• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код 75240000-0 за ДК 021:2015 - Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку («Послуги для забезпечення підтримання порядку на території та в приміщеннях Департаменту містобудування та архітектури»)

Завершена

1 030 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 6 180.00 UAH
Період уточнення: 30.11.2020 15:11 - 06.12.2020 00:00
Відповідь надана

Реєстр Сертифікатів

Номер: cd47bbe49f0e43f99a22bc2592b40b58
Дата опублікування: 05.12.2020 20:09
Опис: Доброго вечора. В тендерній документації , в Додатку №2 Технічне завдання зазначено, що відповідність всіх вимог технічного завдання Учасник підтверджує документально свідоцтвами, сертифікатами, ліцензіями, дозволами, договорами та інше. Запитання: Як Учасник повинен документально підтвердити перебування в державних або європейських міжнародних реєстрах отриманих ним Сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015?
Відповідь: Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу на те, що в тендерній документації в Додатку №1 « Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника», в розділі « Інші вимоги» зазначено, що системи менеджменту якості та екологічного менеджменту Учасника повинні відповідати вимогам міжнародних стандартів ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015 відповідно до КВЕД по предмету закупівель. Також, в тендерній документації наведено, що для перевірки достовірності отриманих Сертифікатів, Учасник повинен надати договори про надання послуг з проведенням сертифікаційного аудиту, їх звіти, листи щодо прийняття рішення за результатами сертифікаційних аудитів. Окрім цього, на кожному сертифікаті зазначається його індивідуальний номер завдяки якому Замовник може перевірити нотифікацію органу сертифікації та виданих сертифікатів на сайтах системи сертифікації. В разі відсутності на Сертифікаті інформації щодо сайту системі сертифікації , Учасник повинен надати інформацію щодо нього, з зазначенням відповідного розділу.
Дата відповіді: 08.12.2020 12:17
Відповідь надана

Кадрові вимоги до документів фахівця з організації заходів охорони

Номер: f5b0d310e7b44eb0b7380b58a61fa216
Дата опублікування: 05.12.2020 20:06
Опис: Добрий вечір. В тендерній документації в Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника», в розділі 2 « Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», в п.2.2 зазначєно : надати документи фахівця (ів) з організації заходів охорони, повинні відповідати вимогам п.п.14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015р. № 960 та підтвердженні документально. Запитання: Який повинен бути мінімальний термін дії документів згідно п.17 Кадрових Вимог Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015р. № 960 , фахівця (ів) з організації заходів охорони, після опублікування оголошення про закупівлю та термін давності документу який підтверджує, що особа не має непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів ?
Відповідь: Документи фахівця (ів) з організації заходів охорони, повинні відповідати вимогам п.п.14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015р. № 960, та мають бути дійсними протягом термінів зазначених в тендерній документації для документів на кожного з працівників, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам.
Дата відповіді: 08.12.2020 12:19
Відповідь надана

Строк дії Сертифікатів

Номер: 942678db045c4cf6a5679273caf268ea
Дата опублікування: 05.12.2020 18:54
Опис: Доброго дня. В тендерній документації в Додатку №1 « Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника», в розділі « Інші вимоги» зазначено, що система менеджменту якості Учасника повинна відповідати вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 відповідно до КВЕД по предмету закупівель. Для перевірки достовірності отриманого Сертифікату, Учасник повинен надати договір про надання послуг з проведенням сертифікаційного аудиту системи менеджменту якості на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, звіт сертифікаційного аудиту ДСТУ ISO 9001:2015 та лист щодо прийняття рішення за результатами сертифікаційного аудиту. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства(державним стандартам(технічним умовам) які передбачають застосування заходів із захисту довкілля)Для підтвердження відповідності вимогам Замовника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля, Учасником надається довідка/лист про застосування заходів із захисту довкілля в довільній формі з зазначенням Учасником обов’язку застосування заходів із захисту довкілля та підтвердженням, що діяльність Учасника відповідає вимогам діючого природоохоронного законодавства. Додатково на підтвердження надати Сертифікат на систему екологічного менеджменту (ДСТУ ISO 14001:2015). Запитання: Чи повинні Сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015 бути дійсними на весь період надання охоронних послуг ?
Відповідь: Система менеджменту якості Учасника, система екологічного менеджменту повинні відповідати вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015. Сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015 мають бути дійсними на весь період надання охоронних послуг.
Дата відповіді: 08.12.2020 12:21
Відповідь надана

