-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Човни академічні для ДЮСШ «Регата»
Торги відмінено
3 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Період уточнення:
11.11.2020 12:54 - 17.11.2020 00:00
Відповідь надана
Дескрімінація!
Номер:
c17a33dd248b405899047352c301eca6
Дата опублікування:
12.11.2020 22:02
Опис:
Уважно вивчивши тендерну документацію замовника про проведення закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 34520000-8 Човни вважаємо за необхідне звернутися з вимогою про внесення змін та видалити наявність низки дискримінаційних вимог задля дотримання законодавства про публічні закупівлі. А саме, 1. Замовником в п.1 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям щодо Наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів встановлено наступне визначення аналогічного договору «Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір на поставку спортивного обладнання та інвентарю довгострокового використання для академічного веслування 34520000-8 Човни.» яке обмежує конкуренцію тільки учасниками, які мають досвід поставки спортивного обладнання та інвентарю довгострокового використання для академічного веслування та є дискримнаційним для учасників які мають досвід виконання аналогічних договорів на постачання човнів та спортивного обладнання та інвентарю довгострокового використання для веслування за визначеним кодом ДК 021:2015: 34520000-8 Човни. Вимагаємо внести зміни до визначення аналогічного договору за кодом ДК 021:2015: 34520000-8 Човни та прибрати вищезазначені обмеження на постачання обладнання та інвентарю довгострокового використання саме для "академічного" веслування (залишити "для веслування") Все зазначене є порушенням основних з принципів, що закріплений Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон), а саме добросовісна конкуренція та недискримінація учасників. Частиною 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» прямо передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Постійно діючою адміністративною колегію Антимонопольного комітету України неодноразово приймались рішення із зобов’язанням Замовника, щодо усунення подібних дискримінаційних вимог та внесення відповідних змін до документації.
Відповідь:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
За загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, не залежності від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) № 77 від 23.01.2020року затверджено план комплектування відділень з видів спорту дитячо-юнацьких спортивних шкіл комунальної власності м. Києва на 2019/2020 навчальний рік. Відповідно до вказаного Плану видом спорту ДЮСШ «Регата» є веслування академічне.
Порядок забезпечення закладів фізичної культури і спорту спортивним обладнанням, спортивним інвентарем та встановлення строків їх використання, який затверджено наказом Міністерства молоді та спорту України від 10.06.2014 року №1851, встановлює організацію забезпечення спортивним обладнанням та спортивним інвентарем дитячо-юнацьких спортивних шкіл спеціалізованих навчальних закладів спортивного профілю, шкіл вищої спортивної майстерності, центрів олімпійської підготовки для забезпечення належного рівня проведення навчально-тренувального процесу та участі у спортивних змаганнях і строки їх використання. Відповідно до п. 3 Порядку потреба у визначенні необхідної кількості спортивного обладнання та спортивного інвентарю для придбання закладам фізичної культури і спорту визначається з урахування кількості вихованців, учнів (студентів), спортсменів, які займаються у відділеннях з кожного виду спорту окремо, враховуючи специфіку організації навчально-тренувального процесу, передбаченого навчальною програмою з відповідного виду спорту.
Згідно з Переліком спортивного обладнання, спортивного інвентарю для дитячо-юнацьких спортивних шкіл спеціалізованих навчальних закладів спортивного профілю, шкіл вищої спортивної майстерності, центрів олімпійської підготовки (Додаток до Порядку) для веслування академічного використовуються обладнання та інвентар, зокрема: човен академічний вісімка (8+), човен академічний одиночка.
Отже, тендерна документація не містит дискримінаційні вимоги до учасників.
Дата відповіді:
18.11.2020 17:56