-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення м. Южноукраїнськ Миколаївської області
Торги не відбулися
3 547 440.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 737.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 737.20 UAH
Період оскарження:
24.11.2020 12:51 - 13.12.2020 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Оскарження умов технічної частини
Номер:
82afcdbd63834d9ab146bc4c85a4cb09
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-24-007239-c.a2
Назва:
Оскарження умов технічної частини
Скарга:
Оскаржуємо процедуру закупівлі, яка проводиться Замовником Управління з питань надзвичайних ситуацій та взаємодії з правоохоронними органами Южноукраїнської міської ради в межах системи електронних торгів Prozorro (ID у Prozorro
afde21e550794c17b1d37f00ac619147, номер у Prozorro UA-2020-11-24-007239-c про закупівлю робіт з «Нового будівництва місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення м. Южноукраїнськ Миколаївської області» очікуваною вартістю 3 547 440,00 грн. (три мільйони п’ятсот сорок сім тисяч чотириста сорок) з урахуванням ПДВ.
Оскарження обумовлено тим, що Замовником не надано конкретних відповідей на запитання щодо технічних параметрів використання обладнання. .
Технічна документація та відповіді на запитання щодо технічних особливостей цієї закупівлі не відповідають або суперечать проекту, що є невід’ємною складовою тендерної документації.
Вважаємо, що виконання робіт із вказаними технічними вимогами є неможливим
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга до АМКУ.pdf 11.12.2020 15:03
- Рішення від 15.12.2020 № 23165.pdf 16.12.2020 14:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.12.2020 15:11
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.12.2020 14:52
Вимога
Вирішена
Невідповідності у тендерній документації
Номер:
602268d5330f43d3b9d8d0413988ecd1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-24-007239-c.b1
Назва:
Невідповідності у тендерній документації
Вимога:
Доброго дня!
На електронній сторінці системи «Прозорро» та у Додатку № 6 тендерної документації строк виконання робіт зазначено до 28.02.2021р., а у п. 4.4. розділу І «Загальні положення» тендерної документації закінчення виконання робіт зазначено до 20.12.2020р. Просимо привести у відповідність дату закінчення виконання робіт.
Пов'язані документи:
Замовник
- Додаток 2 Перелік кваліф.критерій.pdf 30.11.2020 13:50
- Додаток 5 Лист згода.pdf 30.11.2020 13:50
- Робочий проект.pdf 30.11.2020 13:50
- Протокол про зміни.pdf 30.11.2020 13:50
- Зміни до Тендерної документації.pdf 30.11.2020 13:50
- Додаток 1 Тендерна пропозиція.pdf 30.11.2020 13:50
- Додаток 3 Технічне завдання.pdf 30.11.2020 13:50
- Тендерна документація із змінами.pdf 30.11.2020 13:50
- Додаток 6 Проект Договору.pdf 30.11.2020 13:50
- Додаток 4 Пропозиц.про залучення субпідрядників.pdf 30.11.2020 13:50
- Робоча докментація.pdf 30.11.2020 13:50
Дата подачі:
25.11.2020 17:54
Вирішення:
Внесено зміни до тендерної документація
Статус вимоги:
Задоволено