-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015–09120000-6 «Газове паливо» Стиснений газ (метан )
Категорія замовника: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів (пункт третій частини четвертої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації.
Торги не відбулися
1 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
Період уточнення:
11.11.2020 16:44 - 17.11.2020 00:00
Відповідь надана
зауваження та пропозиції змін до проекта договору
Номер:
683a0a885fe749a2b0d253593e860e2c
Дата опублікування:
16.11.2020 16:21
Опис:
Доброго дня! Наша організація хотіла би прийняти участь у процедурі закупівлі стисненого газу (метану) як учасник, проте просимо розглянути деякі зауваження та пропозиції змін до проекта договору а саме:
1. З метою уникнення ситуації, за якої Постачальник вимушений буде відпускати СПГ за різними цінами по рівнозначним угодам, вважаємо за доцільне доповнити пункт 2.4. проекту договору наступним:
«Вартість Товару, отриманого Покупцем, визначається:
- за ціною, яка діє на АГНКС Продавця в момент заправки транспортних засобів, якщо ціна за одиницю Продукції на АГНКС менша або дорівнює ціні визначений за результатами процедури закупівлі, що становить______ (________) грн._____коп. у тому числі ПДВ – 20%.
- у разі, якщо ціна на Товар на АГНКС Продавця перевищить ціну, визначену за результатами процедури закупівлі, Сторони за ініціативою Продавця та за наявності підстав, передбачених ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», укладають додаткову угоду до цього Договору про збільшення ціни на Товар.
До моменту підписання уповноваженими представниками Сторін зазначеної у цьому пункті Договору додаткової угоди Продавець має право припинити відпуск Продукції Продавцю.
- у разі, якщо ціна на Продукцію на АГНКС Продавця перевищить ціну, визначену за результатами процедури закупівлі, більше ніж на 10%, і відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» у Сторін будуть відсутні правові підстави щодо укладання додаткової угоди про збільшення ціни на Товар до цього Договору, Продавець має право припинити відпуск Продукції, письмово повідомивши про це Покупця не пізніше ніж у останній робочий день, який передує дню, у якому почне діяти нова ціна на Продукцію. У такому випадку Покупець зобов’язаний оплатити Продавцю всю Продукцію, яка була отримана за цим Договором та не була оплачена.».
2. Для здійснення коректного обліку відпущеного Товару та з метою проведення взаєморозрахунків з Покупцем щодо отриманого Товару за договором, вважаємо за доцільне передбачити відпуск стисненого природного газу з використанням пластикових смарт-карток, а відтак, внести зміни у розділ 3 проекту договору (Умови та порядок розрахунків), виклавши його у наступній редакції:
«3. Умови та порядок розрахунків
3.1. Покупець здійснює оплату Продукції, отриманої у Розрахунковому періоді, який дорівнює ____ облікові(-их) (газові(-их)) доби(діб) [або одному календарному місяцю (за погодженням Сторін)], протягом ____ банківських днів, що йдуть за відповідним Розрахунковим періодом, але не пізніше 14 (чотирнадцятого) числа місяця, що слідує за місяцем отримання Продукції. Обліковою (газовою) добою вважається період часу з 07:00 (за київським часом) дня до 07:00 (за київським часом) наступного дня.
3.2. Покупець здійснює оплату відпущеної Продукції шляхом перерахування грошових коштів (у гривнях) на IBAN Продавця, який зазначено у цьому Договорі, з обов’язковим зазначенням в призначенні платежу номеру договору та його дати, назви Продукції – стиснений природний газ (метан).
3.3. Оплата Продукції здійснюється Покупцем згідно Договору або рахунку-фактури.
3.4. Датою здійснення оплати вважається дата зарахування грошових коштів на ОР Покупця.
3.5. Зарахування грошових коштів на ОР Покупця здійснюється не пізніше ніж на наступний банківський день після надходження грошових коштів на IBAN Продавця.
