• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення м. Южноукраїнськ Миколаївської області

Торги не відбулися

3 547 440.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 737.20 UAH
Період уточнення: 24.11.2020 12:51 - 07.12.2020 00:00
Відповідь надана

Питання по відповідальним черговим

Номер: 1197bb8ab9b04de8b033d0a65287b3c8
Дата опублікування: 03.12.2020 18:30
Опис: Запис мовного повідомлення, запуск коптера, зміна мовного повідомлення, зміна маршруту польоту - задані проекті можливості, ніяк не можуть бути реалізовані одним відповідальним черговим у надзвичайній ситуації. У нього на це не буде часу. Яким чином вона буде використовуватися?
Відповідь: У оператора системи буде час на використання системи.
Дата відповіді: 08.12.2020 13:08
Відповідь надана

Питання

Номер: b10e34d647694e828fb76e1c27e5eeb8
Дата опублікування: 03.12.2020 18:28
Опис: Питання: «Якщо в результаті аварії і підвищеного радіаційного фону вихід на дах будівлі буде представляти загрозу для оператора системи, як вона буде використовуватися?» Надана відповідь, що «Використання системи АМАС не обовязково передбачає запуск її тільки з покрівлі». І це знову входить в протиріччя з проектом, і суперечить закону, так як ніде немає ніяких розрахунків, підтверджень того, що політ буде проходити в умовах прямої видимості та прямої радіовидимості.
Відповідь: Старт, посадка безпілотного літального апарату можуть бути виконані з будь-якої поверхні під відкритим небом, це не протирічить проекту, оскільки там немає інформації про заборону запуску безпілотного літального апарату з іншої точки, ніж база. Крім того, відповідно до частини 2 ст.24 Повітряного кодексу України надання допомоги у разі виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру є четвертим в пріоритетності використання повітряного простору України. А в Постанові КМУ від 06.12.2017 р. №954 "Про затвердження Положення використання повітряного простору України" у п.36 зазначено: "У повітряному просторі України чи окремих його частинах, де встановлено заборону або обмеження щодо використання повітряного простороу, не забороняється:.... діяльність, що визначена пунктами 1-5 частини другої статті 24 Повітряного кодексу Укпаїни. Вважаючи на те, що надання допомоги у разі виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру шляхом інформування та оповіщення населення, що законодавчо віднесене до органу місцевого самоврядування м. Южноукраїнськ, використання аеромобільної системи оповіщення є правомірним.
Дата відповіді: 08.12.2020 13:20
Відповідь надана

Беспілотні літальні апарати пересувається використовуючи координати, по заздалегідь запрограмованому маршруту в ПК.

Номер: f3f4d787e1fb48eb9fd99b654a329b91
Дата опублікування: 03.12.2020 18:21
Опис: Питання «відсутня інформація стосовно розрахунків зони радіовидимості для управління апаратами аеромобільної системи на протязі усього маршруту, якщо радіовидимість відсутня, і управління неможливо. Яким чином проводитися керування системою?» Відповідають: «Беспілотні літальні апарати пересувається використовуючи координати, по заздалегідь запрограмованому маршруту в ПК». Однак, по-перше, проектом передбачено управління безпілотним апаратом під час проходження польотного маршруту, оперативну зміну польотного плану, зміна мовного повідомлення. Якщо радіозв'язок буде відсутній, і апарат буде летіти за маршрутом (по координатам), тоді ці вимоги проекту неможливо буде реалізувати. По-друге, з метою забезпечення безпеки польотів, всі безпілотні літальні апарати зобов'язані припинити виконання польоту за відсутності зв'язку з наземною станцією. Вони повинні або автоматично повертатися до місця старту, або здійснювати автоматичну посадку. По-третє, Правилами польотів для безпілотних літальних апаратів (це закон, між іншим), взагалі заборонені польоти поза зоною видимості апарату оператором, і поза зоною радиовидимости (зв'язку) - вимоги VLOS. Не можна експлуатувати систему з порушенням закону.
Відповідь: Беспілотний літальний апарат рухається по маршруту, використовуючи координати GPS, що запрограмовано в польотному контролері, в зоні радіовидимості. В розділі 3 Проекту зазначено: "Маршрути, які використовуються для польотів, можна налаштувати і запланувати заздалегідь та активно змінювати параметри льотного завдання", якщо потреби у зміні льотних параметрів немає, то змінювати нічого не потрібно. Крім того, відповідно до частини 2 ст.24 Повітряного кодексу України надання допомоги у разі виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру є четвертим в пріоритетності використання повітряного простору України. А в Постанові КМУ від 06.12.2017 р. №954 "Про затвердження Положення використання повітряного простору України" у п.36 зазначено: "У повітряному просторі України чи окремих його частинах, де встановлено заборону або обмеження щодо використання повітряного простороу, не забороняється: діяльність, що визначена пунктами 1-5 частини другої статті 24 Повітряного кодексу Укпаїни. Вважаючи на те, що надання допомоги у разі виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру шляхом інформування та оповіщення населення, що законодавчо віднесене до органу місцевого самоврядування м. Южноукраїнськ, використання аеромобільної системи оповіщення є правомірним.
Дата відповіді: 08.12.2020 12:59
Відповідь надана

