• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуга зі збирання та видалення твердих відходів з суден (90510000-5)

Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. Категорія - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»

Торги не відбулися

1 070 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 350.00 UAH
Період уточнення: 20.11.2020 16:07 - 11.12.2020 00:00
Відповідь надана

Чому в переліку відходів зазначені небезпечні відходи за кодом державного класифікатора 9052?

Номер: 2010e9428e1e46ed9e9fd0fbc9bb413c
Дата опублікування: 10.12.2020 17:32
Опис: Шановний Замовнику! Предметом торгів є послуги з утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям за кодом державного класифікатора 90510000-5. Чому в переліку відходів зазначені небезпечні відході за кодом державного класифікатора 9052?
Відповідь: Стосовно запитання повідомляємо, що сміття та води, які містять забруднюючі речовини, що утворюються на борту суден, класифікуються вимогами Міжнародної конвенції МАРПОЛ 73/78, згідно якої: Сміття із суден - будь-яка речовина, матеріали і предмети, які мають бути видалені (харчові, побутові, експлуатаційні відходи, забруднене нафтою і нафтопродуктами ганчір'я, відходи, пов'язані з вантажем, обслуговуванням). Замовник оголосив закупівлю саме на сміття із суден, в розумінні міжнародних нормативних документів, а саме Міжнародної конвенції щодо запобігання забрудненню із суден 1973 року, зміненої протоколом 1978 року (Конвенція МАРПОЛ 73/78), до якої Україна приєдналась у 1993 році.
Дата відповіді: 14.12.2020 08:40
Відповідь надана

тара

Номер: 23b2dd36c00742ec9f0a09d5c7264611
Дата опублікування: 09.12.2020 13:16
Опис: Шановний Замовнику. Згідно специфікації до предмету послуг належать відходи різної номенклатури. Зокрема є питання щодо пункту 10 Специфікації. Медичні відходи категорії "В" (клінічні та подібні їм відходи), відходи категорії "С" (відходи, що містять ртуть), тощо заборонено змішувати. Є вимоги щодо ємностей до кожної категорії. Відповідно, вимагати ємності кубові до пункту 10 є дискримінаційною вимогою, яка грубо суперечить Наказу МОЗ № 325 від 08.06.2015р. Якщо застосовувати вимогу, що зазначена в п 6 Технічних вимог (Додаток 3) до клінічних та подібних їм відходів, а саме: миття та дезинфекція тари, то це є також дискримінаційною вимогою по відношенню до медичних відходів категорії "В". Вимагаємо переглянути ТД і внести зміни враховуючи норми чинного законодавства.
Відповідь: Стосовно запитання, повідомляємо, на час приймання сміття в порту, у адміністрації судна немає технічних паспортів відходів, реєстраційних карток або документів дозвільного характеру, які б дозволяли визначити клас небезпеки, фізико- хімічний склад, небезпечні властивості та інші параметри щодо ідентифікації та/або класифікації суднових відходів згідно Державного класифікатора України ДК - 095, тому адміністрація порту приймає суднове сміття у якості забруднюючих(шкідливих) речовин для морського середовища, за визначеними категоріями Конвенції МАРПОЛ 73/78, які наведено в технічних вимогах Тендерної документації замовника.
Дата відповіді: 14.12.2020 08:39
Відповідь надана

п 8 Технічні вимоги

Номер: 79039734b8c24ff4980c8a202408269d
Дата опублікування: 09.12.2020 12:58
Опис: Яким нормативно-правовим актом передбачена вимога, яка визначена в п.8 Технічних вимог, а саме: миття та дезинфекцію ємностей здійснює Учасник?
Відповідь: Стосовно запитання повідомляємо, що пунктом 2.15. Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17.03.2011 № 145 визначено, що власник контейнерів зобов’язаний забезпечити їх миття та дезінфекцію засобами, дозволеними до використання МОЗ України.
Дата відповіді: 14.12.2020 08:38
Відповідь надана

