-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015–09120000-6 «Газове паливо» Стиснений газ (метан )
Категорія замовника: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів (пункт третій частини четвертої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації.
Торги не відбулися
1 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
Період оскарження:
11.11.2020 16:44 - 23.11.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги
Номер:
04ced9c7842d4974930c4430456746bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-11-003244-c.b2
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
на ознайомлення
Пов'язані документи:
Учасник
- рекомендації АМКУ 13.11.2020 11:10
Дата подачі:
13.11.2020 11:10
Вирішення:
З долученими документами ознайомлені.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.11.2020 00:03
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги
Номер:
098e41316f664ab680db5fe089f6ffad
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-11-003244-c.a1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до вимог замовника, викладених у тендерній документації Поставка товару здійснюється через мережу АГНКС (АЗС), які повинні знаходитись від бази автомобілів Комунального Рівненського шляхово-експлуатаційного управління автомобільних доріг( адреса : м. Рівне, вул. Д.Галицького, 25) в межах 3 км.
Дана вимога порушує основні принципи здійснення закупівель, встановлених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до ч.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Дана вимога є дискримінаційною (дискримінація за територіальним принципом), оскільки жоден постачальник стисненого природного газу, окрім ТОВ "СВ Трансгаз", не має АГНКС (АЗС) у визначених замовником територіальних межах.
Вважаємо, що вимоги замовника, визначені в тендерній документації прописані виключно під учасника ТОВ "СВ Трансгаз", та є дискримінаційними по відношенню до інших учасників закупівлі, та унеможливлює прийняти участь на рівних умовах.
Встановлення замовником територіальних меж, у тендерній документації повинно бути обґрунтованим та забезпечити наявність, в межах визначеної території, АГНКС (АЗС) щонайменше двох потенційних учасників, що наддасть можливість для проведення процедури з дотриманням основних принципів здійснення закупівель.
Аналогічної думки з цього питання додержується і Антимонопольний комітет України, який надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації від 24.04.2020 №128-29/08-5961, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу.
У АМКУ наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Крім того, встановлені в тендерній документації вимоги повинні забезпечувати можливість конкуренції між учасниками під час проведення процудур закупівель. Так, замовники визначають у тендерній документації вимоги щодо відстані розташування АЗС потенційних учасників, але зазвичай, у межах визначеної території наявні АЗС, як правило, одного власника та/або афілійованих із ним суб’єктів господарювання. Зазначене призводить до звуження кола потенційних учасників торгів. Отже, визначені в тендерній документації вимоги до розташування АЗС потенційних учасників мають відповідати, як і обґрунтованим потребам замовника, так і забезпечувати можливість конкуренції між учасниками під час проведення процедури.
Оскільки вимога щодо наявності АГНКС (АЗС) на відстані в межах 3 км від бази автомобілів Комунального Рівненського шляхово-експлуатаційного управління автомобільних доріг ( адреса : м. Рівне, вул. Д.Галицького, 25) суперечить принципам здійснення закупівель, зазначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо від замовника визначити в тендерній документації вимоги до розташування АГНКС (АЗС) потенційних учасників таким чином щоб визначені вимоги відповідали, як обґрунтованим потребам замовника, так і забезпечували можливість конкуренції між учасниками під час проведення процедури.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на скаргу 18.11.2020 13:02
Дата подачі:
13.11.2020 10:55
Вирішення:
Тендерний комітет КП «Комунального Рівненського шляхово-експлуатаційного управління автомобільних доріг одержав Вашу Вимогу/Скаргу на закупівлю за Кодом ДК 021:2015–09120000-6 «Газове паливо» Стиснений газ (метан ), ознайомився і прийняв рішення не задовільняти її з огляду на наступне.
Відповідно до вимог замовника, викладених у тендерній документації Поставка товару здійснюється через мережу АГНКС (АЗС), які повинні знаходитись від бази автомобілів Комунального Рівненського шляхово-експлуатаційного управління автомобільних доріг( адреса : м. Рівне, вул. Д.Галицького, 25) в межах 3 км. Дана вимога в тендерній документації встановлена виключно зі специфіки послуг, що надає РШЕУ місту Рівне і специфіки виконуваних робіт, а саме 4-ох змінної роботи водіїв по зимовому утриманню вулиць міста Рівне, що передбачає швидке реагування при різкій зміні погодних умов .
З точки зору Скаржника дана вимога порушує основні принципи здійснення закупівель, встановлених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Також, Скаржником було зауважено, що встановлення замовником територіальних меж, у тендерній документації повинно бути обґрунтованим та забезпечити наявність, в межах визначеної території, АГНКС (АЗС) щонайменше двох потенційних учасників, що наддасть можливість для проведення процедури з дотриманням основних принципів здійснення закупівель.
У відповідь на звинувачення Скаржника повідомляємо , Замовник встановлюючи вимогу щодо розміщення АГНКС в межах 3-км від бази розташування Комунального РШЕУ, керувався ч1. ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» - добросовісна конкуренція серед учасників; ч.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» - недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Замовнику відомо щонайменше дві АГНКС (АЗС) , які знаходяться в межах 3х кілометрів від розташування РШЕУ : ТОВ "СВ Трансгаз" (адреса АЗС- м. Рівне, вул. Енергетиків 1-А та ДП «Укравтогаз» ( адреса АЗС- Рівненська обл.. Рівненський р-н, с. Бармаки, вул. Рівненська 1А).
При встановлені даної вимоги в тендерній документації Замовник також керувався ч.2 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» - максимальна економія, ефективність та пропорційність, що передбачає економію використання як бюджетних так і власних коштів підприємства .
Також, Ми як Замовник, наділені правом встановлювати вимоги, які є найбільш прийнятними для функціонування підприємства. У своїй роботі керуємося принципами економічної вигоди, територіальної зручності і швидкого реагування підприємства на потреби міста.
З огляду на вищевикладене вважаємо, що тендерна документація Замовника не містить дискримінаційних вимог згідно ЗУ « Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.11.2020 00:03