-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютери в зборі
Код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі – 30213300-8 Настільні комп’ютери
Завершена
195 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 975.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 975.00 UAH
Період оскарження:
04.12.2020 18:33 - 10.12.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Порушення замовником Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
77f5e945f4cf492ea1075ff71e9b172d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-04-016293-b.c2
Назва:
Порушення замовником Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Шановний Замовник! Звертаю Вашу увагу, що згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення публічних закупівель зокрема є: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Так у нашому випадку штучно надумані замовником причини для відхилення значно нижчої за сумою пропозиції, в результаті чого державі завдано збитків прямих 14723 гривні та податку на додану вартість в сумі 29629 гривень 50 копійок!
1) Всупереч вимог пункту 11 оголошення про проведення спрощеноi закупiвлi у складi пропозиції учасника відсутнє платіжне доручення (або інший підтверджуючий документ) про оплату комісії за надання гарантії забезпечення пропозиції - Повідомляємо, шановний замовник, ніякий банк не видає ніяких гарантії без оплати! Тому вважаємо цю вимогу не суттєвою, та використання її задля виключного упередженого визнання переможця. Вважаємо, що ТОВ "АНКЛАВ I К" документально, Договір_Підписаний_G1220-7760-G_Zayava_Cover_fax_PROZORRO.pdf, Підписаний_Dovirenist_Kovalenko_Zavirena.pdf, Підписаний_G1220-7760-GL_tender.pdf, Підписаний_Licenziya_Zavirena.pdf надані банком гаратії, пiдтвержено вiдповiднiсть вимогам пнкта - 11)
2) Пропозицiя ТОВ "АНКЛАВ I К" не мiстить у своему складі гарантiйний лист щодо готовностi внесення забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупiвлю, що не вiдповiдає умовам пункту 12 оголошення про проведення спрощеноi закупiвлi. - шановний замовник, скажіть будь ласка згідно якого закону ця вимога?, та хіба існуюча банківська гарантія не задовольняє цю Вашу вимогу, та хіба - додаток 3 проект договору.pdf підписаний уповноваженою особою ТОВ "АНКЛАВ I К" у том числі пункти 11.13 - 11.17 цього договору не задовольняє цю Вашу вимогу,та якщо ні, хіба це не є яскравим прикладом вимоги, при наявності банківської гарантії, при наявності підписаного Вашого договору (у том числі пункти 11.13 - 11.17) задля виключного упередженого визнання переможця!? Та хіба не гарантує виконання цієї вимоги ТОВ "АНКЛАВ I К" такі документи як гарантійний лист.pdf та лист-згода на підписання договору.pdf та рішення-дозвіл на укладання договору.pdf, додаток 3 проект договору.pdf, тобто Вашого договору замонику у якому визначені всі ці вимоги!? Рахуємо, що ТОВ "АНКЛАВ I К" документально пiдтвержено вiдповiднiсть вимогам пункта - 12)
3)У вiдповiдностi до умов, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі у пункті "Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну пропозиції. Формування ціни пропозиції" "Ціна за товар визначається у національній валюті України та вказується з урахуванням податків і зборів, що сплачені або мають бути сплачені (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), витрат на доставку (транспортування) до місця передачі товару, навантаження, розвантаження, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію, підключення та усіх інших витрат. Учасник відповідає за одержання будь-яких та/або всіх необхідних дозволів, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на товар, який пропонується постачати за Договором, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. Якщо ціна пропозиції не включає будь-яких витрат учасника, про які зазначається в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, такі витрати покладаються на учасника. На підтвердження вказаних у цьому пункті вимог учасник повинен надати у складі пропозиції гарантійний лист, складений в довільній формі."-Та хіба не гарантує виконання цієї вимоги ТОВ "АНКЛАВ I К" такі документи як гарантійний лист.pdf та лист-згода на підписання договору.pdf та рішення-дозвіл на укладання договору.pdf та додаток 3 проект договору.pdf, тобто Вашого договору замонику у якому визначені всі ці вимоги!? Рахуємо, що ТОВ "АНКЛАВ I К" документально пiдтвержено вiдповiднiсть вимогам пнкта - "Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну пропозиції. Формування ціни пропозиції"
4) Стосовно пункту 7) документів, що підтверджують досвід виконання аналогічного договору*: - довідку учасника у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору з обов’язковим зазначенням повного найменування контрагента за договором, коду за ЄДРПОУ контрагента, номеру та дату договору, предмета та ціни договору; підтвердження належного виконання договору в частині якості і строків; аналогічний договір, видаткові накладні/акти приймання-передачі товару тощо; - було виконано ТОВ "АНКЛАВ I К" у повному обсязі про що свідчить - довідка про вик.аналог.договору.pdf та документально пiдтвержено вiдповiднiсть вимогам пнкта 7), та відгуки, шановний замовнику, Важливі не ті відгики які тобі на твоє прохання складають клієнти твої, а ті шо залишають самі клієнти незалежно у незалежних джерелах або досвід на тому ж prozorro.gov.ua, тобто використання цієї вимоги у частині відгука у довільній формі для визначення переможця є упередженим.