3.6. Весь облік відпущеної (реалізованої) Покупцю Продукції, а також контроль за вчасністю платежів ведеться Продавцем засобами обчислювальної техніки за допомогою програмного забезпечення, інформаційної бази та статистичних даних. На кожного Покупця відкривається ОР та Реєстр проведених операцій (далі по тексту - РО):
- на ОР здійснюються операції з надходження та витрат коштів;
- в РО фіксуються об’єми відпущеної Покупцю Продукції.
Стан ОР змінюється на час надходження інформації з АГНКС про здійснення операцій відпуску Продукції Покупцю.
3.7. Підставою для визначення та проведення фінансових взаєморозрахунків між Покупцем і Продавцем за фактично відпущену Продукцію у Розрахунковому періоді є дані фіскальних чеків, які підтверджують відпуск Продукції Продавцем Покупцю протягом Розрахункового періоду.
На підтвердження фактично відпущеної Продавцем Покупцю Продукції у звітному місяці Продавцем оформляється один раз на місяць, останньою датою місяця, акт приймання-передачі на всю отриману Покупцем протягом такого календарного місяця. Звітний місяць розпочинається з 07:00 за київським часом першого числа поточного календарного місяця, у якому відпускалась Продукція і триває до 07:00 за київським часом першого числа
наступного календарного місяця.
3.8. У зв’язку із тим, що відпуск Продукції за цим Договором має ритмічний та постійний характер, Продавець має право скласти зведену податкову накладну не пізніше останнього дня місяця, в якому таке постачання здійснене. При заповненні податкової накладної допускається використання скороченої назви Продукції.
Надавати Покупцю податкові накладні/розрахунки коригування, які складені в електронній формі та оформлені належним чином, із зазначенням обов’язкових реквізитів, відповідно до вимог Податкового кодексу України, з дотриманням умов щодо належної реєстрації електронного підпису уповноваженої особи та зареєстровану в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) в порядку, та в строки встановлені Податковим кодексом України.
При заповненні податкової накладної/розрахунку коригування допускається використання скороченої назви Продукції.».
3. Уразі згоди Замовника передбачити відпуск стисненого природного газу з використанням пластикових смарт-карток, хочемо запропонувати внести зміни до розділу 4 проекту договору (Строки та умови поставки), виклавши його у наступній редакції:
«4. Строки та умови поставки
4.1. Мережу АГНКС вказано на сайті Продавця __________________
4.2. Продукція на АГНКС Продавця відпускається у наступному порядку:
- Покупцем або Довіреною особою Покупця пред’являється ПК оператору АГНКС;
- оператор АГНКС перевіряє відповідність державного реєстраційного номеру транспортного засобу, який розташований на заправній галереї АГНКС, державному реєстраційному номеру транспортного засобу, що зазначений (закодований) в наданій до обслуговування ПК;
- на програмному забезпеченні касової системи перевіряється пред’явлена ПК на достатній розмір залишку Добового ліміту та відсутність блокування;
- Покупцем або Довіреною особою Покупця вводиться PIN-код відповідної ПК;
- проводиться заправка транспортного засобу Покупця або Довіреної особи Покупця у межах залишку Добового ліміту та з урахуванням інших умов цього Договору;
- в касовій системі проводиться реєстрація обсягів відпущеної Продукції та надається фіскальний чек реєстратора розрахункових операцій із зазначенням відповідного номеру ПК.
4.3. Отриманий обсяг Продукції за місяць визначається кількістю фактично реалізованої Продукції, відпуск якої зареєстрований касовим апаратом, із зазначенням відповідного номеру ПК, на підставі даних касових апаратів.
4.4. Сторони для оформлення передачі Продукції щомісячно, у порядку, передбаченому цим Договором підписують акт приймання-передачі Продукції.
4.5. Право власності на Продукцію переходить від Продавця до Покупця в момент реєстрації відпуску Продукції на касовому апараті.».