кількість відходів

Номер: ae8559c12db64b11ab16a278353c566b
Дата опублікування: 09.12.2020 12:21
Опис: Шановний Замовнику! В Специфікації зазначені відходи різної номенклатури: як безпечні, так і небезпечні (наприклад пункт 10 (відпрацьовані нафтопродукти, клінічні та подібні відходи, відходи, що містять ртуть, відпрацьовані батареї свинцевих акумуляторів, відходи упаковок забруднені). Відходи, які зазначені в пункті 10 потребують як мінімум наявність ліцензії поводження, перевезення небезпечних відходів, МТБ. Утилізація тих відходів, що визначені пунктом 10 потребують різного поводження з небезпезпечними відходами, відповідно й ціна на утилізацію кожного виду відходу є різною. Тому, визначена ЗАГАЛЬНА КІЛЬКІСТЬ 832,00 куб.м. всіх відходів (п.п.1-16) робить неможливим розрахувати вартість тендерної пропозиції. Вимагаємо внести зміни до тд та надати інформацію щодо кількості по кожному виду відходу.
Відповідь: Стосовно запитання, повідомляємо, що пунктом 2 Державних санітарних правил і норм скидання з суден стічних, нафто утримуючих, баластних вод і сміття у водоймища (ДСанПІН 1999-97), які затверджені наказом Міністерства охорони здоров’я України від 09 липня 1997 року № 199, визначається термінологія суднового сміття: «3.5.1. До суднового сміття, як джерела забруднення моря, належать відходи та покидьки, які утворюються внаслідок: - вантажних операцій (солом'яні циновки, фанера, папір, картон, дріт, металеві стрічки та інше); - технічного обслуговування та догляду за судном (відходи фарби, обрізка тросів, тканини, забруднене ганчір'я, тара, непридатні деталі, відходи деревини, металів, синтетичних матеріалів і т. і.); - повсякденного догляду за житловими та громадськими приміщеннями, побутові покидьки; - приготування страв та харчові покидьки». Також, відповідно до наказу Міністерства інфраструктури України від 27.05.2013р. № 316 «Про портові збори», справляння санітарного збору передбачає: - обов'язкове здавання судном у морському порту всіх наявних на борту видів забруднень з метою запобігання їх скиданню у море. Здавання забруднень засвідчується відповідною довідкою Адміністрації морських портів України. Враховуючі наведене вище, судно, яке знаходиться в морському порту зобов’язано здати усі наявні на борту забруднення, включаючи суднове сміття, облік якого, згідно вимог Міжнародної Конвенції МАРПОЛ 73/78 ведеться на судні в метрах кубічних. Адміністрація судна за 24 години до заходу в порт, повідомляє про готовність здати в порту утворене на судні сміття. Розрахувати кількість такого сміття та кожної номенклатури відходів, яке судно може здати в порту заздалегідь неможливо. Замовником в тендерній документації вказана загальна кількість усіх відходів, які будуть прийняти з суден протягом дії договору, виходячи з прогнозного суднозаходу.
Дата відповіді: 14.12.2020 08:38
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: 383ad4afd8c245b8a8a10069e682ee97
Дата опублікування: 09.12.2020 11:53
Опис: Шановний Замовнику! Додатком 1 (таблиця 1) зазначається: " Під аналогічним договором слід розуміти договір(и) на надання наступних видів послуг: послуги з приймання та вивезення твердих відходів з суден" Наголошуємо на тому, що аналогічний договір – це договір ідентичний за типом, предмет якого є аналогічним за складністю виконання предмету даної закупівлі. Для визначення предмету аналогічного договору слід послуговуватись кодом державного класифікатора, який має подібні характеристики, що підпадають під відповідний предмет закупівлі і вимагати від учасників аналогічний договір з конкретною назвою є дискримінаційним, оскільки звужує коло потенційних учасників. Відповідно до Специфікації, в переліку є відходи як безпечні, так і небезпечні. Як визначати який аналогічний договір завантажувати в складі тп.? Надайте, будь ласка, відповідь та приведіть ТД у відповідність.
Відповідь: Стосовно запитання, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Також слід зауважити, що законодавство України не містить визначення поняття «аналогічний договір», натомість відповідно до Академічного тлумачного словника поняття аналогічний – це той, який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий (Том1, 1970, стор 42). Тендерною документацією Замовника чітко визначений предмет закупівлі, це: послуга зі збирання та видалення твердих відходів з суден. Саме договір на поводження з твердими відходами з суден, слід розуміти як аналогічний.
Дата відповіді: 14.12.2020 08:37