальних світлофорів, з заміною рейкових кіл на ТРК, дзвінків ЗПТ на сповіщувачі типу «Сирена», щитків управління.
Виробник приладів системи СКАТ-П. - ТОВ "УКРТРАНССИГНАЛ" м. Харків.
З метою уточнення вищевказаної інформації Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді:
10.12.2020 15:24