4. Оскільки розмір відповідальності Постачальника, яка передбачена п.5.1. проекту договору, являється не сумірною з порушенням, яке зазначено у вказаному пункті, а відповідальність Покупця за будь-яке порушення умов договору взагалі відсутня, вважаємо за доцільне внести зміни до п. 5.1. проекту договору, виклавши його у наступній редакції:
«5.1. За порушення строку Поставки Товару Постачальник сплачує на вимогу Покупця пеню у розмірі 1 (одної) облікової ставки НБУ, що діяла на момент порушення такого строку.
За порушення строку оплати за отриманий Товар за цим Договором, Покупець сплачує на вимогу Постачальника пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми простроченого платежу, за кожен день прострочення, а за прострочення оплати понад 5 (п’ять) календарних днів, Замовник додатково сплачує Постачальнику штраф у розмірі 7% від суми простроченого платежу.».
5. З метою дотримання паритетності у правах та обов’язках обох сторін за договором, вважаємо за доцільне внести зміни до розділу 7 проекту договору (Арбітраж), виклавши його у наступній редакції:
«7. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
7.1. Усі спори, що можуть виникнути в процесі виконання умов цього Договору, повинні вирішуватись шляхом переговорів між представниками Сторін.
7.2. Якщо спір неможливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується у судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору у порядку, визначеному чинним законодавством України.
7.3. Строк, у межах якого Сторони можуть звернутись до суду з вимогою про захист своїх прав за цим Договором (строк позовної давності), у тому числі щодо стягнення основної заборгованості, штрафів, пені, відсотків річних, інфляційних нарахувань, а також строк, протягом якого Сторони можуть здійснювати нарахування штрафів, пені, відсотків річних, інфляційних нарахувань встановлюється тривалістю 5 (п’ять) років.».
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за ваші зауваження та пропозиції змін до проекта договору.
Дата відповіді:
18.11.2020 13:18
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги до учасників
Номер:
2a5515990a9c4a1faccabfe5e910d30d
Дата опублікування:
13.11.2020 09:53
Опис:
Відповідно до вимог замовника, викладених у тендерній документації Поставка товару здійснюється через мережу АГНКС (АЗС), які повинні знаходитись від бази автомобілів Комунального Рівненського шляхово-експлуатаційного управління автомобільних доріг( адреса : м. Рівне, вул. Д.Галицького, 25) в межах 3 км.
Дана вимога порушує основні принципи здійснення закупівель, встановлених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до ч.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Дана вимога є дискримінаційною (дискримінація за територіальним принципом), оскільки жоден постачальник стисненого природного газу, окрім ТОВ "СВ Трансгаз", не має АГНКС (АЗС) у визначених замовником територіальних межах.
Вважаємо, що вимоги замовника, визначені в тендерній документації прописані виключно під учасника ТОВ "СВ Трансгаз", та є дискримінаційними по відношенню до інших учасників закупівлі, та унеможливлює прийняти участь на рівних умовах.
Встановлення замовником територіальних меж, у тендерній документації повинно бути обґрунтованим та забезпечити наявність, в межах визначеної території, АГНКС (АЗС) щонайменше двох потенційних учасників, що наддасть можливість для проведення процедури з дотриманням основних принципів здійснення закупівель.
Аналогічної думки з цього питання додержується і Антимонопольний комітет України, який надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації від 24.04.2020 №128-29/08-5961, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу.
У АМКУ наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Крім того, встановлені в тендерній документації вимоги повинні забезпечувати можливість конкуренції між учасниками під час проведення процудур закупівель. Так, замовники визначають у тендерній документації вимоги щодо відстані розташування АЗС потенційних учасників, але зазвичай, у межах визначеної території наявні АЗС, як правило, одного власника та/або афілійованих із ним суб’єктів господарювання. Зазначене призводить до звуження кола потенційних учасників торгів. Отже, визначені в тендерній документації вимоги до розташування АЗС потенційних учасників мають відповідати, як і обґрунтованим потребам замовника, так і забезпечувати можливість конкуренції між учасниками під час проведення процедури.
