• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Світильник консольний 50 і 90 Вт SMD)) 31527200-8-світильники зовнішнього освітлення))) кошти ДКСУ

Торги відмінено

685 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 850.00 UAH
Період уточнення: 01.12.2020 17:11 - 07.12.2020 00:00
Відповідь надана

Документи переможця по ст. 17

Номер: b60b09814fbb4cce8cb9a9bf4de335c4
Дата опублікування: 04.12.2020 16:28
Опис: В частині 6 статті 17 Закону говориться про те, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Але потрібно звернути увагу на частину 5 статті 17 Закону, де зазначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Виходячи з цього бачимо, що інформація, що має бути надана згідно з пунктами 2,3,8 знаходиться у відкритих реєстрах, тож Замовник може самостійно перевірити наявність/відсутність підстав, згідно з наведеними вище пунктами. Тож варто було б у Переможця обов’язково вимагати документи по пунктах 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону і при цьому зазначати, що інформацію по пунктах 2, 3, 8 частини 1 статті 17 Замовник буде перевіряти самостійно у відкритих реєстрах. Дане роз’яснення надано було 29.05.2020 на сайті https://infobox.prozorro.org/ , з повною версією даного роз’яснення Ви можете ознайомитись за посиланням: https://infobox.prozorro.org/articles/yaki-dokumenti-vimagati-po-stattyah-16-ta-17-novoji-redakciji-zakonu. Тож рекомендуємо Вам прибрати зайві вимоги. Просимо Замовника внести зміни до ТД у відповідності до чинного Законодавства.
Відповідь: Задоволено.Читайте зміни від 09.12.2020 у ТД
Дата відповіді: 09.12.2020 10:21
Відповідь надана

Документ (документи) щодо призначення на посаду /прийняття на роботу

Номер: 01dd8e4fcbd149948b4d3e4aaf139064
Дата опублікування: 04.12.2020 16:27
Опис: Чи потрібно надавати документ щодо призначення на посаду /прийняття на роботу тільки на уповноважену особу або потрібно надавати зазначені документи на всіх працівників, які зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації?
Відповідь: Відповідно до ТД додатку 3 п.3. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю із зазначенням: ПІБ, найменування посади, освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні)
Дата відповіді: 09.12.2020 10:20
Відповідь надана

Довідка ДПС

Номер: 513dc798084b4d359856c4d9fc177d08
Дата опублікування: 04.12.2020 16:26
Опис: Доброго дня. Відповідно додатку 5 п. 2 вимагається оригінали довідок з усіх обслуговуючих банків (згідно довідки ДПС), про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів але самої довідки з ДПС про відкритті рахунки не вимагаєте, тому виникає питання чи потрібна довідка з ДПС про відкритті рахунки? Дякую.
Відповідь: Відповідно додатку 5 п. 2 вимагається оригінали довідок з усіх обслуговуючих банків .
Дата відповіді: 09.12.2020 10:19
Відповідь надана

Аналогічні договори

Номер: c38cc2c2d65c46449b8cd5d19fb035d0
Дата опублікування: 04.12.2020 16:20
Опис: Ст. 16 частина 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. В додатку 3 пункті 2 зазначено, що на підтвердження виконання аналогічних договорів учасником надаються скановані оригінал( копія) виконаного договору або договорів, які виконанні 2019 -2020рр., в ст. 16 частині 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» ні де не передбачена вимога, яка встановлює часові обмеження щодо виконання аналогічних договорів за часом. Тому Ми вважаємо, що дана вимога є беззаперечно дискримінаційною, яка призведе до обмеження конкуренції. Вимагаємо скасувати дану вимогу з тендерної документації замовника, в іншому випадку даний випадок буде підставою для звернення до Державної аудиторської служби України.
Відповідь: Замовник сам розробляє тендерну документацію і встановлює критерії які хоче бачити ст..22 п.3.
Дата відповіді: 09.12.2020 10:18
Відповідь надана