У проекті ніде немає автомобіля для перевезення «аеромобільної системи»

Номер: a6c31d7b9e0645da9b31bbbffdb9712c
Дата опублікування: 03.12.2020 18:12
Опис: в Проекті немає згадки про можливість встановлення коптера на автомобіль, якщо неможливо летіти внаслідок несприятливих погодних умов. Ваша відповідь: «під час несприятливих погодних умов може бути встановлена на наземний транспортний засіб та здійснить оповіщення по тому ж маршруту». На який автомобіль буде встановлюватися коптер? Хто буде вести цей автомобіль - той же черговий? Проїде цей автомобіль там, де пролетить коптер? Адже для того і призначена «аеромобільна система», щоб вести оповіщення там, де ніяким іншим чином оповістити людей неможливо!?
Відповідь: Аеромобільна система оповіщення може бути встановлена на будь-який автомобіль на розсуд Замовника. Маршрути та сценарії аварій будуть створюватись на етапі впровадження системи/
Дата відповіді: 08.12.2020 12:51
Відповідь надана

Аеромобільної системи АМАС-400-2

Номер: 1824af240301495f9d6505fa51932b29
Дата опублікування: 03.12.2020 18:10
Опис: Стосовно відповіді: "Аеромобільна система АМАС є додатковим обладнанням до стаціонарної системи оповіщення. Під час несприятливих погодних умов може бути встановлена на наземний транспортний засіб та здійснить оповіщення по тому ж маршруту". В проектній документації відсутня інформація про те, що аеромобільна система є "додаткове обладнання" та ніде не зафіксовані особі вимоги до цього «додаткового обладнання», якими можна було б знехтувати в надзвичайній ситуації?
Відповідь: В Робочому проекті, розділ 3, арк. 5 зазначено: "Використання аеромобільної системи оповіщення АМАС-400-2 відбувається в комплексі, як доповнення до стаціонарної системи, а також інших засобів оповіщення".
Дата відповіді: 08.12.2020 11:02
Відповідь надана

Стосовно частотних діапазонів

Номер: 8c14a9ed50434beb90ffe14eb39c7780
Дата опублікування: 03.12.2020 17:57
Опис: Не надана відповідь стосовно "Який частотний діапазон для зв'язку використовується? Чи не створює він перешкод для інших систем оповіщення" При запуску аеромобільної системи дальність зв'язку на відстань більше 1-2 км зазвичай неможлива, тому як закони фізики ніхто не відміняв - радіо зв'язок на високих частотах 2,4 ГГц і 5,8ГГц (це звичайні частоти для коптерів) здійснюється в зоні прямої видимості, і якщо якісь будівлі або дерева, або рельєф місцевості заступають шлях проходження сигналу, то зв'язок буде відсутній, Яким чином в даних умовах буде використана аеромобільна система АМАС-400-2 ?
Відповідь: Безпілотний літальний апарат рухається по маршруту, використовуючи координати GPS, що запрограмовано в польотному контролері.
Дата відповіді: 08.12.2020 10:54
Відповідь надана

