• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Мобільні насосні установки для ВП ХАЕС, ВП ЗАЕС

Завершена

97 997 589.96 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 66 329.18 UAH
Період уточнення: 24.11.2016 09:34 - 13.02.2017 09:40
Відповідь надана

Пропозиція

Номер: da5183531ee44985907ddff5752a4321
Дата опублікування: 03.02.2017 15:13
Опис: Детально ознайомившись із тендерною документацією №4774-5 на закупівлю товарів за темою: ДК 016:2010 29.10.5 Автомобілі спеціальної призначеності (ДК 021:2015 34114000-9 Транспортні засоби спеціального призначення) (Мобільні насосні установки для ВП ХАЕС, ВП ЗАЕС: лот № 1 – мобільні насосні установки для ВП ХАЕС – 6 од.; лот № 2 – мобільні насосні установки для ВП ЗАЕС – 3 од.) та проаналізувавши Ваші технічні вимоги та якісні характеристики, які пред’являються до МНУ, пропонуємо Вам розглянути пропозицію на закупівлю та постачання насосно-рукавних станцій НРС-110, які успішно експлуатуються на ВП ЮУАЕС для виконання тих самих задач, та відповідають Вашим технічним вимогам й виконують ті ж функції, що й мобільні насосні установки, але вартість даних НРС-110 значно менше ніж МНУ. НРС-110 значно простіші конструктивно, а значить більш надійні. Аналогічних насосних систем - типу НРС-110 вироблено кілька десятків і вони без зауважень експлуатуються вже більше 20 років.
Відповідь: Відповідь підготовлена ВП "Запорізька АЕС", ВП "Хмельницька АЕС" та узгоджена з виконавчою дирекцією з виробництва ДП "НАЕК "Енергоатом": "ДП «НАЕК «Енергоатом» пропонує Вашій компанії з пропозицією на закупівлю та постачання насосно-рукавних станцій НРС-110 прийняти участь у тендері на закупівлю мобільних насосних установок для ВП ХАЕС, ВП ЗАЕС. Повідомляємо, що оцінка технічної частини пропозицій всіх учасників торгів буде проводитись у встановленому порядку на відповідність до: Для ВП ЗАЕС: - 3456.РО.00.ТТ.27-16 «Технічні вимоги та умови постачання. Мобільна насосна установка для заповнення бризкального басейну на самохідному транспортному засобі»; - 3456.РО.00.ТТ.28-16 «Технічні вимоги та умови постачання. Мобільна насосна установка для підживлення парогенератору на самохідному транспортному засобі»; - 3456.РО.00.ТТ.29-16 «Технічні вимоги та умови постачання. Мобільна насосна установка для підживлення басейну витримки на самохідному транспортному засобі» які є додатками до тендерної документації. Для ВП ХАЕС: - 0.МР.0554.ТТ-16 «Технічні вимоги та умови постачання «Мобільних насосних установок для підживлення бризкальних басейнів, басейну витримки, парогенераторів Енергоблоки №1,2 ВП ХАЕС». Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до переліку прийнятих скорочень ТВтаУП абревіатура МНУ розшифровуються як - мобільна насосна установка та не має жодних посилань на виробника обладнання, що безперешкодно дозволяє Вашій компанії брати участь у торгах з дотриманням усіх вимог електронної системи закупівель Prozorro."
Дата відповіді: 08.02.2017 11:08
Відповідь надана

Всасывающий коллектор

Номер: de29c7377c184c5983f1fab2d2014d47
Дата опублікування: 25.01.2017 19:14
Опис: Згідно додатку №4 у тех. документацій нічого не вказано про всмоктувальний рукав насоса з потужністю від 20 до 100 м3/год. Має бути загальний всмоктувальний колектор для обох насосів, чи для кожного різний? Для кращого розуміння велике прохання надати схематичне креслення, як повинні бути обв'язані насоси між собою.
Відповідь: Відповідь підготовлена ВП "Хмельницька АЕС" та узгоджена з виконавчою дирекцією з виробництва ДП "НАЕК "Енергоатом": Спосіб виконання вказаних вимог - на вибір Постачальника."
Дата відповіді: 02.02.2017 14:18
Відповідь надана