Забезпечення виконання договору

Номер: 3ae0d49f2c644b0dbe36920dda46f5c1
Дата опублікування: 04.12.2020 16:19
Опис: Доброго дня. Роз’ясніть будь ласка ваші положення: Реквізити для оформлення застави грошових коштів по 3-х лотах: Львівське комунальне підприємство «Львівсвітло» 79068 м.Львів вул..А.Лінкольна,8 ЄДРПОУ 03348577 ІПН 033485713072 п/р UA 163204780000000026007273563 в ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» Строк дії забезпечення виконання договорів по 3-х лотах про закупівлю повинен закінчуватися після спливу строку дії договору, в забезпечення якого вона надана. Процедура закупівлі не розбита по лотам, а тут Вимоги по по 3-х лотовій закупівлі??? Просимо Замовника внести зміни до ТД у відповідності до процедури закупівлі.
Відповідь: Читайте зміни від 09.12.2020 у ТД
Дата відповіді: 09.12.2020 10:17
Відповідь надана

Ціна за одиницю товару

Номер: 6e2fd047488d40b6b576f469486a699d
Дата опублікування: 04.12.2020 16:17
Опис: В розділі 5 п.1 зазначено, що «Ціну за одиницю товару без ПДВ Учасник повинен зазначати тільки з двома знаками після коми, при цьому другий знак після коми має бути « 0 » або « 5 »». Дана вимога не підпадає під дію чинного законодавства України та створює перешкоди ефективного та прозорого здійснення закупівель та є дискримінаційною. Просимо Замовника внести зміни до ТД у відповідності до чинного Законодавства
Відповідь: Читайте зміни від 09.12.2020 у ТД
Дата відповіді: 09.12.2020 10:17
Відповідь надана

Надання скорегованої Тендерної пропозиції за результатами аукціону

Номер: 132a0dbbaaea4237bd28949ec976bfff
Дата опублікування: 04.12.2020 16:17
Опис: В розділі 5 п.2 зазначено, що «Переможець тендеру у строк, що не перевищує 10 днів після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір зобов’язаний викласти у електронній системі закупівель скориговану, за результатами проведеного аукціону форму «Тендерна пропозиція», згідно Додатку 2 тендерної документації.». Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено єдину вимогу, щодо надання документів переможцем процедури закупівлі. Ця вимога викладена в ст. 17 частині 6 ЗУ, а також відповідно ст.41 ЗУ , тому Ми вважаємо, що дана вимога повинна бути виключена з тендерної документації, як така що не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі». Просимо Замовника внести зміни до ТД у відповідності до чинного Законодавства
Відповідь: Ст.22 п.3 Незадоволено.
Дата відповіді: 09.12.2020 10:16
Відповідь надана

Формальні помилки

Номер: a72df8b9b86841cd8463fba74c88e437
Дата опублікування: 04.12.2020 16:11
Опис: Відповідно до абзацу дванадцятого пункту 11 частини першої статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі" був ведений в дію НАКАЗ МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО № 710 від 15.04.2020 Про затвердження Переліку формальних помилок, відповідно ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" частина 2 п. 20. В розділі 5 п.2 «інша інформація» наведений приклад формальних помилок, які не враховують перелік формальних помилок затверджених відповідним наказом, враховуючи вищевикладене просимо Вас привести тендерну документацію у відповідність до законодавства. Просимо Замовника внести зміни до ТД.
Відповідь: П.2.розділ 5 в «іншій інформації» описано помилки ,які будуть вважатися Замовником формальними. Водночас частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. При цьому наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ) затверджена Примірна тендерна документація, зокрема для процедури закупівлі - відкриті торги. Відповідно до пунктів першого та дванадцятого частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій та інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Разом з цим пунктом 7 розділу “Загальні положення” порядку заповнення тендерної документації Наказу передбачено, що інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції зазначається замовником. Отже, замовник може самостійно зазначити у тендерній документації вимогу щодо мови тендерної пропозиції, а також конкретизувати, який текст є визначальним, у випадку мовних розбіжностей. Водночас згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Так, тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Пунктом 1 розділу “ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” порядку заповнення тендерної документації Наказу встановлено, що замовник може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Таким чином, замовник, дотримуючись законодавства в цілому та принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, самостійно описує та наводить приклади формальних (несуттєвих) помилок у документації, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, а також приймає рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) у відповідності до статті 11 Закону.
Дата відповіді: 09.12.2020 10:15
Відповідь надана