Аеромобільна система АМАС-400-2

Номер: 70f8a039c22b4b1e86fcb1796603829f
Дата опублікування: 03.12.2020 17:42
Опис: Ваша відповідь: «Використання дахів будинків не передбачено проектною документацією.» Згідно пояснювальної записки, Том 1 Проекту на стор. 6 прямо написано: «Місце діслокації, майданчик для запуску і приземлення - покрівля Будівлі.» Тобто, це не достовірна інформація. Тому при обмеженому доступі до дахів своєчасний запуск коптеров не може бути забезпечений. Також відповідно відповіді «Час, необхідний для розгортання системи АМАС - це час, необхідний відповідальному черговому для виходу із будівлі.» Тобто, відповідальному черговому, який дуже зайнятий в разі виникнення надзвичайної ситуації, треба буде знайти час, щоб взяти коптер з місця зберігання, вийти з будівлі (піднятися на дах - відповідно до "Том 1 Проекту на стор. 6"), здійснити запуск та дочекатися прильоту апарату. У цьому явне протиріччя з діями в разі надзвичайної ситуації. Черговий не повинен залишати робоче місце системи. Згідно проекту запуск коптера залежить від можливості оператора сходити за коптером, винести його на дах, перевірити, запустити по маршруту, дочекатися повернення. Що нереально здійснити в надзвичайній ситуації. Яким чином в даних умовах буде використана аеромобільна система АМАС-400-2 ?
Відповідь: Згідно пояснювальної записки, Том 1 Проекту на стор. 6 прямо написано: «Місце діслокації, майданчик для запуску і приземлення - покрівля Будівлі.» - мається на увазі покрівля будівлі розташування Замовника, а не покрівлі інших будинків. Старт і посадка БПЛА може бути здійснена з будь-якої поверхні під відкритим небом. Взліт, політ, посадка здійснюються в автоматичному режимі, чекати повернення безпілотного літального апарату не потрібно.
Дата відповіді: 08.12.2020 10:49
Відповідь надана

Питання стосовно блока оповіщення БО-FM-05-1

Номер: d4c1480bf78040b0b53a7e1907d69d75
Дата опублікування: 27.11.2020 15:34
Опис: згідно робочого проекту "блок оповіщення БО-FM-05-1" не має зовнішнього джерела живлення, але має у складі сонячну панель з вбудованими блоками електроніки. Просимо пояснити відсутність інформації про технічні та якісні характеристики БО-FM-05-1. Також відсутність розрахунку автономної роботи БО-FM-05-1, яким чином вона буде використовуватися при відсутності сонячного світла тривалий термін?
Відповідь: Детальна інформація про БО-FМ-05-1 наведена у Посібнику з експлуатації, розміщеного на сайті виробника, зазначеного у специфікації обладнання 263-О.Р.СО, що входить до складу Робочої документації 263-О.Р (додаток до тендерної документації). При відсутності сонячного світла у темний час доби блоки електроніки живляться від вбудованих акумуляторів, які, у свою чергу, заряджуються у світлий час доби. Також може бути застосований «еквівалент» обладнання за технічними характеристиками.
Дата відповіді: 02.12.2020 13:16
Відповідь надана

Питання стосовно оператора коптерів

Номер: 32e33aa507be4857816feba0a80eb851
Дата опублікування: 27.11.2020 14:50
Опис: Яка кількість персоналу необхідна для роботи з системою АМАС-400-2? Чи передбачені в штатному розкладі оператори коптерів, які будуть готувати апарати до польоту, обслуговувати їх, запускати і контролювати політ?
Відповідь: Вимоги до чисельності й кваліфікації персоналу та режиму його роботи наведено у розділі 8 Проекту.
Дата відповіді: 02.12.2020 13:16
Відповідь надана

Питання

Номер: 99a47109eeca4e48ba8b05ab5d775fdc
Дата опублікування: 27.11.2020 14:47
Опис: Якщо в результаті аварії і підвищеного радіаційного фону вихід на дах будівлі буде представляти загрозу для оператора системи, як вона буде використовуватися?
Відповідь: Використання системи АМАС не обовязково передбачає запуск її тільки з покрівлі.
Дата відповіді: 02.12.2020 13:16