• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

В межах кошторисних призначень на відповідний період (закупівля на 2021 рік). Категорія замовника: органи соціального страхування (Пенсійний фонд України)

Завершена

803 955.55 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 019.78 UAH
Період уточнення: 20.11.2020 14:16 - 27.11.2020 00:00
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 3d9c387978854d6ab4c29b43c71b3b54
Дата опублікування: 25.11.2020 09:37
Опис: Який графік роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області. Скільки годин в рік необхідно надавати послуги за 4 постами?
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне: Графік роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області встановлено: понеділок — четвер з 08:30 до 17:30; п’ятниця з 08:30 до 16:15; обідня перерва з 12:30 до 13.15, крім вихідних та святкових днів. Однак, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641 (зі змінами) “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” на період карантину робочий час в органах виконавчої влади, інших державних органах, органах місцевого самоврядування встановлено з восьмої години. Графік роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області на період карантину встановлено: понеділок — четвер з 08:00 до 17:00; п’ятниця з 08:00 до 15:45; обідня перерва з 12:00 до 12.45, крім вихідних та святкових днів. Загальна кількість робочих годин на тиждень складає 40 годин.
Дата відповіді: 25.11.2020 14:50
Відповідь надана

Аналогічний досвід

Номер: 87371a3fb828483ea5ccec7404e2416f
Дата опублікування: 25.11.2020 09:34
Опис: У документації наявна вимога, що аналогічним в розумінні даної вимоги є договір про надання послуг за відповідним до предмету закупівлі кодом за ДК 021:2015:75240000-0, в обов’язки виконавця за яким входить, зокрема, забезпечення контрольно-пропускного режиму у адміністративних приміщеннях. Вважаємо, що аналогічним договором є договір який є аналогічним за своїм змістом. Код ДК визначає кожен Замовник самостійно, проте суть від того не змінюється. Просимо внести зміни до даної вимоги, встановивши можливість підтвердити аналогічний досвід не лише за кодом ДК. Більш того, аналогічним може бути досвід виконання договору з комерційними Замовниками, які взагалі не використовують державний класифікатор.
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників відповідно до ст. 5 Закону. Враховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно установлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників відповідно до ст. 5 Закону. Згідно пункту 22 частини 1 статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до п. 3 розділу І Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктом 21 та 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Отже, на виконання вимог Закону, а також з урахуванням специфіки предмету закупівлі, замовник встановив у тендерній документації такий кваліфікаційний критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору про надання послуг за відповідним до предмету закупівлі кодом за ДК 021:2015:75240000-0, в обов’язки виконавця за яким входить, зокрема, забезпечення контрольно-пропускного режиму у адміністративних приміщеннях. Зазначена вимога тендерної документації жодним чином не порушує принципів здійснення закупівель, встановлених Законом. З огляду на викладене, положення тендерної документації не є дискримінаційними та не обмежують коло потенційних учасників.
Дата відповіді: 25.11.2020 14:49