Рукава и режим работы МНУ

Номер: b0f4361e8b0043c3b2fd3467a556c123
Дата опублікування: 25.01.2017 19:01
Опис: Согласно "додатку №4" в таблице указаны рукава с рабочим давлением 2,0 МПа или 20 бар, но рабочее давление насоса 1 МПа или 10 бар. В связи с чем связанно такое высокое требование по давлению для плоских рукавов? На сегодняшний день не существует рукавов с рабочим давлением 2 МПа при диаметре Ду 100/150. В связи с этим вопрос: можно ли использовать рукава с диаметром Ду 77/100/150 с рабочим давлением 16 бар, (при макс. давление на разрыв в 48 бар)? Необходима подробная схема, как должен работать насос от 20-100 м3/час и насос от 100 до 298 м3/час (будут ли они работать одновременно? Режим переключения/включения/отключения насосов? )
Відповідь: Відповідь підготовлена ВП "Хмельницька АЕС" та узгоджена з виконавчою дирекцією з виробництва ДП "НАЕК "Енергоатом": "1. Вимоги до робочого тиску напірних рукавів висунуті з міркувань можливого локального підвищення тиску в рукавній лінії, що є наслідком різкої зміни прохідного перерізу напірної лінії (закриття засувки, наїзд техніки або потрапляння сторонніх предметів, завалів на рукавну лінію). Додатково, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.5.1.1 ТВ та УП (додаток № 4 до ТД): « - МНУ повинна забезпечувати стійку роботу з подачею від 20 до 100м3/ч і напором не менше 12 кгс/см2» Відповідно до роз'яснень виконавчої дирекції з виробництва ДП «НАЕК «Енергоатом»: «Стійка робота МНУ з подачею від 20 до 396 м.3/год та можливість використання МНУ в безвитратному режимі протягом 5 (п’яти) хвилин має забезпечуватися без додаткового втручання персоналу». Тобто, конструкція МНУ має забезпечити безперервну подачу охолоджувальної рідини до споживача з продуктивністю від 20 до 396 м3/ч. (зміна продуктивності не має потребувати зміни напірної/всмоктувальної рукавної лінії і т.д.)."
Дата відповіді: 02.02.2017 14:16
Відповідь надана