Зразки

Номер: 2e32caf8fa2f41db9941ca26c140676d
Дата опублікування: 04.12.2020 16:10
Опис: Частиною другої статті 22 Закону визначено вичерпний перелік відомостей, які зазначаються Замовником у тендерній документації. Та відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, якщо Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації іншу інформацію, одночасно з цим вимоги для наявності такої інформації повинні бути передбачені законодавством. При цьому вимога щодо надання зразків світильників в встановлений період часу не передбачена законодавством взагалі. Також відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Та частиною першою статті 31 Закону визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника та/або переможця, серед яких відсутня підстава для такого відхилення щодо надання/ненадання переможцем електронного аукціону зразку товару поза межами електронної системи закупівель. Таким чином, зразки товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, та ненадання зразків товару поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. При цьому Законом поза межами електронної системи закупівель передбачено надання лише саме документів виключно переможцем процедури закупівлі, а не учасниками електронного аукціону, як зазначено Замовником у пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації. Просимо Замовника внести зміни до ТД у відповідності до чинного Законодавства та скасувати дану вимогу про надання зразків. Щодо встановлення вимоги надання зразку запропонованої продукції, є стала практика АМКУ, яка підтверджує дискримінаційність такої вимоги. Перелік деяких рішень АМКУ щодо вимоги надати зарзок: № 11545-р/пк-пз від 11.06.2020р. № 3945-р/пк-пз від 25.04.2018р. № 1956-р/пк-пкз від 08.12.2016р.
Відповідь: Задоволено вимоги внесені.
Дата відповіді: 09.12.2020 10:15
Відповідь надана

Застосування печатки

Номер: 0160605141b24388b02a7cd6f33a61aa
Дата опублікування: 04.12.2020 16:09
Опис: В Розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної документації зазначено, що всі документи завірені підписом уповноваженої особи учасника. Питання: якщо учасник використовує печатку, чи використання/невикористання печатки може бути приводом для відхилення тендерної пропозиції учасника?
Відповідь: З принципу добровільності використання печаток юридичними особами приватного права, який запроваджений Законом №1206, випливає і право цих юридичних осіб самостійно визначати документи, на яких використовується його печатка. Суб’єкт господарської діяльності вправі самостійно визначати документи, на яких використовується його печатка. Спосіб, у який такий суб’єкт може це робити, може бути будь-яким. Відтак, у разі використання Учасником у своїй діяльності печатки без встановлення спеціальних обмежень щодо її використання (наказ, розпорядження, рішення і т.ін. про обмеження/встановлення порядку використання печатки) рекомендуємо посвідчувати усі документи тендерної пропозиції підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника та печаткою. При цьому в довідці достатнім буде зазначення факту про використання печатки Учасником. У разі відсутності відбитку печатки на документах тендерної пропозиції рекомендуємо надати відповідну довідку довільної форми із зазначенням підстав відсутності відбитку печатки: - Учасник у своїй діяльності не використовує печатку; або - Учасник у своїй діяльності використовує печатку виключно для посвідчення певних документів (зазначити вичерпний перелік таких згідно наказу, розпорядження, рішення і т.ін. про обмеження/встановлення порядку використання печатки Учасника); або - зазначення інших підстав
Дата відповіді: 09.12.2020 10:14