• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Картриджі

Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

Торги не відбулися

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період уточнення: 16.11.2020 18:42 - 22.11.2020 00:00
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: cb66c4a45dd2460bb13891ec3281f249
Дата опублікування: 19.11.2020 14:57
Опис: Шановний Замовник, доводимо до Вашого відома, що ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року встановлено заборону дискримінації учасників торгів. Проте, Ви свідомо дискримінуєте учасників встановлюючи вимогу у Додатку 3 до Тендерної документації: «У разі, якщо Учасник не є виробником запропонованих на закупівлю витратних матеріалів (тонерних картриджів, компонентів для картриджів (тонер, чорнила та чіпи)), необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції електронний лист авторизації Учасника від виробника запропонованих на закупівлю витратних матеріалів (тонерних картриджів, компонентів для картриджів (тонер, чорнила та чіпи)), в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником та підтверджена виробником гарантія на товар. Даний лист повинен бути адресований Замовнику торгів та містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі та повинен бути дійсним до кінця 2020 року.» Зазначена вимога обмежує коло учасників торгів, спричиняє залежність від третіх осіб та встановлює завідомо дискримінаційні умови, у зв’язку з чим просимо: 1. надати обґрунтовану відповідь про причини вимоги надання підтвердження у формі листа авторизації, який є гарантією на товар, адже у чинному законодавстві передбачено лише такі види гарантії як: банківська, страхова гарантія та гарантія фінансових установ; 2. пояснити вимогу виключно листа авторизації, а також аргументувати, чому інші документи, зокрема, накладні не можуть слугувати доказом постачання товару від виробника, що закуповується; 3. пояснити навіщо Вам потрібно встановлення партнерських відносин між учасником та виробником товару, та як їх відсутність впливає на якість запропонованих витратних матеріалів.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за запитання! Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 23.11.2020 20:16
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 12682e7ad02c4184955b6b1d41861747
Дата опублікування: 19.11.2020 10:56
Опис: Добрий день. Просимо розтлумачити вимогу надати у складі пропозиції «Копію(ї) висновку(ів) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на підтвердження того, що запропоновані на закупівлю витратні матеріали (тонерні картриджі, компоненти для картриджів (тонер, чорнила та чіпи)) відповідають вимогам діючого санітарного законодавства та допущені до використання за призначенням в визначеній сфері (із зазначенням реквізитів, зареєстрованих та затверджених відповідно законодавства, технічних умов для їх виробництва), дійсні на момент подання пропозицій. На підтвердження наявності зареєстрованих та затверджених відповідно до законодавства, технічних умов, відповідно до яких виробляються запропоновані на закупівлю витратні матеріали (тонерні картриджі, компоненти для картриджів (тонер, чорнила та чіпи)), надається засвідчена виробником копія(ї) їх титульної(их) сторінки(ок) із зазначенням строку дії, органу, який провів реєстрацію та реквізитів реєстрації». Згідно положень Додатку 3 Тендерної документації Замовник планує закупити у відкритих торгах «картриджі» у зв’язку з чим просимо: 1. поясніть потребу надання документів на товар «компоненти для картриджів (тонер, чорнила та чіпи)», що не є предметом закупівлі, а тому згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» не може вимагатися від учасників торгів; 2. обґрунтувати потребу відображення у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи інформації про зареєстровані технічні умови , якщо виробником товарів є іноземне підприємство, що не зобов’язане виробляти товар на підставі технічних умов, та реєструвати їх в українських органах, що проводять реєстраційні дії; 3. повідомити, що можна з’ясувати з титульної сторінки технічних умов; 4. вказати, який рівнозначний документ допускається надати замість титульної сторінки технічних умов.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за запитання! Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 23.11.2020 20:16
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: d5c86933a90b4fa2a79a40ff4076333e
Дата опублікування: 19.11.2020 09:36