Напорно-всасывающие рукава и гидравлический просчет системы

Номер: a48d551099094844af62d72c7b586c32
Дата опублікування: 25.01.2017 18:29
Опис: Добрый день, согласно "додатку № 6 «в таблице №1, указанно, что в комплекте поставки должен быть напорный плоский рукав диаметром Ду 100мм, с рабочим давлением 2,0 МПа или 20 бар, но рабочее давление насоса 1 МПа или 10 бар. В связи с чем связанно такое высокое требование по давлению для плоских рукавов? На сегодняшний день не существует рукавов с рабочим давлением 2 МПа при диаметре Ду 100. В связи с этим вопрос: Можно ли использовать рукава с рабочим давлением 16 бар, (макс. давление на разрыв в 48 бар)? Вопрос по гидравлики: Сторона всасывания: На стр. 10 в приложении 6 пункт 5.2.1.6. При общей длине всасывающего трубопровода в 52 метра с диаметром Ду 150 при отметке 0,00м работа насоса является невозможной, так как общее сопротивление на всасывающем патрубке составит 21.33 м.в.с. ни один насос не способен работать в данных условиях! Для того, чтобы достичь нормальный работы насоса необходимо подключение двух трубопроводов одновременно по Ду 150, в данном случае общая площадь всасывающего трубопровода составит 212 мм. В таком случае потери на всасывании составят 6.4 метра, при перепаде 0 см., и отметке 0,00м над уровнем моря. Укажите реальную длину всасывающего трубопровода? Сторона нагнетания: Общая длина напорного трубопровода составляет 150 м плоского рукава, для того чтобы насосу продавить 398 м3/час в рукав Ду 100 длинной 150м нужно создать давление в ~ 38 бар. Если увеличить напорный рукав до Ду 150, то потери составят 6 бар (только чтобы продавить воду через рукав). Для того чтобы максимально сократить сопротивление в трубопроводе необходимо использовать два напорных рукава диаметром по 150 мм. Существует ли возможность использовать два разъёма для подсоединения двух напорных рукавов по Ду 150? Согласно "додатку № 7 «в таблице №1» коллектор, просьба предоставить схематическое изображение коллектора. Вход в коллектор осуществляется через рукав Ду 77 и выход на три рукава по Ду 77мм. Можно ли установить входной рукав Ду 150мм?
Відповідь: Відповідь підготовлена ВП "Запорізька АЕС" та узгоджена з виконавчою дирекцією з виробництва ДП "НАЕК "Енергоатом": "1. Дані ТТтаУП розроблялися відповідно до: "Концептуальних технічних рішень «О стратегии и технических средствах преодоления последствий запроектной аварии «Длительное полное обесточивание энергоблоков на площадке АЭС с потерей конечного поглотителя тепла» для энергоблоков с РУ В-320»" Вимоги до робочого тиску напірних рукавів висунуті з міркувань можливого локального підвищення тиску в рукавній лінії, що є наслідком різкої зміни прохідного перерізу напірної лінії (закриття засувки, наїзд техніки або потрапляння сторонніх предметів, завалів на рукавну лінію). Крім того, одним із джерел підживлення МНУ БВ є бак ГА-201, розташований у ГО. Максимальний надлишковий тиск у ГО в умовах запроектної аварії складе 5,0 кгс/см2, повысотная різниця відміткі рівня в баку ГА-201 і відміткі розташування МНУ БВ становить 13,2 м або близько 1,3 кгс/см2. Таким чином, максимальний надлишковий тиск на всасе МНУ БВ складе 6,3 кгс/см2 і з урахуванням номінального напору МНУ БВ 10,0 кгс/см2 тиск на напорі МНУ БВ може досягати 16,3 кгс/см2. У цьому випадку необхідно застосовувати напірні плоскі рукава з робочим тиском 2,0 МПа або 20 бар. 2. Розрахунок показує, що опір на усмоктувальній лінії в 21.33 м.в.с. при загальній довжині усмоктувального трубопроводу 52 метра з діаметром Ду150 виходить при коефіцієнті опору тертя рукавів порядку 0,5. Це дуже велике значення. Необхідно застосувати рукава з коефіцієнтом опору тертя порядку 0,01 і нижче. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.5.2.1.6 ТТтаУП (додаток 6 до ТД): "МНУ БВ повинна стійко працювати з характеристиками: подача - не менш, ніж 100 м3/год: тиск на напорі - не менше, ніж 10кгс/см2 при подачі середовища з бака з рівнем аж до 0 см, розташованого на відмітці 0,0 м, при довжині всмоктувальної лінії 52 м: 44 м трубопроводу з Ду=150мм та 8 м рукаву з Ду=150 мм". Даний режим роботи (з всмоктувальною лінією Ду150мм довжиною 52м) був експериментально підтверджений в ході випробувань мобільних насосних установок, поставлених для 1-го та 2-го енергоблоків ВП ЗАЕС. Реальна довжина усмоктувальної лінії становить 52 м Ду150. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.5.2.1.6 ТТтаУП: "МНУ повинна стійко працювати з характеристиками: подача - не менш, ніж 100 м3/год: тиск на напорі - не менше, ніж 10кгс/см2 при подачі середовища з бака з рівнем аж до 0 см, розташованого на відмітці 0,0 м, при довжині всмоктувальної лінії 52 м: 44 м трубопроводу з Ду=150мм та 8 м рукаву з Ду=150 мм". Саме у цьому режимі має працювати МНУ у випадку роботи з напірною лінією довжиною 150м Ду100. Напірна лінія повинна бути довжиною 150м Ду100. Відповідно до п.3.2.1 ТВтаУП (додаток 7 до ТД), до обсягу устаткування, що поставляється повинен входити: "Роздавальний колектор, вхід середи до якого здійснюється через рукав Рраб=2,0 МПа, Ду=76мм, а вихід середи через три рукава Рраб=2,0 МПа, Ду=76мм з відсічними вентелями". Відхилення від вказаної конфігурації не допускаються. Достатність вказаної в ТВтаУП конфігурації обладнання були підтверджені у ході випробувань на ВП ЗАЕС для енергоблоків №1,2."
Дата відповіді: 02.02.2017 14:28
Відповідь надана

