• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютери в зборі

Код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі – 30213300-8 Настільні комп’ютери

Завершена

195 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 975.00 UAH
Період уточнення: 04.12.2020 18:33 - 10.12.2020 00:00
Відповідь надана

Щодо погодження та оплати

Номер: 0bf342bd18714ecb83f265f405c2669a
Дата опублікування: 09.12.2020 23:52
Опис: Шановний Замонику а чому Ви проводите спрощену процедуру а не відкуриту, адже в цьому році ви вже закуповували товари по цьому коду, крім цього, якщо ви плануєти купити за цим кодом товарів на сумму більш 500000 на рік, то повинні отримувати погодження в Міністерстві цифорової трансоформації України, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0459-20#Text - тут можно більш детальніше ознайомитись. Ваша поведінка наражає на безпідставну небезпеку потенційних учасників, що ризикують потрапити під зустрічні перевірки провоохорогих органів за поданнями органів держ аудиту та рахункової палати. Чи будете ви приводити до вимог чинного законодавства процедуру. Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Шановний Запитуваче! У відповідь на Ваше звернення, керуючись частиною сьомою ст. 14 Закону, повідомляємо наступне. Виходячи зі змісту частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) сфера застосування Закону визначається очікуваною вартістю предмета закупівлі та категорією замовника. При цьому відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Згідно з частиною першою статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Отже, замовники вносять інформацію про закупівлі до річного плану, обираючи при цьому за кожним предметом закупівлі один з видів закупівлі, визначений пунктом 5 частини другої статті 4 Закону, керуючись відповідними вартісними межам, та враховуючи при цьому категорію такого замовника. Таким чином, ураховуючи, що Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі (лист Мінекономіки №3304-04/54160-06 від 03.09.2020 р.). Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважається новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі визначається замовником з урахуванням вартісних меж, визначених Законом, та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення інформації до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план та з дотриманням положень частини десятої статті 3 Закону, які забороняють замовнику ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 Закону. Відтак, обрання виду закупівлі здійснене Замовником у повній відповідності до вимог Закону. Під час проведення закупівлі Замовник керується зокрема наказом Міністерства цифрової трансформації від 07 травня 2020 року № 67 та чинним законодавством України в цілому. Запевняємо, що будь-які ризики щодо участі у даній закупівлі для учасників відсутні. Замовником забезпечено  відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі та вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 10.12.2020 08:28
Відповідь надана

Щодо ємності накопичувача у складі ПК

Номер: 2b9cffd26c624b04bdd5d548a761ebfe
Дата опублікування: 08.12.2020 13:16
Опис: Шановний Замовник. У Додатку 1 вказано: "накопичувач HDD або SSD. Об'єм SSD - не менше ніж 258 GB" Об'єм HDD не має значення? ( бо вказано тільки ємність для SSD)? І SSD бувають 240GB та 256GB приблизно в одній ціновій категорії, а не 258GB, як у вас вказано. Це помилковий об'єм 258GB?
Відповідь: Шановний Запитуваче! У відповідь на Ваше звернення, керуючись частиною сьомою ст. 14 Закону, повідомляємо про внесення змін до вимог щодо предмета закупівлі в частині характеристик накопичувача для персонального комп'ютера та до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зокрема.
Дата відповіді: 09.12.2020 12:23
Відповідь надана

Щодо ПЗ

Номер: 45c42fcbb88347368a83f330c1d63d52
Дата опублікування: 04.12.2020 18:49
Опис: MS Office 2019 Home and Business - ця продукція не підходить для бюджетних організацій, в яких закладах планується використувати вказані ПК?
Відповідь: Шановний Запитуваче! У відповідь на Ваше звернення, керуючись частиною сьомою ст. 14 Закону, повідомляємо про внесення змін до вимог щодо предмета закупівлі, а саме до пакета програмних засобів офісного призначення та до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зокрема.
Дата відповіді: 07.12.2020 17:56
Відповідь надана

Щодо тех умов

Номер: 29b8d5b703f446579641dd89e374df33
Дата опублікування: 04.12.2020 18:47
Опис: Це вид ПЗ що продається на дисках - MS Windows 10 Professional 64-bit UKR 1pk DSP OEI DVD, дуже застаріла система інсталяції, та ризикована, чи будете ви розглядати більш сучасні способи інтсаляції ПЗ?
Відповідь: Шановний Запитуваче! У відповідь на Ваше звернення, керуючись частиною сьомою ст. 14 Закону, повідомляємо наступне. Згідно п. 24 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» «пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі». Таким чином, пропозиція учасника повинна відповідати умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі в цій частині.
Дата відповіді: 07.12.2020 17:54