• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля

Торги відмінено

2 948 650.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 800.00 UAH
Період уточнення: 25.11.2020 16:56 - 01.12.2020 00:00
Відповідь надана

Щодо змісту заявки на поставку товару

Номер: fa256f5ab92348fca8ea712d7584f11b
Дата опублікування: 30.11.2020 22:34
Опис: Шановний Замовник! п. 6.1.3. проекту договору визначено наступний обов'язок Замовника: "6.1.3. Щосереди скласти заявку на поставку товару на наступний тиждень, у якій вказати найменування товару, його кількість, дату та час поставки та впродовж одного дня передати її Постачальнику для виконання по телефону, факсу, електронною поштою, або засобами поштового зв’язку." Звертаю увагу, що для виконання заявки необхідна також і адреса поставки - дислокацією передбачено 38 об'єктів. Прошу внести відповідні зміни в проект договору.
Відповідь: Доброго дня. Ваше твердження про те, що для виконання заявки необхідна також і адреса поставки, а саме адреса окремих закладів Замовника, є помилковим. За замовчуванням всі поставки відбуваються за всіма пунктами відвантаження згідно із дислокацією. Відповідно, в заявці непотрібно ще раз повторювати інформацію (зміст додатку до договору - “Дислокація”), щодо якої сторони дійшли згоди під час укладання договору.
Дата відповіді: 03.12.2020 10:10
Відповідь надана

Щодо невідповідності окремих положеннь договору

Номер: 10f778e429df40f787162a56a39635b1
Дата опублікування: 30.11.2020 22:01
Опис: Шановний Замовник! Звертаю увагу на невідповідність положень деяких пунктів проекту договору, а саме: п. 5.1. передбачає поставку Товару не пізніше двох календарних днів з дня надання Замовником заявки, а п. 6.1.3. передбачає передачу Постачальнику заявки на наступний тиждень не пізніше четверга попереднього тиждня. Пропоную усунути вказану невідповідність.
Відповідь: Доброго дня Ми вдячні Вам за пильність. Відповідаючи на поставлене питання, повідомляємо про намір внести зміни у вказані положення проекту договору для усунення суперечності в його нормах. Нова редакція: ”5.1. Строк (термін) поставки (передачі) товарів: до 31.12.2021р. Графік поставки –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––---- Поставка товару Постачальником здійснюється не пізніше трьох робочих днів з дня надання Замовником заявки Постачальнику"
Дата відповіді: 03.12.2020 10:08
Відповідь надана

Щодо супровідних документів

Номер: 3acd44cbf7894bd6a6a44566e5d0f336
Дата опублікування: 30.11.2020 22:00
Опис: Шановний Замовник! п. 2.5. проекту договору зокрема містить наступне положення: "Кожний вид поставленої продукції повинен супроводжуватися документами, які свідчать про походження та якість товару із зазначенням дати виготовлення, терміна зберігання, кінцевого терміну реалізації, а саме: сертифікат якості, накладна з визначенням терміну реалізації, свідоцтво якості, сертифікат відповідності, гігієнічний висновок, ветеринарне свідоцтво тощо." Прошу надати роз'яснення: 1. необхідні всі перелічені документи чи якісь з них? 2. які документи маються на увазі під словом "тощо"?
Відповідь: Доброго дня. Під час поставки товару Постачальник надає документи які свідчать про походження та якість товару, термін придатності, а також іншу інформацію про товар, наявність якої встановлена чинним законодавством. За таких підстав, учасник самостійно визначає який саме документ необхідно надати для підтвердження якісних та кількісних характеристик того чи іншого товару. Слово «тощо» означає, що Замовник не обмежує постачальника у наданні документів про якість товару, зазначених у п. 2.5 Договору саме цим переліком.
Дата відповіді: 03.12.2020 10:05