Оскільки вимога щодо наявності АГНКС (АЗС) на відстані в межах 3 км від бази автомобілів Комунального Рівненського шляхово-експлуатаційного управління автомобільних доріг ( адреса : м. Рівне, вул. Д.Галицького, 25) суперечить принципам здійснення закупівель, зазначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо замовника надати обґрунтування стосовно застосування даної вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня! Замовник встановлюючи вимогу щодо розміщення АГНКС на відстані 3-км від бази розташування Комунального РШЕУ, виходив виключно зі специфіки послуг, що надає РШЕУ місту , а також керувався принципами зручності та економії використання як бюджетних так і власних коштів підприємства. Адже, виходячи із специфіки виконуваних робіт, а саме 4-ох змінної роботи водіїв по зимовому утриманню вулиць міста Рівне, що передбачає швидке реагування при різкій зміні погодних умов, оптимальним є розміщення АГНКС на відстані 3-км від бази розташування Комунального РШЕУ. Тому, Замовник не вважає, що дана вимога є такою , що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, .
Дата відповіді:
13.11.2020 10:06
Відповідь надана
невідповідність ГОСТ
Номер:
6c2fde6d568344aa9484dc563a943537
Дата опублікування:
12.11.2020 11:11
Опис:
Доброго дня! Відповідно додатка №4 до тендерної документаціїї та проекта договору Замовник зазначає, що Стиснений газ (метан) має відповідати ДСТУ 27577-87. Хочемо зауважити, що згідно пункту 2.1.8 НПАОП 63.2-1.06-02. Правила безпечної експлуатації та обслуговування обладнання автомобільних газонаповнювальних компресорних станцій (АГНКС):
«2.1.8 Газ, що надходить на АГНКС із зовнішніх газопроводів, повинен відповідати вимогам ГОСТ 5542-87 «Газы горючие природные для промышленного и коммунально-бытового назначения. Технические условия» і мати максимальну вологість 0,009 г/м3 та інтенсивність запаху за об’ємної частки 1 % у повітрі не менше 3 балів.
Стиснений природний газ для заправлення автомобілів повинен відповідати вимогам ГОСТ 27577-87 «Газ природный топливный сжатый для газобаллонных автомобилей. Технические условия», тобто - максимальний тиск газу в балонах автомобіля складає 19,62 МПа, температура газу, що заправляється в балон - не вище 40С; вміст механічних домішок у газі - не більше 0,001 г/м3; температура точки роси газу за вологою та тиском 19,62 МПа - мінус 30 С.»
Проте ГОСТ 27577-87, відповідно до Наказу № 285 від 05.10.2005 р. ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ, втратив свою чинність 01.07.2006 у зв'язку з введенням в дію ДСТУ ГОСТ 27577:2005 «Газ природний паливний компримований для двигунів внутрішнього згоряння. Технічні умови».
З огляду на вищезазначене Стиснений природний газ для заправлення автомобілів повинен відповідати вимогам ДСТУ ГОСТ 27577:2005 «Газ природний паливний компримований для двигунів внутрішнього згоряння. Технічні умови», який на теперішній час є діючими.
Відповідь:
Доброго дня! Внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
12.11.2020 12:57
Відповідь надана
пропозиція
Номер:
33a62f8a406c4afc9cd02aad0e500d6d
Дата опублікування:
12.11.2020 10:10
Опис:
Доброго дня! Пропонуємо Вам розглянути можливість отримання товару за допомогою пластикових карток, що надасть можливість контролювати обсяги заправки автотранспорту за поточний місяць у особистому кабінеті клієнта, при оплаті за товар на умовах, які зазначені Вами у тендерній документації та проекті договору цієї закупівлі.
Відповідь:
Доброго дня! Виходячи із специфіки виконуваних робіт, а саме 4-ох змінної роботи водіїв по санітарному утриманню вулиць міста Рівне, заправку службових автомобілів більш доцільно здійснювати з використанням підписання відомостей заправки автомобілів Замовника.
Дата відповіді:
12.11.2020 13:24