5) Стосовно пункту 8) документів, що підтверджують наявність матеріально – технічної бази: -було виконано ТОВ "АНКЛАВ I К" у повному обсязі про що свідчить - довідка про наявність МТБ.pdf, не надання скан-копії договору не може бути порушенням, тому що договір до якого Ви шановний замонику не маєте ніякого відношення містить комерційну таємницю и згідно умов якого, розголошення заборонено! Та не існує ніякого закону який би вимагав від ТОВ "АНКЛАВ I К" розголошення комерційної таємниці, договірних умов та відносин перед НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА (Код ЄДРПОУ: 24288081). Якщо важлива суть а не черговий предмет для відхилення нашої пропозиції, то ТОВ "АНКЛАВ I К" вказана вичерпна інформація стосовно договірних відносин ТОВ "АНКЛАВ I К" та "НОВА ПОШТА" яку можливо перевірити у будь-якому відділенні "НОВА ПОШТА" або за телефоном їх гарячої лінії, підтримки якщо виникли сумніви у достовірності зазанченої ТОВ "АНКЛАВ I К" інформації. Та якщо взагалі повернутися до суті можливого виконання вимог та договору згідно тендерноії документаціії то ТОВ "АНКЛАВ I К" гарантує виконання усіх зазаначених вимог та умов тендерної документації та документально пiдтвержено вiдповiднiсть вимогам у тому числі пункту 8) такими документами як гарантійний лист.pdf та лист-згода на підписання договору.pdf та рішення-дозвіл на укладання договору.pdf, та довідка про наявність МТБ.pdf, та додаток 3 проект договору.pdf.
6)Стосовно умов пункту 9) ... у разі наявності таких обмежень або обмежень, встановлених діючим законодавством, необхідно подати документальне підтвердження права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі (копія рішення загальних зборів учасників (засновників), або інший документ згідно з законодавством, який дає право уповноваженій особі учасника на підписання договору про закупівлю). - шановний замовнику, повідомляємо що ТОВ "АНКЛАВ I К" у складі своєї пропозиції надав документ -рішення-дозвіл на укладання договору.pdf, згідно другої частини вимог пункту 9). Рахуємо, що ТОВ "АНКЛАВ I К" документально пiдтвержено вiдповiднiсть вимогам пункта - 9) Та доречі стосовно фінсової звітності, Шановний замовнику, ні який банк згідно поточного загонодавства та вимог до банків не надасть ніякої гарантіїї якщо не Акцептована фінансова звітність за весь період існування підприємства та Анкетні данні підприємства департаментом фінансового контролю Національного банку України у цьому банку, тим паче у дежавному банку "ПРИВАТБАНК". Тому, шановний замовнику, чергова Ваша притензія стосовно вимог пункту 9) є надуманню та упередженою при визначенні переможця у тендері UA-2020-12-04-016293-b.
Враховуючи вищеневедене, та Критерії оцінки: ціна; питома вага критерію - 100%; вимагаємо від НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА (Код ЄДРПОУ: 24288081) скасувати своє протиправне, упереджене рішення про визначення преможцем у тендері UA-2020-12-04-016293-b -ФОП "ЖДАНЮК АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" яке наносить збиток державі у ромірі 14723 гривні та податку на додану вартість в сумі 29629 гривень 50 копійок, та визначити переможцем ТОВ "АНКЛАВ I К" (Код ЄДРПОУ: 35244904)!
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 94.pdf 28.12.2020 16:38
Дата подачі:
25.12.2020 12:45
Вирішення:
Шановний Учаснику!
У відповідь на порушені Вами питання у вимозі UA-2020-12-04-016293-b.c2 повідомляю наступне.
Згідно пункту 24 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику ВІДПОВІДНО ДО ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі».
Разом з тим, у відповідності пункту 19 частини першої статті 1 Закону «переможець спрощеної закупівлі - учасник, ПРОПОЗИЦІЯ ЯКОГО ВІДПОВІДАЄ ВСІМ УМОВАМ, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю».
Частина тринадцята ст. 14 Закону, зокрема пункт перший, встановлює імперативну норму: замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Таким чином, відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі її невідповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, є обов’язком, а не правом Замовника.
Невідхилення пропозиції учасника, яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, є порушенням п. 1 частини тринадцятої ст. 14 Закону.
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.12.2020 року №85, оприлюднений в порядку, передбаченому частиною чотирнадцятою ст. 14 Закону, містить аргументований перелік підстав для відхилення пропозиції ТОВ "АНКЛАВ І К" з посиланням на пункти оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Закону, яким така пропозиція не відповідала. Пропозицію учасника ТОВ "АНКЛАВ І К" відхилено на виконання обов’язку, встановленого пунктом 1 частини тринадцятої ст. 14 Закону.
Відповідно до частини першої ст. 44 Закону за порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання Закону, уповноважені особи несуть відповідальність згідно із законами України. Уповноваженою особою Замовника з урахуванням ст. 11 Закону забезпечено об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення спрощеної закупівлі в інтересах Замовника, а також рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця спрощеної закупівлі.
Враховуючи викладене вище, Ваші твердження про те, що причини для відхилення пропозиції ТОВ "АНКЛАВ І К" штучно надумані Замовником, є безпідставними та необґрунтованими. Відтак, вимога щодо скасування рішення про визначення переможцем ФОП "ЖДАНЮК АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" та визнання переможцем ТОВ "АНКЛАВ І К" не може бути задоволена.
Дякуємо за участь!
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
8b8d79adb428484eaaca908ccb984d79
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-04-016293-b.b1
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..
Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією
Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення АМКУ №11542-рпк-пз від 11.06.2020.pdf 07.12.2020 08:35
- Авторизаційний лист на Microsoft Windows .pdf 07.12.2020 08:35
- рішення АМКУ №11423-рпк-пз від 10.06.2020.pdf 07.12.2020 08:35
Дата подачі:
07.12.2020 08:35
Вирішення:
Шановний потенційний Учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що обраний вид даної закупівлі – спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Закон України «Про публічні закупівлі» не встановлює обов’язку складання тендерної документації під час проведення спрощеної закупівлі. Тому відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги щодо внесення змін до тендерної документації.
У відповідності до частини п’ятої ст. 14 Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дякуємо за зацікавленість закупівлею!
Статус вимоги:
Відхилено