Умови розрахунків

Номер: 97c550e56412472887dd3db8c7501a40
Дата опублікування: 24.12.2016 18:13
Опис: В розділі V, п. 2 «Інша інформація» зазначені наступні умови розрахунків: «– часткова оплата, в межах 31 466 666,00 грн. без ПДВ, проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 45-ти робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару; - остаточний розрахунок за поставлений товар Замовник проводить до 31 січня 2018 року». В проекті договору (Додаток №3 до тендерної документації) указані наступні умови розрахунків: «- оплата в сумі 37 759 999.20 грн. з ПДВ здійснюється протягом 30 робочих днів від дати підписання акту (актів) приймання-передачі поставленої Продукції. - остаточний розрахунок за поставлену Продукцію в сумі 4 000 000.80 грн. з ПДВ проводиться до 31.03.2018 р.» Уточніть, будь ласка, який порядок розрахунків буде являтись коректним?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект"): "Правильна редакція умов розрахунків викладена в розділі Vпункту 2 "Інша інформація" Тендерної документації. При укладанні договору з переможцем торгів редакція проекту договору щодо порядку здійснення оплати буде відкоригована відповідно до вимог Тендерної пропозиції."
Дата відповіді: 28.12.2016 12:54
Відповідь надана

Технічні вимоги та умови постачання (додаток №4) до ТД

Номер: 784032e0d3e8420dbd8be8aeca32fd1e
Дата опублікування: 24.12.2016 17:37
Опис: 1. п.5.15.1 «Вимоги до тягача підвищеної прохідності». Чи має бути уніфікована система кріплень, для перевезення контейнера МНУ, на причепі контейнеровозі і тягачі транспортному засобі? 2. п. 5.2.2. Габарити МНУ повинні забезпечувати можливість транспортування до місця встановлення на час аварії і не повинні перевищувати: 15 м в довжину, 4 м завширшки і 4,5 м у висоту. Враховуючи, що ширина автопоїзда істотно впливає на маневреність автопоїзда, чи допускається загальна довжина автопоїзда 18м при зменшені ширини з 4м до 2,6м? 3. п. 3.2 Кожна МНУ в своєму складі повинна містити: 7) комплект роз’ємів для приєднання всмоктуючих і напірних рукавів. Який перелік муфтових роз’ємів, що монтуються Замовником на стаціонарних врізках, для підключення напірної або всмоктуючої лінії МНУ, входить до комплекту?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкоплект") спільно з ВП "Хмельницька АЕС": "Інформація щодо: - системи кріплень для перевезення контейнера МНУ; - можливої довжини автопоїзда при зменшені його ширини; - переліку муфтових ро’зємів, що монтуються для підключення напірної або всмоктуючої лінії МНУ. 1. Система кріплень для перевезення контейнера МНУ на причепі та тягачі має бути уніфікована. 2. При ширині автопоїзда, яка не перевищує 2,6 м, довжина автопоїзда має бути не більшою за 18 м. 3. З розрахунку на один енергоблок (1 МНУ ББ, 1 МНУ ПГ, 1 МНУ БВ) - Заглушка для всмоктуючого патрубка насоса МНУ: МНУ ББ – не менше 1 шт.; МНУ ПГ – не менше 1 шт.; МНУ БВ – не менше 1 шт. -Заглушка для напірного патрубка насоса МНУ у випадку, коли насос конструктивно має більше одного напірного патрубка не обладнаного індивідуальною відсічною арматурою: МНУ ББ – не менше 1 шт.; МНУ ПГ – не менше 1 шт.; МНУ БВ – не менше 1 шт. -На стороні всмоктування для під’єднання рукавів, що не згортаються до устаткування: МНУ ПГ – не менше 3 шт.; МНУ БВ – не менше 2 шт. -На стороні нагнітання для під’єднання напірних рукавів Ду 150 до устаткування: МНУ ББ – не менше 8 шт. -На стороні нагнітання для під’єднання напірних рукавів Ду 100 до устаткування: МНУ ПГ – не менше 2 шт. -На стороні нагнітання для під’єднання напірних рукавів Ду 77 до устаткування: МНУ БВ – не менше 4 шт."
Дата відповіді: 29.12.2016 10:22
Відповідь надана