Опис: Добрий день! Шановний Замовник, доводимо до Вашого відома, що згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у Тендерній документації можуть зазначатися такі відомості: «… 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності УЧАСНИКІВ установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.» При цьому у Додатку №3 до Тендерної документації встановлено вимогу надати: «-Копію дійсного на момент подання пропозицій атестату виробництва, виданого виробнику запропонованих на закупівлю витратних матеріалів (тонерних картриджів, компонентів для картриджів (тонер, чорнила та чіпи)), який засвідчує відповідність процесу виробництва; -На підтвердження наявності зареєстрованих та затверджених відповідно до законодавства, технічних умов, відповідно до яких виробляються запропоновані на закупівлю витратні матеріали (тонерні картриджі, компоненти для картриджів (тонер, чорнила та чіпи)), надається засвідчена виробником копія(ї) їх титульної(их) сторінки(ок) із зазначенням строку дії, органу, який провів реєстрацію та реквізитів реєстрації .» По-перше, згідно національного законодавства не встановлено жодних обмежень, щодо вільного обігу товарів та закупівлі його виключно у виробника. У зв’язку з чим існують обставини, за яких немає можливості отримати документи, що вимагаються у Додатку №3 до Тендерної документації, через відсутність прямих взаємовідносин з виробником; По-друге, вимоги встановлені не до учасників процедури закупівлі, а до виробників товарів; По-третє, іноземні виробники не зобов’язані оформлювати атестат виробництва та реєструвати в Україні технічні умови . З огляду на викладене просимо: 1) надати обґрунтування необхідності встановлення вимоги до виробника товарів, який не є учасником процедури закупівлі? 2) пояснити чому в процесі підготовки Тендерної документації було не враховано положення ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у яких зазначено, що допускається встановлювати вимоги виключно до предмету закупівлі та до учасників, а не до третіх осіб, зокрема іноземних підприємств, які за вітчизняним законодавством не зобов’язані отримувати атестат виробництва та технічні умови? 3) повідомити який документ замість «атестату виробництва» та «зареєстрованих, затверджених технічних умов» допустимо надати у складі тендерної пропозиції, якщо виробником товару є іноземний суб’єкт господарювання, який, відповідно до положень вітчизняного законодавства, не зобов’язаний отримувати такі документи?
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за запитання! Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 23.11.2020 20:15
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 56e3517f40624e26a791d453c7edd401
Дата опублікування: 19.11.2020 09:35
Опис: Добрий день! Шановний Замовник, доводимо до Вашого відома, що згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у Тендерній документації можуть зазначатися такі відомості: «… 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності УЧАСНИКІВ установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.» При цьому у Додатку №3 до Тендерної документації встановлено вимогу надати: «Копію сертифікату міжнародного зразка про наявність у виробника запропонованих на закупівлю витратних матеріалів (тонерних картриджів, компонентів для картриджів (тонер, чорнила та чіпи)) системи менеджменту, професійної безпеки та здоров’я OHSAS 18001:2007, виданого органом з сертифікації систем менеджменту стосовно розробки, виробництва еквівалентних витратних матеріалів, дійсного на момент подання пропозицій.» По-перше, як відомо вимога надання сертифікату OHSAS 18001:2007 не відноситься до технічної специфікацієї товару, оскільки цей стандарт не регулює технічні, функціональні, якісні, експлуатаційні, екологічні вимоги до товару. По-друге, вимога, щодо подання у складі тендерної пропозиції сертифікату OHSAS 18001:2007 встановлюються не до учасників процедури закупівлі, а до виробників товарів. З огляду на викладене просимо: 1) надати обґрунтування необхідності встановлення вимоги до виробника товарів, який не є учасником процедури закупівлі? 2) пояснити чому в процесі підготовки Тендерної документації було не враховано положення ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у яких зазначено, що допускається встановлювати вимоги виключно до предмету закупівлі та до учасників, а не до третіх осіб?
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за запитання! Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 23.11.2020 20:15