Щодо медичного працвника

Номер: 7615c7205fee47b7a281571371b20e0a
Дата опублікування: 02.12.2020 18:06
Опис: У документації наявна вимога про наявність мед працівника у ШТАТІ із наданням + копія документу про мед освіту. По-перше, даний працівник відповідно до КЗпП може мати й інші форми трудових відносин. По-друге, дана вимога взагалі незаконна, адже відповідно до положення вказаного у документації МЕДИЧНИЙ ОГЛЯД водіїв вщагалі НЕ ОБОВ'ЯЗКОВИЙ , адже "Щозмінному передрейсовому та післярейсовому медичним оглядам підлягають водії транспортних засобів підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, фізичних осіб-підприємців, що здійснюють перевезення пасажирів та вантажів (далі - перевізник).", предметом закупівлі НЕ Є ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ І ПАСАЖИРІВ. По-третє, учасник не зобов'язаний МАТИ саме ВОДІЯ. Охоронники можуть мати відповідні водійські посвідчення на право керування транспортним засобом. Враховуючи вище наведене вимагаємо видалити дану вимогу і внести відповідні зміни до документації. Дана вимога прописана з метою лобіювання конкретного учасника, який має У ШТАТІ такого працівника. У випадку ігнорування ми будемо змушені звертатися до АМКУ для захисту своїх законних прав та інтересів.
Відповідь: Відповідно до ст. 46 Закону України «Про дорожній рух» для медичного контролю обслуговування водіїв та їх оздоровлення підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та господарювання при чисельності водіїв 100 і більше чоловік створюються відомчі спеціалізовані медичні, фельдшерські та оздоровчі пункти, медико-санітарні частини, поліклінічні відділення та заклади охорони здоров'я, а при чисельності водіїв менше 100 чоловік - з територіальними медичними закладами укладаються договори на їх медичне обслуговування. Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва у своєму листі № 3259 від 16.03.2010 зазначив, що діяльність суб'єкта господарювання, пов'язана з проведенням щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів, є медичною практикою і відповідно до вимог ст. 9 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" підлягає ліцензуванню. Наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства внутрішніх справ України № 65/80 від 31.01.2013 затверджено Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів. Відповідно до п. 1.8 даного Положення щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів здійснюються лікарями лікувального профілю та/або молодшими медичними працівниками з медичною освітою за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа». Крім того, наказом ДП «Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій» МОЗ України № 80/1-П від 03.03.2008 затверджено Інструкцію про порядок видачі і використання штампів медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів. Згідно даної Інструкції медичний працівник, що проводить щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв, повинен мати наступні документи: - свідоцтво, яке підтверджує право зазначеного медичного працівника на проведення щозмінних передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, в умовах спеціально оснащеного кабінету та на протязі визначеного терміну; - довідку про внесення до Єдиного реєстру медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів. Номерний штамп - централізовано виготовлена печатка єдиного затвердженого зразка. Отже, якщо кількість водіїв на вашому підприємстві не сягає 100 осіб, то ви маєте право укласти договір з відповідним медичним закладом, який має ліцензію на здійснення медичної практики, та надасть вам у відповідності до умов цього договору свого медичного працівника, що має наведені вище необхідні документи. Враховуючи вищевикладене, Ваші вимоги будуть враховані у змінах до тендерної документації.
Дата відповіді: 07.12.2020 16:34