Технічні вимоги та умови постачання (додаток №4) до ТД

Номер: dcf1a00f54a9414a8b10974af611a45a
Дата опублікування: 19.12.2016 10:12
Опис: п. 5.2.2. Габарити МНУ повинні забезпечувати можливість транспортування до місця встановлення на час аварії і не повинні перевищувати: 15 м в довжину, 4 м завширшки і 4,5 м у висоту. Відповідно до вашої відповіді - загальні габарити МНУ з врахуванням колісного засобу підвищеної прохідності, причепу, буксирного пристрою, МНУ не повинні перевищувати 15 м в довжину. Питання: Для дотримання довжини 15 м чи можна використати двухвісний напівприцеп замість двухвісного прицепа?
Відповідь: Відповідь підготовлена виконавчою дирекцією з виробництва ДП "НАЕК "Енергоатом" спільно з ВП ХАЕС: "Використовувати необхідно виключно причеп (табл.3.1 ТВтаУП). Причеп вибрано з розрахунку забезпечення можливості його буксирування (за відсутності тягача) будь-яким наявним транспортним засобом з відповідною вантажопідйомністю".
Дата відповіді: 22.12.2016 10:18
Відповідь надана

Технічні вимоги та умови постачання (додаток №4) до ТД

Номер: e3178cf5d0be4587b3b72bad30feede6
Дата опублікування: 13.12.2016 11:56
Опис: В пункті 3.2 Кожна МНУ у своєму складі повинна містити: Шумозахисний всепогодний котейнер, змонтований на двухвісному причепі з централізованою підкачною шин і системою розблокування гальм причепа. Пункт 5.2.6 Тягач має бути обладнаний системою централізованого регулювання тиску в шинах. Питання: 1. Лише тягач повинен бути обладнаний системою централізованого регулювання тиску в шинах чи також і причеп?
Відповідь: Відповідь підготовлена виконавчою дирекцією з виробництва ДП "НАЕК "Енергоатом": "Вимоги до транспортного засобу викладені в Технічних вимогах та умовах постачання (додаток №4) до ТД, а саме до причепу: 5.15.2 Вимоги до причепу: причеп-контейнеровоз; маса вантажу, що перевозиться – не менше 10 000 кг; буксирний пристрій; дишло; пневмогальма; електрообладнання 24В; запасне колесо; противідкатні упори. Система централізованого регулювання тиску в шинах причепу не передбачається Технічними вимогами та умовами постачання (додаток №4) до ТД. Додатково звертаємо Вашу увагу на вимоги до системи розблокування гальм причепу, які викладені в Технічних вимогах та умовах постачання (додаток №4) до ТД: 5.2.4 Система розблокування гальм має включати штатну (пневматичну чи електричну від тягача) і дублюючу (аварійну) – ручну."
Дата відповіді: 16.12.2016 10:22
Відповідь надана

