-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція пристроїв переїзної сигналізації станційних та перегінних переїздів на дільниці Ковель-Ізов-Держкордон по об’єкту «Реконструкція споруд залізниці з електрифікацією дільниці Ковель-Ізов-Держкордон регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» у Волинській області. I черга»*
Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, подаються разом з виконаним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Строк виконання робіт: протягом 6 (шість) місяців з дати отримання письмової заявки від Замовника. Інша інформація зазначена у тендерній документації.
Завершена
48 720 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 243 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 243 600.00 UAH
Номер:
55d21bdb0ca44fd9915740f86126b1ce
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-02-10-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.02.2021 00:00
Період моніторингу:
10.02.2021 13:27 - 04.03.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2021 № 40
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
44 UA-2020-12-04-003539-a 04.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НВО «Трансавтоматика», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 березня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель регіональної філії «Львівська залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця», (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 23.12.2020 № 47-4, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче об’єднання «Трансавтоматика» (далі – ТОВ «НВО «Трансавтоматика»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерної пропозиції від 13.01.2021 № 47-5, повідомлення про намір укласти договір від 13.01.2021, договір від 02.02.2021 № Л/Ш-2113/НЮ, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 19.02.2021 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
03.03.2021 18:32 - 10.03.2021 00:00
Дата публікації висновку:
03.03.2021 18:32
Запити/Пояснення
Номер:
b1de9629ca7e467c9826f0d61be55ced
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.02.2021 12:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.02.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції пристроїв переїзної сигналізації станційних та перегінних переїздів на дільниці Ковель-Ізов-Держкордон по об’єкту «Реконструкція споруд залізниці з електрифікацією дільниці Ковель-Ізов-Держкордон регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» у Волинській області. I черга»* (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-04-003539-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b61a2ab5285c43529ea284ae5e9de56d
Назва:
Пояснення Замовника на запит Держаудитслужби
Дата опублікування:
19.02.2021 15:13
Опис:
Надається пояснення Замовника щодо моніторингу Держаудитслужби №UA-M-2021-02-10-000080 від 10.02.2021