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА УМОВИ ПОСТАЧАННЯ (додаток 4 до ТД, розділ 5. «Технічні вимоги до устаткування»)

Номер: 5139cffd58294633af764eb973f8a6b6
Дата опублікування: 12.12.2016 13:22
Опис: 1. п. 5.15.1 «Вимоги до тягача підвищеної прохідності» Не розкриті вимоги до базового шасі МНУ: Яка кількість вісей? Яка колісна формула? Яка потужність двигуна? 2. п. 5.15.1 «Вимоги до тягача підвищеної прохідності» Чи повинен тягач мати можливість перевозити контейнер з МНУ на собі чи він має використовуватись тільки як тягач? 3. п. 5.1.2 Чи повинна система, яка забезпечує стійку роботу МНУ з подачею від 20 до 396 м.куб./ч та надає можливість використання МНУ в безвитратному режимі протягом 5 (п’яти) хвилин, бути автоматичною чи ні?
Відповідь: Відповідь підготовлена виконавчою дирекцією з виробництва ДП "НАЕК "Енергоатом": 1, 2. Колісні засоби підвищеної прохідності регламентуються відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВА ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ № 521 від 17.08.2012 року «Про затвердження Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання та Порядку ведення реєстру сертифікатів типу транспортних засобів та обладнання і виданих виробниками сертифікатів відповідності транспортних засобів або обладнання». Вимоги до транспортного засобу викладені в ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА УМОВИ ПОСТАЧАННЯ, п.п. 5.15. Вимоги до транспортного засобу: - двигун - не нижче Євро-5; - повинен забезпечувати буксировку причепу з врахуванням його маси та маси контейнера, в якому знаходиться МНУ з усіма допоміжними пристроями (рукави, переїзні мости тощо); - буксирний пристрій; - пневмоелектровиводи на причеп. Кількість вісей, колісну формулу, потужність двигуна, можливість перевозити контейнер з МНУ на собі чи він має використовуватись тільки як тягач, розраховує та виконує підбір Учасник торгів виходячи з вимоги «повинен забезпечувати буксировку причепу з врахуванням його маси та маси контейнера, в якому знаходиться МНУ з усіма допоміжними пристроями (рукави, переїзні мости тощо)». 3. Стійка робота МНУ з подачею від 20 до 396 м.куб./ч та можливість використання МНУ в безвитратному режимі протягом 5 (п’яти) хвилин має забезпечуватися без додаткового втручання персоналу. Ця вимога може забезпечуватися як автоматикою, так і характеристиками насоса та схеми його включення.
Дата відповіді: 16.12.2016 10:19
Відповідь надана

Технічні вимоги та умови постачання (додаток №4) до ТД

Номер: 8388901d87d64531a0690d4c68e8ed0b
Дата опублікування: 09.12.2016 15:36
Опис: п. 5.2.2. Габарити МНУ повинні забезпечувати можливість транспортування до місця встановлення на час аварії і не повинні перевищувати: 15 м в довжину, 4 м завширшки и 4,5 м у висоту. Питання: Довжина 15 метрів, це довжина причепа з дишлом без тягача?
Відповідь: Відповідь на запитання підготовлена виконавчою дирекцією з виробництва ДП "НАЕК "Енергоатом": "Вимоги до габаритів МНУ викладені в п.п. 5.2.2 Габарити МНУ повинні забезпечувати можливість транспортування до місця встановлення на час аварії і не повинні перевищувати: 15 м в довжину, 4 м завширшки і 4,5 м у висоту. Габарити МНУ вказані загальні з врахуванням колісного засобу підвищеної прохідності, причепу, буксирного пристрою, МНУ".
Дата відповіді: 16.12.2016 10:12